Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Stepfordi feleségek - Moziverzum, 07:25 |
Hontalanul Afrikában - Cinemax, 07:40 |
Egyszemélyes hadsereg - Filmbox Premium, 08:20 |
Bella Dilemma - Film4, 08:35 |
Briliáns csapda - Mozi+, 08:45 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
J. K. Simmons (70) |
Imelda Staunton (69) |
Joely Richardson (60) |
Nina Dobrev (36) |
Patrick Sabongui (50) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Mit hallgatsz most? |
Donald Trump - Vélemények |
Mielőtt felébredek - Vélemények |
Nyerd meg az életed (sorozat) - Vélemények |
Hogyan tudnék élni nélküled? - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
The Apprentice - A Trump-sztori |
Robert De Niro |
2014-01-17 15:57.05 |
Kiváló távol-keleti hangzásvilág. |
2014-01-17 15:46.49 |
Igazából a GYU elején Gandalf tudja, hogy Szauron nem halhatott meg, amíg a gyűrűje nem pusztult el, sokkal inkább maga a gyűrű felbukkanása lepi meg, főképp, hogy az évtizedeken át ott volt a szeme előtt.
Biztosan jól megoldották, bízom Jacksonékban. :) |
2014-01-16 22:23.48 |
Mindenhol december a premier időpont, csak itt még nem írták át
[link] |
2014-01-16 18:51.55 |
Persze, hogy lesz "mágusharc" a Fehér tanácsnak (Galadriel, Elrond, Sarumán) ki kell valahogy szabadítania Gandalfot Dol Guldurból. Nagyon kíváncsi leszek arra a jelenetre.
Igazából az már a 2. résznél kiderült, hogy a bővítések nem feleslegesek, mert ha Gandalf küldetését nem mutatnák be, akkor eléggé komoly űrt hagyott volna a narratívában a mozi. |
2014-01-16 18:37.27 |
Legjobb eredeti filmzene jelöltjei 2014 Oscar:
A könyvtolvaj - John Williams Gravity - Steven Price Her - William Butler és Owen Pallett Philomena - Alexandre Desplat Mr. Banks megmentése - Thomas Newman A legnagyobb pozitív meglepetés, hogy nincs Zimmer a 12 év rabszolgaságért. Nem vagyok én rosszmájú ember, de az a score egyáltalán nem olyan nagy szám, mint amilyennek az eddig díjszezonban be volt állítva, öröm és meglepetés, hogy ezt az Akadémia felismerte. Egyébként, ha már Zimmer, akkor sokkal inkább a Rush lehetne a jelöltek között, az se világmegváltó darab, de valami fergetegesen jól szól a képek alatt, frenetikus hangulatot kölcsönözve. Williams az Williams, hibázni képtelen. Jól hangszerelt, igazán remek hangulatú szerzeménnyel festette alá A könyvtolvajt, de igaz ami igaz, nem éppen a csúcsteljesítménye volt ez a zene, de ebben a nem túl acélos mezőnyben végülis azt gondolom, hogy egy jó jelöltről van szó. Desplatnak most úgy vélem annyira nincs itt a helye. Persze azért mielőtt túl korán törnék felette pálcát megjegyzem, hogy csak részleteket hallottam a muzsikájából, de azok mind ismerős hangok voltak a Rém hangos és irtó közelből. A Her score-jából annyira keveset hallottam, hogy dőreség volna róla bővebben nyilatkozom, annyi biztos, hogy érdekes zene. A maradék két jelölt viszont teljesen kifogástalan, annak ellenére talán a két legjobb munka a tavalyi évből, hogy közben teljesen mások. Price zenéje nincs tele dallamossággal, vagy sok-sok témával, de katatón hangulatkeltése az egyik legkiválóbb filmzenei fogás az elmúlt évekből, valami félelmetes feszültséget képes generálni, és hát bizony mikor arról van szó a lágyabb tételeivel a szívet is képes megszorongatni. Thomas meg megint nagyszerűt alkotott a maga kiszenekari stílusában, roppant könnyed, élettel teli, igazi pezsdítő hangulatzene. Én talán neki adnám oda a díjat, még akkor is, ha ez nem élete teljesítménye, volt már jobb is (igaz nem mostanság), de annyi mindent tett már le a filmzenetörténelem asztalára, hogy igazán itt volna már az ideje elismerni. Amúgy esélyeit növeli, hogy a Gravity jó pár kategóriában esélyes, és nem fognak ilyen 7-8 szobrot odadobni neki, szóval elég jó esélyjel fog az Akadémia „spórolni” a zenén, és így Newman lesz a legesélyesebb, hacsak valami kraft be nem üt..... |
2014-01-16 18:06.13 |
Nem is érdekes egy Oscar néhány meglepetés nélkül.))
