Filmek Főoldal TV műsor DVD / Blu-ray Filmek Színészek Rendezők Fórumok Képek Díjak Mozi
film
 
Bejelentkezés
E-mail:
Jelszó:
Megjegyezzelek?
Regisztráció
Elfelejtett jelszó

Regisztrálj és nyerj
DVD-t, vagy mozijegyet!

Keress

Részletes keresés

Mozibemutatók
2025-01-16
Csak lélegezz
Farkasember
Határtalanul
Szerethető
Véletlenül írtam egy könyvet

2025-01-09
Családi terápia
Egy csiga emlékiratai
Gengszterzsaruk: Pantera

2025-01-02
Bekövet a halál
Maria
Miénk lesz a holnap
Nosferatu
Vilma és a férfiak
Woodwalkers

További mozibemutatók

Hamarosan a TV-ben
Nevem Senki
- Film Mánia, 18:40
Non-Stop
- Moziverzum, 18:50
Revolver
- Mozi+, 19:00
Lagzi-randi
- Mozi Klub, 19:25
What a Feeling
- HBO, 20:00

Teljes tévéműsor

Szülinaposok
J. K. Simmons (70)
Imelda Staunton (69)
Joely Richardson (60)
Nina Dobrev (36)
Patrick Sabongui (50)

További szülinaposok

Legfrissebb fórumok
A villámtolvaj - Percy Jackson és az olimposziak - Vélemények
Mit hallgatsz most?
Mai menü avagy ma milyen filmet néztél meg
A vadnyugat születése (sorozat) - Vélemények
Érdekességek!

További fórumok

Utoljára értékeltétek
Még egy kört mindenkinek aaaaa
Bruce McGill aaaaa

 

Cantri hozzászólásai

Ugrás Cantri adatlapjára

elejére ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ... végére

Felhőatlasz - Vélemények

2013-04-03 23:14.42
Igazából az az érdekes, hogy úgy vitáztok, hogy közben mindkettőtöknek igaza van.))

Nyilvánvalóan a filmek többségében a mondanivaló adalékként funkciónál, hogy a néző ne úgy vánszorogjon ki moziteremből, mint egy üres zombi, aki azt se tudja mit nézett.

Azonban Keny jól világított rá arra, hogy a mondanivaló célba juttatása igenis lehet alapkoncepció, ami köré épül a történet. Csak pár példa: Amerikai szépség, Ütközések, A szabadság útjai, A szégyentelen, Rekviem egy álomért, Az élet fája, Amerikai história X..... meggyőződésem, hogy ezen mozik esetén elsődleges volt a figyelemfelkeltő, tanítási célzat, és csak másodszeren funkcionálnak mint élményt nyújtó alkotások.


