Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
Deadpool & Rozsomák *Angol hangot és Angol feliratot tartalmaz* (Blu-ray) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
Twisters - Végzetes vihar - HBO, 20:00 |
A róka éve - Cinemax, 20:00 |
Sympathy for the Devil - Filmbox Premium, 20:00 |
Elragadtatás - Cinemax2, 20:30 |
Boldogság bármi áron - Filmbox Family, 21:00 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Danny DeVito (80) |
Martin Scorsese (82) |
Stephen Root (73) |
William R. Moses (65) |
Sophie Marceau (58) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Sokkoló - Vélemények |
Mit hallgatsz most? |
Veszélyes kölykök - Vélemények |
Hang nélkül: Első nap - Vélemények |
Martin Scorsese - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Igazi kaland |
Corbin Bernsen |
2015-07-09 22:08.54 |
Állítólag a 9/11-es eseményeket követően Bush elnök ezen mozi tanulságát is figyelembe véve ellenezte a statárium kihirdetését. Könnyen lehet, hogy ez csupán városi legenda, minden esetre Zwick filmje szemléletesen mutatja be a rómaiak óta jól ismert tényt, miszerint nem jó ha egy kézbe központosul a hatalom. Teszi ezt kellemes akció-krimi köntösbe csomagolva, többnyire kerülve a hatásvadászatot, így a végeredmény egy abszolút élvezetes néznivaló, némi elgondolkodtatásra késztetéssel nyakonöntve. |
2015-07-08 00:20.54 |
Spielberg ezen alkotása szerintem feleslegesen lett annyira szétkapva anno, emlékeim szerint mind a nézőközönség, mind a firkászok igen sokat köszörülték rajta nyelvüket. Pedig a Világok harca pont az a mozi, melynél jól sült el a remake gondolata, mert ha az ember belenéz akár 5 percet rögtön nem vonja kétségbe többet miért is kellett újra vászonra vinni Wells 1898-as (!!) klasszikus rémképét. Merthogy a két feldolgozás között évtizedek teltek el, az elmúlt 50 év pedig nagyon is jól áll a mozinak. Persze lehet karistolni a klaviatúrát azon néha mennyire fárasztó a családi drámázás, meg Dakota Fanning sikításaiból egy életre el lehetne látni a Szörny RT-t árammal, de olyan lehengerlő megvalósítás közepette rohangálnak főhőseink, hogy az ember hajlamos az ilyen dolgok felett valamelyest szemet hunyni. Spielberg profizmusa ott van minden képkockán, ahogy vezényel, feszültséget kelt, meghajlik előtte az ember és gyermeki egyszerűséggel képes élvezni a látottakat.
Összességében igazi hollywoodi audio-vizuális ínyencfalatot rakott le a rendezőmester, annak minden előnyével és hátrányával, melyben a rendezői bűvészmutatványok igyekeznek elfedni a valódi mélység hiányát, szerintem inkább több, mint kevesebb sikerrel. Soha rosszabbat! |
2015-07-07 23:24.20 |
Ma már szinte kultstátuszba emelkedett Singer mozija, elsősorban lazasága, erős karakterei, és persze leginkább a végső képsorai okán. Érdekes mód szerintem a film legnagyobb erőssége egyben picit hátulütője is, nevén nevezve, hogy túlságosan is a végkifejletre hegyezi ki a cselekménymenetet. Az első óra számomra aprót lassan indult be, nehezen vettem fel a figurákat, a dinamika is meg meg döccenni látszott, hogy aztán az utolsó félóra mindenért kárpótoljon. Az addig lassan építkező mozi szépen növeli a sebességet, hogy aztán jól megkavarja az ember fejét, hogy ki, hol, miért, mit csinált?! Igazán szép munka. |
2015-07-06 00:24.14 |
Bűbájos alkotás, melynek varázsát valójában az adja, milyen emlékképeket képes előidézni benned. Az első fellángolások, a másik nem létezésének valódi felfedezése összetéveszthetetlen lenyomatot hagy az emberben. Vegytiszta érzelmek ezek, mentesek elvárásoktól, anyagiaktól... és még a gyermeki szerelemre mondjuk, hogy nem valódi???? De szimpla emlékidézésen túl maga a mozi is korrektül egyben van: zene, képi világ, lendületes narráció, és a fiatalok is meglepően jól tolják.
