Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
Alien - Romulus *Angol hangot és Angol feliratot tartalmaz* (DVD) |
Escobar - Az elveszett éden (DVD) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
Anyai ösztön - Filmbox Premium, 20:00 |
Egy igazán dühös ember - Film+, 21:00 |
Célkeresztben - AXN, 21:00 |
Volt egyszer egy vadnyugat - DUNA TV, 21:00 |
Halálos fegyver 4. - RTL Három, 21:00 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Jess Harnell (61) |
Piros Ildikó (77) |
Nick Moran (55) |
Peter Medak (87) |
Joan Severance (66) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Büntetlenül: Halálos csapdában - Vélemények |
Szólánc igékkel |
Három betű - egy mondat |
Polgár Péter - Vélemények |
Fionn Whitehead - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
A Kaptár: Utolsó fejezet |
Samantha Scaffidi |
2009-10-03 16:27.04 |
Amikor elkezdtem nézni a filmet, arra gondoltam, még egy másodrangú alkotás megnézésére vállalkoztam. Kis költségvetésű film, ez az elején is látszódott. Olyan érzésem volt, mintha kézi kamerával vették volna fel, a párbeszédek sablonosak, minden átlag alattinak tűnt, profizmus teljes hiánya mutatkozott. De elérkeztünk a búvárkodásig, és megváltozott a helyzet. A kis költségvetés innentől nem volt lényeg, ami fontos volt az a színészi játék, amit tökéletesen meg is oldottak. Annyira átérezhető volt a helyzetük, a remény, majd a kilátástalanság, a bátorság, majd a mindent felemésztő félelem, annyira jól alakították az elveszett párt, hogy rémisztővé, tehát hatásossá vált a mű. SPOILER! Külön hatásos volt az éjszaka, majd a reményvesztett reggel bemutatása, ahogy elengedi a nő a férjét, és mikor rádöbben, hogy nem bírja elviselni a rettegést, és a magányt, a semmi közepén, akkor alámerül. Döbbenet!!! Teljes döbbenet volt rajtam, mert az írták, hogy igaz történet alapján. Én arra számítottam, hogy legalább egy túlélője lesz az esetnek, hogy legyen, ki elmesélje! Nem így történt! Nem bírtam elszakadni attól az érzéstől, hogy milyen kétségbeesett lehetett, mikor rádöbbent, hogy a férje meghalt, de egyben már nyugodt is volt, mert belenyugodott a sorsába. Szeretem a kétszereplős darabokat, filmeket, mert itt jön elő az igazi színészi játék, gratulálok nekik!!! |
2009-10-03 16:11.29 |
Fulladás, korlátok, lelki gyötrődések, gondolatok, érzelmek, kín, kitörés, szabadság! Három nő, három különböző kor, három különböző élethelyzet, egy sors, egy könyv, melynek van egy írója, egy olvasója, és egy szereplője.