Legjobb film: erre a kategóriára nemigen lehet panasz. Itt vannak a közönség kedvencei (Gravity, Phillips kapitány, A Wall Street farkasa), nagyívű amerikai drámák (12 év rabszolgaság, Amerikai botrány), és a független kismozik is (Nebraska, Her). Igazából nem is tudok olyan filmet mondani, ami nagyon hiányozna ebből a felsorolásból, jól válogatott alkotások. Legjobb rendező: itt se lehet találni kivetnivalót. Mind remek rendezők, kiváló tavalyi munkával a hátuk mögött. Talán még Greengrass lehetne itt, de kétségtelen erős a mezőny. Legjobb férfi főszereplő: ez se gyenge 5ös, de se Tom Hanks, se Joaquin Phoenix? Legjobb női főszereplő: innen egyedül Emma Thompsont hiányolom, mégha elismerem nélküle is bivaly erős a felhozatal.. nem is tudnék kirakni senkit, de akkor is hiányzik nekem. Legjobb animációs film: A Pixar kapott egy jókora fricskát a Toy Story 3 óta tartó hullámvölgyükre válaszolva, a Monster University-t még csak nem is jelölték. Legjobb filmzene: nagy meglepetés Hans Zimmer kihagyása, akit amúgy én nem hiányolok, a 12 év rabszolgaságban nem erőltette meg túlságosan magát. A Her score-ját nem hallotam, szóval no comment, de mellette még a Philomena is érdekes versenyző, Desplat leginkább a Rém hangosan és irtó közel egy újabb változatát adta elő. Helyettük szóba jöhetett volna: A hobbit 2, vagy a Rush. Technikai kategóriák: Nagy nyertese: Gravity, ami teljes joggal ott van, majd mindegyikben, és istenigazából ezeket a kategóriákat fel is kell szántania Cuarón mozijának a majdani díjátadón. Nagy vesztesei: elsőként a Rush, amely mozinak minimum a 2 hang kategóriában illene ott lennie, és még akkor a vágást meg sem említettem. Mellette Az acélember, amely azért audio-vizuálisan kifogástalan munka, de az új Star Trek mozi egyetlen jelölése is elég vékonyka elismerés. Meglepetés: A magányos lovas, a Lone Survivor, és a The Grandmaster melyek 2-2 nominációt zsebeltek be. Az utóbbi már csak azért is érdekes, mert az Akadémiára nemigazán jellemző, hogy olyan külföldi mozit jelöljön a technikai kategóriákban, mely a Legjobb idegen nyelvű filmek közé nem fért be. Összességében: a korábbi 3 éllovas (Amerikai botrány, Gravity, 12 év rabszolgaság) jól teljesített, igaz az utóbbi film 2 várt jelölést nem kapott meg (fotózás, zene) ez talán mutatja, hogy a nagy versenyfutásban egy kicsit lemaradt. Viszont két „új” kedvence is lett az Akadémiának, sem a Nebraska, sem pedig a Wall Street farkasa nem kapott ennyi jelölést a korábbi díjátadókon. Most már csak ki kell várni a március másodikát.:)) |
2014-01-16 15:44.16 |
Azért az a Hugo nagyon le volt maradva a Majmok bolygójától.:) De igazából még másik két jelölt (TF3, HP7/2) is erősebb volt nála. Szép a Hugo, de a másik 3 moziban sokkal komolyabb VFX bravúrok vannak. |
2014-01-15 23:40.37 |
Hát igen a VES sosem téved, amikor máshoz került az Oscar, az gyakorlatilag mind hiba volt. |
2014-01-15 23:39.43 |