Harry Potter és az azkabani fogoly - Vélemények

2013-04-01 03:05.09
Egy tökéletes vízió

Az első két részt levezénylő Chris Columbus háttérbe vonulásával elmondható, hogy egy új fejezet nyitódott a Harry Potter-filmek univerzumában. A rendezői posztra érkező Alfonso Cuarón már nem a gyerekek elvárásait tekintette elsősorban kielégítendőnek, hanem a történet sötétebb oldalában rejlő drámai vonal mentén képzelte el a sorozat jövőjét.
A mexikói rendező ténykedése szinte gyökeres változásokat hozott, nyoma sincs az eddig megszokott napsütéses mesetájnak, a gyönyörű skót vidék felett viharos, sötét esőfelhők teremtik meg a komor hangulatot. Külsővel párhuzamba állítható a belső is, a gyermeki-tinédzser lelkivilág sokkal érzékenyebben jelenik meg, mint korábban, végre érezni, hogy nem csupán jelmezbe bujtatott színészek rohangálnak a vásznon, hanem valódi karakterek. A forgatókönyv is ügyesebben került adaptálásra, szemmel láthatóan kerülték a dagályos részletességet, így amellett, hogy a történet kellően íves és agyas a sodró lendületre sem lehet egy árva pisszenésünk sem. Sőt olykor érezhetően túl is akartak mutatni a levésett betűkön, a film végi időutazás jelenete során összetettebb jelenetsort hoztak össze, mint ami Rowling eredeti művében áll, így azon ritka eset áll fenn, amikor az adaptációnak sikerült felülmúlja a könyvet. Emellett ugyan a „lenyomat” lényegében megegyezik a regény sztorijával, de néhány kulcsinformáció szinte csak foghegyről lett odavetve, így csak akkor tudjunk megérteni a teljes történetet, ha odafigyelve nézzük a filmet. Manapság igazi ritkaság, ha egy mozi tevékeny, gondolkodó magatartást vár el nézőjétől.
Cuarón ráadásul odáig is elmerészkedett, hogy még filmművészeti elemeket is bevitt alkotásába. Az idő jelentősége látszólag csak a mozi utolsó 30-40 percében válik fontossá, azonban a szemfüles néző szinte folyamatosan szembesülhet a figyelmeztető jelekkel. A film elejétől kezdve felbukkannak olyan kellékek, díszletetek, melyek az idővel kapcsolatosak: az óriási óra, a robusztus inga, a fák változása az évszakok során, és a zenében megjelenő óraszerű ketyegés mind az idő múlását hivatottak jelezni. Ez a jelképekben történő kommunikáció egyetlen másik Harry Potter-film esetében sem mutatkozik meg, csakis kizárólag a mexikói víziójában.

A látvány prezentálása is példás hozzáállást mutat. Metszően szép fotózással csodálhatjuk a lélegzetelállító skót felföldet, melybe a Roxfort úgy simul bele, mintha az idők kezdete óta a vad földből gyökerezne. A CGI is végre igazán beérett, a pixelek minden porcikája hibátlan megjelenést kölcsönöz a filmnek, melynek fő attrakciója a fél ló-sas jószág, Csikócsőr. Az a jelenet mikor Harry-vel a hátán körberepülik a kastélyt és birtokát, ahogy a tó hullámain lovagolva tükörképe visszaverődik a habokról, a szellő pedig fodrozza a tollazatát..... szóval az ilyen vizuális csodák miatt volt érdemes kitalálni ezt a technikát. Briliáns munka.
A zenei aláfestés elkészítésének feladata természetesen ismét John Williams-re hárult, aki igen becses és nagy múltú pályafutását tekintve is az egyik legszínvonalasabb szerzeményével festi alá az azkabani fogoly képeit. Williams az a fajta komponista, aki nem rest folytatásokhoz is kimagaslót alkotni, úgy hogy korábbi témák szajkózása helyett újabbakat kreál. Zenéjében kiválóan ötvözte az eddig megszokott hangulatot a kelta világ dallamaival, ezáltal a végeredmény még az előzőeket is felülmúló csodás melódia lett. Nem fukarkodott a stílusokkal sem, aminek oly széles palettáját tárja a nézők elé, amilyet nagyon ritkán tapasztalni manapság. A csodásan felszólaló kórusművek mellett olyan ínyencségekkel is szolgál mint a jazz, de a szériában újdonságnak számító drámai vonulat adja az aláfestés igazi eszenciáját. A film főtémája meglepően komoly érettséget mutat, szomorú taktusai nem várt mélységeibe ásnak le a léleknek, ezáltal sokat adva a mozi érzelmi sokszínűségéhez. Az amerikai zeneszerző tehát nevéhez méltón búcsúzott a szériától, egy olyan remek score-ral, melyet felülmúlni egyetlen további Potter-zene sem tudott.

Összességében nem könnyű egy kultusz-regénysorozatot megfilmesíteni, viszont ha egy-egy epizód a többihez képest is kiválóra sikerül az dupla öröm a rajongóknak is. Utólag látni igazán, hogy mennyit is köszönhet a széria Cuarón sikeres koncepcióváltásának, aki egy gyerekfantasyt indított el az éretté válás útján.


