![]() | ![]() |
![]() |
Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak | ![]() |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
Gyerekjáték (2019) (Blu-ray) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
Shrek 2. - Mozi+, 04:50 |
Szeretlek téged - Max4, 05:05 |
Playmobil: A film - Moziverzum, 05:40 |
Az ártatlanság kora - Cinemax2, 06:01 |
Nagy szemek - Film Mánia, 06:10 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
James Hong (96) |
Drew Barrymore (50) |
Kyle MacLachlan (66) |
Thomas Jane (56) |
Julie Walters (75) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Sicario - A bérgyilkos - Vélemények |
Filmlánc |
Mai menü avagy ma milyen filmet néztél meg |
Szólánc-angol szavakkal |
Szólánc melléknevekkel |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Sötét múlt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Micheline Presle ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
2018-05-14 16:26.29 |
Sajnos ennek a filmnek semmi esélye nem volt a sikerre... köszönhetően az amatőr "felvezetéseknek"...pedig egy Igazság Ligájának igazi mozi eseménynek kellett volna lennie... iszonyat nagy kár az egészért, köszönjük minden résztvevőnek, akik szétbarmolták ezt a képregényes univerzumot... |
2018-05-14 16:21.04 |
Legalább a hófedte táj szép volt.....amúgy rettenet szenvedés volt mind a 110 perce. A 2 színész között semmi kémia nem volt, az izgulni való jelenteket pedig nem sikerült semmiféle feszültséggel megtölteni. Amatőr próbálkozás, megérdemeltnél messze jobb színészekkel, akik azonban simán "akklimatizálódtak" a színvonalhoz.. |
2018-05-01 11:28.43 |
Korrekt rutinmunka, kellemesen szórakoztató elemekkel, de úgy ennyi. Nem éreztem a "varázst", ami alaposan be lett reklámozva, hogy majd dobáljuk el az állunkat. Nem mondom, hogy olykor nem kapott el a mozi, de ezek a pillanatok kevésnek bizonyultak, hogy valóban elsodorjanak a látottak, és hallottak, csak megmaradtak felvillanó pillanatoknak, ebben az amúgy igencsak felszínes, és egyszerű munkában. Azért egyszeri kikapcsolódásnak nem rossz Gracey munkája, de nekem kifejezetten hiányzott a mélység, főleg hogy a film a társadalmi megkülönböztetésekről szeretett volna mesélni... |
2018-04-25 11:56.03 |
Ez a film annyira förtelmesen sztereotíp minden irányban, hogy sérti a melegeket, meg a nem melegeket is...de igazából mindenkit, aki némi igénnyel fordul a filmezés világa felé. Félelmetes, hogy erre valakik rábólintottak, és a nevüket adták.... |
2018-03-16 16:29.52 |
A készítők szeme előtt minden bizonnyal a klasszikus Pixar recept lebeghetett - komoly üzenet szórakoztató csomagolásban - azonban sikerült látványosan a két szék közé huppani... Pedig a tartalom kétségtelen erős talapzatot biztosítana, a nyugati világ folyamatosan csökkenő gyermekvállalása a karrierépítés előtérbe helyezésével valós, és fontos jelenség, mely már ma is érezteti hatását, a későbbiekben pedig minden bizonnyal csak romlani fog a helyzet... Az alkotók azonban nem igazán tudták rendesen megfogni a témát úgy hogy az a gyerkőcnek, meg a szülőknek is tetszetős legyen. Ráadásul a szórakoztató faktort sem sikerült megfelelően kibontakoztatni, kb a mozi felénél a végét vártam annyira érdektelenre sikeredett a konfliktus és a karakterek is...
