Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Karácsonyi kívánságok - Izaura TV, 05:20 |
Fagyos viszony - Film4, 05:45 |
Aniára várva - Filmbox Extra HD, 05:50 |
A nők beszélnek - Cinemax, 06:00 |
Az élet dicsérete - Epic Drama, 06:05 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Thierry Lhermitte (72) |
Albert Wolsky (94) |
Shirley Henderson (59) |
Katherine Heigl (46) |
Garret Dillahunt (60) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
12 katona - Vélemények |
Beépített öregúr - Vélemények |
Vedd meg most: A shopping-összeesküvés - Vélemények |
Rémségek háza (1991) - Vélemények |
A vad robot - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Piszkos szerelem |
Anya Taylor-Joy |
2018-06-19 20:56.38 |
odaát két csoportot vezetek most, úgyhogy nincs hiányérzetem. de most például el lehet merengeni, hogy a németek, hogy mást ne mondjak, hengerelni kezdenek egy ilyen blama után, vagy jön a lefingás (nyilván nem), tehát nyilván teljesen más tippek születhetnek, mint júni 13-án. ha már előre megy minden, le lehetett volna nyomni az egész vb-t, ott aztán lehetne ünnepelni a győztes játékost:)
ja, Peckerman hozta a formáját, bár pont emiatt a lengyel-meccs még nagyobb meglepetés. izgalmas a H-csoport, az angolok meg a belgák lassan készülhetnek a legjobb 8-ra. |
2018-06-19 20:40.27 |
nekem hiányzik, hogy a pontos eredmény és a győztes eltalálása között nem kap súlyt a gólkülönbség helyes megtippelése (mondjuk 1,5 pontért, ha ilyen kis számokkal játszunk).
de főleg az egész csoportkör egyidejű megtippelése nem tetszik, szerintem ez abszolút vagdalkozás, izgalmasabb, meg egyáltalán okosabb, ha körönként megy a játék, és az előző fordulót is figyelembe lehet venni a tippeknél. amúgy egyáltalán nem fikázódásból mondom a fentieket, minden tiszteletem Dobsonyé, hogy ez be lett dobva, meg pörög is, teljesen jó. van is rá kereslet, úgyhogy fasza a cucc. egy tipper.io nevű oldalon benne vagyok több csoportban is, ha gondolod csekkold le, elég értelmes rendszer, és eddig az állásra sem panaszkodom:) sajnos későn fedeztem fel ahhoz, hogy itt bedobjam, de amúgy se biztos, hogy ellopta volna a showt. |
2018-06-19 19:23.13 |
és miért gondolod, hogy az mtv-gála olyasmi, ami a te mércéddel hasonlóan súlyoz? |
2018-06-19 19:11.46 |
tipszmiksz-gyilkos meccsek. |
2018-06-17 23:04.41 |
css, meg még azalatt hattal, meg aztán azalatt kettővel. |
2018-06-17 20:24.04 |
A történetet (2018) írta már valaki? |
2018-06-17 12:07.19 |
ezzel egyetértek, de a megközelítés az "epizódok a mexikói drogháborúkból" című sztori felé mozdult el, amiben meg éppen van kraft. persze, nem feltétlen kéne minden szerzői munkát folytatni, csak mert a 21.századot éljük. |
2018-06-14 18:15.25 |
nem szűkíteném le Hollywoodra, de egyébként az valóban látszik, hogy az emberek egyre kevésbé kérnek ebből. |
2018-06-14 10:28.49 |
tehát számára az nem fontos, hovatovább nem releváns, hogy mit gondolunk "mi" az "ő filmjeikről". rasszizmus, finom 21. századi, trendi csomagolásban. sokan az egyenlő képviselet felé vezető utat is túlkapások mentén képzelik el, hiába vezet ez az ellentétek kiéleződéséhez. kúrvasokan bólogatnak ennek anélkül, hogy felismernék, mikor billen át a mérleg nyelve a pc rasszista színezetű oldalára. |
2018-06-12 20:39.01 |
Thoroughbreds 2017
