Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
Escobar - Az elveszett éden (DVD) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
A holnap határa - HBO, 22:05 |
Jákob rabbi kalandjai - ATV, 22:10 |
Karácsony Biltmore-ban - Izaura TV, 22:30 |
24 - A szabadulás - Viasat3, 22:40 |
Nejem, nőm, csajom - Magyar Mozi TV, 23:05 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Sissy Spacek (75) |
CCH Pounder (72) |
Hanna Schygulla (81) |
Jeremy Strong (46) |
Jasmin Gerat (46) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Ébredések |
Jeffrey Dean Morgan |
2013-12-28 18:46.46 |
Philomena:
Nagyon belehúzott ez az év így a végére minőség szempontjából, egy kiváló emberi dráma és vígjáték kombináció, fantasztikus színészi játékkal. 5* |
2013-12-27 21:41.19 |
Florent Emilio Siri remek akciófilmje lényegébe nem más mint egy újragondolása John Carpenter 13-as rendőrörsének, viszont van benne annyi kraft és átdolgozás, hogy ne csak egy szimpla koppitás legyen mégha a dramaturgiai menet nagyon is hasonló ahhoz. A színészi gárda jól teljesít, külön kiemelendő, hogy a karakterek nem fekete-fehérek, és a mozi szentel időt jellemük kimélyítésére, nem csak a zúzás megy megállás nélkül. A rendezés feszes, dinamikus, a cselekmény még a halkabb pillanatokban is pörög és feszültséggel teli, az akciók pedig látványosak, nem egy egyedi képi megoldást láthatunk bennük. A műfajt nem megújító, de mindenféleképpen nézhető és szórakoztató alkotás, csak ajánlani tudom, aki csípi az egy helyszínes mozikat. |
2013-12-27 10:06.57 |
Már jó ideje, hogy láttam a filmet, és bár nem írtam róla még itt, de te tökéletesen leírtál mindent, amit akartam. Fantasztikus film, olyan hangulattal és színészi játékkal, ami manapság tényleg ritkaság. |
2013-12-24 10:11.08 |
Zseniális!
És nagyon akkurátus! :) |
2013-12-24 10:07.15 |
Boldog karácsonyi ünnepeket kívánok mindenkinek! :) |
2013-12-23 17:40.01 |
Stilizált (és amúgy néhol egész hangulatos) képi világú, és egyúttal teljesen röhejes és értelmezhetetlen operafilmszerűség, olyan borzalmas szövegkönyvvel és színészi játékkal, mai Dolph Lundgren és Seagal mozikban jobbat látsz, sőt azok a filmek hitelesebbek is, hisz azok őszintén felvállalt ZS akciózások, nem pedig a szépen becsomagolt üres semmit kívánják művészetnek eladni. Náluk persze ez jobban megy, milliókból csinálják az ilyen öncélú, önmegvalósító köldöknézést, ami jó ha 48-an látnak összesen, de a díjeső az jár neki. Agyrém. |
2013-12-22 17:18.59 |
Igazi stílusthriller, amiben főleg Brian De Palma szokott jeleskedni. Nem is igazán a történet csavarossága a lényeg, hanem az ahogyan el van mondva. Párbeszédek helyett itt főleg a képek és a kameramozgás az, ami mesél, a hangulat megteremtése, az atmoszféra az, ami ami ugyanolyan főszerepet játszik mint a vásznon mozgó figurák, cselekedeteik szimbólumokba vannak kódolva. Hihetetlenül erős és kreatív vizualitással van felvértezve ez a film, tempóját szokni kell, de aki ráhangolódik az egy átlagosnak semmiképpen nem nevezhető élménnyel lesz gazdagabb, amin nagyon meglátszik, hogy nem egy álomgyári iparos keze alatt készült. |
2013-12-20 19:37.31 |
Erősen vacilláltam négyes és ötös között, de végül az előbbi mellet döntöttem.
