Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Jégkorszak 3. - A dinók hajnala - HBO, 13:35 |
Őrült, dilis, szerelem - HBO3, 13:40 |
Előző életek - HBO2, 13:50 |
Szellemirtók - AMC, 13:55 |
Az új játék - Paramount Network, 14:40 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Thierry Lhermitte (72) |
Albert Wolsky (94) |
Shirley Henderson (59) |
Katherine Heigl (46) |
Garret Dillahunt (60) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Gladiátor 2. |
Kevin McKidd |
2017-03-23 19:17.46 |
Drámaként jobban működött,és annyira volt vicces mint egy tojáslevesfőzés.
Ui:Uraim!Squirt.Fontos dolog.Addig ne állj le,amíg ilyen pinát nem találsz. |
2017-03-23 19:07.33 |
pedig amitől tök el voltál ájulva,a 44 gyerek,azt is ő csinálta:)) |
2017-03-23 17:33.45 |
jó ezt olvasni,még ha egy olyan takony is írta,mint te:) |
2017-03-23 17:32.59 |
És megszületik a heroic bloodshed,továbbá a coolság olyan faktora,amihez lehetetlen még most is felnőni.
John Woo az akciófilmek egyik istene:ugyanakkor tagadhatatlan,hogy -főleg korai munkáinak ebben a műfajban-semmi köze a realizmushoz,a valósághoz,nála a pisztolypárbaj tánc,balett,a vér fröccsenése a muzsika és a tárak cserélése adja meg a ritmust."Gun fu" lett az elnevezése az általa gyakorolt koreográfiának-kicsit gúnyosan persze-ám hosszú ideig őt tartották a heroic bloodshed legnagyobb alakjának:kár,hogy mára ez a műfaj??gyakorlatilag kihalt. A Szebb holnapot Woo akkor készítette ,mikor igen pozitív előjelnek vélte Hongkong nemsokára bekövetkező történelmi sorsát-innen az optimista címválasztás.A film három ember sorsáról szól,ahol Kit és Ho testvérek,ám éppen az ellenkező oldalon állnak:Kit fiatal,de tehetséges rendőr,aki előtt izgalmas karrier állhat míg az idősebb Ho bűnöző,pénzhamisító legjobb barátjával,Mark-kal.Ho még egy utolsó melót akar elvégezni,de balul sülnek el a dolgok,börtönbe kerül,és tette a kinti világban se marad megtorolatlanul:aminek is édesapja áldozatul esik(és Kit iránta érzet megbecsülése is)Mark bosszút áll barátjáért,ám súlyosan megsebesül,és mire Ho kijön a börtönből,már nem az a férfi,akit ismert.Közben egy új világ is felépült a városban,becstelen és könyörtelen,és a két barát itt próbálna szerencsét,illetve Ho rendezni kívánná tönkrement kapcsolatát tesójával. John Woo filmje néhol akár western is lehetne:hősei nem "tisztán jók",mégiscsak bűnözőkről beszélünk,akikben ugyanakkor ott vannak azok a morális,emberi léptékek és értékek,amiért a néző is szimpatizálni tud velük-és amiért a "bűnözős filmek " fő karaktereit néha magáénak tudja érezni az ember.Mark és Ho a film legjobb figurái,és a köztük lévő barátság és kapcsolat valahogy tisztán szép és nemes no meg egyenes:ehhez csatlakozik még a két testvér közti probléma,ahol viszont Kit-ben sajnos nem találni meg olyasmiket,amitől többé válna:merev,szenvedélytől mentes férfi,és -ez tisztán személyes vélemény persze-az őt alakító Leslie Cheung inkább a film gyöngeségei közé sorolandó.Túl nyálas a képe,megjátszott a keménysége...ellenben Lung T (Ho) döbbenetesen jó,minden érzelem nem csak az arcán,de a szemében meglátszik,Chow Yun-Fat pedig maga a zseniális lazaság.A film bemutatója után ázsiai fiatalok ezrei öltözködtek úgy,mint ő,és járkáltak ugyanazzal a szájukban. A három férfit körbevevő érzelmi zűrzavar és káosz az,amire felépül a történet:de illik beszélni az akciókról,mert egy akciófilmet többen csak