Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
Alien - Romulus *Angol hangot és Angol feliratot tartalmaz* (DVD) |
Escobar - Az elveszett éden (DVD) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
A szomorúság háromszöge - Paramount Network, 00:50 |
Mojave - Viasat Film, 00:55 |
Együtt leszünk karácsonykor - Film4, 01:00 |
Alkonyattól pirkadatig - AMC, 01:15 |
A Védelmező - HBO2, 01:36 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Jess Harnell (61) |
Piros Ildikó (77) |
Nick Moran (55) |
Peter Medak (87) |
Joan Severance (66) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Deadpool & Rozsomák |
Pierre Morel |
2009-07-25 16:12.31 |
Ha őszinte akarok lenni az anyja -lánya sem volt gyenge, uhh, kettőt egyszerre, szerintem minden férfi álma. |
2009-07-25 14:02.36 |
A történet a már megszokott bűnözők gyilkolásznak ártatlan civileket, kik önhibájukon kívül kerültek ilyen helyzetbe. Ez a része szinte már sablonos. Miben lehet ez a film mégis jó? Mível thriller-ről van szó egyértelműen az izgalom fokozása a lényeg, az, hogy át tudjuk érezni a szőrnyűségek hatását az áldozatnál. Nem mondhatnám, hogy összepisiltem magam, és azt sem, hogy nagyon vérengzős volt, de megvolt az az egyensúly, ami élvezetessé tette ezt az alkotást. A lány megbecstelenítése, Justin örlődése, a teljes terror hatásának a bemutatása mérsékelt volt, de talán ezért is tetszett annyira. Összeségében remek alkotás, érdemes megnézni. |
2009-07-24 15:40.41 |
Tény, van a listán egy-két junk movie, de egyik sem 1*-os szerintem, egy-két klasszikusról nem is beszélve. Valakinek Chuck Norris a kedvence, és nem fogékony másra. Igaz őt csak sajnálni tudom. |
2009-07-24 12:05.53 |
Jjjjjjjj ha meglátom, hogy a te hsz-od jön, akkor várható egy jókora buzizás. Ez nem szemrehányás, csak megállapítás. Viszont abba egyetértek az elöttem szólókkal, hogy a nőknek jobb a stílusérzékük, mint a férfiaknak, és az is tény, hogy a kreativítás üzletté kovácsolása inkább férfi tulajdonság, így a homokosok előnyben vannak, mindkét nemmel szemben. |
2009-07-24 00:09.49 |
Fel fogom jelenteni Tímár Pétert. A vádiratban két ok lesz feltüntetve, az első, hogy meg lett szégyenítve Tímár Péter neve, a másik, hogy elvettek az életemből két órát. Ez borzasztó volt! Semmi nem volt akár elfogadható, amiben meg tudnám dícsérni, a játékok szarok voltak, jelentéktelenek, giccsesek, még Kern apánk sem volt az igazi, pedig őt szeretem, a rendezésről nem is beszélve. Unalmas, fordulatoktól, érzelmektől mentes, a díszlet egy nulla volt, az egész................semmi. |
2009-07-23 22:18.22 |
Aggasztó, drámai, elszomorító! Hallunk médiumokból híreket arra vonatkozóan, hogy milyen állapotok voltak a '90-es években Oroszországban, de ez igazán durva. A gond ott kezdődik, hogy hihető a történet, hiszen ellenőrizetlen káosz uralkodott akkoriban. Természetesen főhősünk tragédiája nagyon nyomasztó, és ilyen áldozatok sajnos mindig lesznek. A rendező tökéletesen visszaadta az akkori Oroszországot, az akkori állapotokat, és az akkori tragédiákat. Vajon elmúlt a veszély? |
2009-07-23 20:20.25 |
Olvastam pár hsz-odat, tetszett amiket írtál, és szépen kifejtetted a véleményed. Van értelme hidd el. Ha nem lennének hasonló emberek, akkor nem igazán olvasnám a fórumot nap, mint nap. Írd le mit érzel, oszd meg másokkal, és ha nem is a film helyezéséért teszed tedd magadért. Legalábbis engem hasonló Önös érdekek hajtanak. |
2009-07-23 20:05.04 |
Végre! Régóta vártam egy olyan filmre, amely olyannyira leköti a figyelmem, annyira átélem a történetet, hogy megszűnik a világ körülöttem, a szemem olyannyira kiakad, hogy már számomra is feltünő! Hihetetlen sok minden van ebben a műben, az is hihetetlen, hogy egy elsőfilmes rendező hozta ezt össze. Tény, hogy szeretem a többszálon futó filmeket, amelyek egy- egy ponton csatolhatók egymáshoz, mint a Nő ötször, amely hasonló hangvételében, és a mondanivalójában is, és egy felejthetetlen alkotás, igaz keményen lepontozták. De nem kell, hogy ennyire komoly témájú legyen, hisz a Sin City is ilyen felépítésű.