Őszintén még sosem néztem élőben, csak részletek láttam belőle felvételről. Van ott is némi show, de azért nem akkor mint a GG-n vagy az Oscaron. Mondjuk ez szerintem nem olyan nagy baj, engem inkább a díjak érdekelnek.:)
Amúgy még nem tudom, hogy nézem-e, lehet inkább tanulni kéne, de ha jól haladon holnap akkor lehet belefér:) Tudsz majd linket? |
2014-01-14 21:32.26 |
Ne aggódj én is nyomom.)) Bár már csak 1 vizsga van hátra, igaz az az elég nehéz. De nem siránkozom, én választottam :D |
2014-01-14 03:01.36 |
Szerintem is teljesen korrekt gála volt az idei Globe, ahogy Máté is írta, a 3 nagy esélyes megkapta a maga díját, így végül is sokkal közelebb nem kerültünk a végső győztes kilétét illetően. Bár annyi megnyilvánult, hogy az Amerikai botrány talán jobban áll mint a 12 év rabszolgaság.
Aminek nagyon örülök, az Cuarón díja, aki valami félelmetes suspence-t nyomott le a Gravityben, igen komoly rendező bravúr egy nem túl terjedelmes szövegkönyvből ilyen szintű mozit kihozni, ami képes a nézőt végig szó szerint odaszögelni a vászon elé. Ettől független az Oscar rendező díja koránt sem lefutott O. Russelt nagyon is veszélyesnek érzem rá tekintve. No de mindjárt itt a Critic's Choice hogy tovább árnyalja a képet, és itt már lesznek technikai kategóriák is. A Broadcast-re ugye lesz stream Máté? |
2014-01-12 03:07.27 |
Az új Hobbit zene talán legszebb tétele. Igazából maga a score nem lett Shore legjobbja, mégis megvan benne a szokásos GYU báj, dinamikus és meseszép tételekkel egyaránt.
http://www.youtube.com/watch?v=G4MaU8NDmlE (A hobbit - Smaug pusztasága - Beyond the Forest) |
2014-01-12 03:04.37 |
Nálam TOP 3-ba is bekerült nemhogy 5-be, szépen, tematikusan összerakott zene. A díjátadókon valószínűleg azért nem volt esélye, mert 3an is szerepeltek az összetákolásában, az ilyet meg nem szeretik. Lelkük rajta, mert valóban ott volt az év legjobbjai közt. |
2014-01-12 03:01.59 |
Igencsak bravúros, ahogy ez az alapvetően dinamikus zene milyen remekül csap át Gandalf mennyei siratódalába. Szíved tépi ki. |
2014-01-07 00:00.20 |
Kiváló írás, élvezet olvasni. :) |
2014-01-06 23:57.55 |
Nyilván van (számítógépes hangzásvilág nem kínál olyan nagy változatosságot), de az egész egyben van, dinamikus, van ereje, érezni lehetett a moziban, egyszerűen baromi sokat adott az élményhez. Mondom, én sokszor "basztatom" Zimmert, hogy nem vált, és ezt a hangzásvilágot erőlteti, de a Rush alatt hibátlanul működik. Ettől persze még nem világmegváltó aláfestés, de szerintem mindenképp élvezetesebb, és értékesebb is, mint a szerintem túlsztárolt 12 év rabszolgaság esetén. Ennyi, meg egy bambi:) |
2014-01-06 21:52.47 |
Egyébként én csodálkozom is, hogy e helyett a 12 év rabszolgaság score-ját futtatják Zimmer esetén, pedig pont ma hallgattam végig azt és hááát finoman szólva is csalódást keltő. Tisztára Inception és Őrület határán mix, pedig annyira vártam már egy drámai aláfestést tőle, de nem tudott megújulni, ugyanazokat a témákat ismétli folyamatosan.