Ez az alkotás sok mindenről szól, olyan mély gondolatokról, és érzelmekről, melyeket megélni nem egyszerű, de tartalmas, és egyben fájdalmas is. Nehéz megfogalmazni mit érzek, és mire gondolok. Azt veszem észre magamon, hogy akárhányszor megnézem, mindig mást találok benne. Van egy angol asszony (Virginia Woolf), ki súlyos lelki beteg, talán depressziós, vagy pánikbeteg nem tudom. A gyógyulása érdekében vidéken él férjével, ki nagyon szereti, de nem érti meg őt. Meg kell küzdenie saját démonaival, mely eluralkodik felette, de egyszerre bezárva, korlátozva is érzi magát, mert egy olyan helyen él, mely nyomasztja, nyugodtsága, békéje felzaklatja, megőrjíti. A dübörgésben, zsivajban, pörgésben érzem én is igazán, hogy élek, és a nyugodt vidéki élet lefáraszt, egyszerűen a semmi zavar. Lehet, hogy ennek az az oka, hogy az igazi magányban kell szembesülnünk igazán önmagunkkal, ami akkor tud igazán probléma lenni, ha nem akarjuk látni azt, amit a tükör mutat. Szorongás! A szorongás egy olyan félelem, aminek nincs kiváltó oka, tehát csak érzi az ember. Ez egy brutális érzés lehet, főleg egy művész számára, hisz Ő az érzelmeiből táplálkozik, de nem tudja a félelme okát! Vagy mégis? Bezártság, börtön. Van egy amerikai asszony (Laura Brown), ki azt a könyvet olvassa, amit Virginia írt, és magára talál a műben. Laurán keresztül ismertem meg Virginia félelmeinek az okát, elkeseredettségének mibenlétét. Laura „boldog” házasságban él. Elvileg mindene megvan: szerető férj, szép kisfiú, és hamarosan születik még egy gyermeke, mégis magányos, boldogtalan. Az egész életét börtönnek, egy nagy csapdának tartja, szabadulni akar, de nem mer lépni. Miért? Társadalmi elvárások! Árulkodó az a jelenet, mikor a barátnője átmegy hozzá, hogy elújságolja, kórházba kell mennie, műteni fogják, mert beteg. A barátnő taglalja, hogy Ő mennyire szerencsés, hiszen sikerült neki szülnie, és megtapasztalhatta a legcsodálatosabb dolgot, a gyermeke születését. Alapesetben így is lenne, de Ő élni akar, aminek az egyik legfőbb akadálya, épp a családja. Magát hibáztatja, öngyilkosságig menekül, de aztán mégis az életet választja. A kisfiú mindezt érzékeli, a hidegséget, a tartást, hogy Ő csak egy akadály, valahogy úgy, mint Virginia férje, ezek plusz drámai szálak. Kapaszkodás, szabadulás. Szabadság, boldogság. Clarissa egy modern nő, kinek már nem kell törődnie a konvenciókkal, hiszen egy más világban él, mint az előző két asszony. Az Ő élete a megvilágosodás, a végkifejlet, az, amit Virginia elképzelt regénye írásakor. Clarissa egy szabad, társadalmi elvárásokra fittyet hányó, pörgős nagyvárosi nő, kinek van egy (ex) szerelme Richard, kinek AIDS-e van, és haldoklik. A beteg férfi rátelepszik Clarissa életére, nem akarattal, de mégis jelen van. „Se veled, se nélküled” helyzet alakul ki, a bizonytalanság, ami meghatározza, és felemészti az életüket. Egyetlen kiút van, ha Richard meghal, mind Clarissa, mind a férfi számára, hiszen számára sem élet az élete. Tökéletesen összekapcsolódik a három történet, és különleges érzékkel vannak megválasztva az évszámok is. A huszadik században olyan társadalomban észrevehető változások történtek, amiket Virginia megálmodott. Laura megtehette, hogy szabad akaratából elhagyhatta a családját, börtönét, és új életet kezdhetett, amit Ő a film végén, csak egyszerűen életnek hívott. Clarissa már bűntudat, és vezeklés nélkül megszabadulhatott a férfitól, ki korlátozta szabadságában, Richard öngyilkossága egy fajta felszabadulás, a boldogság felé vezető út, mely után Virginia is megtalálhatta volna a boldogságot! Tudom, kegyetlenül hangzik, és tény, hogy mindenben liberális szemléletű a film, hiszen a hagyományt, mindenhol valamilyen gonosz korlátnak tartja. Ezt szemléltette a homoszexualitás természetességével, Clarissa, és Richard is biszexuális volt, és a kapcsolatuk után azonos neművel éltek együtt. A film hangvétele, kamera-beállításai, zenéje konzervatívnak hat, de mégis ott van benne a lázadás. Ami még különösen tetszett, hogy foglalkozik az asszonyok tetteinek a következményivel, és hatásaival is, hiszen Richard nem volt más, mint Laura fia, kit elhagyott, és e cselekedete rányomta bélyegét a felnőtt férfira is. Természetesen a színészek hihetetlenek, a rendezés, a kamera, a forgatókönyv is fantasztikus volt, és a zene… Harmonikus és finom, az egész alkotás, ez nem is film, ez egy megkomponált mű. Nem akarok kiemelni senkit, egyszerűen így volt tökéletes!!! |
2009-09-29 03:53.40 |
Mimi Leder nem tartozik a kedvenc rendezőim közé, és most megerősítette a helyét. Ha az utolsó húsz perc nem lett volna 2*-gal jutalmazom e remekművet, de így megkapja az átlag jelzőt! A történet unalmas, lerágott csont, az alakítások erőltetettek, talán csak Freeman volt igazán laza, de itt nem sokat ért! Én nem is értem, miért vállalt el a Remény rabjai, és a Desperado kiválóságai egy ennyire alantas munkát! A párbeszédek fárasztóak voltak, az ötletek laposak, nincs bennük semmi stílus, elegancia, inteligencia. A vége, és Badha Mitchell segge, és lábai kivételével az egész film melléfogás. Kár érte! |
2009-09-29 01:43.09 |
Cameron Bright egy rohadt mázlista. A születés című filmben, még gyerekként Nicole Kidman-nel, itt Gretchen Mol-lal sikerült a francia csók, ahogy a kiscsaj mondta!