Boldogság, Gyönyör, Bánat és Szerelem. A film, ezeknek az alapvető érzelmi állapotoknak a keresését, és/vagy elérését mutatja be, azt, hogy milyen nehéz elégedetnek, sikeresnek lenni. A siker alatt nem feltétlenül a pénzt, vagy karriert értem, inkább a beteljesülést. Mind a négy érzelmi állapot szükséges, hogy a beteljesülés elérjen minket. Hiszen, hogy legyünk boldogok, ha nincs miért annak lennünk, mert nem merünk boldogok lenni, nem merünk kockáztatni a boldogságért, vagy ha mégis, akkor a visszájára is fordulhat az egész, de legalább egy pillanatra megérezzük azt a bizonyos beteljesülést. Meglepetés, kiszámíthatatlanság, izgalom, vágy, gyönyör. A legtöbbünk utálja, ha tudja előre a film végét, hiszen akkor mi a mozizásban a jó? Tudjuk élvezni a történet fordulatait? Fel tudjuk térképezni az ismeretlent? Meg tudjuk tapasztalni a gyönyört, amit ez adhat? Nem hiszem, de ha mégis megadatik, akkor ez a beteljesülés. Lelki gyötrelem, szomorúság, fájdalom, bánat, ezek mind az életünk részei. Ha el akarjuk folytani ezeket az érzéseket, akkor egy szélsőséges, és szánalmas hajszába kezdünk, ami az ész nélküli örömszerzésre irányul, a hedonizmus felé/A part(The Beach, 2000)/. Tisztába kell lennünk önmagunkkal, helyére kell rakni az érzéseket, és nem elfolytani őket, és akkor talán jön az elfogadás, a beteljesülés. A szerelem pedig egy olyan vágy, ami az összes előzővel összefügg, és ha rátalálunk, akkor jöhet a Kánaán. Sok osztályzatot feljavítottam, mert amit ebben az alkotásban tapasztaltam, az felülmúlt sok korábbi szereplést. Forest Whitaker egyszerűen fenomenális, hihetetlen, hogy lehet Ő befolyásos ember, kemény nyomozó, vagy a boldogságát kereső bróker, mindent hitelesen, a legnagyobb átéléssel játszik. Brendan Fraser újból teljesített és megmutatta, hogy nem egy bárgyú, idegesítő f..., hanem egy remek szinész. A Crash után már meg voltam döbbenve, és most újból bizonyított. Andy Garcia folytatta a Keresztapa funkciót, ami igazán jól áll neki. Kevin Bacon hozta amit vártam tőle, de Sarah Michelle Gellar felülmúlta önmagát. Harminc évesen egy tinisztárt eljátszani nem kis dolog, de ami különössen tetszett, hogy egyre jobban felnőtt a sokkal tapasztaltabb társaihoz. A belépőjénél kicsit kitűnt a belső körből, ami zavart, de ez az érzés hamar elmúlt, mert beleépítette a szerepbe. Éreztem a Fraser-es jeleneteknél, hogy felnéz rá, amit a szerep meg is követelt, és így nem okozott továbbra is gondot. A későbbiekben viszont felnőtt a többiekhez. A kegyetlen játékokban is tetszett, de most... Ami különössen tetszett ebben az alkotásban az a happy end. Itt mindennek meg volt az értelme, mindennek meg volt a helye. Nagyon sajnáltam Whitakert az elején, de a táskával értelmet nyert a halála, ugyanúgy, mint Fraser-é. Így került Michelle központi szerepbe. |
2009-07-23 18:59.41 |
Ha többet akarsz elérni, jobb helyezést például, akkor írj egy részletes kommentet, hogy szerinted miért..., és ha valaki hasonlóan gondolkodik, mint te, akkor megnézi a filmet, és talán Ő is 5*-gal jutalmazza, az általad kiszemelt alkotást. Az új filmek jelenlegi helyezése nem mérvadó, a klasszikusok, tehát az igazán nagy művek, időtállók, és tartóssan a helyükön maradnak. |
2009-07-23 18:58.19 |
