![]() | ![]() |
![]() |
Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak | ![]() |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
A karate kölyök - Film Mánia, 16:35 |
Fejvadászok bosszúja - Mozi+, 17:25 |
A sötét lovag - Felemelkedés - Film+, 17:45 |
Azt mondta - HBO, 17:50 |
Egy új kezdet - Izaura TV, 17:50 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Chris Rock (60) |
Eddie Izzard (63) |
James Spader (65) |
Ashton Kutcher (47) |
Victor Webster (52) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Chris Rock - Vélemények |
Donald Trump - Vélemények |
Yellowstone (sorozat) - Vélemények |
Vlagyimir Putyin - Vélemények |
Tippjáték (Foci) |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Halálos fegyver 2. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bo Derek ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
2013-08-04 22:15.03 |
Facepalm. |
2013-08-04 22:14.42 |
"Farkas" mi ez valami ismeretterjesztő sz*r?!?! Hát még a kis szurikátákat is szívesebben néztem.:) Igazából nem is értem mit akarnak ezzel az egész x-men szériával. értelmetlen fos mint ahogy az összes többi képregény reebot vagy mi sz*r. KIVÉVE BATMAN ÉS TALÁN MÉG EZ A MAN OF STEEL. És még az is ott van hogy-hogyan tudta megk*rni azt akínai pinát!!? röhej. meg minek rakták be Janet-t na nem hogy idegesített, mert szeretem őt, de idegfeszitő volt, hogy mikor fogja betenni Jane-nek a lompost... hát sajnos már nem fogja.:'/ennyit erről . Ennyi erővel csináljanak világsztárokkal sorozatot mert ez tökre olyan volt. Kár volt rá költeni;')"
Az ilyenek miatt lenne jó ötlet egy bizonyos intelligenciaszinthez kötni az internethasználatot. |
2013-08-03 17:10.25 |
Tony Maylam utópisztikus akció-sci-fi keveréke anno igencsak látványos veresség volt pénzügyi és kritikai téren is, de mégse merült feledésbe, nálunk és más helyeken egyenesen kultstátuszt vívott ki. Azért meg kell hagyni van benne valami, ami megragadja az embert, főleg a vízzel, mocsokkal elárasztott, kékes neonfénybe burkolt londoni utcák által árasztott sötét hangulat, ami rögvest megragadja a nézőt. Ez a világ nincs nagyon mélyen megmagyarázva, de markáns megjelenése és a történetben való jó funkcionálása miatt emlékezetes marad. Persze a sztori nem nagy szám sorozatgyilkos thrillerként kezdődik, majd az ekkori B filmekben igencsak népszerű szörnyes akcióhorror vonalba lép át. A film ritkán ül le, Rutger Hauer kávé és szivarmániás zsaruja telitalálat, a humoros beszólások száma sem alacsony, akció nincs túl sok, de ami van az fantáziadús, dinamikus és nem mellesleg nem szívbajos alkotás ez, ha vérről van szó. Nézhető szösszenet abból a korból, amikor még a másodvonalas mozikban is volt valami súly. |
2013-08-02 19:14.41 |
Jobban tetszett mint, amire számítottam.