Az első rész után Peter Jackson alaposan kapta az ívet, egyrészt a trilógiává nyújtás, másrészt maga a film kapcsán, mondván unalmas, gyerekes, elnyújtott, izgalommentes, stb, stb. Én jómagam remekül szórakoztam azon a filmen, noha azonnal elismerem hiányosságait, gyengéit, a meseszerű hangulatot nagyon szoknom kellett, na meg zokszó nélkül félórát kivághattak volna belőle. A második rész noha sokkal pörgősebb és akciódúsabb lett, jobbnak csak egy kicsivel mondanám az elsőnél. A gond itt is abban rejlik, hogy itt sincs egyszerűen nincs kellően jól kitöltve a két és fél óra, itt is vannak jelentek, szálak, amik zokszó nélkül a vágóasztalon végezhették volna, és a film nemhogy bánta volna,de még kifejezetten profitált volna is belőle, hisz egységesebbnek és kevésbé szétfolyónak érezné az ember. És bár érzésem szerint sikerült jól innen-onnan hozzátenni az alapanyaghoz, hogy nagyobb legyen, sikerült egy olyan dolgot is behozni, ami nemcsak, hogy felesleges de még kifejezetten kínos jelentekkel is fájdítja az embert. Az akciók marha látványosak, a kevésbé földhözragadt mivoltukon már fel se húztam annyira a szemem, mint anno az első résznél, mondhatni sokkal inkább része a meseszerűségnek, a másfajta hangulatnak, amivel ezek a filmnek rendelkeznek, persze elismerem, hogy egyeseknek túlzó és izgalommentesnek fognak tűnni. A technikai oldalról és megvalósításról maximum ódákat tudnék zengeni, annyira jó és részletgazdag, Samug pedig a legfaszább sárkány, akit eddig filmben láttam, az ő jelenléte már hatalmasat dobott a minőségi indexen. Nagyobb, epikusabb, látványosabb, de nem jobb. És még csak nem is hasonlítom össze a Gyűrűk urával, az egy másfajta mérce. |
2013-12-20 14:22.20 |
Csak úgy megsúgom Aronofsky ateista és a tengerentúli tesztvetítéseken pont a keresztények csaptak nagy balhét, mivel enyhén szólva eltér az "alapanyagtól".
De te már csak tudod. Mint általában mindent. :) |
2013-12-19 12:10.58 |
Mindig is remek színésznek tarottam, viszont az utóbbi 6-7 évben csupa olyan szerepvállasai voltak, amivel ezt bizonyította is. Kis késéssel, de boldog születésnapot kívánok neki. |
2013-12-18 14:47.35 |
Kevesen fogják látni, még kevesebben szeretni.
Pedig remek kis mozi ez, csak tipikusan fű alatti. Nincsenek benne nagy sztárok, nagy történések, nincs mögötti dollármilliós marketingkampány. Nincs hujdemegafasza-atom-CGI látvány és akció, csupán egyszerű emberek életébe kapunk kis bepillantást, mégis életszerűbb, szórakoztatóbb és felemelőbb élményt ad, mint megannyi popcornmozi. Frances húszas évei végén járó lány, aki szabad gondolkodású egyénként cselleng New Yorkban, van munkája, mégis úgy váltogatja a lakásokat mint én a zoknimat, beszélget, buliba jár, kissé bogaras mégis szerethető. Keresi élete értelmét, miközben legjobb barátnője összejön egy sráccal és Japánba költözik. Hazamegy a szüleihez karácsonyra, Párizsba utazik, a régi egyetemen melózik nyáron mint pincérnő, saját tánckoreográfiát hoz össze, stb,stb. Csupa életszerű szituáció, mindez könnyedséggel, játékossággal, és humorral átitatva ,epizodikusnak tűnő mégis összefüggő szerkezetben, egy remek főszereplővel, tapintható hangulattal, értő rendezéssel, kiváló fekete-fehér fényképezéssel és zenékkel. Arról, hogy élvezzük az életet, és találjuk meg az örömöt benne, még akkor is ha úgy tűnik nyakig vagyunk a szarban, és elviselhetetlenül terpeszkedik rajtunk a felnőttkor súlya. Másképpen mi értelme az egésznek? Apró, stílusos, szívvel teli remek gyöngyszem a Frances Ha, ami lehet egyeseknek nem lesz ínyére, de szolgálhat egy remek tanulsággal másoknak az életről, felnövésről, barátságról és miegymásról, amiről az ilyen filmek szoktak. Csak mindezt az átlagosan ott előjövő giccs nélkül. |
2013-12-17 21:43.52 |
Erőnek erejével
Django elszabadul Napos oldal Die Hard 5 Parker Támadás a Fehér Ház ellen A mester Feledés Vasember 3 Kolibri kód Star Trek-Sötétségben Halálos iramban 6 Az acélember Z világháború Szörny egyetem Szemfényvesztők Tűzgyűrű Pain and Gain Csak Isten bocsáthat meg Elysium Riddick 2 kaliber Rush-Hajsza a győzelemért The Conjuring A nagy füzet Gravitáció Fogságban Szupercella Isteni műszak Thor: Sötét világ Phillips kapitány Harcban élve Jó termékeny évem volt mozizás terén (32 cím és még minimum kettővel bővülni fog), mondhatni soha rosszabbat. Bár ez a pénztárcától is függ. :) |
2013-12-16 17:47.28 |
Biztos felgyúrják majd egy kicsit. Bale-t is sikerült a Batman forgatása előtt, pedig előtte a Gépészben szerepelt, amiben úgy nézett ki mintha most szabadították volna ki egy fogolytáborból. :) |
2013-12-15 19:27.27 |
[link] Azt a cirádás mindenit mekkora színész volt...nyugodjék békében. |
2013-12-15 10:54.41 |
Remélem most valami sztorit is sikerült írni hozzá. |
2013-12-14 23:05.50 |
Nem okozott meglepetést. Mármint abban az értelemben, hogy pontosan annyira tré, mint aminek leírták itthon meg külföldön is. De talán még annál is rosszabb.