A Rush esetén viszont sikerült csúcsra járatnia stílusát, a számítógép és a hangszerek kiválóan olvadnak össze, remek hangzásvilágot létrehozva. |
2014-01-06 19:11.14 |
Én pedig kifejezetten nem szeretem az Akadémiában, hogy a technikai kategóriákba belekeverik a szubjektivitásukat, mert így csorbul a hiteles összkép, és olyan filmek is odakerülnek, melyeknek amúgy nem sok keresnivalójuk lenne. |
2014-01-06 18:01.51 |
Valahogy így kell egy műfaji filmet lehozni manapság. A sztori tök egyszerű, de mindezt teljesen feledtetik a remekül megírt karakterek, melyeket hasonlóan kiváló színészek keltenek életre. A képek kellően megteltek az atmoszférával, egész egyszerűen magába ránt annyira hangulatos és stílusos. Úgy jó ahogy van. |
2013-12-27 01:40.47 |
SPOILER veszély! |
2013-12-27 01:40.33 |
„Te milyen messze mennél el, hogy megvédd a családodat?”
Denis Villeneuve neve bevallom eleddig nem mondott nekem túl sokat, de ez a nagyjából ismeretlen kanadai úriember végre valahára képes volt egy picit megmozgatni a műfaj viszonylagos állóvizét, melyben csak viszonylag elvétve keletkeznek nagyobbfajta hullámok, neki most sikerült. Pedig istenigazából jószerével nem tett semmi rendkívülit csak fogta a nagy könyvben lévő receptet és úgy olvasta fel a nézőknek, mintha azok még sosem hallották volna korábban. Rendezése abszolút régi vágású, klasszikus vonalvezetésű semmi rohanással, szépen lassan csörgedező kibontakozással. A nyomasztó atmoszféra kellő ridegséggel lengi be a képkockákat, ahogy halad előre a sztori érezni, hogy egyre fojtogatóbb módon van jelen a hangulat. A történet maga kifejezetten precízen szerkesztett, nem bombázza a néző agyát folyamatosan újabb és újabb kérdőjelekkel, ennek megfelelően a csavarjai sem jönnek csőstől, de pont ettől képez szilárd egységet, kimért tempójával készít fel a fináléra. A cselekmény szövésének finom árnyalatát pedig a karakterek nyújtják, akik elegendő teret kapnak a kibontakozásra (indokolt tehát a nem csekély játékidő) ezáltal hozva őket emberközelivé, és téve tragédiájukat, fájdalmaikat, kétségbeesésüket maximálisan átélhetővé. Mindezt a hitelesen alakító színészgárda hibátlanul kelti életre, ilyen típusú moziban ritkán találkozni ennyi jó névvel. Jackman igyekszik bizonyítani, hogy több ő Farkasnál, a cél érdekében pedig színészi kelléktárának teljes tárházát csatarendbe állítja, mely által sikerül is gyorsan levetkőznie magát, és egy szinte hús-vér figurává gyúrnia karakterét. Előle a „showt” egyedül Melissa Leonak sikerült ellopnia, aki a maga tökéletes profizmusával