Egyszeri kikapcsolódásnak azért elmehet még a Bébi Úr, főleg ha a nem túl jól csomagolt, de ott lévő dolgokon el is morfondírozik az ember... |
2018-02-18 23:45.47 |
BAFTA díjak
Outstanding British film WINNER: Three Billboards Outside Ebbing.. Best original music WINNER: The Shape of Water Best make up & hair WINNER: Darkest Hour Best costume design WINNER: Phantom Thread Best animated film WINNER: Coco Best editing WINNER: Baby Driver Best film not in the English language WINNER: The Handmaiden Best adapted screenplay WINNER: Call Me by Your Name Best supporting actor WINNER: Sam Rockwell, Three Billboards Outside Ebbing, Missouri Best production design WINNER: The Shape of Water Best special visual effects WINNER: Blade Runner 2049 Best supporting actress WINNER: Allison Janney, I, Tonya Best sound WINNER: Dunkirk Best original screenplay WINNER: Three Billboards Outside Ebbing, Missouri Best cinematography WINNER: Blade Runner 2049 Best actor WINNER: Gary Oldman, Darkest Hour Best actress WINNER: Frances McDormand, Three Billboards Best director WINNER: Guillermo Del Toro, The Shape of Water Best film WINNER: Three Billboards Outside Ebbing, Missouri |
2018-02-18 09:51.40 |
ASC (American Society of Cinematographers)
Nyertes: Szárnyas fejvadász 2049 (Roger Deakins) Ma este BAFTA!! |
2018-02-18 09:50.22 |
azért remélhetőleg lényegesen jobb lesz mint a Valerian...Spielberg azért még ma sem rozsdásodott be különösebben...és a srác közel sem tűnik olyan melléfogásnak mint a fentebb említett moziban, nem hiszem hogy rajta fog múlni.. |
2018-02-17 14:54.01 |
nyilván megvannak a maga gyengébb pontjai a filmnek, de azt hogy "hollywoodi" meg "csöpögés" még LSD mellett is bravúr belelátni :)) |
2018-02-14 21:51.00 |
VES (Visual Effects Society Awards)
Az este győztese a Majmok bolygója - Háború 4 díjjal, köztük a fő elismeréssel = Outstanding Visual Effects in a Photoreal Feature... kíváncsi leszek harmadszor is lemaradnak-e a WETA-sok az aranyszoborról |
2018-02-14 21:45.03 |
WGA (Writers Guild of America)
Original Screenplay: Get Out Adapted Screenplay: Call me by your name Az eredeti forgatókönyv nagy meccsnek ígérkezik, A Három óriásplakát és a Get Out között. Az adaptált szkript díja lényegesen lefutottabbnak tűnik, szinte biztosan a matuzsálem Ivory kezében fog landolni. |
2018-02-11 22:18.59 |
http://www.youtube.com/watch?v=-uEuT9Jx7OI (Fogságban - The Candlelight Vigil) |
2018-02-11 22:03.10 |
Kellemes, bájos alkotás, mely lehet néhol kicsit mézes-mázos, esetleg túl direkt, de kellően erős szívvel lett megáldva...és végső soron egy családi mozi esetén ez a legfontosabb. |
2018-02-11 00:23.56 |
"Ne szánd a holtakat, Harry. Az élőket sajnáld, s legfőképp azokat, akik szeretet nélkül élnek."