Érdekes, nem hittem, hogy ez a film ilyen hatással lesz rám, hiszen szinte tv-film feelingje van, de mégis nagyon tetszett. Nem új a téma: a Kennedy gyilkosság újabb részleteit, vagy vélt részleteit ismerhettük meg, nem újdonság, hogy az akkori trauma, milyen hatással volt az országra, de ez a film mégis teljesen másról szól! Egy nőről, ki teljesen egyedül van a világban, nincs kihez mennie, nincs jövője, és van egy tapasztalatlan srác, kinek nagyon tetszik a gyönyörű, különc szőkeség. Kettejük között alakul ki egy érdekes kapcsolat, hiszen kihasználják egymást, a lány akar tartozni valakihez, a srác is ezt akarja, csak másként! A háttérben közben folynak az események, és bepillanthatunk a mocsokba is, igaz nem törődtem túl sokat vele, de a tragédia az, aminél már nem hagyhatjuk figyelmen kivűl. Nagyon tetszettek a játékok, Mol kisasszony nagyon ott van, nem csak külsőre, Cameron pedig megint megmutatta a drámai vénáját! Ajánlom mindenkinek, szerintem érdemes megnézni! |
2009-09-28 21:37.39 |
Teljesen egyetértek veled a Törvény gyilkosával kapcsolatban, nemhiába adtam arra is 3*-ot! |
2009-09-28 18:52.49 |
Tartás, büszkeség, tisztelet, ezek mind olyan tulajdonságok, amik fontossak, és ha nincsenek meg ezek a tulajdonságok gyermekeinkben, akkor nézzünk tükörbe, és kérdezzük meg, mit szartam el? Szocializáció! Az iskolát, a médiát, mindent lehet hibáztatni, de azt tapasztaltam, hogy saját magunkat nem szoktuk felelőségre vonni. Amúgy én nem vagyok ennyire borúlátó, a változást nem tartom rossz dolognak, de ez én vagyok. Ha nem tetszik egyeseknek, változtassatok! |
2009-09-28 18:25.58 |
Nem tudom mennyire ismersz engem a hsz-ból, de nem vagyok akció rajongó, én vagyok az, ki a jellemeket, a párbeszédeket, a drámákat elemzi leginkább, és aki azt mondja: jó ha tudunk nyitni az új felé. De itt pont azért adtam 3-ast, mert nem éreztem a karaktereket, nem éreztem a drámát ott, ahol észrevettem, hogy kellett volna éreznem, az akciók Scott megújulása ide, vagy oda unalmasra sikeredtek. Két kedvenc színész, két gyenge alakítás. Örülök, hogy neked tetszett, és nagyon jó, hogy megvéded a filmet, de én másként gondolom, és szerintem átlagos filmet láttam! |
2009-09-27 23:16.24 |
Gyerekek, azért tényleg nem kellene szétoffolni ezt a topikot. Charlize Theron nekem bejön, leginkább az Édes november-ben tetszett. Nekem nincs problémám a kicsi cicikkel, és a vékony lábakkal, sőt... Keira Knightley az Igazából szerelemben, Melanie Laurent a Paris-ban, Monica Belucci a Szerelmi fészek-ben, Scarlett Johansson az Elveszett jelentésben, és a Lány gyöngy fülbevalóval-ban, és most így hirtelen nem jut eszembe több, de van egy-két gyönyörűség, kiket kicsi cicikkel, és vékony combokkal áldott meg az ég, és a film is jó volt! |
2009-09-27 13:33.02 |
