Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
A holló *Import - Angol hanggal, és angol felirattal* (Blu-ray) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
A mexikói - Paramount Network, 21:00 |
Ásó, kapa, géppisztoly - Filmbox Premium, 21:35 |
Széttörve - Cinemax, 21:40 |
Láttam a fényt - Film4, 21:45 |
Közellenségek - HBO, 21:55 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Thierry Lhermitte (72) |
Albert Wolsky (94) |
Shirley Henderson (59) |
Katherine Heigl (46) |
Garret Dillahunt (60) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
F mint foci - Avagy vélemények a bajnokságokról |
Rémálom az Elm utcában 3. - Vélemények |
Rock zene |
John Rabe - Vélemények |
Csúfok - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Kandahár |
Matt Damon |
2017-01-05 08:01.26 |
Csozé rámegy a rekordra. |
2017-01-04 14:22.30 |
a mai ember szervezete már ellenálló ilyesmikkel szemben. |
2017-01-04 11:19.29 |
gondolom, az a valahol nem akárhol:) |
2017-01-04 08:42.01 |
én azt hittem, kal már nem tud ennél hülyébben kinézni, de most rákapcsolt a szándékolt arcvesztés egy új fokozatára. |
2017-01-03 23:54.59 |
gyakran megfigyelhető emberi reakció ez a "birkázás". holott ha megfigyeljük, sokszor a trendek pont fordítva működnek.
ez a mozibizniszben pláne megfigyelhető, a nézők kinyírják azt, ami nem tetszik, amit meguntak, ami már lejárt lemez. jönnek a trendek, meg mennek. zsánerek emelkednek fel, majd merülnek alá, szériák kerülnek pihenőpályára hosszú évtizedekre. nem a stúdiók nevelik hát ilyen formán a népet, hanem a nép éhsége olyan nagy, amit mondjuk évi egy Star Wars-film még nem merít ki. de lehet, hogy évi két-három márvel/díszí se (ami egyébként lófasz mennyiség, ha pl egy-egy sorozathoz hasonlítjuk, melyekből van teszem azt 6 évad alsóhangon, ami mondjuk 10-szer 50 perc...miről is beszélünk?? ennél azért többet kibír egy ember, aki rajongva szereti az adott témát). az ilyen szintű franchise-osodás még "új" jelenség, de nem kell beszarni. minden addig fog tartani, amíg van utána érdeklődés - nem pedig fordítva. |
2017-01-02 16:12.29 |
"But it’s not a set thing and there’s no script. If it doesn’t come together in a way I think is really great I’m not going to do it."
gyűlnek a viharfelhők? igazán hagyhatnák dolgozni, hátha Affleck össze tud rántani valami, ehelyett majd ezt is szétbarmolják megint. |
2017-01-02 00:00.59 |
világért sem akarnék megakasztani egy jóízű márvel-díszí-köpködést, de nem hiszem, hogy tőlük kéne félteni a Sully-t. |
2017-01-01 23:53.39 |
ja, valakinél még azóta is 5*... |
2017-01-01 19:36.46 |
a sport itt csak háttér, így hát nem is érdemes sportfilmes elvárásokkal leülni elé.
a zene, vagy annak hiánya amúgy abszolút tudatos, illetve maga a tempó is szándékosan lett ilyenre belőve (depressziós, fojtogató légkör, lassaaan kibontakozó sztori) - ez ugye sokaknak nem bejövős, nincs is min meglepődni. erre mondják, hogy rétegfilm. |
2017-01-01 18:46.15 |
én azt mondjuk szerettem (my bad), de itt valami más készül. nyilván trélerekből nem szabad messzemenő következtetéseket levonni, simán lehet, hogy ebben a filmben is ott lesz a besson-i gondolatiság, viszont az, amit egy ilyen ízelítőben be lehet mutatni - a színes-szagos látvány, a magvas egysorosok, a videojátékba illő csatározások - nekem abszolút a taszító kategóriába esnek.
ez viszont lehet csupán a felszín, nem zárom ki, hogy Besson neve rá fog venni egy megtekintésre, ha kijön a film dvd-n, és akkor szeretnék majd kellemesen csalódni:) a mozibarohanást viszont elvetettem. |
2016-12-31 20:29.20 |
Nem rossz film ez, már amíg nem akarja komolyan venni magát.
A Hivatali (?) karácsony előzetese baromi jól működött, minden lelkiismeretfurdalás nélkül röhögtem szarrá magam rajta, többször is. A film első fél órája ennek megfelelően marhajó, pörög és teljesen öncélúan szórakoztató. Vagyis, pont az, amit ettől a dobástól vártam. Persze, a vígjátékoknak is megvan a maguk sematikája, amit csak ritkán hajlandók feladni. Kell valami komolyan vehető sztori, valami ami gerincet ad a történetnek. Kár érte, én inkább néztem volna végig T.J. Miller-éket, mondjuk úgy az előzetes hangulatában, minden kötöttség nélkül. Nem hiszem, hogy itt bárkit a céges találmány, meg a nagy katarzis érdekelt. Formabontó műről tehát szó nincs, jelen mesterkedés is követi a hagyományos paneleket. Amikor viszont hajlandók az alkotók kicsit elengedi a kormányt, és hagyják, hogy az elborultság vezesse a filmet, akkor látunk valami olyat, amiért érdemes leülni a képernyő elé. Lehetett volna ez akár nagyon jó is, így meg egyszeri alkalomra pont elég is. |
2016-12-31 15:11.36 |
Nehéz ezt feldolgozni.