Belőlem előhozta a gyereket másfél óra erejéig, ennél többet pedig nem is kérhettem volna tőle. Mesés volt. :) |
2015-07-03 23:14.17 |
Háááát azért Asimov gondolatai eléggé le lettek egyszerűsítve.. de tudom Hollywood, és végül is annak nem is rossz.
Columbus természetesen nem a tudományos fantasztikumra helyezte a hangsúlyt, helyette inkább biztos terepen mozgott, és csinált egy családi mozidélután. Ami egyrészt egész szórakoztató, olykor megkapó is tud lenni, de azért az ember sajnálja egy picit, hogy a 20. század egyik legúttörőbb sci-fi írójának gondolataiból ily kevésre futotta a készítők erejéből. Sebaj, akit érdekel a téma az úgy is utánaolvas, figyelemfelkeltésre pedig nem rossz Williamsék mozija. |
2015-06-23 12:21.56 |
Szép válogatás. Két hallhatatlanja (Braveheart, Titanic) valószínűleg a filmezés fennmaradásáig a köztudatban lesz, de még jó pár remek melódiával vette ki a részét Hollywood sikereiből.
Nyugodjon békében! |
2015-06-23 12:04.22 |
Kevés hollywoodi sztár halála szokott megérinteni, de ez a hír kifejezetten rosszul esett a reggeli kávé mellé....
James Horner az egyik legnagyobb kedvencem volt, olyan szinten tudott érzelmeket kottába önteni, mint valószínűleg senki más az álomgyárban. Nyugodjon békében! http://www.youtube.com/watch?v=6wz1xA5kxVI (Titanic - Hymn to the Sea) |
2015-06-23 02:15.32 |
Ne tévesszen meg senkit a rajzolt megvalósítás, ezúttal távolból sem integet a kelti világ csodálatossága, helyette nyomasztó kórképet (direkt hosszú ó-val!) kapunk a háborús Japánból két gyermek szemüvegét magunkra öltve, amit pedig láthatunk az egyszerre megkapó és elszomorító.
Zavarba ejtően mély húrokat penget Takahata miközben ceruzát fogott, képkockái megrendítő módon jelenítik meg a háború borzalmait, nem csupán tűz és pusztítás, hanem kőkemény sorsdráma formájában is. A rendező úr óriási szívvel merte meg képeit, melytől az ember lelke majd kicsordul.......abszolút a jó értelemben. Olyan reakciókat váltott ki belőlem ez a mű, melyeket rajzolt alkotás valószínűleg még soha, a srácok minden perce átsugárzott..... elhagyatottságuk, tehetetlenségük, és persze apró örömük a szürke világban.......hogy ott vannak egymásnak..... Gyönyörű alkotás!! |
2015-05-31 23:05.12 |
Chris remekül megfogta a lényeget, de mégsem tudom megállni, hogy én is feltegyem a költői kérdést: mi a lótúró akart ez lenni??? Komolyan, miért akarták ezt olyan nagyon megcsinálni a tesók? A Felhőatlasszal úgy éreztem talán visszatérnek a régi vágányra, az a mozi akárki akármit is mond egy remek, nagyszabású humanista mű, majd hibátlan megvalósítással.....de ez?? Teljesen érdektelen sablonsztori, felületes karakterek, botladozó cselekménymenet.....közben megy valami vakerolás a bürokrácia útvesztőiről, illetve próbálnak negaítv tükörképet állítani az üzlet/multik uralta mai világra, de az üzenet teljesen inkoherens ezzel a sci-fi környezettel, így minden erőlködés hiába...... A pontot pedig arra a bizonyos í-re a színészeink helyezik fel, Eddie Redmayne akkora ripacs, hogy azonnal visszavenném tőle az aranyszobrát, Kunis kisasszonynak meg a legnagyobb teljesítménye, hogy full sminkben Wc-t pucol…
Tényleg totál káosz ez a mozi, elkapkodott, súlypontok nélküli fércmunka, melyet a szépen kidolgozott látvány, és a maszkmesterek munkája igyekszik megmenteni a teljes csődtől, több-kevesebb sikerrel........ |
2015-05-04 00:24.18 |
Ez a film egy valódi kis ékszer, gyöngyszem a filmvilág mély óceánjában. Rossz napok esetén, mikor úgy érezzük a felhők összecsapnak felettünk mehet a Miss Daisy sofőrje a DVD lejátszóba, és rögtön kisüt a nap. Beresford mozija mint több ezer megawattos hősugárzó bocsájtja ki magából bájosságát, mitől instant kivirul a lélek, visszanyerjük hitünket az emberi kapcsolatokba, melyekről újra elhisszük, hogy lehetnek önzetlenek, elvárások nélküliek, bőrszíntől, hittől......stb mentesek. A film egyik legnagyobb bravúrja, hogy a jól kidolgozott története mögött rejlő valós tartalmát rendkívül könnyed formába tudja bújtatni, a néző szélesre húzott szájjal merenghet el ő maga miként is áll másokhoz, mit és hogyan kellene változtatnia........ Eszméletlen nehéz lehetett ezt megoldani, de igazából a hangulat úgy rabul ejt, már a nyitáskor, és nem ereszt egészen a "directed by..." feliratig, hogy nem is érdekel a miként.......