Realista, és tanulságos! A képi megjelenítések, a jelenetek, a karakterek, mind realista, nincsenek hálivúdi túlzások, nincsenek mellébeszélések, úgy mutatnak be mindent, ahogy van, de mégsincs dokumentumfilm jellege. A rendező páros a jellemek bemutatását hétköznapi jelenetekkel oldja meg: a srác játszik egy vasdarabbal a folyónál, a sáros lábnyomát haggya a falon, a lopott árú eladása után inkább kibérel egy napra egy cabrio-t, minthogy hosszabb távra gondoljon, tehát egy felelőtlen kamasz húsz éves testbe zárva, kinek született egy gyereke. A lány odavan a srácért, önállóságra még nem igazán készült fel, de a szülés miatt komolyabbá vált. Ő egy kulcsfontosságú figura, de leginkább a srác átalakulását, felnötté válását kisérhetjük nyomon.
Az egész film egy olyan társadalmi réteget mutat be, akikről nem szívesen veszünk tudomást. Látjuk őket, de mégis láthatatlanok. Sívár helyszíneken játszódik a történet, csak gépek, leginkább autók, kietlen folyópart, hideg, nedves utcák. Többet tud a film, mint amit leírtam, de ezt a filmet meg kell tapasztalni, nem leírni, javaslom, hogy áljatok neki!!! |
2009-09-26 15:15.40 |
De az is lehet, hogy törpeuszkárok kefélése szükséges az életben maradáshoz, mert a nyilásukban, a behatolás következményeként olyan nedv termelődik, amely blokkolja annak a méregnek a hatását, melyet beleinjekcióztak! Reszkessetek kutyatulajdonosok, és síntérek, mert jön Chellios.
A megállításában a kutyavédő félkatonai szervezet mesterkedik, de hatástalanul, Chellios őket is megdugja! |
2009-09-26 02:23.21 |
Két dologra számítottam ezen a fórumon! Az egyik, hogy zsidóznak, megint táborok, stb, a másik az Oscar felvetése. Itt szerintem egyik sem számít! Itt az számít, hogy volt egy szegény, dolgos, magányos, érzékeny, és rendkívül egyszerű nő, kit nem akartak megérteni, szeretni. Olyan volt az élet számára, mint egy nagy szenvedés. Nem muttaták az előéletét, de nem lehetett könnyű sorsa. A felolvasások alkalmával megismert világba menekült, és a magányba. Jött egy fiú, kinek ártatlansága azért is lehetett vonzó számára, mert nem csak kihasználni akarta még valaki, hanem tényleges, a könyvekből megismert érzelmeket mutatta meg neki, és itt élt csak igazán, azon a nyáron. A börtönben újból csak túlélt, egészen addig, míg felcsilllant a fény a sötétségben, hiszen számít a léte valakinek, szüksége van valakinek rá. Viszont megint csalódnia kell, és nem akar megint csak túlélni, szabad akart lenni. A másik része a történetnek, hogy milyen hatással volt ez az érzéki, és érzékeny nő a tapasztalatlan, okos, és művelödő fiatalra. Melyik fiatal 15 éves ne örűlt volna, ha egy 32 éves nő vezeti be a szeretkezés, szerelem világába? De ez számára a végén kezdett terhes lenni, amit a lány meg is érzett, és nem volt más, megint indulnia kellett. A srác tinédzser, meg van kavarodva, örűl, de bánatos is egyben. Joghallgató lesz, és minden, amit felépített magában, összeomlik, mikor a bíroságon meghallja a szerelme hangját. Elítéli, pálcát tör felette, megmenthetné, de akkor az ő felelösége lenne a nő sorsa, így egyszerűbb ráfogni a lányra, hogy a szégyentől menti meg, ha nem árulja el, hogy rájött írástudatlanságára. Természetesen emészti a bűntudat. Az egyik részről megveti, másrészről szereti. A végére visszafordíthatatlanul egyedül marad. Talán így is kell lennie!