Harry Potter és az azkabani fogoly - A legjobb jelenet

2013-04-01 01:31.47
- A dementor megjelenése a vonaton
- Harry repülése csikócsőrön
- A patrónus bűbáj megidézése
- Időutazás


A legjobb filmzenék!

2013-04-01 00:54.08
http://www.youtube.com/watch?v=lKzr2JlGOwE (A passió – Mary goes to Jesus)

http://www.youtube.com/watch?v=_HDBn-YSoRo (A passió – Resurrection)


Hans Zimmer - Vélemények

2013-04-01 00:29.13
de az instrumentál részekhez semmi köze Eltonnak, ő a dalokért felelt. és nem is akármilyen párost alkottak!


A legjobb filmzenék!

2013-03-31 03:01.04
A Harry Potter folytatásához természetesen visszatért John Williams, akiben ezúttal sem kellett csalódnunk. Aláfestése hűen tükrözi az előző epizód zenei világát, de ahogy a filmben, úgy a dallamok között is erőteljesebben húzódnak meg a sötétebb, komorabb stílusjegyek.

Harry Potter és a Titkok Kamrája

http://www.youtube.com/watch?v=AO1Qo2HU28c (Fawkes The Phoenix)

http://www.youtube.com/watch?v=LYuVL1ldZ44 (The Chamber Of Secrets)

http://www.youtube.com/watch?v=Z0o_0lcsT9U (Gilderoy Lockhart)

http://www.youtube.com/watch?v=svxWzZKdiUM (Meeting Aragog)


Richard Griffiths - Vélemények

2013-03-31 01:43.19
Nyugodjon békében


A legjobb filmzenék!

2013-03-31 01:15.02
Igen, meglepően jó volt. Majd őrá is sor kerül, most újranézem az egész szériát, meg a zenéiket is részletesen végighallgatom.))


Ébredések - Vélemények

2013-03-25 11:38.45
Olyan alkotás, mely nem kíván hosszas kommentárt: élmény minden perce.


Harry Potter és a titkok kamrája - Vélemények

2013-03-24 23:10.19
Leginkább arra gondoltam, hogy gyakorlatilag teljesen azonos stílusvilággal alkották meg a mozit, olyan mintha egybe forgatták volna le az előzővel együtt csak itt egy picit lejjebb vették a fényerőt. Szerintem így nem tudott kilépni az első rész árnyékából.

De ez egyéni meglátás, és ettől függetlenül kifejezetten jó folytatásnak tartom. :)


2013-03-24 03:04.16
Harry Potter nagyvászoni pályafutásának sikeres nyitánya után nem is volt kérdéses, hogy az azt levezénylő Chris Columbus visszatérhetett a rendezői székbe. Szerencsére az amerikai direktor ezúttal már megspórolhatta az ismert szereplők és helyszínek részletes bemutatását, így érezhetően több idő jutott a cselekményre, mely egyértelműen sötétebb és nyomasztóbb, mint az előző rész esetében.
A Roxfort nem egészen az a hely, amilyennek a korábbi epizódban megismerhettük, félelem és rettegés lengi be folyosóit. Vérrel írt feliratok a falon, kővé dermedt diákok, óriáspókok és egy roppant titokzatos legenda egy bizonyos kamráról. Sokan féltették Columbust, hogy képes lesz-e ezt a váltást hűen ábrázolni, azonban az aggodalmak feleslegesnek bizonyultak, mert a rendező szépen hozta le a dolgot. Persze azért óriási stílusváltásról szó sincs, az még várat magára egy felvonásnyit, de ez szolid sötétedés is érzékelhető változást hozott, hiszen a Titkok Kamrája indította el a sorozatot a komolyabb hangvétel felé. Kicsit mélyebbre tekintve azonban a rendezői tevékenykedés nem sokat változott, a történet továbbra is kissé dinamikátlan, helyenként sótlan, olykor pedig egyenesen cukormázas, így a családias hangulat némileg gátat szab a sztoriban rejlő lehetőségek igazi kiteljesedésének. De mégsem tudom nagyon gyalulni a készítőket, mert a fejlődés iránti igyekezet egyértelműen látszik, és hát azt is elismerem, hogy egy azkabani fogoly szintű koncepcióváltás lehet egy kicsit korai is lett volna még.

