Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Emmy - M5, 14:25 |
A tökéletes férj - Paramount Network, 14:25 |
Coco Chanel - Filmbox Family, 14:50 |
A tengerészgyalogos 2. - Mozi+, 15:00 |
Nora Roberts: Holdfogyatkozás - Filmbox Premium, 15:10 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Scarlett Johansson (40) |
Jamie Lee Curtis (66) |
Mark Ruffalo (57) |
Mads Mikkelsen (59) |
Mariel Hemingway (63) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Mint(a)apa |
Deborah Kara Unger |
2013-09-29 10:24.56 |
Olvasd el a képregényt ha gondolod, és alkoss véleményt magadnak. |
2013-09-28 23:44.37 |
SPOILER
Oké, elolvastam. A hasonlóságok: - a képregényben is egy rablóbanda tör be egy gazdag ember álmába, hogy megszerezzen tőle valamit - a képregényben is egy kütyü segítségével történik, amivel egyszerre több embert kapcsolnak össze - a képregényben is úgy ébrednek fel, ha zuhannak - itt is váltakoznak az álmok, és az álmok között nincs kapcsolódási pont az emlékek között - a külvilág eseményei itt is összebaromlják az álom világát - itt is vannak projekciók - itt is álomban tudatosan mozgó emberek küzdenek egymással. Ez mintha egy kicsit több hasonlóság lenne annál, amit "puszta véletlennek" be lehetne tudni szerintem - bár tény és való, különbségből is van sok. |
2013-09-28 23:23.47 |
Innen letölthető elvileg: www pont mediafire pont com/download/dsa5ru3rsxdanud/Uncle+Scrooge+in+the+Dream+of+a+Lifetime. pdf |
2013-09-28 23:18.20 |
Ezzel azért lehet vitatkozni... Egy 2002-es Dagobert bácsi képregény például meglepően sok hasonlóságot mutat ezzel a filmmel. Uncle Scrooge - Dream of a Lifetime (álomba betörés egy igen hasonló szerkentyűvel, mindkettőben információt akarnak kilopni, ráadásul mindkettőben egy széfkombinációról van szó, mindkettőben manipulálják az álmokat stb.) Nem olvastam az egész képregényt, nem volt időm befejezni és azóta törölték az oldalt, ahol megtaláltam az egész könyvet feltöltve, de azt hiszem fel van töltve youtube-ra is. Nem 100% másolat, de mondjuk minimum 60% körül, amennyire láttam. |
2013-09-28 22:04.26 |
Ők csak enni akarnak adni a családnak, és úgy érezték, filmeket csinálni egy stúdióban jobb biznisz, mint karburátorokat összepakolni egy gyárban :) |
2013-09-28 11:48.28 |
Ha pedig arra vagyunk kíváncsiak, melyik fikciós karakterrel születtünk egy napon, ez az oldal fog segíteni: [link] Internet... mindenre van egy honlap. Mint kiderült, abból a boszorkányos sorozatból (Bűbájos boszorkák?) a vöröshajú csajszi pl "egy napon született velem"... vagy mi. |
2013-09-27 17:16.53 |
Egy viszonylat nagyobb költségvetésű film bukása egy ekkora stúdió esetében az egész stúdió bedőlését jelentené. Így, hogy félmillióból összepakolnak egy filmet havonta, és azon van hasznuk, biztosítják a működésüket. Ezzel nem lehet bukni, sőt, a piac felépítése szerint gyakorlatilag csak nyerni lehet rajta. Ez nem művészet, ez puszta üzlet, csak nem szandálokkal meg fogkefékkel, hanem filmekkel megy a biznisz.
Az meg, hogy adjuk a szegényeknek... bocs, nem tudom mennyire szántad komolynak, de baromi demagóg szöveg :) |
2013-09-25 16:33.52 |
Shit.
[link] |
2013-09-25 16:33.11 |
Talán inkább a képregény karakterre: [link] |
2013-09-19 17:24.59 |
Ideje megnézni wikipédián, hogy mit jelent a populáris kultúra és a magas kultúra. |
2013-09-18 19:53.34 |
Melengeted a lelkem, jóuram :)
Nem írom le Wolf, a problémamegoldó idevágó szavait, de mielőtt megnéznék egy filmet, előtte rendszerint meg szoktam nézni, hogy írtál-e a topikjába, és csak utána döntöm el, hogy azt nézem-e, vagy mást. A popcornfilmes, tinis-rajongós hozzáállásommal kapcsolatban, nos, jogos. Az a helyzet, hogy baromira szeretem a filmeket. Vagy "a filmet, mint olyat", főleg a műfaji cuccokat, úgyhogy ezekkel kapcsolatban erős a jóindulatom. Evvan :) Strange Days, egyszerűen nem jött be. Két dologra emlékszem: hogy brutálisan fejbe vágott az atmoszférája, ami valami piszok erős volt, és hogy folyamatosan húztam a számat, mert a sztori és a sztorivezetés katyvasz volt nekem. Nem mondom, hogy rossz film, csak azt, hogy nekem nem tetszett :) |
2013-09-18 19:47.46 |
Bármikor :) |
2013-09-18 17:24.26 |
Folytatás.