oldja meg szerepét, az utóbbi évek egyik legkiválóbb negatív karakterével ajándékozva meg a nagyérdeműt. A mozit a hangulatos aláfestő zene és képei teszik egésszé, utóbbival Deakins sokadszorra bizonyítja, hogy nála kevesen értenek jobban a fotózáshoz, mesteri, ahogy egy szimpla autópályát is gyönyörű képekké tud varázsolni. Összességében a Prisoners-t pont a klasszikus, tankönyvbe illő megvalósítása emeli ki az átlagból, melyre a kendőzetlensége teszi fel a koronát. Taps-taps! |
2013-12-27 00:49.44 |
Kellemes időtöltés, egy olyan sport dráma, mely simán működik az óceán ezen oldalán is, köszönhetően a precíz, letisztult rendezésnek. Igazából semmi extra a moziban: mérkőzések, gondolatok a szegregációról, ügyes színészek...stb, de a lényeg, hogy a film ügyesen kerüli a műfaj legnagyobb rákfenéjét a patetikus giccsparádét, így kínálva egy remek filmélmény, a baseball-t nem ismerők, esetleg gyűlölők számáéra is. Soha rosszabbat! |
2013-12-27 00:21.31 |
Instant klasszikus, melyet nem csupán az ünnepek idején érdemes elővenni. Varázslatos hangulata azonnal beszippant, már az első másodpercektől ott vagy az adott korban a szereplőkkel.. a érték pedig melyet képvisel ma sem vesztett semmit sem erejéből, sőt...! Egyszerűen szeretnivaló darab, meglágyítja a marcona szíveket is a hideg téli estéken. |
2013-12-26 22:31.13 |
Áh így másodjára nézve még fergetegesebb volt, komolyan fetrengtem a földön a nézése során, ilyet pedig baromi régen tapasztaltam, pláne ismétlés során. Pedig maga a formula abszolút nem bonyolult, gyakorlatilag egy egyszerű családi szatíráról van szó, mely némi ráncfelvarráson ment keresztül. A szövegkönyv szinte szó szerint sziporkázik valós családi problémák bemutatása közben olyan szóvirágokkal dobálóznak a szereplők, hogy attól majd lehidaltam. Nem is szaporítom tovább a szót, nem csak az idei, hanem az elmúlt évek legjobb vígjátéka!! Frenetikus! |
2013-12-26 02:15.10 |
Ron Howard sikerét abban látom, ahogyan hozzányúlt a Forma 1-hez, tisztelettel és odaadással állt hozzá a témához, és nem csupán szükséges keretként használta fel azt, ezt megspékelte kimért rendezésével, valamint hozzácsapott egy jól eltalált szkriptet, és bumm... megvan a recept, hogyan lehet a közönség azon részét is megnyerni magának 2 óra erejéig, akik amúgy rühellik a száguldó cirkuszt. Bevallom jómagam is ezek közé tartozom, engem már TV-ből kihallatszódó monoton motorzümmögés is képest kiborítani, így némi fenntartással kezeltem a mozit egészen az első 5 percig, ugyanis onnantól kezdve teljesen magába szippantott.