Ritka jó érzéssel kelek fel mindig a fotelomból Daisy-ék után, mert amit látok: Szórakoztató. Hatásos. Élmény!! Egyszerű szavak, mégis miattuk érdemes megnézni egy filmet............. |
2015-05-03 01:19.29 |
Az Equilibriumban eredetiség kb annyi, mint az Éden Hotel célközönségében értelem.... tulajdonképp egy ügyesen összeollózott változata az 1984, és Mátrix kombinációjának, a végeredmény mégis meglepően fogyasztható. Mi több úgy vélem kicsit profibb hozzáállással, élesebb szkripttel, és több pénzzel a háttérben akár valami igazi ínyenc sci-fi fogás is lehetett volna... Mert azért a megvalósításnak szemmel láthatóan sokszor gátat szabott az alacsony büdzsé, viszont az ember szívesen huny szemet a néha bántóan gyenge vizuális megoldások felett, ha kreativitással igyekeznek a forráshiányt pótolni.
Lendületes, viszonylag egyszerű moziról van szó, ami a totális látvány helyett a pergő pisztolypárbajokra, és a sztorira igyekszik helyezni a hangsúlyt.. több kevesebb sikerrel.... de a rendezői elképzelés szilárdsága mégis kérlelhetetlenül sikerre tudta vinni ezt a produkciók. Jár is a taps a rendező úrnak! |
2015-04-30 23:23.12 |
A Gyűrűk Urával felejthetetlent alkotott, képei valószínűleg fennmaradnak, amíg az emberiség.. ez azért nem kis dolog..
Nyugodjon békében. |
2015-04-18 00:21.18 |
A minőségi musical, mint fogalom egyre inkább kihalóban van, nemhogy évente, de lassacskán évtizedente érkezik egy-egy gyöngyszem, melyet egyszer Rob Marshall rendező is elkövetett már, így nem csoda, hogy izgatottan vártam produkcióját. Sajnos azonban csak részben hozta a várakozásokat. Ugyan a klasszikus meseelemekből összetoldozott sztori egészen jól működik, a szereplőgárdára egy rossz szavam sem lehet, és a dalok némelyike is rögtön dúdolhatóvá válik. De úgy ennyi........ nem éreztem az akusztikus vibrálást, nem kapott el a varázslat, mit egy Disney musicaltől várna az ember, nem merültem a kép és hang tökéletes ötvözetében, csupán mert ilyen nem volt......... vagyis néha karcolgatták a dolgot, de azt is leginkább alulról. Nem ismerem az eredeti Broadway előadást, nem tudom hol akadt el az igazi szikra, a rendezőben, vagy az alapműben keresendő a dolog nyitja, de sajnos nem sikerült felérni a 90-es évek fantasztikus dalaival megtöltött rajzfilmjeihez.
Összességében, ha nem is szippantott magába, de alapvetően tetszett, amit láttam és hallottam. Persze Rob Marshall múltját ismerve tudjuk jól, lehetett volna még ez sokkal jobb is. A musical csodára pedig még várhatunk tovább........... |
2015-04-02 00:36.42 |
A háborúskodás mindig is az erősebbik nem asztala volt, kirobbantó okaik pedig legkülönfélébb ostobaságokon alapultak: hatalomvágy, hiúság, nő, vallás…hogy csak egy párat emeljek ki. Kathryn Bigelow nevezetű hölgy (!) mozija azonban nem boncolgatja a miérteket, nála Irak is csupán egy díszlet, a nagyhatalmi játszmák színpada, ahol azonban átlagemberek ölik egymást halomra. Viszont az igazi harc az emberek lelkében zajlik, akiket az átéltek mindenképp egy életre megváltoztatnak. Valaki teljesen meghasad az értelmetlen vérengzés közepette, néhányan ráeszmélnek az élet mulandóságára, egyesek pedig valóságos rabjává válnak, mert nem képesek többé az ereiket telepumpáló adrenalin nélkül meglenni, a száguldó pulzus okozta mámor ad értelmet életüknek........vagy legalábbis élteti, izgatja, felpörgeti őket arra a pár percre, és ez számukra a mindent jelenti.