Soha nem gondoltam volna, hogy a halál felnőttek számára is rendkívül ellentmondásos misztériumát egy animációs mesében ilyen elragadóan lehet ábrázolni, de a Pixar újfent bebizonyította számukra nem létezik lehetetlen. A Coco ugyanis lenyűgözően vezet be minket a "másik világ" rejtelmeibe, miközben az életünkben valóban fontos dolgokról igyekszik mesélni, legfőbb a CSALÁDI KÖTELÉK fontosságáról. Mindezt olyan közegben elénk tárva, mely mentes valamennyi negatív reflexiónktól, amikor a halálra gondolunk. És hát nem véletlen kellett ehhez Mexikóig menniük az alkotóknak, mert valahogy a sokszor lenézett 3. világban lényegesen életszerűbben állnak a kérdéshez, mint mifelénk, pedig a halál az élet természetes és elválaszthatatlan része. A búcsúzás persze nehéz, olyan köveket mozdít meg a szívünkben, melyekről nem is feltétlen tudtunk.... hogy az adott személy mennyit is jelentett a számunkra lehet mindössze a jelenlétével, azzal, hogy meghallgatta egy nehéz nap után szavainkat, vagy egy tiszta szívből jövő érintés, ölelés....mind-mind olyan dolgok, melyeket nem lehet pótolni, ha egyszer elvesztettük. A gyász és a szomorúság tehát jogos érzések, nem kell elfojtani őket, de nem szabad hagyni, hogy átvegyék életünk felett az irányítást. Mert van folytatás, igaz nem azzal a valakivel, akitől el kellett válnunk, de az itt maradtakkal járni kell tovább azt a bizonyos utat, tovább adni a "szikrát", hogy mikor a mi napjaink is végelszámolásra kerülnek, legyen aki ránk is EMLÉKSZIK.... Csodás, és megkapó alkotás lett a Coco, mely mert ellen menni sok-sok konvenciónak, rávilágítani a halál talán nem is olyan szörnyű dolog...lehet egy második is esély is, akár maradunk, akár megyünk.... de semmiképp sem rosszabb, mint ha a saját családunk elfeledne, mert szeretet nélkül élni minden nap csupán tengődés az ürességben, várni a végső feloldozást... Végül pedig mindenképp tiszteletre méltónak tartom, ahogy a Disney/Pixar az egyik saját standard tanulsága ellen is mert menni, Miguel számára ugyanis fontosabb a család egyben tartása mint az saját álmának megvalósítása, mert együtt erősebbek (=Miguelt saját szellem állata Dante nem tudta megmenteni, de a család nagy szárnyas fenevada igen)...........így a Coco is méltón foglalhat helyet a 21. századi animációs remekművek mellett, melyek között az egeres cég alkotói az utóbbi években sorra rúgják fel a régebbi meséik berögződéseit...lásd A hercegnő és a béka, Jégvarázs, vagy a Rontó Ralph...ezt nevezik igazi haladásnak, melynek köszönhetően a mai gyerekek ugyanúgy jó szívvel fognak visszaemlékezni a Disneyre, mint ahogy mi tesszük a 90-es évek rajzolt csodáira.... |
2018-02-10 21:21.50 |
Fiatal volt még....sok dallamot vesztettünk el vele együtt, Isten nyugosztalja.
http://www.youtube.com/watch?v=tHZftfnq3y0 (A mindenség elmélete - A Game of Croquet) |
2018-02-04 14:43.54 |
Annie Award:
Legjobb animációs film: Coco |
2018-02-04 14:33.52 |
del Toro nagy lépést tett az rendezői Oscar felé.
DGA Outstanding Directorial Achievement in Motion Pictures: The Shape of Water |
2018-02-02 21:54.58 |
Jobban el tudtam volna képzelni ezt a sztorit egy Black Mirror epizódként, így 2 órára nyújtva látványosan kevés volt a jó alapötlet. Mert az nem volt rossz kétségtelen, mégha a "rendszer" szigora kicsit erősnek is tűnt, de az kétségtelen, hogy a túlnépesedés elég komoly probléma már manapság is, és csak rosszabb lesz a szitu, tekintve, hogy pont azokon a területeken a legmagasabb a gyermekvállalási ráta, ahol legkevesebb az elérhető édesvíz. No, de a film azért inkább felületesen igyekszik meglovagolni ezeket a kérdéseket, sem mint komoly tüzeket szítani...ami viszont ennél is nagyobb probléma volt a túlnyújtott cselekmény. Abszolút látható tendencia Hollywoodban a készítők részéről a 2 órás játékidő belövése, amivel csak az a baj, hogy 120 percet már lényegesen nehezebb színvonalasan kitölteni, mint mint akár másfél órát. A történet időhúzása azonban nem segít a film tempóján, ráadásául ezeket leginkább kreativitás mentes akciókkal igyekeznek abszolválni, újabb zsákutcába tévedve.
