Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Jég hátán is szerelem - Izaura TV, 07:00 |
Galaxy Quest - Galaktitkos küldetés - Film Café, 07:10 |
Zoolander, a trendkívüli - Moziverzum, 07:25 |
Az ember gyermeke - HBO3, 07:40 |
A keményfejű - AMC, 07:40 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Thierry Lhermitte (72) |
Albert Wolsky (94) |
Shirley Henderson (59) |
Katherine Heigl (46) |
Garret Dillahunt (60) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
12 katona - Vélemények |
Beépített öregúr - Vélemények |
Vedd meg most: A shopping-összeesküvés - Vélemények |
Rémségek háza (1991) - Vélemények |
A vad robot - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Nemkívánatos viszonyok |
Anya Taylor-Joy |
2018-02-17 01:37.28 |
semmiben, szerintem nem is írtam ilyesmit. ha a szkript kiemelkedő, a rendezői jelenlét hiánya akkor is fájó - ilyet igen, de a "ha" rész itt is absztrakt módon értelmezendő, vagy legalábbis általánosságban, "tegyük fel, hogy". bár azt elismerem, hogy a forgatókönyv minőségben veri Guadagnino munkáját, és simán megágyaz egy ennél jobb mozinak. |
2018-02-17 01:29.06 |
Marketing-fogásokat tekintve igen innovatívak a Cloverfield-"részek", de itt most csak ideig-óráig tűnt úgy, hogy ez magára a filmre is igaz lehet.
Jó okkal használtam az idézőjelet feljebb, mert a Paradox nem váltotta be azt az ígéretet, hogy kapcsolatot teremt az eddigi három Cloverfield-film között, a franchise továbbra is epizód-jellegű sztorik egymásutánja, kézzel fogható koherencia nélkül. Talán nem baj ez, működhet a dolog így is, de azt hiszem, lesznek akik most emiatt állnak fel csalódottan a székből. Én magam a második darab után nem koherens, összefüggő univerzum, hanem valami intellektuális csemege reményében ülök le a Cloverfield-brand kínálata elé. Most meg aztán úgy tűnt, belecsapnak Abramsék a lecsóba, kíméletlen penge módon indult a film, az első kb fél óra marhára le tudott kötni: tér és idő relativitása, húrelmélet, alternatív valóságok és hasonló nyalánkságok kerültek a képzeletbeli célkeresztbe, és nem, egyáltalán nem zavart, hogy néhol ostobaságokat is felvállalt, vagy épp totál elszálltnak tűnt a sztori. Sőt, nagyon is vevő lettem volna valami igazán túltolt, minden határt nélkülöző agymenésre, és a francba is, már majdnem elhittem, hogy itt ilyesmi készül. A nagy fájdalmam hát az, hogy végül keményen ráléptek a fékre a készítők, és szépen visszaterelték egy abszolút hagyományos mederbe a filmet, ami számomra egyértelműen az elpocsékolt potenciált jelenti ezúttal. Ahova végül kifutott a történet, azt már láttuk, sőt láttuk jobban, több lett volna ebben, ha valami tényleg elvetemült figurát engednek a kormányhoz. Talán rosszul lőttem be, hogy mit is várjak, de erről egyfelől az előző Cloverfield-etap agyassága, másfelől a Paradox első harmada tehet, mert így joggal képzelhettem, hogy itt gondolkodni is kell majd. |
2018-02-17 01:04.14 |
én mondjuk balázsra asszociáltam, de biztos túl sokat metrózok. |
2018-02-15 21:08.37 |
igazából a migráncskérdés értelnezése érdekel majd |
2018-02-15 20:52.51 |
csakára gondoltam, nem csalára, de amúgy nem komolykodtam. habár az igaz, hogy forma volt az öreg. kíváncsi vagyok az erik gyerekre, de alapvetően is egy korrektül megcsinált közönségfilmet várok. |
2018-02-15 20:43.15 |
megértem, king csaka már az előző filmben is lopta a showt, reméltem, visszatér. |
2018-02-15 20:24.11 |
szerintem a filmközbeni homlokcsapkodás nagyobb energiaveszteség, mint eggyel lejjebb görgetni a mozi honlapján, de kJ-okat nem számoltam. |
2018-02-15 19:07.52 |
oszt minek mész szinkronosra? |
2018-02-15 11:45.31 |
mintha te lennél kicsit értetlen, úgy látom, nem sikerült közelről olvasni a megjegyzéseimet, vagy hogy mire világítottam rá.