A varázslótanonc filmjeihez trükköket szállító ILM cégnél dolgozók valószínűleg A Gyűrűk Ura elképesztő élethűsége láttán megemberelhették magukat, mert jól láthatóan színvonalasabb munkát tettek le az asztalra. A fő dobásuk kétségtelenül Dobby, a házimanó, aki mai szemmel is szépen mutat a képernyőn, de a film végén felbukkanó óriáskígyó miatt sem érheti semmi panasz az effektusokért felelős szakembereket. A látványtervező brigád is hozta azt a színvonalat, melyet az előző részben prezentáltak, olykor már-már a korábbi film gyönyörű látványvilágát teremtették meg újra. John Williams, a maestro is visszatért, s ezt mindenki örömmel konstatálta, hiszen az előző részben nyújtott teljesítményével beírta a Harry Pottert a filmzene-történetbe. A földkerekség (egyik) legkiválóbb muzikális szakemberében ezúttal sem kellett csalódnunk, aláfestése hűen tükrözi az előző epizód zenei világát, de ahogy a filmben, úgy a dallamok között is erőteljesebben húzódnak meg a sötétebb, komorabb stílusjegyek, ami viszont semmit sem változott, hogy ismét egy Williams nevéhez méltó nagyzenekari aláfestés született.

Összességében a visszatérés a Roxfortba jól sikerült, hozta az első rész után elvárt színvonalat, de nem nagyon akart újat mutatni, így kevésbé lett meghatározó darab, mint az elődje, ugyanakkor viszont jól beleillik a filmek láncolatába, szép átmenetet biztosítva a folyamatosan komorodó és komolyodó szériának.


A legjobb filmzenék!

2013-03-24 01:26.39
Saját elmondása szerint kevés felkérés fogta meg annyira John Williams-et, mint Harry Potter történetének első epizódja. Ezt alátámasztva olyan gazdag aláfestést álmodott meg a képek alá, melynek minden taktusa hibátlanul kapcsolódik az adott képekhez, főtémája pedig annyira fülbemászó és könnyen megjegyezhető, hogy garantáltan elsőre mindenki megkedveli. Többnyire csilingelős, játékos, gyermeki zene ez, melynek minőségét az is jól mutatja, hogy a korábbi nagy munkáihoz mérhető és méltó, remek dallamözönről van szó.

Harry Potter és a bölcsek köve

http://www.youtube.com/watch?v=GYz6i58aLik (Hedwig's theme)

http://www.youtube.com/watch?v=yt5MQ2je1II (Harry's Wondrous World)

http://www.youtube.com/watch?v=Z_bFupDHnLE (Diagon Alley and The Gringotts Vault)

http://www.youtube.com/watch?v=vdFvwzP2WZE (The Chess Game)

http://www.youtube.com/watch?v=k645TDtBFGw (Leaving Hogwarts)

+ a bővített albumról egy kis finomság

http://www.youtube.com/watch?v=nFEj9jS1lc4 (Harry Gets His Wand)

http://www.youtube.com/watch?v=QzLoPo1ha7I (Arrival at Hogwarts)


Harry Potter és a bölcsek köve - Vélemények

2013-03-24 00:53.27
Hát minden kívánságod nem teljesíthetem, de örülök, hogy tetszett a firkálmányom.))