ezért néznek és tojnak annak egyéb szépségeire.Itt már látszik a későbbi,két pisztollyal Makó lakosságát kiírtó védjegy(jó ha egy töltéssel....),és a lassított robbanások előszele,Woo ami pénzt rendelkezésére bocsátottak,azt bőszen bele is nyomta művébe.Kétségtelen persze az is,az ázsiai direktor munkájára hihetetlen sokat rányomott Sam Peckinpah működése is-és ezt nem kevés kritikusa fel is rótta neki. Holott...Woo is csak eljutott oda,hogy az akciófilmek hősei is ...emberek.Mint Peckinpah,ő is felvértezte őket jó és rossz tulajdonságokkal,és addig csavarta a történetet,amíg ezek az emberek önmagukon túlnőve hőssé váltak,akár halottá ha kell ,mégis vállalva ezzel azt,hogy családjukért,barátjukért vagy akár a becsületért-Peckinpah esetében akár más eszmékért-kockáztatják életük.Sokszor elgondolkoztam azon,miért is hat ránk az Ál/Arc,vagy Woo egyéb munkái olyannyira az emberekre,és miért lesz mindig is több,mint teszem azt egy Michael Bay látványorgia:hogy ez az ember érzelmeken ,és belátható,sőt támogatható döntéseken keresztül változtatja figuráit azzá,és ez az érzelmi többlet képes megdobogtatni az ember szívét-és átnézni miatta a film esetleges egyéb hibáin.John Woo nélkül szegényebbek leszünk,valami olyan fog vele eltűnni,amit nem lehet majd utánozni,lemásolni,csak silányabbul...de amit műveit újra és újra elővéve,döbbenetesen jó újra átérezni,ott belül,abban a bal sarokban. |
2017-03-23 16:28.56 |
A +1 még véletlenül sem kibaszott szar:csak nézői még véletlenül sem szeretnének kibaszottul elgondolkodni,és ez nem csak rányomja az itteni helyezését a filmre,vagy behatárolja ismertségét,de hű lenyomata annak,amiért Bedék,Csak annyit hogy nevű péniszpotlékok és a többiek kalandozhatnak egy portálon,és egyre többen vannak.Hiányoznak is mint zebrának a körömreszelő.
A +1 persze nem rendelkezik logikával,ám van egy jó felvetése:mi van,ha belőled lesz mégegy??(Néhány emberre gondolva ez előrevetítene némi bibliai nagyságrendű kataklizmát...).Beleszuszakoltak a műbe egy üstököst-mivel a költsége annyi a mozinak,hogy fél évig nem vettek az alkotók majonézt,igen zsérül néz ki technikailag-és a történet gócpontjába egy bulit helyeztek(kikacsintva a célközönségre)Gondoltak a férfiakra is:ezért több csaj mutogatja nekünk magát,a kis szöszke bizony 4 pontos numera.Van egy pár,akiknek éppen problémájuk akadt egymással,és még néhány arc-hogy legyen kiket figyelnünk,mikor elindulnak a gondok. Hisz némileg az időben késve megjelennek történetünk hőseinek alteregói:és lőn némi thriller meg a végén vér. Mi van akkor ha a klónok találkoznak??Melyikük az igazi-és egyáltalán,a másik miért ne lenne szintén AZ igazi??Meg lehet esetleg így valamit változtatni??És a legfontosabb....Ki élje túl az éjszakát,melyiknek van joga az időben,a MOST-ban innentől létezni(azaz,nyírd ki magad) Pont ettől érdekes és helyenként jó ez a féldolláros,genya jó picsákat felvonultató szösszenet:és ahogy ezekre a kérdésekre választ ad,az emberre jellemző.Ölünk.Gyilkolunk.Mert megijedünk,mert valamit nem értünk,és mert mi egyediek vagyunk. Nagyjából ennyi lenne a mozi lényege:nem mondom,nem lehetett volna máshogy megcsinálni.Érdekesebben,izgalmasabban-azt meg pláne nem,a galambagyúaknak működési rajzot mellékelve a lemezhez.De,azt se,hogy vállalhatatlan,vagy hogy milyen is?...ja igen,kibaszottul szar. |
2017-03-23 09:37.15 |
már érveltem.a többit meg többen elmondták.