Mert az, hogy eredetiség annyi nincs benne mint egy nagy ada kiköpött turhában, az már evidens volt az első előzetesek láttán, fiatal faszi bekerül egy paranormális egységbe morgós öreg róka mellé, már üvöltöd, hogy Man is Black. És még akkor a cselekményvezetés el se kezdődött, az is olyan klisés, összecsapott, szétgányolt, semmivel se törődő (karakterek, világépítés, hangulatteremtés, ugyan hova gondolsz), hogy pillanatok alatt beüt, a "mi-a-francnak-nézem-ezt" érzés, és ekkor még minimum hetven perc hátravan ebből a cuccból. Persze humor az van, Jeff Bridges akcentussal beszél, a földi énje a két főhősnek pedig nagymellű spiné és vén kínai banánnal a kézben. Hahahahha, rohadt vicces nem? Nem? Húha akkor az baj, mert mással nem szolgál a film. Ja, de igen hisz itt van a popcornmozik örök menedéke a látvány és az akciók. Na itt jön a pont, amikor be kell tömnöm a két doboz nyugtatót, mert amit itt mutatnak ezen a két téren (és csak úgy zárójelben 130 millióból) az botrány. Előbbi egy 15 éves konzoljáték szintjén fekszik és röhejesen rajzfilmszerű, az utóbbiak láttán pedig odakötözném a rendező urat, Cameron, Bay, Woo és John McTiernan alkotásai elé, hogy megtanulja mi az a dinamika, helyes kamerakezelés és vágás, mert hogy egyik sincs itt, az biztos, mint a téli hideg. Hogy akkorát bukott, mint az állat, nem csodálkozom, ez egyszerűen mindennek a legalja, amit filmkészítésnek neveznek, nem csodálkoznék ha a színészgárda nagy része, pár éven belül ki kívánja radírozni ezt a filmográfiájukból meg az emberek agyából. Mondjuk ezt megelőzhették volna az alkotók, ha a zsetont, amiből ez készült valami másnak adják, a hátramaradt apróból meg jól berúgnak és azt filmezik le. Mert még az is szórakoztatóbb lett volna. |
2013-12-14 22:52.21 |
RIPD:
Szörnyű. 1* |
2013-12-14 20:49.43 |
Istenem az égben, de kurva szarul néz ki ez a cucc. |
2013-12-14 16:39.22 |
Fikció és valóság ötvöződik Fekete Ibolya hol dokumentarista, hol életrajzi filmek megoldásait használó alkotásában, ahol a világjáró, forradalmi szellemben felnevelkedett Chico keresi élete értelmét, mesél gyerekkoráráról, családjáról, hogy mi az átlagember számára felfoghatatlan erő és gondolat, ami őt egyik veszélye helyről, a másikba viszi, hogy miért keresi azt a harcot, amit talán megnyerhet. És hogy ezt hogy találta meg a délszláv háborúban, egy kis faluban, mindenhonnan jött bajtársak között. Hitt a győzelemben. Aztán jön az élet realitása és könyörtelenül elsöpöri az egészet. Mindezt remekül hozzá át Fekete, feszes dramaturgiájú, életszerű, dinamikus és a figyelmet végig fenntartó mozija, melynek utolsó húsz perce, megrendítő kiáltvány a háború valós mivoltáról. |
2013-12-13 22:02.56 |
+1. Nálam az apuka monológja és a csaj sztorija a nagymamáról volt a két legütősebb. |
2013-12-13 21:03.33 |
Imádom az ilyen videókat, egy Stallone változatot is szívesen megnéznék. :) |
2013-12-13 21:01.52 |
Fliegauf Benedek debütálása tipikusan az a mozi, ami teljesen elriasztja magától a nézők 90%-kát már az első percekben, és csak akkor képes hatását ténylegesen elérni, ha ráhangolódsz a stílusára vagy sokkal inkább arra a hangulatra, ami áraszt. Epizódfilmes jelleggel lesünk bele, hétköznapi emberek mindennapjaiba, párbeszédeik vagy monológjaik hallatán pedig hamar kitűnik életük teljesen szétesett, frusztrált és diszfunkcionális volta. Már ebből is sejthető, hogy a hangulat nagyon sötét, sőt elképesztően nyomasztó, amire a premier plánokkal dolgozó kamerakezelés, a színvilág és a zene is csak rásegít. Persze abszolút nem hibátlan, a szerkezetéből tekintve is van, epizód, ami ütős és van, ami gyenge is, van jelenet, amit nem tudtam helyére rakni (az erdőtüzes, viszont a végén sikerült egy ügyes keretbe rakni a látottakat. Csakis nyitott és türelmes filmrajongóknak ajánlott. |
2013-12-12 16:37.58 |
Nekem sose az a bajom egy kritikus írásával, hogy hú rosszat írt a filmről, ami nekem tetszett, biztos "kővel dobálta a kocsikat már kisgyerekként is" féle megarohadék, akinek nem lehet egyéni véleménye.