Első rész: Pitch Black Második: A sötétség krónikái Harmadik: Riddick |
2013-09-17 18:07.48 |
Woody Allen szerint a világon kétféle dolog létezik: van, ami rettenetes, minden más pedig borzalmas. Ez a film egy halom borzalmat mutat be. Kell hozzá egy olyan fura figura, mint Woody Allen, hogy ilyen szintű káoszt és borzalmat filmre tudjon vinni. A film jó szerintem, a filmélmény pedig rossz (ez volt a rendező szándéka, úgyhogy no problem), szóval én meg nem nézném még egyszer, úgyhogy a film elérte a célját. Ajánlom mindenkinek, egyszer. |
2013-09-17 00:08.00 |
Oh, valóban. Igen, a Halál napjában határozottan ott van a kultfilm-material, de nekem nem jött be. Még nekem sem tetszhet minden film :) |
2013-09-16 23:39.11 |
Ez szerintem valami rettenetes egy film volt.
A film arra a gondolatra épül, hogy az emberek döntő többségét egyedül a törvényi keretek tartják vissza attól, hogy halomra gyilkoljon mindenkit a környezetében. Nevezzetek bár naivnak, ez szerintem nem több egy jól hangzó baromságnál. Igaz, a végére eljutottunk odáig, hogy a főszereplők is máshogy gondolták, de ez nem változtat azon, hogy a film társadalmának többsége számára ez természetes volt. És miért is "tisztulna meg" bárki attól, hogy halomra gyilkolja a szomszédait? "Háhh, tegnap egy pallossal darabokra szabdaltam Janit, mert zöldebb volt a pázsitja az enyémnél. Vér fröccsent az arcomba és láttam kifolyni a beleit, meg ha már ott voltam, lemészároltam az egész családját, beleértve azt a 10éves kislányt is, úgyogy most már sokkal egészségesebb embernek érzem magamat. Nem igazán értem, hogy ez miért nem traumatizált egy életre, de szerencsére minden rendben van. Megyek reggelizni, aztán irány a munka." A film alapdinamikáját adó konfliktus teljesen valószerűtlen. Nem spoiler, az az alap, hogy egy falkányi pszichopata meg akar ölni egy néger pasast, aki bemenekül egy házba. Azért, mert erre a gyilkolászós estére vártak egész évben, és tőlük nem veheti el senki a gyilkolás örömét. Node... miért pont ezt az egy szerencsétlent akarják megölni, és nem mondjuk ötven másikat? Miért cseszik el a várva várt 12 órának több mint a felét azzal, hogy csücsülnek a tornácon, ahelyett, hogy kedvükre mészárolhatnának? Reméltem, hogy a film valahogy majd kiemeli ezt a célpontot valahogyan, de ennek pont az ellenkezőjét csinálta: kihangsúlyozta, hogy "ő csak egy csöves, egy senki, nem fog hiányozni senkinek, ha meghal." Hülyeség. Amúgy meg, miért is kellett azoknak a kreténeknek legalább 5-6 óra, hogy szerezzenek egy terepjárót meg pár méter láncot? Honnan hozták azt a kocsit, a szomszéd államból? Miért nem nyúltak le egyet a környékről, ha már legálisan megtehették volna aznap este? A történetmesélés borzalmasan primitív. Hetvenszer megismétli, hogy a gyilkolászás jó és működik, mintha az első három alkalom után nem lett volna mindenkinek teljesen világos, hogy miről akar szó lenni. A filmben ezen felül, nem történik semmi. Hosszú percekig nézzük, hogy a család keresi a néger pasast a házban, miután bemutatta nekünk, hogy emberünk elbújt, és nem fogják megtalálni. Aztán, miután véglegesen unalomba fordult a dolog, csak behoz egy nagy akciójelenetet(ez mondjuk tényleg ügyesen volt megcsinálva) de ez tart kb 5 percig, aztán ugyanaz a semmittevő üresség következik. A végén bejön egy szál, ami teljesen motiválatlan. SPOILER: miért is utálták a szomszédok Hawke-ékat? Mert eladott az embereknek biztonsági rendszereket? Könyörgöm, a gyilkolászós éjszaka nem az ő ötletük volt, ők csak lehetőséget biztosítottak a vevőknek arra, hogy ép bőrrel megússzák az őrületet. Akkor jobb lett volna, ha nem tudnak védekezni a támadók elől? Nyilván nem. Állam bácsit, azt lehet okolni, hogy ilyen helyzetet teremt, de egy vállalkozót, aki nem csecsemőknek árul