ha sértegetnélek,csak kiírnám,amit gondolok rólad,azt meg nem tettem meg. |
2017-03-23 09:34.49 |
ahogy hallom,igen sokan,és ez még mindig idegesít téged,aminél kevés jobb érzés van:)) |
2017-03-22 20:31.53 |
elég szomorú,hogy nem vagy tájékozott.erre ne haragudj,ennyit lehet írni |
2017-03-22 19:51.38 |
huppert meg is érdemelte volna,de azért a jelölést annak is köszönhette,rendezője nem ismeretlen a tengerentúlon-és ez is sokat számít.hát,a bukást valóban sokan támadták,hogy miért kell hitlert emberként ábrázolni:szerintem baromság.hitler ember volt,kétségtelen bűnökkel háta mögött.de,nem csak azok jellemezték.de,az akadémia sorai közt,azééé sok a zsidó,akik érthető okokból annyira...nem szerették a filmet.bár spielberg elismerően nyilatkozott róla,de ő mindig tovább látott az amúgy is zsidóknál jóval kisebb nózijánál:)) |
2017-03-22 19:05.25 |
hááát...olyan sok pl nincs.de,vegyük az utóbbi időket,benigni ok,de,milyen témájú is a film?:))
pfeej,az de rossz film volt |
2017-03-22 18:14.19 |
én meg azt mondanám,kicsit tájékozódj,és rögtön meglátod,európában hány rangos díj van....megkíméled magad a populizmustól |
2017-03-22 17:37.55 |
Thriller ez:hisz végig fent kívánná tartani a feszültséget,egy titok nyomába eredne a sztori,vannak csavarok is (elvileg) a megfelelő pillanatban elhelyezve-adva minden egy olyan mozihoz,mely nem titkoltan a Holtodiglan sikere miatt készülhetett el.
Más kérdés,a végeredmény milyen lett,ezekből a törekvésekből mennyi jött össze. A Lány a vonaton nagy sikerű könyv:és valami észvesztően gyorsan filmet készítettek belőle.Megváltoztatták a helyszínt,Emily Blunt-nak egy nagyvalagú,duci és nem túl szép nőt kellett volna játszania....Blunt meg még így is helyes volt,hogy öregítettek rajta,szóval kinézetre mellément a casting,viszont a színésznő teljesítménye kárpótolta az embert.A hölgy ugyanis hiteles,szimpatikusan magabiztos:sokadszorra. A Dreamworks kapott egy jó rendezőt is:valahogy...mégse áll össze jó filmmé az egész.Lassú,és a naplóbejegyzések nem biztos hogy úgy sültek el ebben a környezetben,ahogy azt az alkotók kívánták volna.Ami mégis érdekessé tehette a majd két órát,hogy aki nem olvasta a könyvet,rájöhetett,amit a film sugallni kívánt:hogy egy-egy kapcsolat hátteréről,annak mélységéről,vagy épp sekélyességéről,mozgatórugóiról,érzelmek eltűnéséről a kívülálló adott esetben nem tudhat...szart sem.De ez nem akadályozza meg hogy véleményt nyilvánítson,megfellebbezhetetlent. Ez az,ami jól működött a műben:ahogy fokozatosan rájöttünk,a szépfiút is csalja a jó csaj,az pedig tud durva lenni:hogy két ember meg jobban járt volna,megmaradnak szeretők,és nem házasodnak össze,mert az kiűzi a kapcsolatból a tűzet,az energiát,azt az éltető közeget,amire mindketten vágytak hajdanán.Az együttélés bizony lehet teher:mikor már-már gépies a szeretkezés,ha úgy hatolsz bele,nincs már az a valódi izgalom,ha egy nőnek gyakorlatilag mindegy,benne van férje fasza vagy sem...ott már gondok vannak. A Lány a vonaton -mint a Holtodiglan is-gyakorlatilag arra használja fel a krimi szerény eszköztárát,hogy párkapcsolatokról beszéljen,néha úgy mutatva be a dolgokat,hogy az adott esetben nem is tetszhet:de az igazság,valljuk be,amúgy se tetszik az embernek.A könyv továbbá Rachel karakterét félelmetesen pontosan "be is lövi",tényleg remekül kidolgozza,így azért az alkoholizmusból is kapunk néhány kellemetlenebb falatot:nem Blunt hibája,hogy ebben se ér el a mozgóképes feldolgozás hanyattvágó élményt. Tate Taylor rendezésében egy idő után még a leghülyébbek is ki tudják találni,ki van a gyilkosság mögött,és fel is pörögnek addigra a dolgok:nem rossz ez,nézhető persze,csak,csak...szóval,van az a "csak",ami miatt sajnálom,hogy tényleg jó színészeket elpazarolnak egy középszerű thriller/krimibe.Allison Janey amúgy többedszerre,akárkivel partiban van. |
2017-03-22 16:55.54 |
így van,esélye nincs.főleg ha be se mutatják la.ban.