Méghozzá azért mert ez egy olyan film, amiben működik Soderbergh rideg, szinte dokumentarista-realista rendezői stílusa, és a lassú folyású építkezése, elvégre thrillerről beszélünk. Ráadásul olyanról, aminek nem csak egyfajta hol álomszerű hol paranoid hangulata van, de az érdeklődést és a feszültséget is fenn tudja tartani. És nem mellesleg még fogatókönyve is van, nem is rossz, sőt egyenesen jól kidolgozott munka, aminél tényleg nem tudod kisakkozni, hogy most tulajdonképpen mire megy ki az egész és ez nagy érdem. Persze a színészek is maximálisan is megtették a magukét, Rooney Mara generációjának egyik legtehetségesebb fiatal színésznője, Jude Law tökéletes mondjuk jó szerepet írtak rá, Catherine Zeta-Jones még mindig szexi és Tatum is többet mutatott fel mint az izomzata. Persze nem mindenkinél fog betalálni, de kellően ráállunk a hangulatára akkor tényleg egy jó mozit kap az ember. |
2013-08-02 19:07.24 |
Mellékhatások: 4* |
2013-08-01 10:52.40 |
Mondanivalója. Ennek. Jézusom... |
2013-07-31 20:41.09 |
Elgurult a gyógyszer? |
2013-07-31 16:48.05 |
http://www.youtube.com/watch?v=3nrOg6D43fo |
2013-07-31 11:34.19 |
Nem csodálom, hogy akkorát hasalt a pénztáraknál, gyenge és felejthető darab, én már speciel azt sem értem Bryan Singer-nek miért kellett bevállalnia. És ha már igen akkor legalább egy szórakoztató és tényleg látványos mesét prezentálhatott volna, de ha azt mondja, hogy ezt csak negyedgőzzel, kényszerből dirigálta, na azt rögvest el is hiszem neki. Bár az is hozzá kell tenni, hogy az erőtlen, széteső rendezés nem meglepő tekintve, hogy ennek a filmnek szinte forgatókönyve is alig van, minden félkésznek hat, nincs egy kedvelhető szereplő, a megvalósítás főleg a költségvetéshez képest is rendkívül ingadozó, néha impresszív, néha gagyi, a cselekmény pedig olyan, mintha a filmből negyedórákat nyirbáltak volna ki a vágóasztalnál. Mondjuk, ez utóbbi talán nem is baj. |
2013-07-30 19:22.04 |
Isten éltesse! :) |
2013-07-30 13:02.07 |
Sarcófago - The Laws of Scourge:
http://www.youtube.com/watch?v=aUtTQeuIe0c |
2013-07-30 09:55.45 |
Mert enélkül nem létezhet a világ! |
2013-07-29 15:27.01 |
Köszönöm! :) |
2013-07-29 15:22.37 |
Megszületett a nővérem első gyereke, hivatalosan is nagybácsi lettem! :) |
2013-07-29 15:08.18 |
Szerintem az összes mozis kópiából ki lett vágva nemcsak nálunk. Mangold nyilatkozta, hogy DVD-n 12 perccel hosszabb lesz a film, talán abban benne lesz. |
2013-07-29 14:27.21 |
5* |
2013-07-29 14:27.15 |
Dog Bite Dog:
Ultrabrutális, nyers, nihilista és karfaszaggatóan intenzív akcióthriller, amiben egy csoport hongkongi nyomozó folytat hajszát egy kambodzsai bérgyilkos ellen, akiről hamar kiderül, hogy egy emberbőrbe bújt vadállat, aki fokozatosan az ő emberségüket is felőröli. Kőkemény darab, amiben senki sincs biztonságban, senki sem fekete-fehér jellemét tekintve és a film dramaturgiája is sportot űz abból, hogy milyen gonosz de intelligens módon képes az elvárásainkat felülírni. Kiváló film, de csak óvatosan tessék közelíteni hozzá, mert nézése is olyan mintha a lelked jól összevernék egy acélcsővel. |
2013-07-29 10:21.52 |
Arról nincs véleményem, nem nézem. |
2013-07-29 10:15.18 |
Nem tudnátok ezt inkább máshol megbeszélni?:) |
2013-07-28 23:27.43 |
A nagy küzdelem:
Gary Daniels lekaratéz mindenkit. 1* |
2013-07-28 23:27.01 |
Hogy a három ötcsillagos mit látott ebben azt nem kívánom megtudni. Gary Daniels munkái már alapjáraton is olyanok mintha egy fesztivált végigélt pottyantós tartalmát bámulnánk viszont még életművén belül is, a David Huey által dirigált darabok olyan szinten definiálják újra a celluloidra vetett négybalkezes amatőrséget, hogy attól az agyad kifolyik orrlyukadon keresztül. Filmbe ilyen pocsék operatőri munkát és utószinkront nem pipáltam, a harcokról meg a "történetről" pedig meg se merek mukkanni....csak akkor ajánlott ha hozzám hasonló önkínzó ZS filmkutató vagy. Mondjuk röhögésre is jó. Meg kínzóeszköznek. |