Nem lett rossz mozi a Hét nővér, bármikor előkapható darab, ha mar az unalom, de sajnos túl jól illik a mai futószalagos filmgyártásba, túl sok játékidő alatt, keveset adva. |
2018-01-31 23:15.22 |
Az biztos, hogy sikerült kimaxolni a ne vegyünk komolyan magunkat hozzáállást, sikerült is alaposan túltolni. Nem vagyok én általában semmi rossz elrontója, és a "pure entertainment-nek" is megvan a maga létjogosultsága, de ez nekem már néhol bőven sok volt, mintha kicsúszott volna az alkotók lába alól a biztos talaj. Igazából minden képkocka igyekszik az egyel korábbit valamiképp megfejelni, felülmúlni egy még képtelenebb jelenttel, és van is mikor ez sikerült, de a folyamatos felüllicitálgatás a végére kifejezetten fárasztó volt a számomra. Mintha csak a készítők a háttérből mondogatnák: "mi ezt a marhaságot is bevállaltuk, nézzétek ennyit a klasszikus hősökről, meg miegymás.." A látvány persze ezúttal is rendben van ilyesmibe egy Marvel mozi esetén soha nem lehet belekötni, viszont a másik evidenciájuknak a precíz kimértségnek most tényleg igencsak ellenmentek, hogy felrázzák egy kicsit az állóvizet, a megszokott sémákat? Vagy valami ilyesmi lehetett az elképzelés, azonban engem inkább zavartak azok a hullámok, mint hűsítettek.. |
2018-01-31 01:15.27 |
A Netflix jó ideje garancia a minőségre, most sem csalódtunk bennük. 20 percekbe tudtak igen összetett dolgokat belepasszírozni, leginkább karakterek tekintetében, mert az kétségtelen a 2 főszereplő pazarul lett megírva. Tetszett az egész minisorozat "unconventional" jellege, igyekeztek a készítők erősen kihegyezni a szkript jellegét is erre, nem egy "amerikai film" ahogy említették is nem is egyszer ha jól emlékszem. Az utolsó 1-2 részre talán picit megfáradt az addig remekül vezényelt gépezet, a lendület vesztése ugyanakkor szerencsére nem vette el a történet befejezésének élét, így végül is kellő nyomatékkal lezárni.
Kíváncsian várom pakolnak-e hozzá még évadokat, a figurákban akadna még bőven szufla, kérdés érdemes-e még tovább ütni a vasat? A fiatalok minden esetre bizonyítottak, nagyszerű duót alkottak, tudnám még őket nézni. |
2018-01-30 23:10.25 |
Március 4-én leginkább Roger Deakinsnek fogok szurkolni. Tudom az Oscar is csak egy díj, de azért hogy a jelenkor (és úgy a filmezés) egyik legkiválóbb szakemberét illene már nagyon elismerni. Az új Blade Runner pedig egészen fenségesen mutat, amolyan modern mozgó festmény, melynek elengedhetetlenül fontos láncszeme volt az ő munkája is.
http://www.youtube.com/watch?v=jzganSspJps (Roger Deakins' 14 Oscar Nominations) |
2018-01-30 16:38.13 |
Nem olyan egyszerű ez ám mint amilyennek tűnik, egy-egy felvételben sokszor napok munkája van, és több százan dolgoznak egy ilyen volumenű projekten.
Egyébiránt a VFX használat itt igazi alázattal lett kezelve, ami igazi ritkaság manapság. http://www.youtube.com/watch?v=sLxxbfsj8IM&t=94s (Weta Workshop - Blade Runner 2049 Miniatures) |
2018-01-30 01:22.09 |
Elképesztő munka volt a film "külsejének" megalkotása, ezt nevezem én igazi látványfilmnek...ahol szinte minden egyes képkockát érdemes kimerevíteni, hogy el lehessen veszni az elképesztő részletekben.