Tetszett, hogy még egy szempontot megismerhettünk a holocausttal kapcsolatban, az viszont nem, hogy Kate angol nyelvű könyvből tanulta a német helyesírást. Apró baki! |
2009-09-25 22:52.34 |
Ebben sem értek veled teljesen egyet, csak gondolj pl.a Dogma-ra, vagy jópár Woody Allan vagy Klapisch filmre, és rájössz, hogy van intelektuális vígjáték is. Természetesen sokszor jó nézni agyatlanságokat is, mint az Amerikai pite, vagy a Feketék fehéren, viszont számomra kerülendő a Horrora akadva, meg a többi fárasztó baromság! |
2009-09-25 21:29.43 |
Egy film a sok közül! Ezzel a színészgárdával, és ilyen rendezővel többet ki lehetett volna hozni. Nem hibáztatok senkit, csak a story-t, de a színészek sz..ok voltak, sajnálom Denzel, John, de így van, silány munka, a rendező belerakott minden hatásfokozót, de nem volt mit fokozni. ÁTLAG! A monológok megszokottak, a játékok felületesek, a történet kiszámítható, szinte mondtam, hogy mi fog történni. Ez van, inkább a Születés c.filmre pazaroltam volna az időmet, csak valami könnyedebbet akartam elötte. Ez az volt! Habkönnyű. |
2009-09-25 21:18.05 |
Nem hibáztatok senkit, kinek az a véleménye, hogy unalmas, vontatott, stb. Szerintem ehhez a filmhez beállítottság kell, érzék. Ritkán adok 5* egy alkotásra, de ez a film annyira lekötött, annyira átéreztem minden vibrálását, hogy az már megijesztett. Olvastam uccsó szamuráj hsz-ban, hogy sokat támadták a filmet, elhiszem, hiszen amit bemutatott, az azért volt ijesztő, mert igen hatásos volt. Nicole Kidman, és Cameron Bright fantasztikus párost alkottak. Kidman a rövid hajával, érzéki arcával gyönyörű volt -legalábbis az én ízlésemnek megfelelő (ebbe mindig belekötnek)- a srác pedig hozta a formáját, amit már láthattunk a több régebbi filmjében is. Tény, hogy a másfél órás film talán két órásra sikeredett (nem néztem a hosszt, csak idéztem), de pont abban a plussz fél órában tudtak a szereplők igazán játszani (Kidman-t ezután a film után osztályoztam kedvencnek). A nyugodt hangvételű film iszonyat mennyiségű feszülységet hordoz, amit az arcok totálba állításával, láthatóvá tesznek a színészek, tehát fantasztikusan játszanak. A hangversenyes jelenet, a tárgyalásos rész is fokozza ezt az érzetet, és kiemelném az eddigi leghihetőbb szexjelenetet is! Nekem nagyon tetszett, mindvégig lekötött, kitágult szemekkel néztem, és nem zavart, hogy az elejétől tudtam SPOILER, hogy a srác előásta a csomagot, és abból tud mindent, igaz én naplóra gondoltam, és nem is volt misztikus hangulata, javítanék, nem volt megmagyarázhatatlan jelenségeket bemutató misztikus film hangulata, de kit érdekel. A film az emberi lélek misztifikáját boncolgatta, a túlvilág kizárásával. Az, hogy ennyire nem értékeli senki, nem zavar, a lényeg, hogy én megtaláltam magamnak! |
2009-09-25 14:44.51 |
Sokat járok művészmoziba, és hidd el nekem, a művészfilmekben inkább fellelhető a trágárság, mint a normál, közönségfilmekben. Egyszerű az oka: a trágárság kiszorítása egy alkotásból, korlátokat jelent az alkotónak. Egy igazi művésznek kell a szabadság, amit lehet alkotói szabadságnak is hívni. Ha a társadalom normáinak megfelelően alkotja meg a művét, akkor nem beszélhetűnk erről, és igazából nem is kaphatunk reális képet, az adott társadalmi helyzetről, vagy rétegekről. Milyen művészeti válság alakulna ki, ha cenzúráznánk az ilyen megnyilvánulásokat, szövegeket. Nem dughatjuk homokba a fejünket, és tudomást kell arról vennünk, hogy léteznek ilyen tipusú emberek is. Léteznek! Én azt javaslom, hogy ha téged zavar az ilyen szöveg, ne nézd meg a filmet, mert ha a másik szinkronnal nézed meg, akkor az egész hiteltelen. Olyan leszel, mint egy turista, ki azt mondja az afrikai útja során, hogy a személyzet erős, egészséges testalkatú, jól táplált emberekből áll, akkor itt nincs is éhezés. Hamis képet kapsz, és a rózsaszín köd az szép, míg tényleg nem találkozól az igazsággal.