amúgy az, hogy adom alá a lovat, persze, itt mindenki adja a másik alá a lovat, ilyen ez, ha van valami beszélgetés egy fórumon, jóreggelt. zászlódra tűzheted a diskurzus cenzúráját, de miért gondolod, hogy a konszenzus is ugyanezt teszi? vagy, hogy nem lesz aki másként gondolja? na tessék, most adtam alád a lovat, hogy elmondhasd, vagy megéli az ember szívből a filmet, vagy mehet kapálni:) |
2018-02-15 00:25.20 |
igen, ezt kimatekoztam, viszont jobban érdekelt volna ha értelmezve is van az üzenet, nem csak ismertetve - azt mondtad, a zsidók küldtek jelzést a zsidóknak, viszont az üzenet nem agresszív, vagy soviniszta. nekünk, akik nem képezzük köreik részét, pedig kifejezetten semleges. ha mégis "zsidó propagandának" bélyegezzük, az olyan casual antiszemita, az meg nem izgalmas. de elfogadom, hogy nem minden okfejtés számít intellektuálisan izgalmas fogásnak:)
amúgy, magam is meglepődtem, mennyi más területbe is beforgatható energiát szabadít fel a shift gomb lenyomásának mellőzése, talán mégsem mindig téved a divat. |
2018-02-14 22:43.38 |
olyannyira, hogy eddig főleg a témáról, ha úgy tetszik, a politikáról volt szó, a megvalósításról jóformán semmi. akkor az 1* pusztán annak szól, hogy a film üzen a zsidó közösségnek homoszexualitás címszó alatt? nem vagyok a zsidó közösség tagja, így nem érint, hol tartanak a vallási vezetőik tolerancia terén. neked ez valami személyes érintettség okán kellemetlen? ez csak feltételezés, de mivel én kapcsolódási pontok híján totál semlegesen állok a vélt vagy valós politikai üzenet előtt, ez az aspektus az értékítéletemet sem befolyásolta a film, mint mű relációjában. ha a zsidók számára fontos, hogy jelezzék közösségük meleg tagjai felé, hogy nem kirekesztettek, hát tegyék, engem ez csúnyán mondva hidegen hagy. ez a film emiatt nekem egy film tudott lenni. te úgy látom, a témát minősítetted, pedig ezt külön lehetne választani, még ha homofób zsidónak vallod is magad - kéne, persze nem vagyok naív. |
2018-02-14 22:20.14 |
temetni? írtam, hogy fordulhat ez még. de tegnap poch nyerte a taktikai csatát, ezt lehet szépíteni, de tagadni kár. oké, hogy hiányzók, de a 4-2-3-1 nem adta dybala nélkül, a spurs meg úgy túltöltötte a középpályát, hogy a juve jóformán csak kontrákra volt jó. na mindegy, ezek az érveim, ha taktikáról van szó, aztán lehet mondani, hogy de kimaradt a 11-es. tudtam én, hogy te vagy a legelfogultab juve-szurker, del:)) még benito is hamut szórt a fejére. nem kell támadásnak venni, téged így szeretünk:) |
2018-02-14 21:58.49 |
pedig de, és ezt tagadni, meg a másik oldalról túldimenzionálni is kár. nyilván nagyon hiányzott főleg az argentin srác, és allegri elhibázta a formációváltást, de poch ezt kegyetlenül kihasználva ledominálta a középpályát, átvéve az irányítást mezőnyben. a kezdeti sokk után szépen lassan az történt a pályán, amit a spurs akart és ami a spursnek fekszik. az, hogy higany eldönthette volna a meccset - igen, de nem tette. egyrészt erre (is) írtam, hogy fejben is a juve fölé nőtt a spurs, másrészt a 11-es nem a taktikai repertoár része, utóbbiban tegnap pochettino nyert. fordulhat ez még persze, de jár most az elismerés. |
2018-02-14 17:40.31 |
Oscar-díj szempontjából offtopik, díjszezon viszonylatában izgalmas, a Magyar Filmakadémia idei jelöltjei:
[link] a legjobb filmért folyó verseny mezőnye jelzésértékű, öt ilyen minőségű mozit korábban évtizedek alatt nem lehetett volna találni. még ha ebből kettő egyértelműen közönségfilm is, abban is sikerült minőséget elérni, visszahozni az embereket a moziba, bevételt csinálni. |
2018-02-14 14:53.24 |
hát, akkor most mondjuk, hogy nem működik összhangban? |
2018-02-14 14:34.25 |
elismerésre méltó a spurs teljesítménye, mind fejben (kihagyott 11-es vs 0-2-ből való felállás), mind taktikailag a juventus fölé nőttek tegnap. szerintem poch jól használta ki a juve hiányzói által hagyott űrt, és összességében el kell ismerni, hogy lemeccselte a napjaink egyik legjobb taktikusának tartott allegrit. |
2018-02-14 14:28.38 |
esélytelen a rég mellőzött Oldman és a búcsúzó Day-Lewis mellett, és fiatal is még nagyon, ez a kategória a rutinosabbaké. |
2018-02-13 18:08.47 |
a Jó és a Csúf beszélget. |
2018-02-13 15:10.08 |
FC 10%? |
2018-02-13 15:05.59 |
az a baj, hogy én nem arról a jelenségről beszéltem, hogy sokan nem nézik meg. én sem néztem meg a második részt, ezt se tervezem, legalábbis még jó darabig. mi lenne ezzel a baj? ezért nem tudom értelmezni a válaszod, mert ez teljesen természetes, hogy egyes filmek nem érdekelnek.