Tény, hogy el kell ismerni a befektetett munka nagyságát, értékét, és tökéletességét, de én inkább odavagyok a kis költségvetésű filmekért, igaz ezt a témát csak gagyin lehetett volna tálalni kevés pénzből. Legyünk őszinték, az akadémia tagjai kaliforniai nyugdíjasok tömkelege, kik odavannak a rózsaszín köddel átitatott Megafilmekért, ezért kár is ezt fortírozni. Legyen meg a saját véleményed és osztályozz, ennyi a dolgod. Ha többet akarsz elérni, jobb helyezést például, akkor írj egy részletes kommentet, hogy szerinted miért..., és ha valaki hasonlóan gondolkodik, mint te, akkor megnézi a filmet, és talán Ő is 5*-gal jutalmazza, az általad kiszemelt alkotást. Az új filmek jelenlegi helyezése nem mérvadó, a klasszikusok, tehát az igazán nagy művek, időtállók, és tartóssan a helyükön maradnak. |
2009-07-23 16:25.13 |
Nem lesz túl sok követőm ezentúl úgy látom, de nem baj. Kifogom mostanában a nagyon alulértékelt filmeket, és belevágom magam, amely néha tényleg fárasztó, de néha meglepetés tud lenni. Olvasom, hogy a film Samuel L. Jackson, és Ed Harris nélkül megbukott volna. Lehet, és azt is, hogy Renny Harlin-nak ócska filmjei vannak, amivel egy-két műtől eltekintve egyet is értenék, de itt harmóniát véltem felfedezni, összedolgozást, egymásra épülő munkát. Egyértelműen viszik a főszereplők vállukon a filmet, kihozzák a történetből amit lehet, és a játékukkal lenyűgőznek. Olvastam egy korábbi hsz-ban: "Harris pedig szintén kitünő,nézd meg a végén a szemét,fájdalom,düh,és még vagy tucatnyi érzelem arcán,mindig is egyik kedvencem volt", egyetértek, kár, hogy nem én fogalmazhattam ezt meg. Samuel egy magabiztos profi színész, aki iszonyat sokat dolgozik, igaz sokszor nem a megfelelő színvonalú moziban, de kegyetlenül strapabíró, és egy olyan bölcsességet hordoz az egész személyiségében, hogy az döbbenet. Eva szép, mint mindig, nem maradt el a nagyoktól a játéka, de nem láttam benne semmi különlegeset. Ez mind szép, de, hogy jön ide a harmónia? A filmben az apró részletek annyira szépen ki voltak dolgozva, a gyorsítások, a kicserélt tárgyak(az effektekre gondolok), a kameramozgások, egy-egy jelenet felépítése, mind-mind alátámasztották a játékokat, kiélezték a helyzeteket, tetszettek. Olyan érzésem volt, mintha a rendezés közös lett volna, nem az a parancsolgatós, hanem az az együttműködős. Ezzel csak egy gond van, a film nem volt Harlin sajátja, ami lehet, hogy jobb is. Egy biztos a takarító munka pocsék, és undorító, sokszor megfordult már a fejemben, mikor láttam egy gyilkos jelenetet, mi lesz ezután? Mintha lett volna egy hasonló szakmáról egy film, de csak dereng valami. A lényeg, szerintem ebből a történetből kihozták, ami lehet, és ez nem egy rossz story. |
2009-07-23 15:58.04 |
Lehet, hogy azért, mert olvastam uccsó barátunk hsz-át, vagy azért, mert láttam mennyire le van pontozva, de sokkal rosszabbra számítottam. Van ennek az alkotásnak egy tv-filmes feelingje, olyan, mint gyerekkoromban, régen éreztem ezt az érzést. Én komolyan elgondolkodtam rajta, hogy 3 v. 4* legyen, mert engem megfogott a történet bemutatása, a színészek játéka, sőt még Catherine is tetszett most, mint nő, mert általában nem az esetem. Egyedül a Terminál-ban tetszett külsőre is. Guy Pearce megmutatta újból, az időgép után, a vívódást, az érzéseket, és nem konkrétan a romantikus oldalára gondolok, hanem a bennünk rejtőző kételyekről. Mese, ez tény, egy délutáni történet, mely engem megfogott. |