[link] Cory Finley elsőfilmes rendező, Olivia Cooke és Anya Taylor-Joy viszont többeknek ismerősen csengő nevek lehetnek, mindketten generációjuk nagy ígéretei közé tartoznak, a néhai Anton Yelchin pedig kisebb szerepben is emlékezeteset alakít. a plakát megemlíti az Amerikai pszichót, hogy eldöntsük, megáll-e a párhuzam, tessék megnézni a filmet (és feltölteni az adatlapot), én egyelőre azt mondom, megéri. ha lesz fórum, firkantok bővebben is szívesen. |
2018-06-12 15:24.24 |
a hivatalos magyar leírás. |
2018-06-06 08:20.41 |
azt azért érdemes látni, hogy a mi belügyeink a külhoni magyarok számára sem ambivalens események, és a választás mindig az ő képviseletükről is szól - lásd ukrán nyelvtörvény, egyáltalán nem mindegy, az ilyesmire hogy reagál a mindenkori magyar kormány. a határon túli állampolgár képviselete, hovatovább szavazati joga abszolút EU-komform, nyugatos elképzelés, csak szét kell nézni a világban. amíg mindez nem társul csalással (játék a lakcímekkel), semmilyen probléma nincs, nem lehet ezzel, már csak azért sem, mert a határon túli magyar csak listára szavaz ugyebár, azt meg sokszor hallottuk, minden egyéniben dől el. jellemző amúgy, hogy a külhoni magyarság szavazathoz való jogát talán csak egy listát állító párt vitatta, az olyan trendi formáció, mint mondjuk a Momentum pedig egyenesen a külhoni magyarok számára felállítandó egyéni választókerületek ötletével kampányolt. ahogy sokszor előkerül, nyugatra érdemes tartani, nem keletre. |
2018-06-04 19:30.28 |
na, azért valakinek csak el kell ezeket mondania:) |
2018-06-04 18:56.42 |
nekem bejött, hogy a kötelező PC-taktusok ezúttal a comic relief-féle blokkban lettek felmondva, lásd a droid munkássága. elsőre nem volt egyértelmű, ez merész avagy kreatív húzás, de mindenképp működött. |
2018-06-01 09:26.24 |
ha a filmnek annyi a poénja, hogy túléli-e a játékidőt a faszi karaktere, akkor jobb is, hogy kimarad. |
2018-05-30 18:27.53 |
cavill meg épp a bevételi adatokat böngészi? jár a keksz az illusztrátornak. |
2018-05-28 18:43.16 |
valami google vagy mi, nem emlékszem pontosan a nevére. |
2018-05-28 13:17.44 |
Baromi nehezen indul be, de aztán hasonlóan szórakoztató tud lenni, mint az első, néhol egészen zseniális húzásokkal (igen, X-Force-bevetés és mid credits). Brolin kiváló választás a rezignált Cable szerepében, volt benne valami 80s-kikacsintás, manapság mintha kevesebb lenne az ilyen fajta tökös arcokból a vásznon, Reynolds meg tényleg élete szerepében lubickol.
Ami nem működött, az a lezárás, mintha nem tudták volna az írók, hova is akar kifutni filmjük, szerintem suta lett a végeredmény, és mintha a PC is kevesebb rúgást kapott volna. Az első rész faszán játszott a határokkal, de itt többször volt olyan érzésem, a pimasz, vulgáris kiszólások is a PC-világképre lettek szabva. Amúgy jó kis film, tényleg saját korának terméke, hiszen maga a képregényfilmek aranykora adja ennek az önmagát kifordító és azon marha jól mulató koncepció legitimitását. Aztán, lehet, hogy tényleg itt kéne megállni kettőnél, ahogy arra Reynolds maga is utalt. |
2018-05-28 12:57.01 |
Az alapfelállás, amit az első rész boncolgatott, szerethető ostobaság volt, olyan will ferrellesen ki is lett belőle hozva a maximum. Persze, a film végét direkte nyitvahagyó zárszó folytatásért kiáltott, mégsem volt egyértelmű, hogy ez a gondolatmenet mindenképpen igényli a ráadást.