de továbbmegyek.az oscar azért picit az "amcsi érdekek" díja is,-mégha persze van legjobb idegennyelvű film,vagy rövidfilm kat.ban más nemzet elhozhat díjat stb-és ez természetes is,hisz az álomgyár magát ünnepli.ezzel se rossz tisztában lenni |
2017-03-22 15:35.45 |
hogy kérdőjelezed meg,mikor a film csak egy kategóriában indulhat,lévén-nem amerikai?? |
2017-03-22 08:25.43 |
Volt viccesebb Vodafone számlám. |
2017-03-21 09:47.10 |
a fénykora a 80-as években volt |
2017-03-20 18:34.01 |
ads sevice |
2017-03-20 15:31.21 |
Én bírom,amit 10 centből ,mégis ügyesen tálalnak:de ez botrányunalmas és gyenge.
Holott a történet magja adhatna valami...jófajtát is akár,de még a színésznek csúfolt valakiktől is agyfaszt kaptam.Meg úgy nagyjából mindentől. Oszt még van két díja is...meg is érdemli. |
2017-03-18 17:17.53 |
A csúcson hagyták abba:Paul Greengass és Matt Damon pedig megígérték,csak akkor térnek vissza,ha van valami nagy ötlet.
Azt...nem itt kellet keresni. A Jason Bourne elején Matt Damon Rambo 3...akarom mondani,Matt Damon lezúz pusztakezes tusában egy figurát,biztos mert hiányzik neki az adrenalin...a pénz...vagy vezekelni akar....húzd alá,ami tetszik.Kisvártatva viszont az arcunkba tolnak egy olyan pazar athéni üldözéses/menekülős/akciós jelenetsort,ami kétség kívül a film legjobb pillanata,még a Las Vegasi autós jelenet se tudja überelni. Greengas még mindig úgy tud akció-jelenetet rendezni,ahogy senki más:és nála úgy profi a profi,hogy érzékeled,4 testőrt ledarálnának 1,6 másodperc alatt,mégis megmaradnak hétköznapinak,mert akkor mozdulnak,akkor veszélyesek...amikor kell.A Jason Bourne abban próbál naprakész lenni,hogy a magánélet vs megfigyelést behozza a célkeresztbe-konkrétan meg is említik Snowden-t-de ezzel a dolgok ki is fújtak:minden mást már azért láttunk ettől a párostól. De:ez még mindig korrekt munka. A Jason Bourne talán abban csalódás,amit sztorinak nevezünk:viszont a többi összetevője működik.Így hát kapunk egy bombajó Tommy Lee Jones-t egy remek Vincent Cassell-t akinek adnak személyes motívációkat is és Matt Damon-t negyedszer,aki magabiztosan lő,rúg,lehallgat és előrébb gondolkodik mindenkinél:továbbá a "tükörben bússssssan nézzél,mert azzal épül karaktered!" pillanatokat is csont nélkül hozza.Ezenkívül látunk öltönyös embereket egy nagy teremben,amint izgatottan kiabálnak,ha feltűnik az arca valamelyik kivetítőn,meg egy rahedli feláldozható ügynököt,akiket nem ő,de ellenlábasa jól hátbalő.A Jason Bourne egy iszonyú nagy zúzással zárul,ahol a Halálos iramban alkotói sírnak a receptért,és még Bourne is megtud valamit a múltjából,ami neki biztos fontos volt,nekünk...mi el tudtunk aludni volna nélküle. Igazából ez a baja a filmnek:ha nem készül el,nincs gond,nem hiányzik,mert le volt a trilógia zárva.Ám,ha megnézed,nem bánod meg,mert még mindig pergő,gyors,és eszméletlen jók a kézitusák benne. Lehet,van mikor ez is elég. |
2017-03-18 16:33.26 |
Nagyjából értékelhetetlen.