Sejtem, hogy tudod mi az igazság, de ha az alkotó is így gondolkodik, akkor legyen meg az a lehetősége, hogy ennek megfelelően rendezzen egy ilyen minőségű filmet, mert azt te is bevallottad, hogy nagyon jó filmről van szó. Tudod miért nem szeretik az underground rapperek a közönség kedvenceit, mert hamisak. Ne legyenek ezek a filmek hamisak. |
2009-09-24 19:45.14 |
Rendesen neked estek! Amúgy megértelek téged, gondolom jó nevelést kaptál, olyan környezetbe dolgoztál, ahol az ilyen viselkedés nem megengedett! Azért is értelek, mert az écsanyám hasonló, mint te vagy, és hasonlóképpen kritizálja, ha hasonló szöveg van egy filmben. Mindig az volt a meglátása, hogy az inteligens emberek nem használnak obszcén, trágár szavakat. Bebizonyítottam neki, hogy ez nem pontossan így van. Dolgoztam egy minisztériumban, és mellette mellékállásban egy színházban. Sajnos meg kellett tapasztalnia, hogy mindkét hely előkelőségei, ha nincsenek béklyóban az etikett szabályai miatt, akkor bizony keményen káromkodnak. A másik felismerés a színházi darabok szabadszájúsága volt, amire az egyik színész barátom azt mondta, hogy ha szépítenénk egy bizonyos társadalmi réteg szava járását, az prűdség, és sznobság lenne, de mindenek elött lenéznék ezen osztályok tagjait, hogy nem fogadjuk el őket olyannak, amilyenek. Egy orvost játszva sem fog gyári munkás szókincsével monológot mondani, miért tenné ezt fordítva. Az irodalom, és a filmművészet a nyelvünk, szókincsünk őrzői, és remélem sok szépirodalmi műből lesz film, de nem szabad elfeledkeznünk a különböző szubkultúrákról sem. Amúgy ebben a filmben nem volt szerintem feltünő a trágárság. Kérlek legyél nyitottabb, és nem mondom/írom, hogy te is hasonlóan kommunikálj, csak azt, hogy ha egy olyan környezetben vagy, ahol így beszélnek az emberek, vagy olyan filmet nézel, ahol ilyen környezetet mutatnak be, akkor alkalmazkodj, mert nem te vagy otthon, és nem a te életedről szól a film! |
2009-09-23 23:12.45 |
Ha Hitchcockra gondolok mindig egy közép, vagy felső-középosztálybeli szereplők jutnak az eszembe, kik átlagpolgárként, vagy a társadalom egy megbecsült tagjaként vesznek részt a filmjeiben, nem igazán a lecsúszott emberek sorsának a bemutatásával foglalkozott, inkább helyzetekkel, bűntényekkel. Ebből adódóan nem igazán ismerek olyan alkotását, melyben idegen lett volna a trágárság kizárása! Aláírom, hogy a Fűrész egy hatásvadász film, és a Hitchcock féle thrillerekhez nem ér fel, de van közönsége, és brutalítása jól kidolgozott, logikus munka eredménye. |
2009-09-23 21:13.34 |
A lehető legkomolyabban. Komolyan gondolod, hogy a börtönben virágnyelven beszélnek? Nem hiszem! Így annyira hiteltelen! Nem vagyok a trágárság mellett, de van ahol nem árt!!! |
2009-09-23 08:22.24 |