Miután a film megtörtént eseményt mutat be, a végkifejlet nem okozhat túl nagy meglepetést a néző számára, éppen ezért különösen fontos szerep hárult a történet tálalására, a megfelelő képi világra, a vágásokra, a hangzásvilágra. Az alkotógárda igyekezett gondosan ügyelni arra, hogy Lauda és Hunt párharcát a néző úgy élhesse át, hogy közben a lehető legkevesebb hollywoodi klisés megoldást kapja az arcába. Ugyan két ellenfélről van szó, mégsem lehet egyik karaktert sem klasszikus értelemben jónak vagy rossznak nevezni, ilyen megközelítésből ugyanis nincs közöttük különbség. Eltérés csupán a céljuk megvalósításához vezető útban, illetve életvitelükben rejlik: míg Hunt bohém és pofátlan, addig Lauda precíz, megfontolt, és gyakorlatilag hidegen hagyja a száguldó cirkusszal párosuló fény, illetve csillogás. A két pilóta életfelfogásának tükrözése (a karakterábrázolás) mellett kritikus pont volt a versengés atmoszférájának érzékeltetése. E tekintetben sem mondtak csődöt Howardék, mesterien töltötték meg a képeket feszültséggel, erővel, dinamizmussal az ember tekintete tőből a képernyőre tapad úgy szorít egyik vagy másik karakternek attól függően kinek melyik került közelebb a szívéhez. A hangulatkeltésben a rendezői fogások mellett nagy szerep hárult az elképesztően letisztult hangzásra, -mely úgy dübörög, mintha ezek a sok száz lóerős benzinfalók a széked mellett repesztenének- illetőleg a zenére, amire Hans Zimmer ügyelt, és döntött úgy, hogy a manapság nagyon is rá jellemző elektronikus hangzáshoz nyúl, melyet némi rockkal fűszerezett, a hibrid végeredmény pedig minden kívánalmat maximálisan kielégít. Egy vérbeli underscore-ról van szó, kellő adrenalin töltettel valamint heroizmussal megspékelve, mely tökéletesen egészíti ki a látottakat. Összességében fantasztikus lendülete miatt végig mocorog az ember a székében nézése közben. Szórakoztató, látványos, hangulatos darab letisztult formanyelvvel, az idei felhozatal egyik legnagyobb pozitív meglepetése, egy amolyan fű alatt befutó versenyző.:) |
2013-12-26 00:28.39 |
Ez is jó kis válogatás, némely bizonyosan nálam is szerepelni fog az éves összesítéskor, bár én még várok vele, mert a komolyabb alkotások aláfestései még csak most jövögetnek ki. |
2013-12-26 00:24.44 |
“Ruhát és szürkeállományt a ruhatárban tessék hagyni!”
Ezt rossz volt nézni, konkrétan bántotta az agyam. Pedig milyen sokan hangoztatták annó, hogy Del Toro így meg úgy, mennyivel zseniálisabb rendező, mint mondjuk Bay (ami amúgy igaz is...) és beleviszi majd művészi vénáját is a produkcióba, így kapunk egy baromi nagyot szóló ugyanakkor koherens látványmozit… végül azonban csak az előbbit kaptuk meg. Pedig én már annó is amellett érveltem, hogy igazából itt és most Guillermonak kell felnőnie, mert bár sok jogos váddal lehet illetni Bay urat, de azt el kell ismerni, ha fékezi egy picit magát iszonyatosan oda tudja rakni az akciókat, így például az első Trafó mozi ehhez képest Cannes-ban tarolhatna. Del Toro Tűzgyűrűből teljes mértékben hiányzik a kreatív látvány, a cselekmény kifejezetten ütemtelen, a szövegkönyv pedig túlságosan leegyszerűsíti a szituációkat, ezáltal totálisan érdektelenné teszi a konfliktust a néző számára, akit ezáltal úgy magára hagynak a készítők a sötét moziteremben, hogy szegényt vagy a depresszív magányosság vagy pedig szimplán az abszolút unalom kerülgeti keselyűmód a 2 óránál is tovább dagasztott játékidő alatt. A megfelelő alapok nélkül pedig a látvány is úgy omlik össze darabjaira, mint egy Jaeger, amit egy 2 milliós szintű Kaiju szarrá ver. Pedig elismerem, hogy a vizuális effektekért felelős emberek megdolgoztak a