kokaint, hanem családoknak biztonsági berendezést, azt miért is kell utálni? Ennyi erővel pokolba minden japán mérnökkel, aki földrengésbiztos házakat épít, mert micsoda szemétség már, hogy az drágább. SPOILER VÉGE. Amúgy meg, az hogyan lehetséges, hogy piacvezetővé tud válni egy olyan cég, ami egy ilyen központi problémában gyenge minőségű portékát kínál? Sehogy. És ha már itt tartunk, hogyan lehetséges, hogy a gyilkolászás kezdete előtt egy nappal nem barikádozza el magát mindenki? Nyilván hagyni kell az utolsó előtti pillanatra az egészet. Lehet én vagyok túl óvatoskodó, de valahogy úgy vagyok vele, hogy ha egyetlen olyan éjszaka van, amikor félni kell, akkor az a minimum, hogy aznap reggel már rohadtul bezárkózok, nem vacsora közben kapok a fejemhez, hogy "jé, két perc múlva legyilkolhatnak családostul, lehet most már be kéne zárni akkor az ajtót." És megintcsak lehet, hogy én vagyok bizalmatlan, de lehetségesnek tartom, hogy a 10éves gyerekemnek nem árulom el azt a kódot, amivel deaktiválhatja a teljes biztonsági rendszert, amikor odakint mindenki puskákkal rohangál. Lerövidítve, a véleményem a filmről: rosszul megfogalmazott alapgondolat, logikai hibák tucatjai, vérszegény atmoszféra, unalmasan ismétlődő képi megoldások (sötét van, meg sok a közeli, that's all), primitív történetmesélés, nulla színészi játék, jellegtelen zene, egysíkú dramaturgia... csapnivaló film. |
2013-09-16 12:30.38 |
Melyikre gondolsz?
Amúgy meg, stimmt :) |
2013-09-15 18:01.19 |
Jó oké, a Holtpontot még láttam, de az egy merőben más film :) Azt szerettem is.
A film eseményire nem emlékszem, a filmélményre nagyon határozottan. Az sem utolsó dolog, mondjuk úgy. Nyilván nehéz lenne amellett érvelni, hogy pénzért csinálta amit csinált, csak kértél egy lehetséges magyarázatot, a filmbizniszben pedig a pénz szinte mindenre magyarázatot tud adni. Nem a legnagyobb meggyőződéssel mondtam :) |
2013-09-15 17:41.46 |
Nem ismerem a csajszit, csak azt az egy filmet láttam tőle. Nem látok rá okot hogy ne higgyem el neked, amit mondasz, de a véleményem akkor is olyan markáns volt a film nézése közben, hogy ennyitől nem fogom újraértékelni - sem megnézni, lustaságból meg mert csak :)
Miért? Pénzé' :D Ez egy ok lehetne, hogy ez volt-e vagy sem, passz. Valószínűleg nem. |
2013-09-15 17:01.40 |
Nekem egészen máshogy csapódott le az a film, de nem tudok érdemben beszélgetni róla, mert tényleg alig emlékszem valamire. Benyomások vannak, és a legerősebb az volt, hogy alig vártam, hogy véget érjen, mert úgy éreztem, folyamatosan a torkomon próbálnak lenyomni valamit. Lehet csak rossz pillanatban kapott el a film, bár őszintén szólva nem hiszem. |
2013-09-15 16:09.08 |
Annyira utáltam nézni azt a filmet, hogy szerencsére minden emlékem konkrét magától törlődött mostanra, de a megtekintés után ezt a bejegyzést biggyesztettem oda a film topikjához:
638. Randal (2013-06-29 00:32.41) aaaaa Minden arab terrorista, minden amerikai katona hős, a háború borzasztó dolog, de még jó, hogy vannak hősök akik így is megvívják. Undorító propagandafilm egy (legalábbis) megkérdőjelezhető háború mellett. Szégyen, hogy politikai alapon ezt az izét pakolták tele szobrokkal. |
2013-09-11 20:10.56 |
Roland Emmerich neve egyet jelent az akcióval. Minden robban, rohan, repül, mint a Függetlenség napja, 2012 és a Godzilla című filmekben. Nincs ez másképp Az elnök végveszélyben esetében sem, ahol egy terrorista csapat Amerika egyik jelképét, a Fehér Házat szemeli ki célpontjául. A szórakoztatás ezúttal is garantált, a forrása pedig a szokásos: folyamatos pörgés és akció. Hála a gördülékeny történetvezetésnek, az egyszerűségében nagyszerű humornak és az apró figyelmességek sorának, ez a film is sikeresen képes kikapcsolni a néző szürkeállományát a játékidő 131 percére.