Leia hercegnő karaktere számomra (és azt hiszem, ezzel nem vagyok egyedül) örökre az első, és legfontosabb badass női karakter marad, igazi inspiráló figura - kőkemény, mégis emberi, szilárd és szerethető az utolsó percig. Carrie Fisher legfontosabb alakítása volt Leia, a klasszikus hercegnők antitézise, amiért milliók zárták örökre a szívükbe. Mégis, mennyivel több is volt ő ennél. Butaság azt hinni, hogy innen Magyarországról, de akár egy kényelmes amerikai fotelből irkálva ismerhetjük azon színészek személyiségét, akikért rajongunk, akiket szeretünk. De azért, talán mégis lehet valami fogalmunk. Merem ajánlani a Carrie Fisher-rel készült interjúk kb bármelyikét, egyértelmű a dolog. Ahogy szembenállt Leia a hercegnők berögzült képével, úgy állította feje tetejére Fisher a csillogó hollywoodi sztárok imidzsét. Az a zsigeri őszinteség, az a meghökkentő, magától értetődő lazaság, amivel akár saját kudarcairól is mindig szemrebbenés nélkül beszélt, az egyik legeredetibb, legszerethetőbb figurává tették őt. Nem felejtjük. |
2016-12-31 13:51.32 |
a többi is baszó, hallgasd meg, ha nem emlékszel:)
biztos valakit a Force Theme se fig meg ettől függetlenül mestermű. a Force Awakens zenei anyaga nem lóg ki a sorból. |
2016-12-31 13:38.42 |
azért ott nem egy igen emlékezetes és erőteljes témát adott a mester (Rey, Resistance, Kylo Ren, Jedi Steps, Falcon...), arra nem lehet panasz. |
2016-12-31 12:33.06 |
sajnos ez a helyzet - Desplat távozása után Giacchino-nak négy hete maradt, ami marha kevés idő. ehhez képest a soundtrack egyáltalán nem rossz, de a korábbi Star Wars-okhoz képest inkább iparosmunkának hat a szokásos hangszereléssel, de igazán emlékezetes motívumok nélkül. |
2016-12-30 21:26.31 |
de hát olyan szépen belejöttek:) |
2016-12-30 21:10.46 |
nem is tettünk ilyet, persze ez amúgy is bőven a szubjektív kategóriába esne ugye. |
2016-12-30 20:41.47 |
kár, hogy a fájdalmas igazság húzza le a filmet, mikor úgy érzem, nem is vonod kétségbe a látottak "realitását". |
2016-12-30 20:29.57 |
attól, hogy van aki nem érti okát, még lehet jogos a film elismertsége:) én pl örültem, hogy a szakma is észrevette anno. |
2016-12-30 20:26.45 |
két angolszakos ugye:) |
2016-12-30 20:07.32 |
Luc Besson egy külön jelenség, érdemes is úgy kezelni, de az ízelítő alapján nekem ez a film kellemetlenül infantilisnek tűnik, és valahogy az egész...sok. sok a látvány, sok az effekt, sok valahogy minden. tartok tőle, hogy nem egy új ötödik elem fog ebből kisülni. |
2016-12-29 16:47.23 |
mondjuk, ő meg az, akivel végképp nem érdemes leállni, a szókincse két mondat összepakolására terjed ki: az egyik a tucatfilmeknek szól, a másik az év csalódásának. utóbbiból három is jutott 2016-ra, és még van ugye pár nap hátra. |
2016-12-29 13:40.10 |
a nézők díjazzák azt, ami jó. manapság a word-of-mouth amúgy is felbecsülhetetlen, ha valamiről elterjed hogy ratyi, akkor nem fog kasszát robbantani, illetve ha a lehúzás ellenére is sikerre van ítélve egy szar film (BvS), akkor meg jócskán alul fog teljesíteni a potenciáljához képest. ami viszont tetszik a népnek, annak nem azon múlik a sikere, hogy folytatás vagy sem.