2013-07-28 14:06.05 |
Tetszett a film sőt az előző Wolverine mozival jobb ha nem hasonlítjuk mert ez nemcsak minőségben, de hangulatban is teljesen más ligában focizik. A film első kétharmadával nem is volt semmi gondom totál egyben volt a sztori, a hangulat, a tempó bár lassabb volt a megszokottnál nem volt unalmas, sőt örültem, hogy effektvillogtatás helyett inkább a karakterekre és a főhős testi-lelki útjára feküdtek rá, amikor akció volt az pazarul összerakott (még a vonatos rész se volt gáz bakker!) és már-már az R besorolás határait feszegeti. De sajnos nem lett tökéletes mert a végét kőkeményen elbaszarintották: Amint kilövik Logan sebezhetőségét, mint a kilőtt golyó úgy csökken a film élvezeti értéke és izgalomfaktora is, a finálé nemcsak akciót de drámát tekintve is gyenge, rajzfilmszerű és lackluster. Amúgy meg azért érdemes legalább a fényképezésért megnézni, az piszok jó lett! :) |
2013-07-25 15:43.26 |
A burok: 1*
Andrew Niccol helyében lesatíroztam volna a nevem a stáblistáról. |
2013-07-25 15:42.23 |
A Földet elfoglalta egy világűrből érkező idegen faj, amelynek tagjai irányításuk alá vonják az emberek elméjét, miközben testüket érintetlenül hagyják. Az emberiség túlnyomó része feladta, az ő testük már csak egy burok. A betolakodók a Földet paradicsommá változtatták. Melanie Stryder is a agyfurkászok keze közé kerül, és bár teste elesett elméje még mindig aktív és erős. Sikerül megszöknie és ráakadnia az utolsó emberi kolóniára, ahol talán van esélye visszanyerni emberi mivoltát és megoldani szerelmi életét is. A fent felvázolt expozíció teszi ki a film első 25 percét, aztán elérkezünk az utolsó mondatban említett stációba, ahol megakadunk és megindul a kőkemény küzdelem a film túlélése érdekében. Én nem jártam sikerrel.
A film nem csak szimplán rossz, hanem egyenesen borzalmas, van egy világa ami nincs kifejtve vagy megmagyarázva, benne karakterek, akinek jelleme annyira egydimenziós, hogyha oldalra fordulnak nem is látjuk őket, így ergo azt is leszarjuk kivel mi van, mi lesz, milyen érzések őrlődnek benne, stb. Forgatókönyve nincs, csak valamiféle random jelenetgenerátorral készített dramaturgiai káosz, melynek 90%-át azt teszi ki, hogy Saoirse Ronan monologizál, vitatkozik magával, ha van dráma az csókolódzással megoldódik. Persze ez nem elég, fel kell dobni még néhány dologgal a filmet! Például akciókkal. Olyanokkal, hogy azokat kompetensebb direct-to-DVD filmek vihogva hugyozzák ketté, színészi játékról nem merek megmukkanni olyat nem találta, a dialógusok hallatán érzetem agysejtjeim pusztulást. Két óráig ülsz előtte, nézed a szépen fényképezett, andalító zenével felvértezett nagy büdös semmit, ha akarná ez a darab, úgyse lenne képes megtagadni, hogy kinek a fejéből pattant kifelé, ház csoda, hogy izgalomnak, érzelemnek, vagy bármi igényességnek, ami túlmutat a tinédzserlamour-on még csak a csírája sem található meg ebben a piramidális magnum opusban. Nem csodálom a kritikusok felhördülését,igazi antimozi, amiben az égvilágon szinte semmi nem működik. Andrew Niccol-ről pedig egyre kevésbé tudom elhinni, hogy a Gattaca meg a Fegyvernepper rendezője, ilyen teljesítmény láttán még a Tescoba se venném fel árufeltöltőnek. |
2013-07-24 20:30.10 |
Elég naiv voltam mikor azt hittem Snyder Álomháborújának nem lesz utóélete. Hát a nagy francokat, már most másolják! |
2013-07-24 12:58.28 |
Evil Dead (2013): 3* |
2013-07-24 12:58.02 |
Horror remake-t készíteni eléggé kockázatos dolog, ha meg klasszikusról van szó akkor tényleg szinte lehetetlen elvárásokkal kell szembenézni. Ha meg egy olyan kultikus sorozatról van szó, mint az Evil Dead akkor meg pláne. Fede Alvarez direktor úr becsületére váljon, hogy legalább tényleg megpróbálta és anyait-apait beleadott, hogy a régi darabok hangulatát és minőségét megidézze. Az, hogy nem tudott felnőni, az első kettőhöz, az csak részben az ő hibája.