Ideglelés Csernobilban - Vélemények

2013-03-23 23:34.51
Kár azért az utolsó fél óráért, addig egész jó kis mozi volt... A felépített feszültség működőképesnek bizonyult, a környezet pedig már nappal is erőteljesen nyomasztó hatást keltett. De aztán ahelyett, hogy misztikusabb irányba terelték volna a sztorit előhozakodtak ezekkel a nem is tudom mikkel.. gyöngék voltak na. Mondom kár érte, mert a koncepcióban, főképp a helyválasztásban jóval több is volt, így megmarad egy egyszernézős ijesztgetésnek.


Harry Potter és a bölcsek köve - Vélemények

2013-03-21 01:51.33
Monumentális mese

A Harry Potter közel sem egy szimpla fantasy sztori, állítják az ehhez nálam sokkal jobban értők. Azt hiszem a kijelentéssel nagyjából egyet lehet érteni, annak ellenére is, hogy valóban nem egy alapmese motívum fedezhető fel az árva varázslótanonc kalandjaiban. Azonban a könyvekben számos műfaj keveredik az ifjúsági regénytől kezdve, a krimin át, a fejlődésregényen keresztül egészen a kalandregényig, így pedig az eredmény egészen egyedülállónak mondható. Mégis Rowling talán legnagyobb találmánya a „mágikus realizmus” koncepciója. Az írónő fogta a képzeletbeli világát és beleszőtte a jelenkorba, ezáltal az egész kap egy „valóságszerű” felhangot, így pedig az olvasónak mindenképp könnyebb beleélnie magát a történetbe, mintha az több száz évvel ezelőtt vagy egy másik kitalált univerzumban játszódna. Emellett a sztori a látszat ellenére nem is olyan elrugaszkodott, mivel a felszín alatt kifejezetten hétköznapi problémák gyökereznek, ezáltal hidat képezve a mesevilág és az olvasó közt. A történet jó néhány alapvető emberi értéket ölel fel, melyek lehet, hogy kissé elcsépeltnek hangzanak, de ettől nem váltak (és nem is válhatnak!) kevéssé fontossá: szeretet, barátság, kitartás, bátorság, egyenjogúság, lojalitás, összefogás vagy éppen a halál elfogadása. Tehát a Harry Potterre különösen igaz a közhelyek igazsága, ugyanis a közhelyek egyik lényege, hogy bár unalomig ismerjük őket, kétségtelenül mély valóságtartalmuk van.

A könyvek óriási sikere után a napnál is világosabb volt, hogy filmre kellett vinni az ügyet, végül a WB lett a befutó, akik talán nem is sejtették, hogy a filmtörténelem legjobb üzletét ütötték nyélbe, mikor megvásárolták a megfilmesítési jogokat. A kezdetek kezdetén elvileg Spielberggel forgott volna a mozi, azonban a neves amerikai direktor úgy érzete nem kapna elég szabadságot a kötet vászonra álmodásához, így köszönte szépen nem kért a projektből. Ezek után került a képbe Chris Columbus, aki bár híres regényt dolgozhatott fel, nem volt irigylésre méltó helyzetben, elvégre szinte egy teljesen új világot kellett csapatával a vászonra varázsolniuk. Azonban öröm kijelenteni - eme kihívásnak maximálisan megfeleltek az alkotók. A Roxfort pont olyan, amilyennek a könyvben le van írva, egy igazi száztornyú ősi kastély. A hangulatát tökéletesen eltalálták, a festmények és lépcsők mozognak, a gyertyák lebegnek, a falak pedig pont olyan ódon hatásúak, amilyennek lenniük kell. Talán pont ez Columbus legnagyobb erénye, hogy nagyszerűen sikerült a könyv mágikus atmoszféráját a celluloid szalagra csempésznie. Így pedig a mozi kifogástalanul visszaadja a regény fantáziavilágát, ugyanis vannak itt kentaurok, háromfejű kutya, repülő seprűk, sárkányfióka és még sok minden más, de ami a legfontosabb, hogy mindez nem csúszik szét, hanem egy egységes világot kezd kialakítani (ami természetesen csak a későbbiekben teljesedik ki).