A konfliktus második nekifutásra aztán tényleg a végletekig túl lett tolva. Nem gondolom, hogy ez a koncepció földhözragadt megközelítést kíván, de minden egyes tényező négyzetre emelésével ez a rész már tényleg fájóan elvesztette bármilyen vélt vagy valós kapcsolatát a realitással. Mindez lett még nyakonöntve azzal a fajta teljesen műanyag holiday season cukormázzal, amivel tényleg csak a legelkeseredettebb év végi premierek szoktak kacérkodni, csak hogy biztos legyen a film évezeti értékének minimumközeli szinten tartása. Ami a képernyő előtt tart, az a (most már) négy színész, akiknek karizmájával ezt az egyébként gyér showt megkísérelték eladni. Gibson, Ferrell, Wahlberg és Lithgow még ilyen néhol ciki szerepekben is szerethetőek. |
2018-05-25 12:40.02 |
legközelebb a homlokodra tetoválod, hogy "én vagyok prof fartúró"? azért itt se mindenki analfabéta, a többség felteszem, kimatekozta már. |
2018-05-25 12:23.17 |
egy kifejezetten kínos cameo-t leszámítva teljesen szerethető kis film lett, nyilván a saga epizódoktól megszokott grandiózus jelleg mellőzésével. ha már Solo-film, ez így is van jól, nem akar a mozi többnek kinézni, mint ami, és tulajdonképpen hatalmas eredmény, hogy egy kerek, egész sztorit mesél el, miközben kb a kész cucc 90%-át lóhalálában újraforgatták.
a központi antagonista ugye benne sem volt az eredeti vágásban, le a kalappal a tűzoltó meló előtt. kifizetődött Howard szerződtetése. a cameo-ra visszatérve, kicsit vicces, hogy abba az univerzumépítős hibába estek, amit pont a Marvel tudott eddig szépen elkerülni, pedig ezen a téren nem a Fox-tól, meg a DC-től kéne Lucasfilméknek tanulni. el tudom képzelni, hogy a hardcore fanok imádni fogják azt a kitekintést, de az adott film koherenciáját csak rombolta. |
2018-05-24 16:36.25 |
Kloppnak kell valamit húznia, különben a 70. perc után mészárlás lesz. |
2018-05-24 00:19.52 |
Han shot first! Lucas ismét csüggedten csóválja a fejét. |
2018-05-13 19:03.45 |
Hatalmas kapufa.
Wenders kvázi csinált két filmet, amik önmagukban akár érdekesek is lehetnének, ám a folyamatos ide-oda kapcsolás teljesen kihúz mindenféle talajt a narratíva alól. El kell fogadni, hogy egy allegorikus szinten ez a két történet igenis találkozik, de ez nem teszi feltétlen érdekessé a filmet, ahogy a motívumok értelmezésére tett kísérletben való elmerülést sem segíti a szándékoltan bár, de abszolút töredezett struktúra. Nem vagyok annak a híve, amikor valaki megpróbálja gondolatban toldozgatni egy adott film hibáit, mégis úgy érzem, Wenders mondandója még akkor is jobban átjött volna, ha egymás után, nem egymással párhuzamosan vezeti fel a két fél történetét. Így kaptunk egy koherenciát nélkülöző nagy egészet, amely részeire bontva még csak nem is kifejezetten érdekes. De vannak metaforák! |
2018-05-13 18:37.46 |
Baromira rendben van ez a film, és nem is csupán a műfaj képviselőinél megszokott összegekhez képest aprópénznek tűnő költségvetése miatt van szerzői hangulata.
Ez a projekt kb egy szerelmeslevél az alkotói kreativitáshoz és elhivatottsághoz: ha igazán akarsz valamit, és tehetséged is van hozzá, úgy tűnik, tényleg el lehet szinte akármit érni. Legalábbis ekkora jelentőségű az, hogy ezt a mozit így, ebben a formában, ha sokéves küzdelem és rajongói támogatás mellett is, de végül Reynoldsék keresztülnyomták az egyik legnagyobb hollywoodi stúdión. Utólag könnyű elvitatni a merészséget, ami ehhez kellett, vagy azzal érvelni, hogy náluk volt a bölcsek köve, de valójában ez egy igazi eredmény pár tökös filmestől, akik hittek valamiben, és nem adták fel, amíg azt meg nem valósították. Az, hogy azóta ezzel kb egy új ajtót nyitottak meg a zsáner keretei között, már történelem. Most persze kérdés, meg lehet-e ismételni ezt a vér-verejtékkel elért sikert. Ezt a filmet még kötötték az eredetfilm szabályai, és ha ettől megszabadulva marad a dübörgő kreatív energia, akkor úgy látom, nincs mitől tartani. |
2018-05-13 17:53.41 |
Tetszett, ahogy nekilendült Ramsay, igazán kunsztos rendezői finomságokat villantott - a biztonsági kamerák felvételein keresztül bemutatott öldöklés például konkrétan zseniális húzásnak hatott, én magam ilyesmi meglátásokért ülök le filmet nézni.