Wentworth Miller forgatókönyve gyakorlatilag felcsipegetett mindent,ami egy ilyen témájú filmbe kell:titkos szoba,szellemek,a múlt,meghalt kisgyerek,lelkiismeretfurdalás,a balesetnek soha fel nem dolgozása,a...írni is felesleges.De a kész műről is felesleges beszélni,olyan rossz:sőt,nagyjából értékelhetetlen,hiába szép MILF-é vált Kate Beckinsale.Így csak azon röhöghet a néző,hogy mikor feszes farmerba van bújtatva a segge,a férjét játszó muki-és nézd meg,komolyan!!-le se bírja venni a szemét a popsijáról(hölgyeim,ott az etalon!!)-amit rohadtul meg is értek. No,Kate faszsimogató jelenléte a második csillag.A Babadook-és nem véletlen hoztam fel,mert ugyanúgy egy anya kálváriája van előtérbe hozva,témája is hasonló(lenne)-mérföldekkel jobb ennél. |
2017-03-18 16:02.05 |
Lee Child reptéri könyveknek írja sorozatát.Hogy ez mit is jelentene??Csak annyit,hogy tudja,művei arra jók,megveszed a reptéren,kiolvasod és eldobod:mert többet nem érnek a Jack Riecher könyvek,amiknek hősét amúgy akkor találta ki,mikor nem volt munkája és lenullázódott.Child szerepel is a filmben:ő az a faszi,aki akkor is továbbengedi Cruise-t,mikor a papíron lévő fotó annyira hasonlít hozzá,mint Csak annyit hogy megnyilvánulásai egy legalább 6 általánossal büszkélkedhető akárkiére.Mégis meghökkentő,hogy az első része milyen stílusos volt ehhez képest:holott Christopher McQuarrie-hez viszonyítva Edward Zwick mint rendező,jóval nagyobb tiszteletnek örvend.
Ám McQuarrie mozijának volt stílusa:itt meg csak Tom Cruise-ra építhettek ezen a téren,aki még mindig szupersztár persze.Igazából a dolog nem is rajta múlt:a legvakítóbb fogsorok mélynövésű tulajdonosa hozza amit illik,megint bevállalja a húzósabb kaszkadőrmutatványokat és jól tartja magát fizikailag.A "tettes" a többi alkotóban keresendő,akik a Nincs visszaút című filmet kihúzták egy átlagos akciófilmre,ahonnét eltűntek a cool vagy thrilleres pillanatok,helyette viszont kapunk kézitusát dögivel.Nem mondom persze,hogy azokat nem élveztem,mert cefet jól be voltak állítva:viszont a nyomozósdi kicsit háttérbe szorult,Tom Cruise meg kapott két dögfelesleges női karaktert túlsúlynak. Mert,sem a lányát???játszó szőke hölgy se Cobie Smulders nem illett a képletbe:inkább zavaróak voltak,színészileg meg aztán a fasorba se,főleg a dörzsölt rókával egy akolban.Egyesegyedül akire még emlékszem,a killerek vezetője,ő legalább tényleg kemény volt. Persze,Jack barátunk öl,győz,ahhoz képest,hogy nem titkoltan azért a nőt megdugni menne el érte,azt is kihagyja a végére...és stoppol tovább az útszélén,mert jól áll neki-és mert a regény ilyennek festi le.Kár,hogy ebből a jó kis ponyvakarakterből ennyit akartak csak kihozni,mert a szemlátomást botoxkezelésen is átesett szépfiúnak nem áll rosszul ez a szerep.(Dacára,hogy a regényhőstől egy méterrel alacsonyabb...na jó,annyival nem) |
2017-03-17 17:55.05 |
Azt a Sundance fesztivál álló ovációját nagyon nem értem:a film ugyanis a létező összes klisét felsorakoztatta,amit csak rabszolga(sors...)filmekben láthatunk,néha egyhelyben topog a története és jobb színészi játékokat is villantottak már.Az Akadémia jogosan nem vett róla tudomást-persze,ebben a Nate Parker körülötti balhék mennyire ludasak,azt se tudni.