A látvány szó szerint burjánzik a képernyőn, az állesést okozó képsorok egymás utánjában folyamatosan érkeznek. Komolyan ez a film még 10-edjére is képes lenyűgözni, az a hihetetlen részletgazdagság, amivel dolgoztak, egyszerűen nem lehet betelni vele, annyira aprólékosan gyönyörűek a díszletek, hogy folyton csak les a (figyelmes) néző. Éppen ezért szerintem nem túlzás minden idők (!) egyik leglátványosabb mozgóképes alkotásának nevezni a mozit, melyben egy olyan igazi mesevilág teljesedik ki, amilyet nem láthattunk még talán soha.
Az aláfestő zene mindenféleképpen John Williams kifogyhatatlannak tűnő zenei munkásságának egy újabb csúcspontja. Saját elmondása szerint kevés felkérés fogta meg annyira az amerikai szerzőt, mint Harry Potter történetének első epizódja. Ezt alátámasztva olyan gazdag aláfestést álmodott meg a képek alá, melynek minden taktusa hibátlanul kapcsolódik az adott képekhez, főtémája pedig annyira fülbemászó és könnyen megjegyezhető, hogy garantáltan elsőre mindenki megkedveli. Csilingelős, játékos, gyermeki zene ez, melynek minőségét az is jól mutatja, hogy a korábbi nagy munkáihoz mérhető és méltó, remek dallamözönről van szó.
Egy adaptáció esetében különösen fontos kérdés, hogy a színészek képesek-e a leírt figurát 3 dimenziós, valós személyiséggé formálni. Azt hiszem, tökéletesebben nem is tudnám magam kifejezni: a színészek pont olyanok, mintha a könyv soraiból léptek volna ki, ennél komolyabb dicsért pedig nemigen érheti egy installáció szereplőgárdáját. A brit színészek ötlete telitalálatnak bizonyult, a gyerekszereplőkön ugyan érezni, hogy ez az első igazán komoly színészi megmérettetésük, mégis úgy gondolom, hogy a maguk kezdő módján jól ráéreztek szerepükre. A felnőtt színészgárda viszont egész egyszerűen kifogástalan, ami nem is meglepő annak tudatában, hogy az angol színésztársadalom krémjéről van szó. Annyi hihetetlen tehetség van itt, hogy felsorolni is zavarba ejtő volna, még a kis szerepekben is remek színészek szaladgálnak, ami újfent óriási pluszt kölcsönöz a mozinak.

Összességében bár megoszlanak a vélemények arról, hogy a Potter-filmek között hol a helye minőségét tekintve (főként túlzott meseszerűségét érik kritikák), azonban a folytatásokat tekintve ennél jobb kezdetet aligha lehetett volna elképzelni. A filmek (ahogy a könyvek) fokozatosan lesznek egyre sötétebbek, komolyabbak, ehhez pedig elengedhetetlen volt, hogy a kezdeteket megörökítő könyvhű mozi megalapozza a későbbiekben kiteljesedő történetet. A bölcsek köve így egy nagyszabású fantasy franchise magas színvonalú kezdete, mely nem csak a rajongóknak kötelező, mert minden filmkedvelőnek értékelnie kell, ha ennyi tehetség, ilyen odaadással és színvonalon dolgozik egy filmen. Illik rá alapműként tekinteni, mert műfajában bizony az.


Harry Potter és a bölcsek köve - A legjobb jelenet

2013-03-21 01:28.20
- Hagrid meséli Harry szüleinek halálát
- Amikor a főhőseink (és persze mi is) először rácsodálkoznak a Roxfortra
- A sakkos próba
- Harry és Dumbledore beszélgetése a gyengélkedőn


Pi élete - Vélemények

2013-03-20 00:00.08
Le a kalappal. Igazán szép írás!