2009-07-23 11:54.52 |
Robert De Niro a Keresztapa feltörekvő, csendes nagyfőnöke után, csendes őrült lett, ki nem bírja elviselni, nem bír élni abban az erkölcsi fertőben, amit New York éjszakai utcái képviselnek! Ezt írtam legelőször, ezt tartom most is. |
2009-07-23 10:23.33 |
Szeretem a francia filmeket, mert olyan magával ragadó hangulatuk van, mint semmi más nemzetiségű filmnek. Pont ez a hangulat hiányzott egy kicsit nekem, javítanék olyan szinten nem volt meg, mint amilyet megszoktam, illetve elvártam. Nagyon jól megoldották azt, hogy a különböző nemzetiségek bemutatására, eljátszására, ugynazon nemzetiségű színészeket alkalmaztak, mert annyira tipikus jegyei vannak egy németnek, franciának, vagy angolnak, hogy nehéz lenne levetkőzniük magukat, hogy hihető legyen. Mind a négy kémnő nagyon szép alakítást nyújtott, az elején Sophie-nál kicsit zavart a túlzott keménysége, kicsit erőltetettnek hatott, de a végére teljesen kibékültem vele, sőt nagyszerű filmbéli alakítása a visszájára fordította nálam ezt az érzetet. Külön kiemelném Moritz Bleibtreu-t, mert annyira jól tudta kombinálni a különböző érzéseket, eljátszani a szerető, a kegyetlen, a szenvedélyes, de mégis kötelességtudó pengeelméjű férfit, hogy engem is meglepett. Ami különössen tetszett ebben az alkotásban, hogy a végén egy kellemes megelégedettséget éreztem, de bennem motoszkált az életüket feláldozott emberek árnya, és ezt a kényes egyensúlyt megtartotta a befejezés. Sajnos a legtöbb általam megnézett háborús filmnél, amelyek általában amerikaiak, nem maradhat el a nemzet dicsőitése, az elnők beszéde, és saját maguk felmagasztalása az egekig, ami számomra zavaró szokott lenni, és mindenki tiszta happy, műhappy, a kamerák alulról veszik az embereket, és így a nagyság tükrőződik. Itt igazi megemlékezés van, a boldogság, és a fájdalom egyvelege tökéletesen visszaadja az akkori érzéseket, már ha át bírjuk mi érezni azokat. |
2009-07-23 01:39.36 |
Tom Tykwer a Parfüm után, ami egy nyugodt, gyönyörűen felépített, felejthetetlen alkotás volt, egy pörgős akció krimivel próbálkozott, felemás sikerrel. Több zavaró tényező is volt, az egyik, hogy nem volt igazán bevezetése, csak bele a közepébe, túl gyorsan felpörögtek az események, ami alapjában nem probléma, de a történet komoly, bonyolult felépítése megkövetelte volna, szerintem. A krimi részével ez volt igazán a problémám, a többivel nem volt gond. Miközben néztem két film jutott eszembe a Bourne-trilógia, és az új 007-esek. Az előbbi a határokon átnyúló nyomozások miatt, az utóbbi, pedig a bürokrácia állandó akadályozása miatt. Az akciók kicsit unalmasra sikeredtek, a múzeumos jelenet kiemelkedő volt, de a többi... Miért adok rá 4*-ot? Csakis Clive Owen miatt, Ő vitte a hátán a filmet, igaz Naomi is segített, de Owen kegyetlen küzdelme az igazságért teljesen hihető volt, kialvatlansága, fáradsága, kikészültsége Willis után a legjobb, miatta volt érdemes megnézni ezt a filmet. A mondanivalóját pedig többször is átrágtuk már. Igen vannak érdekek, amik írányítják világunkat, és sárbatípornak sokszor életeket, hogy érvényre juttasák akaratukat, tudunk róluk, elviseljük őket, mert mást nagyon nem tehetünk, de Owen, ha filmen is, de megpróbálta. |