Bigelowék kíméletlen mutatnak rá ezen benső küzdelmekre, rávilágítva mennyire megrontja a katonákat a háború. Nem is értem, mit néz, aki a Hurt Lockerben toborzó propagandát kiállt...... én láttam benne barátot elveszíteni, családot szétszakadni, ártatlanokat valósággal szétrobbanni, gyermeki tetemben pokolgépet felfedezni......mindezt homok, por, veríték, romok és szeméthegyek közepette....... Nem tudom, nekem nem hozta meg a kedvem egy kis közel-keleti kiruccanáshoz. Ami azonban a borzalmak közepette is élvezetes filmmé tudja varázsolni a mozit, az átgondoltan, fokozatosan felépülő feszültsége. Néha annyira sűrű a képek hangulata, hogy szinte vágni lehet, olykor valóban lélegzetvisszafojtva lehet csak figyelni az eseményeket. A film eleji robbanás jelenete igazán emlékezetes audio-vizuális megoldással bizonyára mindenki számára emlékezetes marad, de a suspense a továbbiakban is alig apad, szinte észrevétlenül, folyamatosan kapjuk a kisebb-nagyobb feszültségbonbonokat, hogy aztán a szupermarketben állva megérthessük főhősünk ürességét, hiányérzetét. Összességében markáns hangulatú és véleményű független mozi, melynek sikere leginkább a kompromisszumoktól mentes rendezői jelenlétben keresendő, minek köszönhetően a képsorok közelében sem ólálkodik a hollywoodi giccs, ahogy a megrendezett, színpadi drámaiság sem. Mondanám, hogy igazi „tökös” munka, de......de csak gratulálni tudok a rendezőhölgynek, mert ezzel bizony a legtöbb agyonsimogatott férfi kollégáját maga alá gyúrta. |
2015-03-26 00:48.48 |
Felejthetetlen élmény volt újranézni nagyvásznon, néha tényleg úgy éreztem mintha egy másik mozit néznék, annyira mást, többet nyújtottak egyes jelenetei. Természetesen a nagytotálok csak filmszínházas méretekben nyerik el igazi erejüket, az űr végtelensége szinte beszippantja a nézőt magával, ahogy együtt kapkodjuk a levegőt főhősünkkel.
Utólag látni mekkora vízió volt ez Kubrick részéről, ne feledjük olyan évjáratban, mikor az űrutazás csak kezdett kibontakozni, a számítógépek meg szinte a szorzótáblát gyakorolták..... iszonyatosan megelőzte a korát, mind gondolatiságát, mind megvalósítását illetően, hogy gyakorlatilag a mai napig (lásd Interstellar) alapot biztosítson műfajának. Lenyűgöző alkotás, egy életen végigkíséri az embert. |
2015-03-03 15:08.51 |
Ne aggódj nem adtam érte pénzt, szégyelném is magam.:)) |
2015-03-02 02:22.08 |
Nem támasztottam magas elvárásokat a mozi felé, de azokat is sikerült mélyen alulmúlnia....
Röviden a film jellemzőiről: - ez a film gyakorlatilag nem szól semmiről, de amiről szeretne is, azt is torzítva teszi - inkoherens érzelmi ábrázolás - amatőr vágások sorozata, keveset mutató, és még kevesebbet sejtető képekkel - a jelenetek igénytelenül egymásra hányt kockák sorozata, nincsenek valódi összekapcsoló momentumok - iszonyat gyenge erotika, soft pornónak is édes kevés, ennél szinte még a Barátok köztben főműsoridőben, és 12es karikával is többet nyújtanak....Bandika által!! - végtelen összecsapott zárás (az ember felbassza magát, hogy a semmit leste 120 percen keresztül) - ..stb napestig lehetne sorolni.. Tudom eleve egy gyújtósnak való könyvből nem lehet maradandót alkotni, de még ennek tükrében is megdöbbentő fércmunkát sikerült lerakni az asztalra. A 2 óra alatt végig az az érzésem volt mintha középsulis média faktos srácok unalmukban hozták volna össze, mind külső megvalósítását mind belső ábrázolását (karakterek lelkivilága, kapcsolatuk működőképessége) megmagyarázná a dolog.... Így viszont értetlenül állok azelőtt, hogy Hollywoodban manapság miként kerülhet egy ennyire igénytelen alkotás a nagyvászonra.... |
2015-02-22 22:33.52 |
Évek óta a legizgalmasabb gálának ígérkezik az idei, végre nincsenek kőbe vésve a díjazottak már az esemény előtt 1 hónappal.