Olyanok, mint a falu bikái, utnek hatalmasat, teng bennük a paraszt őserő, de ha valaki technikásabb, akkor pillanatok alatt kivédi az utéseket, és besoroz egy hatalmasat. Láttam már 60 kilós srácot, aki lenyomott egy 110 kilósat! |
2009-09-23 08:19.01 |
A XX. század a kedvencem!!! Jó példa! Azért van példa a jó akcióra, mint ez a film, vagy a Crank, de csak az első része, vagy a klasszikusok közül a Terminátor 1, 2! Ezek mind teljesen más típusú akciók, így látszik, hogy mennyire sokrétű ez a műfaj is, csak egy idő után fáraszt a nézésük, igaz néha meg kívánom, hogy ne kelljen gondolkodni, csak nézni a fejemből, és izgulni, vagy csak egy jót röhögni! |
2009-09-22 17:46.38 |
Egy költő veszett el benned! Tetszett a hsz-od! |
2009-09-22 17:42.51 |
Srácok a legundorítobb az Utolsó cserkész rtl-es szinkronverziója, mikor fej vagy gyomor, helyett has vagy arc (?) volt. Ki is kapcsoltam! |
2009-09-22 17:30.14 |
Valamiben javítanom kell magam. Nem a kivitelezés, hanem a történet az átlagos. Tény, hogy volt benne egy-két jó karakter, de fárasztott! Az Ál/Arc számomra több, mint egyszerű akciófilm, akciókkal teli műalkotás. Az a gond, hogy lenézem az akciófilmeket, és így nem vagyok nagy szakértő ebben a kategóriában, de ez a film mindenhogyan bejött. Cage és Travolta nagyon jó színészek, ami abban is megnyilvánul, hogy most már nem tudjuk beskatulyázni őket. Amúgy elismerem az akcióhősök munkáját is, hiszen kemény meló lehet, és a kultúránk része az ilyen film, de talán nem a magaskultúráé, amit talán már művészetnek hívnak. |
2009-09-21 21:38.20 |
Érdekes! Ha megnézitek a legelső hsz-omat a témában, azt emeltem ki legelőször, hogy hihető a történet, és az akció, és most pont ezt kérdőjelezitek meg. Lehet, hogy csak én láttam általam nem túl sokra értékelt akciófilmeket, ahol végtelen az erejük? Voltam katona, nem sorállományra gondolok, és egyszer-kétszer tapasztalhattam, mennyit jelent, ha túlteng az adrenalin, és ez megfelelő profizmussal párosítva halálos fegyver. Szerintem totál hihető történet! |
2009-09-21 16:03.28 |
A tökéletes célpont tucatfilm, ez külöleges, stílusos. Hozhattál volna fel jobb példát is! |
2009-09-20 21:16.15 |
Kösz Wave rendes vagy! Én szétröhögtem az agyamat a moziban, pedig művészfilmek, drámák kedvelője vagyok! |
2009-09-20 18:08.50 |
Bocs, én azt hittem a te filmed lesz, hát így már nem érdekel:)! Amúgy téged is idegesít, ha a párodnak lánybarátai vannak? |
2009-09-20 18:05.36 |
Most megleptél! Már meg sem akartam nézni a hsz-kat erről a filmről, mert unalmas, hogy "klasszikus, fenomenális, tökéletes" stb véleményeket írnak róla, és tessék... Természetesen nem értek veled egyet, és tutira ízlésficamban szenvedsz, de üdítő volt a látogatásod erre a lapra! |
2009-09-20 17:57.09 |
Honnan másoltad ki?
Vagyok, amilyen vagyok, én már nem változom!:) |
2009-09-20 12:05.43 |
:) ok értem, viszont címet nem adtál, hova küldjem:) az asszonkám nem értette tegnap este a poént, most besértődött! Szóval a cím? |