Én speciel néztem a filmet és elvoltam vele. Nem volt borzalmas, nem gyalázata meg az eredetit, jó volt a tempó, a szereplők se voltak unszimpatikusak (sőt a drogos vonal bevitele ügyes húzás volt, hogy cselekedeteik logikusnak tűnjenek). A látvány ugyan a mai horrorokhoz hasonlóan letisztultabb ugyanakkor nem steril, mocskos, nyers hangulatot áraszt magából persze ehhez egy jó operatőr is asszisztált. A beharangozott brutalitás is jól működött, explicitebb képsorokat láthatunk mint a nagystúdiós horrormozik 99%-ban és bár nem volt annyira kiborító, mint amilyennek hirdették, volt pár pillanat, amikor felszisszentem.... demégis nagyon hiányoltam belőle valamit, valamit, aminek a hiánya miatt a film végig csak egy kompetens "van, elmegy, de minek" szintet érte csak el. És az utolsó 15 perc láttán rájöttem mit: Nem is igazából a fekete humort vagy Bruce Campbell-t (na jó őt azért igen :)) hanem azt a hihetetlenül energikus, kiszámíthatatlan húzásokkal élő, a feszültséget és a gore-t remekül ötvöző rendezést, ami Sam Raimi sajátja volt. Hamar komolyabban akarja venni magát, akkor legyen feszültség, és annak a bántó hiány az, ami miatt a 2013-as változat nem tud igazán kiemelkedni, mert számomra a puszta gore nem elég. Az a véresős finálé, az ami igazán emlékezettet arra, hogy egy Evil Dead filmet nézek, nem egy rutin kabinházas horrort. Amiknek ugyebár a Cabin in The Woods óta igencsak megkérdőjelezhető létjogosultságuk van.:) |
2013-07-24 00:08.17 |
*mert NEM az Eva találta fel a spanyolviaszt* |
2013-07-24 00:07.14 |
Hú basszus....éjfél körül írok, így nem biztos, hogy teljes koherenciája lesz a mondandómnak de hátha átjön.
Elsősorban én azon fogom a fejem, hogy te mindenáron össze akarod ezt a filmet kötni az NGE-vel, hogy attól lopott. Mégis mit? Még egyszer meg ismétlem, a kettőben annyi hasonlóság van, hogy óriásrobotok harcolnak óriásszörnyekkel. Kész, itt vége! A kettő között méteres különbségek vannak, történetfelépítésben, karakterekben, a bennük lévő világban, hangulatban, de még basszus a robotok és a szörnyek terén is. Az NGE már eleve a mecha anime egyik legkülönlegesebb sorozatának számít mert annak kliséit dekonstruálja és nyomja tele filozófiával és posztmodern elemekkel. Addig a Tűzgyűrű nem több mint egy véregyszerű alapötlet kihasználása, aminek esze ágában sincs bármiféle magasröptűséget magába magyarázni, hanem csak szórakoztatni akar. És értsd meg, nekem nem azzal van a bajom, hogy neked nem teszik a film és értem is mi mentén kritizálod, de légyszíves hamar összehasonlítod valamivel, akkor annak legyen értelmes kontextusa, mert az Eva találta fel a spanyolviaszt és Del Toro semmi mást csak egy grandiózus látványfilmet lerakni, amiben a régi Godzilla mozik előtt tiszteleg és ezt spékelte meg a robotos vonallal. . |
2013-07-23 19:20.01 |
[link] Óriási különbség van az "inspired by" és a nyílt koppintás között. És én tudom miről beszélek mert láttam az NGE-t, néhány alapkoncepción kívül a kettőnek rohadtul nincs köze egymáshoz, főleg nem a történet terén. |