Az én tippjeim: Legjobb film: Birdman Legjobb rendező: Boyhood (Richard Linklater) Legjobb férfi főszereplő: A mindenség elmélete (Eddie Redmayne) Legjobb női főszereplő: Still Alice (Julianne Moore) Legjobb férfi mellékszereplő: Whiplash (JK Simmons) Legjobb női mellékszereplő: Boyhood (Patricia Arquette) Legjobb eredeti forgatókönyv: Birdman Legjobb adaptált forgatókönyv: Kódjátszma Legjobb vágás: Boyhood Legjobb fényképezés: Birdman Legjobb hangkeverés: Birdman Legjobb hangvágás: American Sniper Legjobb filmzene: A mindenség elmélete (Jóhannsson) Legjobb dal: Selma Legjobb látványtervezés: Grand Budapest Hotel Legjobb jelmeztervezés: Grand Budapest Hotel Legjobb maszk: Grand Budapest Hotel Legjobb vizuális effektusok: Interstellar Legjobb animációs film: Így neveld a sárkányodat 2 |
2015-02-16 01:23.12 |
A Billy Elliot valami egészen fenséges mixe elegáns vígjátéknak, családi- valamint motivációs karakterdrámának. Daldry sikere a hozzávalók precíz adagolásában rejlik, a cselekmény folyamán szinte mi is megéljük a kiskrapek valamennyi örömét, kétségét, fájdalmát, együtt bontogathatjuk táncos szárnyainkat, retteghetünk egy felvételi kirívó borzalmaitól, és élhetjük meg a búcsúzás és új kaland komorédes keverékét. Lenyűgöző ez a fajta karakterazonulás, a rendező mellett Jamie Bell előtt is maximálisan le a kalappal, fiatal kora ellenére olyan őszinte, letisztult játékkal van jelen, hogy azt igen sok felnőtt irigyelné.
Egészen lenyűgöző erő, lendület, és érzelmek bújnak meg ennek az ártatlan kis mozinak álcázott remekműnek a valós belsejében, olyan magával ragadó filmélményt kínálva, hogy egy pillanatra sem tekint a néző a DVD lejátszó kijelzőjére. |
2015-02-15 02:52.48 |
Exodus (Alberto Iglesias)
http://www.youtube.com/watch?v=vylbLxhioIs (Goodbyes) http://www.youtube.com/watch?v=KJrViGnTkJk (The Vows) http://www.youtube.com/watch?v=bbBg7kLpxn0 (Tsunami) |
2015-02-15 01:59.00 |
Viszonylag erős jelöltlistát rakott össze az akadémia, melyek közül szerintem az Interstellar és A mindenség elmélete kimagaslik. 2 merőben más koncepciójú zene, Zimmer aláfestése egyé válik a képekkel, és hihetetlenül sokat ad a film érzelmi világához. Johannsson muzsikája jóval tradicionálisabb, visszafogottsága ellenére sok érzelem bújuk meg az ő kottáiban is.
Nem könnyű döntés, de én is Zimerre tenném a voksom, mert az ő munkája egyedibb, ambiciózusabb, már a mozi alatt hipnotizált, a sötét vetítőteremből hazaérve pedig rögtön meg akartam hallgatni, ami iszonyat nagy ritkaság már sajnos manapság... |
2015-02-14 22:11.12 |
Marianelli dallamai ismerősek lehetnek az Insterstellar előzeteséből.