2009-07-23 01:10.03 |
Szörnyű! Ez az egyszavas jellemzésem! Pont a feléig bírtam, és lekapcsoltam, bele bele pörgettem, így két perc volt a második fele! Olyan az elmúlt pár évben nem volt, hogy filmet lekapcsoljak, de ez idegesített, főleg azért, mert az első rész teljesen tökéletes volt! Szánalmasan próbáltak rákontrázni a első részre, hasonló jelenetekkel, nagyobb pörgéssel, túl nagy túlzásokkal, marhaságokkal. Az első rész hihető volt és jópofa, könnyedén el volt játszva, de ez semmilyen nem volt, max. erőltetett, csúf másolat, nem ér semmit. Először a Szállító 3-ban csalódtam, de az még felüdülés volt ehhez képest. Statham egyre lejebb adja, a végén csak B kategóriás filmekben láthatjuk, és semmilyen normális munkát nem fog kapni. Amy is próbálkozott kiadni magából valamit, de a szexjeleneten kívül más nem jött össze, de az jó volt!!!!!!!! Nem ajánlom senkinek, max. a főkritikusnak, neki biztos tetszene. |
2009-07-22 20:54.37 |
Mint írtam ok-okozat összefüggés. A depresszió, a pánikbetegség, a kettős személyiség kialakulása lelki, vagy elmebetegségre vall? Ezek a környezet hatására alakulhatnak ki, gyógyszerekkel kezelik őket, én még mindig tartom a leírtakat. |
2009-07-22 20:50.33 |
Pontossan. Az sem egy egyszerű film. A másik kedvencem, igaz ezt nem múlja felül. |
2009-07-22 20:37.21 |
Tény: a szocializálódás egyik fontos eleme, hogy milyen behatások érik a gyereket a média, vagy különböző művészeti ágak irányából. Az is igaz, hogy ha nincs a gyerek elött perspektívaként a homoszexualítás lehetősége, és nincs ilyen írányú, belülről fakadó érdeklődése, akkor elkerülhetjük a divatbuzik kialakulását. De fel kellene végre fogni, hogy a homoszexualítás nem betegség, hanem emberi létünk egy tagadhatatlan velejárója. Így ha titkolózunk, és diszkriminalizáljuk a hasonló alkotásokat, akkor nemcsak megsértjük azokat az embereket, kiknek ilyen az érdeklődése, hanem a gyerekek sem kapnak választ olyan kérdésekre, amelyeket tapasztal a világban, ismeretlen lesz a számára, és az ismeretlentől vagy tartunk, és gyűlőletbe fordul át félelmünk, vagy ugyanúgy divatbuzik alakulnak ki, mert az ismeretlent a tiniknek meg kell ismerniük, ezért dohányoznak, narkóznak, piálnak stb, és rá fogják, hogy "egyszer vagyok fiatal, ki kell ezt is próbálni". Szerintem, az ehhez hasonló minőségi művek nem elrontják a gyereket, inkább informálják, választ adnak neki. Választ ad neki, hogy ne utálja magát, ha meleg, mert nincs ezzel semmi gond, és választ ad neki, hogy ne utálja a másik embert sem, ha kiderül nemi hovatartozása. Nem vagyok melegpárti, mert szerintem nincs is olyan, hogy melegpárti, vagy hetero, vagy biszexpárti, csak mi vagyunk emberek. |
2009-07-22 08:00.31 |