Ugyanakkor a darab cseppet sem nézhetetlen,sőt:és vannak benne olyan pillanatok,amikor belefagy az emberbe picit a levegő-én magam nem csak a brutalizmusát emelném ki,hisz a kamera nem fordul el szégyenlősen,teszi a dolgát.A Nat Turner féle felkelés valóban jó ha 48 óráig tartott:és a számok is korrekten ki lettek másolva a törikönyvekből a végére,bár ezért még-remélem-nem járna az Oscar. A filmre azt lehet mondani leginkább....korrekt.De tényleg.Marha jó esélyei lettek volna idén a tavalyi balhé miatt-és témája is begyere -,de a Parker balhé elmosta,mint a március 15-i megmozdulások több nyugdíjas józan eszét,és igazából a 12 év rabszolgaság valóban jobb alkotás ennél. Minden,minden de tényleg minden nagy és értékes drámába kell lennie egy-két olyan jelenetnek,ami beleég az ember agyába,ami összefoglalja az addig látottakat és hirtelen azokat a perceket is semmissé teszi,amiket esetleg untunk-ilyen a Remény rabjai szökésének megmutatása,ahogy Tim Robbins az egyre erősödő zenére és Morgan Freeman narrációjára az esőben végre szabadon felemeli kezét,vagy az Amerikai szépség pillanata,mikor Spacey feleségét annak látta,mi fiatalkorában volt-most sincs másképp.Itt Nat Turner lírai zenére való felállása a kulcs-alakjában az elnyomás elleni gerinc és az egyén kiállása egyszerre beleszőve-ám van egy ennél is sokkal jobb momentum,ami előtt viszont tényleg illik pinduri tiszteletet érezni az egyszemélyes filmgyár -Nate Parker rendez,játszik,pizzát rendel -iránt. Mégpedig,mikor a fehér kislány egy ,a nyakára csomózott kötélen vezet egy vele szinte egykorú fekete kislányt:túl az addig látottak borzalmán,azon,amiket tanultunk vagy tanulsz,amit tudsz erről a borzalmas dologról,ez összefoglalja az egész rabszolgaságot.Ahogy az embert már gyerekkorban megtörik,hogy ő szolga,alacsonyabbrendű többször az őt üldöző kutyánál,ő senki és semmi,csak egy izzadt büdös fekete a gyapotföldön...és a másik oldal,a fehér gyerek megrontása,akivel tudatják felsőbbrendűségét,hogy az a természetes,ezeket az embereket megvesse,parancsoljon nekik,élet és halál ura legyen.Mindkét "szín" sérül,és....mindkét ember elfoglalja játszva tanulás mentén a történelemben a helyét. Maga a felkelés jó ha 20 percig tart:sok esélyük nem volt.Nagyjából minden fehér-Penelope Ann Miller kivételével-persze trágya ember,még a Nat gazdáját játszó Armie Hammer lenne a középút:kár,hogy a színész gyenge eszköztára nem sokat tud kezdeni szerepével.Egy kis érdekesség a végére:mivel ex. prod. minőségben Edward Zwick is a készítők közt van,a végére befigyel némi oldalpillantás az 54. hadtest-re is. Érdemes megnézni,mert vannak értékei:de tényleg hiányzik belőle az a plusz,ami miatt évek múltán beszéljünk majd róla. |
2017-03-16 15:04.47 |
de az nem undor volt,hanem egyszerűen az évek alatt bekövetkező elhidegülés,nagyjából |
2017-03-16 10:07.08 |
nem,nincs baj.érzelmek egy ismeretlenre??
egyszerűen hülyeségeket írt sokszor.fogalmazzunk úgy,nem,nem volt abban járatos,amiben te hiszed. de ez is csak egy vélemény |
2017-03-11 18:00.24 |
másnaposok talán |
2017-03-10 20:23.58 |
dehogynem.trailer,3 csillag neki,mert nagy a majom és abba a két percbe jók a trükkök,viszont 2 perc alatt nem érezte magáénak a karaktereket,mert nem dolgozták ki őket |
2017-03-10 17:18.58 |
trollkodás:azok libsik??
nem mindennapi logika |
2017-03-09 18:01.49 |
hát vannak:))de nagyon keményen.néha azt hittem,van egy ikrem,csak anyu nem szólt:) |
2017-03-09 16:53.29 |
kérem tisztelettel:)) |
2017-03-09 16:44.56 |
én csak zsoról tudok,asszem írtam is. |