mondhatnám, hogy ez lenne a természetes reakció. viszont, ami történik, hogy megy a protest-csillagozás, meg a feszültség, mindez egy olyan film ellen, ami még csak nem is tartozik az agyatlan kategórián belül a kifejezetten sikeres darabok közé, és ami köré lassan (ebben egyetértek) tényleg az ellentábor csinál csinadrattát, hovatovább hype-ot. nem tudom ezt másként mondani:) a vége vicc volt inkább, örülök, hogy gépeltél, még ha olyan topikban is, ahol nem akartál:) |
2018-02-13 14:16.35 |
ja, az első rész pl próbálkozott egy kis seggcsapkodással, a hardcore tartalomtól ez még messze van, de 50 körül, pláne ha már az alkalmi dugások száma is megcsappant, el tudom képzelni, hogy okoz némi izgalmas kikapcsolódást a hölgyeknek, akik inkább ezt választják a deepweb helyett.
de engem továbbra is jobban foglalkoztat, miért cseszi ki a biztosítékot ez a széplelkeknél, holott ha már tanításról van szó, ez a történet maximum arról mesél, hogyan gyere le a bdsm-ről, kár nagyon pironkodni. |
2018-02-13 13:35.02 |
na tessék, körberöhögöm a társadalom oly sokszor tagadott, mégis oly mélyen gyökerező prüdériáját, erre még az idézőjelet sem képzeled oda. írogathat itt az ember:) |
2018-02-13 13:33.04 |
az, hogy hogyan foglalkozik a szexualitással, csak akkor állapítható meg, ha megnézed, és mint írtam, az alátámasztott kritikával nincs baj, itt viszont azon tömegekről volt szó, akik teljesen felvállalt módon nem nézik meg a filmet, mégis már-már büszkén utálják, meg protest-egycsillagoznak. ezt a réteget a jelenség foglalkoztatja, nem a film minősége.
az meg, hogy sok hűhó, valahol cáfolnám. írtam is, a második rész 400 millióig sem jutott el, egész egyszerűen nincs egyenes arányosság a projekt anyagi sikere és a jelenséget övező indulathullám között. hol van ez a cc.350 millió a Transformers, a Halálos iramban, vagy a lassan a kimulás jeleit mutató DC-univerzum sikeréhez képest, hogy csak pár franchise-t említsek, ahol a konszenzus kiszólt a minőség ellenében. itt valami más van a háttérben. bejöttél a csőbe?:) mondtam, hogy izgalmas a dolog pszichológiája. |
2018-02-13 12:26.58 |
érdekes lehet a pszichológiája egyébként annak, miért funkcionál ennyire vörös posztóként sokaknál ez a széria. nyilván buta, ambícióit tekintve gyáva, eszközeiben pedig egyszerű, emellett mégis valahol populáris, de azért ilyen széria van bőven, az igazi indulatok viszont itt csapódnak le.