Óz, a hatalmas - Vélemények

2013-03-19 20:57.07
Azért az nem az "amcsi filmek" hibája, hogy te leragadsz a mainstream filmvilágnál.


Felhőatlasz - Vélemények

2013-03-18 21:44.28
El kell ismerni, ezt valóban benézte az Akadémia, gyakorlatilag az összes többi díjátadóval együtt. Istenigazából én nem értem mire volt ez a nagy elutasítás, elvégre ha elfogadjuk, hogy a sztori megosztó, akkor is technikailag erős mozit hoztak össze. Alsó hangon vágás, adaptálás, maszk, zene, vizuális effekteknél illet volna szerepeltetni. Persze ezek hiánya mit sem von le a film értékéből, csak ilyenkor nehezen védhető az Oscar megbízhatósága, pedig én legtöbbször "mellettük" állok, de ez esetben nincs releváns érvem. Benézték.


A legjobb filmzenék!

2013-03-18 21:15.51
remekül összerakott jelenet, meg kell hagyni. Monumentális zúzás.))


2013-03-18 21:13.46
Mikor két zseni összetalálkozik.

http://www.youtube.com/watch?v=2jSotUeV0WI


2013-03-18 20:56.04
Ott van az epikus felhang az biztos.))


2013-03-18 19:45.59
Ja, borzasztóan gyenge.))))


2013-03-18 19:45.15
Jó ez is.

http://www.youtube.com/watch?v=e1jhJeAsV3Y (Katonák voltunk – Final Departure)


A hobbit - Egy váratlan utazás - Vélemények

2013-03-18 19:45.01
Ügyes írás, a végső konklúzióval is csak egyetérteni lehet.


A legjobb filmzenék!

2013-03-10 02:39.34
Eszményi élmény a fülnek.

A némafilmes

http://www.youtube.com/watch?v=UCUHU_9tL9I (George Valentin)
http://www.youtube.com/watch?v=8rX7VsC9E6A (Pretty Peppy)
http://www.youtube.com/watch?v=zUEPoXhf8WY (Comme Une Rosée De Larmes)
http://www.youtube.com/watch?v=Lgaj6zzT_zE (Happy Ending)


2013-03-09 01:13.11
http://www.youtube.com/watch?v=voOtsljDkcQ&feature=related (Hosszú az út hazáig - Running to the rain)


2013-03-09 01:07.51
De az első igen erősen az.)) És utána sem hiszem, hogy volna miért szidni Zimmeréket, mert a korábbi alapokra mindkét alkalommal sikerült új témákat húzni.

Igaz egyikőtök oldalán sem vagyok ebben a végeláthatatlan vitában (:D), mert ugyanez igaz Hornerre is.

Igazából mindkettejüknek vagy egy kialakult hangzásviláguk, melyen belül mozognak, és ezért tűnik úgy mintha folyton magukat másolnák, ami igazából kicsit ferdítés, inkább úgy mondanám, hogy ihletforrásként használják korábbi szerzeményeiket.


2013-03-09 00:59.39
Mindig sajnálom, hogy Zimmer nem kapott szobrot a Gladiátorért, de amikor ebbe belehallgatok, azért nem volt ez jogtalan. Rendkívül hangulatos, olyan erejű, ha becsukod a szemed rögtön keleten találod magad.


2013-03-07 11:52.42
mert 1 kis jó kedv sosem árt))

http://www.youtube.com/watch?v=6ab1l2TwFp8 (Tiszta románc – You’re so cool)


elejére ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ... végére

 

Filmkatalógus alsó
Copyright © 2005-2018, www.FilmKatalogus.hu | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Impresszum | Médiaajánlat | DVD üzletszabályzat, kapcsolat | Sitemap | E-mail: info@filmkatalogus.hu

Ez a weboldal cookie-kat használ, melyekre szükség van az oldal megfelelő működéséhez. További információk