Kár, hogy később mindez túl lett tolva, és mintha minden önkontrollt elvesztve nyakló nélkül tolták volna az arcomba az egy idő után inkább művészieskedni próbáló megoldásokat. Főleg azért volt ez a leolvadás fájó, mert a játékidő usque feléig teljesen vevő voltam a Ramsay eszköztárából kijátszott kártyákra. Ebből következően értelemszerűen leginkább felemás érzéseket váltott ki a film, és nem mondanám, hogy sikerült egy egységes víziót végigvinnie, pláne kifejezetten fontos munkává válnia. |
2018-05-13 17:42.03 |
vagy megpróbál nagyon összebarátkozni Herr Schmidt-tel. |
2018-05-13 17:37.24 |
A képregényfilmek aranykorából visszatekintve igencsak egyéjszakás kalandnak tűnik, de ettől is szép ugye a műfajok evolválódása, ez a zsáner meg tényleg a szemünk előtt bontakozott ki és lépett új szintre az elmúlt 20 évben, amely folyamathoz a Penge is hozzátette a maga részét.
Nem mondanám kifejezetten feszesnek a tempót, és az ellen is nehéz lenne érvelni, hogy Goyer akár egy zsebkendő szélére is felvihette történet vázlatát. Hiába, ez a film inkább a kontrasztos színekből felépített hangulatos látványvilágra, a b-filmekre jellemző naturalista erőszakábrázolásra, és legfőképp főhősére épített. Utóbbi sikere nagyban betudható Snipes interpretációjának, aki úgy kövezi ki a tökös, no-nonsense képregényfigura útját, hogy közben nem kis részben a 80-as, 90-es évek jellemző akcióhős archetípusaiból építkezik. Igazi ikonikus mozis karakter, nem véletlen, hogy azóta is visszaköveteli a többség a szerepbe. Kicsit úgy érzem, ez olyan film, amit igazán a saját korszakának keretei között lehet értékelni, amúgy meg inkább a Snipes által megformált vámpírvadász miatt marad emlékezetes. |
2018-05-13 02:23.08 |
Igazi Wes Anderson-show a várakozásoknak megfelelően, megint meg lehetne oldani a rendező stílusjegyeiről írott disszertációt mindössze ezt az egy filmet látva.
Valahol ebből is következik, hogy a sztori nem egy heuréka-élmény, inkább csak eszköznek használja azt Anderson, hogy világnézetéről beszéljen, illetve saját vizuális nyelvén alkosson színekből, beállításokból, vágásokból. Nyilván az all star cast ezúttal is pipa, és zseniális ahogy Edward Norton és társai kutyabőrbe bújva is szállítják a szokásos andersonos párbeszédeket. Tényleg egy olyan művészről beszélünk, aki színészvezetéséről is rögtön felismerhető, az utolsó hanglejtésben is tetten érni saját egyedi stílusát. Már csak ezért is jó móka a Kutyák szigete, meglepetésekre nem kell számítani, de ez pont az az eset, ahol ilyesmire talán nincs is igény. |
2018-05-13 01:57.38 |
Polanski ezt kisujjból kirázta, és hát vicces azért, mikor valakinek egy, a saját életművében inkább közepes polcon ülő műve is olyan rendezői jelenléttel bír, amit sokan egy pálya alatt egyszer nem hoznak le. Ez a legnagyobbak egyik ismérve.
Elég pszichologizálós lett a darab, pedig a felütése inkább a thriller-vonal felé terelte a figyelmet. Talán így fontosabbnak tűnnek az elmondottak, de nehéz elvonatkoztatni a két nő kapcsolatában rejlő kiaknázatlan potenciáltól. Meg, ezt a fajta bojlergyanús végkifejletet már láttuk is. Hangulat persze, meg vérprofi kivitelezés van, elröppen a bő másfél óra. Ja, Eva Green mintha elfelejtett volna öregedni az elmúlt tizenegynéhány évben, ezek a sminkesek... |