Sokkal inkább a stílus az, ami nálam ki szokta verni a biztosítékot, az szokott néha alápakolni annak a véleménynek, hogy ez a firkász nem tudja már milyen egy filmen szórakozni, csak a hibákat kell keresni. De lehet, hogy csak énbennem van ilyen szépirodalmi finnyásság. :) |
2013-12-12 16:25.50 |
Tudom én azt, azok jól tudnak írni. :)
Hanem az i-vel kezdődő oldalon lévőre gondoltam. |
2013-12-12 12:56.58 |
Tudom is én, melyik weboldal írását hozod fel, de inkább ne tedd, mert ritka pocsék egy írás az, hiába lehet igaza pár dologban a szerzőnek. :) |
2013-12-12 12:55.14 |
Mindenféleképpen értékelem a pazar operatőri munkát, és azt a kísérletet, hogy egy történetet csakis képekkel, dialógusok nélkül kíván a rendező elmondani, de ez a forma egy idő után eléggé nehezen emészthetővé, sőt sokkal inkább vontatottá vált. Nem igazán illik hozzá a nagyjátékfilmes hossz, rövidfilmként sokkal ütősebb lett volna számomra. |
2013-12-07 22:30.54 |
John Frankenheimer még a 90-es évek végén is képes volt tökéletesen visszahozni, a 70-es évek akcióthrillerjeinek hangulatát és stílusosságát, itteni munkája pedig a műfaj mai napig sokszor újranézhető gyöngyszeme. Remek történet, célkeresztben egy táskával, ami mozgatja az eseményeket, tartalmára nem derül fény, de nem is ez a lényeg, hanem az hogy szinte végig fenntartja a figyelmünket a körülötte zajló hajsza, mindig van egy újabb csavar, ami megváltoztatja az események menetét és növeli az izgalmat. Kiváló helyszínválasztás, fantasztikus színészgárda élükön De Niro és Jean Reno, akik tökéletesek, pörgős tempó, Frankenheimer pedig nemcsak atmoszférateremtésben és feszültségkeltésben, hanem akciók terén is párját ritkító rendezést produkál. A filmtörténelem egyik legjobb autósüldözését, ebben a műben vezényli, és nem szükségeltetik hozzá csilli-villi CGI, összeomló épületek, ezernyi robbanás és összetört autó, csak remek arányérzék, koherens operatőri munka és vágás, meg két autó földhözragadt küzdelme. Pazar darab, csak ajánlani tudom. |
2013-12-05 16:01.09 |
Zidane-hoz hasonlóan én is mocskosul parázok attól, hogy ez is a saját súlya alatt fog összeomlani, mint anno Raimi harmadikja hiába a remekül összekraftolt trailer. |
2013-12-03 00:07.01 |
Jason Becker: Not Dead Yet
5* |
2013-12-01 20:46.27 |
Lehetett volna belőle egy hiteles és reális dráma, a hazai fiatalok üres életéről és illúziókergetéséről, vagy akár csak koncentrálhatott volna a meleg hősök kálváriájára. Csakhogy ehhez jó forgatókönyv és rendezés szükségeltetett volna, és Mundruczó e két téren való totális inkompetenciája úgy vágja haza az egészet, hogy ihaj. Hiteltelen figurák, papírmasé jellemmel, álrealizmus sok káromkodással, teljesen ad-hoc történetbeli húzások és művészinek mutatkozni akaró de inkább totálisan hatásvadász sokkjelentek bármiféle kontextus nélkül. Erősen kerülendő. |