http://www.youtube.com/watch?v=p_rEnuMeVM8 (V mint Vendetta - The Dominoes Fall) |
2015-02-11 00:40.53 |
Egyértelműen van igazság a mondandódban, óriási LOTR tisztelő révén az néha én szemem is zavarta a túlzott CGIra támaszkodás, de azért amit odaskicceltek abban általában van erő bőven. |
2015-02-11 00:36.38 |
Amúgy a Noé is szép munka volt effektek terén, igaz alapvetően újat az sem mutatott, de volt benne néhány igen erős képkompozíció. |
2015-02-11 00:29.07 |
Lego nélkül elég uncsi ez a kategória... a sárkányokból az első rész fantasztikus volt, ha nincs egy hasonlóan erős Toy Story simán nyerhetett volna is, de azért ez a folytatás közel sem éri el azt a szintet. Szerintem. |
2015-02-11 00:26.51 |
Hát a VES távolról sem tévedett... :)) |
2015-02-11 00:11.14 |
2011-ben is 3 helyre ment a 3 díj, mert a VES fő kategóriáját ("Outstanding Visual Effects in a Visual Effects Driven Feature Motion Picture") a Majmok bolygója nyerte.
[link] |
2015-02-11 00:07.45 |
Jelölés szinten azért elég nagy hiba volt kihagyni a Hobbit záró epizódját, CGI terén egyértelműen erősebb munka volt mint mondjuk az Amerika kapitány. Esetleg valóban a Godzilla is megérhetett volna egy nominálást, de ugye az ilyen stílusú mozik ritkán rúgnak labdába az Akadémiánál.
Győztest illetően én is az Interstellarra tippelnék, a majmok még anno a Hugoval szemben is kikaptak, pedig közel sem egy ligában mozogtak effektek terén. |
2015-02-10 21:35.52 |
Benett Miller már a Moneyball-lal is a sport mögé invitálta nézőit, az intenzív, lélekemelő mérkőzések helyett a háttérkulisszák érdekességeire fektetve a hangsúlyt. A Foxcatcher esetén hasonló a koncepció, a téma azonban kevésbé hálás. John du Pont karaktere csak eleinte tűnik a nagy hazafi megtestesítőjének, ahogy pereg a játékidő egyre kevésbé szimpatikus alak képe formálódik az ismeretlenből, akit többnyire dicsvágy hajt tetteiben. Az óriás krumpliorr mögé rejtett Carell ügyesen kelti életre a figuráját, hűvösségét, ridegségét folyamatos elegáns rezignáltsággal elérve. Egy idő után persze már kicsit unalmasnak tűnhet ez az egysíkúság, de nagyon is tudatos volt ez a fajta megjelenítés, a megfelelő távolságtartás elérése végett. Tatum birkózója lényegesen más ábrázolást kapott, neki voltak mélységei, felemelkedései, és le a kalappal az ügyeletes hollywoodi szépfiú előtt, mert abszolút megállta a helyét, és nem csak a felszedett plusz 10 kiló izom miatt.
A jó színészek ellenére azonban nem működik a film, pontosabban csak nyomokban. Ugyanis Miller minimalista, steril hozzáállása látványosan nem engedi felszabadulni a karakterek közötti viszonyrendszerben rejlő feszültséget. A legfőbb probléma, hogy nem ismerjük meg őket igazán közelről, nem mélyülünk el figuráinkban sem külön-külön, sem együtt, az erős alapozás hiányában pedig közepe tájt lefullad a sztori legfőbb motorja, ami igen komoly ütemvesztést eredményez a cselekménymenetben. Egész egyszerűen nekem majd végig olyan érzésem volt, mintha a rendező önkényesen válogatta volna össze az alkotórészeket, ami így nem áll össze egy kerek egésszé, botladozó dramaturgiát és narratív lyukakat eredményezve, főként motivációs kérdéseket, konfliktusokat illetően. Összességében harmatos filmélmény a Foxcatcher, minek 120 perce abszolút nem mozgatott meg bennem semmit. Egy eltolt hangsúlyokkal építkező kártyavár, amit a teljes összeomlástól a 3 remek színészi alakítás ment meg. Kár érte......... |
2015-01-31 23:56.50 |
Egyébként, ahogy nézegettem a kategóriákat simán előfordulhat, hogy 4 film is 3 díjat visz haza.
Boyhood (rendező, női mellékszereplő, vágás) Birdman (film, fotózás, eredeti szkript) Theory of Everything (férfi főszereplő, adaptált szkript, zene) Interstellar (vizuális effektek, és 2 hang) 5 is lehetne, ha a maszk Wes Anderson-ékhoz kerülne :)) |