én megnéztem az elsőt, nem volt jó, a folytatások így nem is érdekeltek, megvoltam nélkülük. a második még csak nem is volt olyan szinten sikeres, hogy az bosszantsa az embereket, 400 milliót se szedett össze nemzetközi szinten, mikor egy komolyabb marketinggel megtámogatott cuccról van ugyebár szó. a lényeg hát, hogy egy suta szériáról beszélünk, ami nem igazán érdemel figyelmet, ennek ellenére figyelemreméltó indulatokat vált ki, látatlanul. nehéz ezt mással magyarázni, minthogy valahol mégis a szexualitással foglalkozik, még ha (szigorúan az első rész alapján) ezt igen elbaltázott módon, mismásolva teszi is. elképzelhető hát, hogy a társadalom gátlásosságát támadja a film relatív "sikere", és valahol a prüdéria gerjeszti a látatlanul is kiváltott indulatokat? ennyire bele vannak kódolva a társadalomba a tabuk, még ma is, hogy a klimaxhoz közelítő szingli nők érdeklődésére számot tartó soft erotika már inzultálja az emberek ingerküszöbét? megmosolyogtató azért a gátlásosság ezen szintje, a tömegek meg mintha még büszkék is lennének rá:) én nem láttam, de utálom! pornót nem nézek, szexhez pedig lekapcsolom a villanyt! a megtámogatott kritikával amúgy nincs baj, az első rész szerintem is kudarc volt, de nem a filmtörténelem mélypontja, egyszerűen egy gyenge film, ami meg sem próbálta kihasználni a potenciáljában rejlő apró lehetőségeket, hanem vállaltan langyos volt és tulajdonképpen érdektelen. |
2018-02-13 12:09.07 |
egy újabb önellentmondás már nem lépi át az ingerküszöbömet, tele van velük a padlás, magyarázat meg sehol.
annak a örülök, ha továbbra is megteszi azt a szívességet, hogy beszámol róla, mennyire fáj az élet, meg egyes filmek sikere, ez jólesik, ennyi. |
2018-02-13 10:20.16 |
kegyetlen a z-generáció, de ez már az ábécé vége! |
2018-02-13 08:52.23 |
egyébként is a petíciók, meg a tüntik korát éljük, ha kerítesz még vagy 6-7 hasonszőrűt, és az eső is hajlandó elállni, már többen lesztek, mint a dceu-fanboyok. |
2018-02-13 01:21.07 |
az első dia menne oda-vissza, a többit meg ugye ki nem szarja le, ha belekérdeznek jöhet egy kurvaanyád. |
2018-02-13 00:12.19 |
jót röhögtem, de alapvetően nem lep meg az ilyesmi. ha tudna angolul az itteni analfabéta, valószínűleg ő is zászlójára tűzné az érvelést, saját gondolata, pláne érvei egyébként sincsenek. |
2018-02-13 00:06.28 |
A film, mely felszántotta és sóval hintette be bedepistánk agyát.
Najó, nem számítottam rá, hogy az Antisocial, ez a fű alatt (jó okkal) elsurranó, pár underground fesztiválon való feltűnés után mindössze DVD-megjelenést kapó B-horror majd valami igazán provokatív tartalommal fog szolgálni, de a kellően hangos negatív reklám bír pozitív ösztönzőkkel - ezzel valószínűleg sokaknak itt újat lehet mondani, khm. Szóval örüljünk, hogy istván katatón állapota beállta előtt ilyesmi mellett döntött, bele sem merek gondolni, ha kicsit mélyebbre ás, és valami szándékoltan polgárpukkasztó, direkt képi elemekkel operáló artsy-fartsy kísérleti munkára akad, talán már egy tömeggyilkossal több mászkálna az utakon. Maga a film ezen kívül sok szót nem érdemel, meglepő lenne, ha a teljes kreatív kontrollt magához ragadó Cody Calahan ezután sok lehetőséget kapna a kamera mögött, első rendezése ugyanis fárasztóan tompa, és legjobb pillanataiban is legfeljebb csak az ostobasága rángatott ki a félálomból. Megvallom, volt némi hendikeppje a filmnek már az induláskor, lévén a zombi-kultuszt én személy szerint unom, nagyon, hacsak nincs valami izgalmas tematikus csavar a dologban. Itt nem volt. Gondolkodtam, legyek-e kicsit lágyszívűbb a közösségi médiát érintő kritika miatt, de az az igazság, hogy nincs itt ilyen. Igen, a fiatalok ezúttal az online tér miatt zombulnak be, de ez önmagában még nem kritika, és ezen túl Calahan kerüli bármilyen mondanivaló halvány szikráját is. Kiemelném a fúrós megoldást a film végén...nagyon gagyi, de ez az a pont, ahol majdnem beleszippantunk a trash levegőjébe, na ezen a vonalon lehetett volna valami az egészből, nagyobb méretű fokoffal a közösségi média felé. |