Nagyon remélem, hogy márciusban minimum 2-szer (fényképezés, látványtervezés) el fog hangzani a Blade Runner cím az Oscar díjátadón, de a triplázás sem volna érdemtelen (VFX). http://www.youtube.com/watch?v=d4-y_WRlfQ8 (Blade Runner 2049 - Befores and afters VFX reel) |
2018-01-30 00:54.20 |
Közben a vágók kiosztották a díjaikat, meglepetés nélkül. Az Oscar gyakorlatilag biztosan a Dunkirk-hez fog kerülni, teljesen megérdemelten.
Szombaton egy igen fontos állomás, DGA, azaz a rendezők is kihirdetik legjobbjukat. Del Toro a nagy esélyes, de én személy szerint jobban örülnék Nolan diadalának. Hátha... BEST EDITED FEATURE FILM (DRAMATIC): Dunkirk Lee Smith BEST EDITED FEATURE FILM (COMEDY): I, Tonya Tatiana S. Riegel BEST EDITED ANIMATED FEATURE FILM: Coco Steve Bloom |
2018-01-25 00:07.55 |
Kiválóan sikerült a 4ik évad is, igazi kincs ez a "sorozat", reméljük még jónéhány évadot meg fog élni.
A mostaniakból a USS Callister, illetve a Black Museum tetszettek a legjobban, de a Hang the DJ is erősre sikeredett. Azért a 2 legnagyobb kedvenc továbbra is a San Junipero és a White Christmas. Felejthetetlen darabok. |
2018-01-23 20:27.01 |
Pedig nincs sok kérdőjel afelől, hogy a díj kihez kerül...Oldman szobra az egyik legbiztosabb dolog a március 4-ei gálán. :)
Egyébiránt nagyon kedveltem én is Chalamet alakítását, lehet teljesen objektíven neki járna inkább az elismerés, de azt hiszem Oldman-nek ez egyfajta "lifetime achievement" dolog, aminek megérdemeltségét meg nem lehet kétségbe vonni. |
2018-01-23 18:26.01 |
Más film, más zeneszerzői célok. Zimmer idén 2 olyan alkotáshoz adta az aláfestést, ahol egyiknél sem volt cél, hogy a zene "megmaradjon". Dunkrik és a BR 2049-hez is atmoszférakeltő darabokat alkotott, melyek különállóan hallgatva valóban nem kényeztetik fülünket, de a film alatt nagyon is működnek. És hát végső soron ez volna a filmzene célja, hogy a képeket támogassa, meg bennünket, hogy miként is éljük meg a látottakat. |
2018-01-23 17:14.58 |
Azért messze nem lőttél teljesen. :) Eredetileg valóban az izlandi látott neki az aláfestésnek, de Villeneuve nem volt elégedett a halottakkal, így landolt a projekt Zimmernél, aki felkérte maga mellé Wallfisht.
Amúgy szerintem is jól sikerült a zene. Persze "vangelisi" magasságokba nem tört, de remekül támogatta a film hangulatát, ehhez a mozihoz meg több nem is kellett. |
2018-01-23 17:09.48 |
ne csalogasd ide a trollokat, eddig nagyon jól elvoltunk nélkülük :D |
2018-01-23 17:09.00 |
Egyébiránt én is a Shape of Watert gondolnám inkább befutónak jelenleg, a PGA díj komoly támogatottságot jelez, és valószínűleg jön erre még DGA és BAFTA is...emellett maga a film is talán befogadhatóbb és 2 igen népszerű összetevővel is rendelkezik: "interracial love" és "polkorrektség"..
A Billboardsnak még szerintem a forgatókönyvért is nagyot kell küzdeni, az original kategória idén piszok erős a Shape of Water vagy a Get Out simán lehet befutó. |