Eastwoodtól megszokhattuk, hogy úgy tudja fokozni a hatást, hogy nyugodtan pereg a film. Izgalmas, és nem a kameramozgásokkal, hang és látványeffektusokkal operál, hanem egyszerűen a színészi játék az, ami tökéletes. Olyan igazi '90-es évekbeli, profin összerakott thriller, amit profi színészek játszottak, olyan könnyedséggel, erőlködés nélkül, hogy nem volt idegen a sztori, hogy az elnők gyilkolt, majd késsel... Nem akarom lelőni a poént, de a lényeg, hogy jó a rendezés, mégjobbak a színészi játékok, és "kellemes" az izgalom. Ami még tetszik az Eastwood filmekben, hogy a jó értelembe vett amerikai stílus érződik a filmből, de szinte az összes filmjéből. |
2009-07-22 04:41.21 |
A legtöbb embertől azt hallottam, hogy ezt a filmet kár lenne kihagyni. Nem osztom a véleményüket. Nem bírtam elképzelni, hogy Baz Luhrmann-tól megszokott képivilágot, hogy lehet átültetni egy múltbéli vadregényes tájon játszodó kalandfilmbe. Már a film elején megtapasztaltam, hogy igenis megoldotta, viszont ez nekem nem tetszik. Annyira idegenek voltak számomra a túlfeszített színek, annyira mesterkéltek voltak a tárgyak, és az épületek. Az egész világ, ahová csöppentem egy álomvilág volt, hálivúdi álomvilág, amelyet megspékeltek túljátszó színészekkel, csöpögős, szinte már giccses történettel, előre kiszámítható jelenetekkel. Hugh Jackman-t egyszer kedvelem, máskor viszont nem bírom elviselni. Eddig nekem csak az X-man-ben jött be a játéka, de itt annyira színpadiasan adta elő magát, hogy nem bírtam bele képzelni magam a bőrébe, sőt kivettem volna a kijelzőből. Nicole az egyik kedvenc színésznőm, nagyszerű művésznek tartom, de itt Ő sem remekelt, igaz így is lemosott mindenkit a színről. A nagypapa, és az unoka volt a sava-borsa a filmnek, ha ők nincsenek lekapcsolom idő elött a gépet. 3*-ot adtam, mert végülis ez egy átlagnál magasabb színvonalú, viszont giccsektől legyengített alkotás. Kár volt ezért fenn maradnom! |
2009-07-22 00:56.08 |
Úgy álltam neki a filmnek, hogy most valami könnyűt, valami romantikusat kell megnéznem, nem mindig a kőkomoly, teljes nagyságot bemutató dráma az, amit szerethetünk, kell néha egy kis lazítás! Ez a film beválltotta a hozzás fűzött reményeket, főleg azért, mert nem reméltem semmit. Egy kicsit motoszkált bennem az az elkerülhetetlen gondolat: "csak ezt éljem túl!". Ha valaki olvassa hsz-imat tudhatja milyen filmek nálam a favoritok, de ez a film mégis megfogott. Kellemes, és szerethető, a szokásos apa- lánya viszony harmónikus légkörében van elmesélve a történet, amely néha szellemes, néha vicces, néha elgondolkodtató. Természetesen az örök téma a szerelem, és nem is tudom hány bőrt húznak le róla, de így is tudnak meglepetéssel szolgálni, vagy igényt kielégíteni? Találó cím: Mindenképpen talán. Az örök kérdés van mögötte, jól választunk, biztos Ő az? A színészek, színésznők nagyon szépen játszottak, igaz Rachel Weisz, ha kiszedetné a szemöldökét mondanám, hogy kicsit kiemelkedik a többiek közül Kevin Kline-nal együtt, kézenfogva, de az igazán szerethető mégis Isla Fisher volt, talán azért, mert az ilyen típusú csajok jönnek be? Nem tudom, de tetszett a cserfes kislány! Ryan-nel kapcsolatban fenntartásaim vannak, mert unszimpatikus számomra, de mégis jó volt. Összeségében lazításként, okulásként nézhető alkotás. |
2009-07-21 08:25.09 |
Nekem már elegem van a sok ránk kényszerített akciófilmből, ezért nézek minőségi drámákat, vígjátékokat, romantikus filmeket, de őrülök, hogy neked tetszett. |
2009-07-21 08:18.08 |