A film sztorija nem tartogat különösebb meglepetéseket. Az amerikai elnök (Jamie Foxx) közel-keleti békítő politikája kivívja egy terrorista szervezet nemtetszését, akik megszállják a washingtoni országházat. A cél az elnök túszul ejtése – nem számolnak ugyanakkor a derék John Cale-lel (Channing Tatum), az egyszerű testőrrel, aki magához ragadja pofás stukkerét, és keresztbe téve a jól kidolgozott akciónak elbújtatja az elnököt az épület szövevényes terem- és folyosódzsungelében. Elkezdődik hát a hajsza, aminek a tétje – mint utóbb kiderül –, hogy kitör-e a harmadik világháború, avagy sem. Mint oly sok attrakciós mozinak, Az elnök végveszélyben című filmnek sem a történetében kell keresni azokat az elemeket, melyek érdemessé teszik a mozijegy árának befizetésére. Annak ellenére, hogy a sztori megpendít olyan érzékeny aktuálpolitikai húrokat, mint az USA szerepe a közel-keleti konfliktusban vagy a média felelőssége egy terrortámadás kapcsán, nehéz lenne amellett érvelni, hogy a film története túlzottan érdekfeszítő vagy elgondolkodtató lenne. Viszont egy film sztorija önmagában sosem áll meg a saját lábán, az is ugyanolyan fontos, hogy milyen módon kerül elmesélésre – és ebben Az elnök végveszélyben szó szerint remekel. Hollywood az elmúlt cirka száz évben tökélyre fejlesztette azt a módot, hogy hogyan lehet úgy a közönség elé tárni egy történetet, hogy annak megértése ne okozzon problémát a nézőknek. Az ilyesmi nem teljesen magától értetődő vagy kézenfekvő, hiszen – többek közt – ez az a pont, ahol számos szerzői (vagy művész-)film csődöt mond. Hollywood ezzel szemben olyan univerzális közlési formát kísérletezett ki, ami a világon gyakorlatilag mindenhol érthető. Ennek megfelelően Az elnök végveszélyben című film eseményei is pontosan lekövethető logikai, ok-okozati láncolatba illeszkednek, ráadásul olyan ügyesen, hogy a néző egy pillanatig sem unatkozhat. Mindezek mellett percenként történik valamilyen apróbb, frappáns meglepetés – egy humorosra sikerült beszólás, egy ügyesen elhelyezett látványelem vagy egy meglepő ötlet –, ami kiemeli a filmet a szürkeség tengeréből. Az elnök végveszélyben tehát azt teszi, amihez Hollywood a legjobban ért: profi módon szórakoztat, és ezzel varázsolja szebb hellyé a Földgolyót: hiszen még a happy end is garantált, még a katasztrófáknak is jó a vége. Pontszám: 7/10 [link] |
2013-09-10 23:26.58 |
Miért akarnál minden nap nyolc liter tejet lefejni, rá egy kajakra? |
2013-09-10 09:15.50 |
De megnyugtat a tudat, hogy személyedben azért van egy személy a Földön, aki tudja. |
2013-09-10 00:09.41 |
SPOILER!!! |
2013-09-10 00:06.42 |
A film elhagyta a második rész monumentalitását, és visszatért az első rész egyszerűségéhez, ami szerintem jót tett az egésznek. Kaptunk egy kellemes képi világot, a megszokott beszólásokat, és egy "Riddick-es" alaphangulatot.
A probléma az, hogy az első rész óta sokat fordult a világ, a közönség is változott, és azokat a butaságokat, amiken anno még gond nélkül túlsiklottunk, most már jobban észrevesszük. A forgatókönyv rengeteg bakit vét, és ezek között vannak olyanok, amiket tényleg nem lett volna szabad elkövetni (Riddick hogyan jut hozzá az aksikhoz.) Összességében a film nagy része szerintem középszerű, és pont annyi benne az ütős, jól működő, esetleg emlékezetesnek is bizonyulható jelenet, mint amennyi a fejfogós baromság. |
2013-09-06 23:54.06 |
Jól ütemezett humor, jópofa történet, szerethető karakterek, kompromisszumképes értékrend, és részemről első perctől az utolsóig sírva röhögés. Szerintem az év vígjátéka eddig. |
2013-09-05 22:41.43 |
Elmesélésre méltó történet, remekül elmesélve és ötletesen megalkotva. |
2013-09-01 10:43.13 |
Történt benne egy minimális értékrendbeli változás, ami igencsak ráfért. |
2013-08-31 20:51.58 |
Ha rajtam múlik, egészen biztos hogy így lesz :) |