akinek van pénze, az szeret biztosra menni a befektetéseivel, ezért nyomják a stúdiók a franchise-okat, mert azokban jóval kisebb a kockázat (most képzeljük el, ha egy Suicide Squad-szinten összehányt filmnek nem lenne rajongótábora, vajon hogy teljesített volna a kasszáknál). ennek annyi hozadéka van, hogy a meglévő táborral rendelkező filmekbe nagy pénzeket tesznek bele, de ez egyszerű közgazdaságtan, nem hiszem, hogy bánkódni kéne rajta. egy új ötlet mindig kockázatos - ott van pl a Nice Guys, kúrvajó film, de a retrofélinggel nyakonöntött noir-os buddy mozik ideje lejárt sajnos (nem, nem a szuperhősök miatt). mégsem igaz, hogy a nézők manapság csak franchise-ra költenek, annyi a sztori, hogy a franchise szélesebb tömeget ér el. annyival drágább is viszont, szóval nem hiszem, hogy a bevételi adatokat kéne böngészni, sokkal inkább azt, hogy pl hányszorosan hozza vissza az adott mozi a beleölt pénzt, sokkal érdekesebb lenne, mint azon keseregni, hogy a világ legnépszerűbb filmszériájának új része többet kaszált, mint Park Chan-wook új filmje. az emberek nem lettek hülyébbek, mint régen, mindössze annyi a sztori, hogy a stúdiók megtalálták a módját a könnyű és relatíve kockázatmentes nyereségnek, és ezt nyilvánvaló módon ki is aknázzák. de az eredeti filmötletek továbbra is megtalálják a közönségüket, sőt ha egy nagynevű rendező (mondjuk Nolan) révén nagy költségvetés áll rendelkezésre, akkor nagy-nagy bevétel sem kizárt (Inception, Interstellar). érdemes a helyén kezelni a dolgokat. |
2016-12-29 10:40.15 |
az utolsó mondat viszont nagyon fontos: ez az emberi szabadság. kúrvamindegy ugyanis, épp mi a canon és mi nem, attól nem értéktelenebbek a régi könyveid. mindenki azt helyez előtérbe, amit akar. én pl sose foglalkoztam a sok kiegészítősztorival, számomra azok nem részei a Star Wars világának, ez van. te ugyanezt megteheted az új filmekkel, ez a mi szabadságunk és mindenki más szarik rá. |
2016-12-29 10:36.52 |
hm, még jó hogy én a hiperűrugrásra utaltam, meg a millió másik kreatív húzásra, amiért a nép a díznit szidja holott ezen döntések pont hogy a Lucasfilm berkein belül születnek meg! "Disney-ék nem ismerik a Star Wars-t", ugyan az ilyen ötletek mindig a Lucasfilm felelősségének számítanak. (zárójel: leírtam, hogy pl egy újraforgatásért már valóban a Disney felelhet, szóval innentől nem ellenérv felhozni az EU kukázását, ugyanis nem ezekről a döntésekről volt szó. ne kelljen már magyarázni.) |
2016-12-28 18:41.32 |
nem akarok ebbe a sok fölösleges agyament vitába belefolyni, de azért van, ami szúrja a szemem.
nagyon divatos most minden negatívumért a Disney-t szidni, mint mindenki által utált stúdiót (?), de azért ha már wookiepedia-olvasgatást ajánlgatsz, hadd javasoljam a magam részéről akkor a vállalati struktúrának való utánaolvasást. a Disney ugye (vagy kisbetűvel dizni) a Lucasfilm nevű stúdiót vásárolta fel, nem csupán a Star Wars jogait. Lucas direkt úgy igyekezett ezt lebonyolítani, hogy a az emberek, akik ott dolgoztak, megtarthassák az állásukat, vagy "minden menjen a régiben". a dizni ugye adja a pénzt, meg nyilván a kreatív keretet (mégis hova kell belőni a filmet, meg aztán ha valami nem tetszik, abba beleszólhatnak), de a sok-sok döntést a Lucasfilm emberei (Kennedy, Hidalgo, nemtom, ismerős banda-e) hozzák meg. nagyon jó példa az alábbi szőrszálbasztatás a hiperűrsebességről, amibe higgye el mindenki, egy kúrva szava nem volt Bob Iger-nek, meg a dízni fejeseinek, hogy ugyan milyen gyorsan kotorjanak azok az űrhajók. ezt a Lucasfilm berkein belül gondolták így ki, a kreatív felelősöket, illetve a szkript íróit kell elővenni, ha bajunk van vele. és ezt még millió alkalommal le lehetne írni, amikor megindul a parasztlázadás, hogy "dííízni". az újraforgatásokért el tudom képzelni, hogy az anyacég felelt, de a sokat szidott nüanszokért tessék a Star Wars-ért kreatív szinten felelős legbelső kört szidni - a wookiepedia-n kívül vannak más érdekes olvasmányok is:) |
2016-12-27 23:08.46 |
ebbe mondjuk nehéz lenne belekötni:) kb ez érvényes az egész filmre. |
2016-12-27 23:07.28 |
eredeti változat? azt honnan kerítetted elő? |
2016-12-27 20:56.13 |
nem hiszem, hogy további hibákat kéne keresni Kal érvelésében (van már elég), de azt azért csendben megjegyzem, a Lone Ranger az "eredeti ötlettől" úgy igazán kúrva messze van. |
2016-12-26 10:08.41 |
igazi kínzás, ha engem kérdezel. |