Élvezet volt titeket olvasni srácok!!! :-)
Elég sok hsz-t nyomok én is fel a netre, és szerintem oltári életem van, legalábbis jól érzem magam!!! A félreértések elkerülése végett időm nagy részét nem a számítógép elött ülve töltöm, szerencsére, igaz ahhoz sem lenne senkinek semmi köze. Nem tudom végigolvastad-e az összes hsz-om ennél a filmnél, mert elég részletesen megindokoltam, miért gondolom azt, amit. Ha nem értesz vele egyet, szíved joga, nem kell egyszerre támadni, egyszerűen fejtsd ki miért más a véleményed, és folytathatunk normális, értelmes eszmefuttatásokat. Ha már ilyen hsz-t olvasok, mint a tiéd, már csak nevetek rajta:-), hiszen egyre több kárpátaljai srác van ezen a fórumon. Norbo6 is sérelmezte, hogy adták neki az ívet az Álmatlanság hsz-nél, pedig nem lett volna semmi gond a véleményével, ha nem obszcén szavakkal válaszol, nem kezd támadni úgy, hogy alá sem támasztja mondanivalóját. Engem nem zaklat fel a hsz-ed, megtanultam az évek alatt lesűlyedni mások szintjére, majd felülemelkedni a válaszokon. További szép napot! |
2009-07-21 05:13.02 |
Ez azt jelenti, hogy ha az Elcserélt életek a film címe, és te arra számítasz, hogy a film egymástól elszakított testvérek újratalálkozásáról szól, mint a Két Lotti, ami vígjáték, és nem azt kapod, akkor az egy gyenge film? |
2009-07-20 19:45.04 |
Hmm, ez is egy érdekes megállapítás! Olyan nagy a különbség a lelki, és a szellemi betegek között? Szerintem a kettő minimum ok-okozat összefüggésben áll egymással! Amit kifelejtettem az a zene! Annyira fantasztikus zenei aláfestése van, hogy azt jó hallgatni, és a műfaj tipikusan városi műfaj. |
2009-07-20 19:39.35 |
A zenét kifelejtettem, teljesen passzol az egész film hangulatához! |
2009-07-20 19:38.32 |
Nem igazán értem, hogy De Palma-t, hogy lehet ennyi arany málna jelőléssel bombázni (A sebhelyesarcú-ért is?), hiszen egy teljesen egyedülálló rendező! Olyan érzésem van a filmjei nézésénél, mintha egy régi, 30-as évekbeli öltönyt vennék fel, ami teljesen rámillik, jól érzem magam benne, illetve egy olyan eleganciát sugároz, amelyet más, mostanában készítetett öltöny nem tudna visszaadni. Olyan, mint az Oscar c. filmben, amit a Finucci tesvérek (remélem jól írtam a nevüket) készítettek Stallonénak, óriási, vagy mikor a Péntek esti frászban a srác Limousine helyett egy oldsmobile-lal állított be. Régi stílusú, de nálam mindent visz. A kameraállások, a vágások, mind-mind régi európai filmekre hasonlítanak, és egy olyan kellemes, és egyben izgalmas érzéssel töltenek el, ami teljesen egyedi! De Palma-tól már megszokhattuk, hogy nagyon fordulatos, és izgalmas filmeket gyárt nekünk, melynek a hangvétele elegáns, de mégis obszcén, pörgős, de mégis nyugodt, a történetei jól kitaláltak, és szépen felépítettek. Bele kötni a munkájába nem nagyon lehet, talán a stílusát nem mindenki értékeli, de ez az Ő problémájuk! Rebecca Romijn fantasztikusan játszott, és örültem neki, hogy az X-man után volt szerepe, és megismerhettem őt közelebbről is. A kék bőrbe bújva is nagyon szép volt, de azt elhagyva sokkal gyönyörűbb! Végzet asszonya, illik rá ez a leírás. Banderas nagyon pozitív csalódás volt számomra, sokkal jobb volt mint a Volt egyszer egy Mexikóban. Kár, hogy Peter Coyote nem játszott hosszabban, szeretem a színészt, és Ő tökéletesen be tud mutatni egy áldozatot, a végzet asszonyának az áldozatát(lsd: Keserű méz). Nem bírom felfogni, hogy ez a film, hogy lehet ennyire hátul a filmek toplistáján, hiszen számomra egy etalon! |