pénzükért, és valószínűleg joggal zabálták fel a költségvetés 80%-át, mert ők megtették a magukét. De az üres képi hatások önmagukat irtó kevesek, minimális feszültség vagy dramaturgia nélkül az ember nem is izgul a látottakon, csak bámul ki a fejéből, de így fenntartani a figyelmet 2 óra hosszán keresztül nemigen lehet. Valahol itt rontották el a koncepciót, de nagyon. Összességében ez a film akkor sem állná meg a helyét, ha lebetonoznák, egymásra hányt képkockák halmaza, mely még unaloműzőnek is gyenge. Sajnálom Del Torot, igazából nem tudni pontosan mennyi köze is volt ehhez, mennyire volt számára kötelező a végtelen infantilizmus, de bárhogy is legyen, remélem legközelebb valami Faun labirintusához hasonló remekművel lep meg minket. Ezt meg gyorsan felejtse el, bár ezt nem lesz nehéz.:) |
2013-12-25 23:12.21 |
Nem rozoga válogatás. :) És utólag is boldog szülinapot!:) |
2013-12-25 22:33.44 |
Blomkamp nem akármilyen kritikai és anyagi sikert könyvelhetett el nyitómoziával, így nem volt meglepetés, hogy következő alkalommal már jóval nagyobb összeget toltak a feneke alá. Ennek megfelelően a film látványvilágába messzemenőleg nem lehet belekötni, mind a romos, posztapokaliptikus Föld, mind pedig a futurisztikus Elysium remekül fest a képernyőn. A több lóvéból nevesebb színészekre is futotta, Matt Damon sokadszorra bizonyítja, hogy ezek a kemény akciófigurák mennyire jól állnak neki, és Foster sem először találkozik az érzelmek nélküli nő figurájával, e téren tehát biztosra ment a rendező.
Történet tekintetében nem nagyon változtatott a direktor, mintha csak a D9 folytatását látnánk 150 évvel később, ugyanúgy akció-sci-fibe oltott társadalmi gondolatébresztő a műfaj, csak itt úgy vélem mérleg már inkább az akció irányába billent, az egyensúly felbomlása pedig érződik is a végeredményen. A film első fele szépen kezdte el felépíteni a társadalmi egyenlőtlenséget, míg a szegény réteg lepusztult épületek romjai között nyomorog, a gazdagok számára az Elysium nevű űrben lebegő mesterséges építmény nyújt biztonságot, afféle nem földi Paradicsomot. Azonban a szép vizuális megjelenítés után a sztori dobjai is el ezt a szálat, amit én igen komoly kihagyott ziccernek éreztem. De gondoltam sebaj, ez egy nagyköltségvetésű blockbuster, produceri nyomással, nézői elvárásokkal.... cselekmény mozgalmasabb részei majd kárpótolnak. A probléma ott van, hogy a narratíva túlságosan beszűkül főhősünk karakterére, így a majd 1 órás további játékidő túl terjedelmes, hogy azt megfelelően kitöltsék feszültséggel, dinamikus akciójelenetekkel, így pedig bizony a film ritmusa fokozatosan lecsücsül ahogy a végefelé haladunk, mi pedig ezzel egyenes arányban egyre jobban várjuk a zárószignál felbukkanását. Összességében felemás érzésekkel keltem fel a fotelomból, mert mint mainstream mozi abszolút vállalható, nagyon miért gyepálni nem tudom, tisztességes látvány akció-sci-firől van szó, csak a felvezetés ennél valamivel többet ígért. Kár azért a le nem ütött labdáért Blomkamp úr........ |
2013-12-07 13:09.31 |
10-re szűkített Vizuális effektek "előjelölt" lista:
- Elysium – Zárt világ - Gravitáció - A hobbit: Smaug pusztasága - Vasember 3 - A magányos lovas - Feledés - Tűzgyűrű - Sötétségben – Star Trek - Thor: Sötét világ - Z világháború Nem kis meglepetés, hogy Az Acélember még a 10-be sem jutott be, itt azért valamit megint komolyan benéztek. A Gravitáció elsőségét, díját szerintem nem fenyegeti semmi sem, mögötte a Hobbit és Star Trek helye tűnik betonbiztosnak. A maradék 2 helyre az Elysium és a Pacific Rim pályázik legnagyobb esélyjel, amibe max a harmadik vasmozi szólhat még bele. |