2009-07-20 17:14.22 |
Mit is írhatnék! Tökéletes! Martin Scorsese lázadó korszakában készítette ezt a nagyszerű filmet, mely nyomasztó és egyben lázadó is, az akkori hangulatot, életformákat, nagyvárosi szennyet, és magányt tökéletesen bemutatja. Egy veterán New York-ot ugyanolyan dzsungelnek láthatja, mint Vietnám kegyetlen harcmezejét, ami ellen csak fegyverrel lehet csak fellépni. Robert De Niro a Keresztapa feltörekvő, csendes nagyfőnöke után, csendes őrült lett, ki nem bírja elviselni, nem bír élni abban az erkölcsi fertőben, amit New York éjszakai utcái képviselnek! Alapból egy frusztrált, a világ szebb felétől elzárkozó személyiséggel állunk szembe, ki talán az átélt szörnyűségek miatt, nem tud aludni éjszakánként, feszült lesz, és érzékeny! Intelligenciája nem kimagasló, zenei, magaskultúrás műveltsége alacsony, nem tud mit kezdeni magával, nincsenek céljai, nincs kiért élnie, a hazája, amiért harcolt cserbenhagyta, szellemileg kezd leépülni, és ilyenkor nem jön más, mint a szélsőséges fellépés. Próbálkozik, megismerkedik Shepherd-del, kit vonz is a fiatal De Niro, de deviáns viselkedésétől megriad, és ellenszenvessé válik számára, újabb csalódás! Természetesen második randira egy pornómoziba vinni a lányt, elég necces, és várható a reakció, de a taxisofőrünk számára ez a való világ, más fajta filmek idegesítik, hiszen számára azok témája elrugaszkodás a valóságtól. Aztán megismerkedik a fiatal Jodie Fosterrel, ki fiatalsága ellenére óriásit alakít (természetesen De Niro-val szemben alul marad). A lány fiatalsága szimbóluma a tisztaságnak, ártatlanságnak, amiben szeretne hinni főhősünk, de őt is elnyeli a pokol, ő sem menekülhet, hiszen befolyásolható, és be is folyásolják, írányítják, visszaküldik az utcára... Nincs remény! Közben a radikalizálódása egyre erőteljesebb, vissza kell vágnia a világnak, valamit tennie kell, és egy katona mihez ért? A lövöldözés a csúcspont, de az utolsó 10 perc a beteljesülés! Shepherd, ahogy áll a taxi mellett tökéletes befejezés. Nem tudom ki volt a magyarhangja De Niro-nak, de tökéletes munkát végzett. Olyan hangot, hanglejtést kölcsönzött neki, ami teljesen kifejezte lelki állapotát, a dűhöt, a kishitűséget, a frusztrációt, és azt, hogy ez az ember bármelyik pillanatban robbanhat. Michael Douglas-t láttam ilyen tökéletes anarchistát játszani, most a film címe nem jut eszembe, de tökéletesek voltak mindketten! Furcsállom, hogy ötszázakárhányadik a toplistán, és azt is, hogy nem nyert Oscar díjat, mert szerintem sokkal többet képvisel ez a film, mint amit megszokhattunk hasonló alkotásoktól! |
2009-07-20 11:35.38 |
Most elszomorodtam! Uccsó szamuráj miatt újból nézed a filmet, velem meg vitatkozól? :-(
Csak vicceltem, de érdekes, hogy Benjamin története ellen én viaskodom, ez az alkotás, pedig a te szemedet szúrja. A Benjamin én néztem újra uccsó miatt, ezt pedig te fogod. Az én véleményem nem változott, a tiéd ..., majd kiderül. Kiváncsi vagyok! |