Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Gumball csodálatos világa - Cartoon Network, 05:40 |
Creed 3. - HBO2, 06:00 |
Karácsony a farmon - HBO3, 06:00 |
Gumball csodálatos világa - Cartoon Network, 06:30 |
Élet vagy halál - Film+, 06:40 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Franco Nero (83) |
Vincent Cassel (58) |
Maxwell Caulfield (65) |
Pokorny Lia (53) |
Oded Fehr (54) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Szólánc igékkel |
Három betű - egy mondat |
2022-es választás |
R.I.P. |
Creed 2. - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Aki bújt |
Fred Williamson |
2010-01-04 14:48.02 |
bocs, hogy beleugatok, látom, hogy nem tőlem kérdezed, de azért csak közölném, hogy kuksit horváth lászló alakította a filmben aki egyébként egész egyszerűen a filmgyár egyik takarítónőjének volt a kisfia, így talált rá radványi géza rendező. 1990ig színészként szerepelt pár filmben, azóta viszont eltűnt mint petőfi a ködben. |
2010-01-04 14:39.25 |
minden tiszteletem ron clark úrnak a bátor és merész vállalkozásáért, hogy vállalva az ismeretlent egy harlemi iskolába megy tanítani, holott jól menő tanárként gondtalan élete lehetne, de ez a film nem volt jó. ilyen témájú film jópár készült már -a teljesség igénye nélkül említve például a veszélyes kölykök, vagy a saját szavak című filmek,csakhogy az ismertebbeket említsem és ami hirtelen eszembe jut. az előbb említett filmektől csak annyiban különbözik talán randa haines filmje, hogy most 6. osztályos tanulóknak kell a "merjetek nagyot álmodni és majd én segítek" című dumát elnyomni. a film az ilyen témájú filmek valamennyi sablonját magán hordja: morcos igazgató aki nem bizik az új tanár merész újításaiban, kezdetdetben ellenálló mérges szülő, bűnöző tanuló, tehetséges, de nemtörődöm gyerek, bosszúból összepiszkolt osztályterem. a kezelhetetlen fiatalok akik a nagy dumától egyből kezes bárányokká szelídülnek és nehogy az iskola legjobbjai lesznek, de megelőzve nagyobb nevű iskolákat a környék legjobbjaivá válnak. olyan szinten nevetséges ez már, hogy ezt már nem bírom befogadni. engem matthew perry színészi játéka sem győzött meg arról, hogy jó választás lett volna erre a filmre és persze az összes Jóbarátokból ismert arcát bemutatja nekünk ami jó, de nem ebbe a filmbe. én magam az egész filmet untam, vannak persze jó percei is, de nagyon kevés. sablonos történet, felejthető actori játék, ezerszer látott történet századik feldolgozása és filmre vitele. nálam silány munka. |
2010-01-04 09:57.44 |
frank oz mozijának első jelenetében már látható, hogy nem egy szokványos filmmel lesz dolgunk és a végére olyan kellemes meglepetésként érheti a jó vígjátékra kiéhezett nézőt, amilyet ritkán tapasztal. a temetés körül bonyolódó esemény tökéletes bölcsője a humornak és ezt a rendező remekül kihasználta. a törpe zsaroló által hozott bizarr légkör eleinte színfoltnak látszik a filmben aztán főtémává válik, de mégsem nyomja el a többi humorforrást. tökéletesen felépített karakterek,és a kiváló színészi alakítások is garantálják, hogy egy igazán jó filmet kapjunk. jó poénok, erős színészi játék, pazar történet. remek fekete komédia frank oz rendezőtől. állítólag már elkészült az amerikai remeakja, fekete színészek játékával. no majd azt is meglessük. |
2010-01-04 09:30.37 |
felejthetetlen alakítások, remek rendezés. a magyar filmgyártás legjobbjai között a helye. egyedül a zene az ami nekem nem jött be, de hát a magyar filmek ebben szerintem sosem voltak olyan nagyon jók, de a film egyszerűn zseniális. |
2010-01-03 11:52.43 |
először is el kell mondani, hogy mielőtt valaki a film megnézésére teszi le a voksát nem baj, ha egy kicsit átszellemül és az amerikai filmekhez szokott nézősereg átvált az ázsiai filmekhez szokott színészi játékhoz ami ugyebár túljátszott színészi játékot és gesztusokat takar. az ázsiai filmek sokak számára nagyon idegen kultúrkört képviselnek és a nyelvek sem nevezhetőek nézőbarátnak élből elutasítani őket azonban öreg hiba lenne. a halál jele rendezésileg furcsa film. igaz történet alapján készült és dél korea első sorozatgyilkosáról készült thriller. 1986-ban járunk. nem amerikai sablon mintájára készült mozi, nincs beleerőltetve semmi ami nem úgy történt volna ahogy valójában. ennek a filmnek a végén nem találunk nagy akciófinálét és még csak nagy csavarokat sem, egyszerűen a történetet az élet írta. a történet végtelenül egyszerű, egy sorozatgyilkost kellene elkapni egy nyomozócsapatnak. ebből a történetből lehetett volna egy lövöldözős, horrorelemekkel teletűzdelt, autós üldözéses filmet is készíteni, de szerencsére ez nem ilyen lett. abból láthatunk eleget amerikai filmekben. sok olyan dolog is került a filmbe, ami egyáltalán nem szokványos eleme egy thrillernek. az indulás még humoros pillanatokat is tartogat, de ahogy előre haladunk a történetben és tudunk meg egyre durvább részleteket a gyilkosságokról, a film úgy megy át fokozatosan thrillerbe, a humor pedig eltűnik a történetből. már a helyszín sem hétköznapi ám: 1986 Korea. javában tart még a hidegháború, az emberi jogos sem olyan fontosak még mint manapság. mindennapos a rendőri erőszak,a kihallgatószoba egy pincehelyiség, ahol veréssel veszik rá a gyanúsítottakat a beismerő vallomásra,a több mint 24 évvel ezelőtti vidéki kisvárosban még folyamatos a légvédelmi sziréna próba,az iskolában elsősegély-tanfolyamokon és gáztámadás esetén végrehajtandó menekülési gyakorlatokon vesznek részt a gyerekek. főszereplő helyi rendőrünk különösen bunkó ember, nagyvárosból érkező társa szolidabb módszerekben bízik. a két nyomozó közös munkája először nem zökkenőmentes, de később összekovácsolódnak.
a film az ázsiai színészi játék és az erősebb befejezéshez szokott nézősereg miatt valószínűleg nem lesz népszerű a fórumoldalon. pedig érdekes és egyszer nézős mozinak nagyon is megteszi. |
2010-01-02 18:56.22 |
martin sheen első és tudomásom szerint ezidáig egyetlen rendezése ez a film amiben két fia is szerepel. a 60-as évek közepén járunk Amerikában, nagyban tombol még a rasszizmus,feketék-fehérek ellen küzdenek. egy fehérború katonának börtönbe kerülése után nemcsak a feketék lakta cellatársaival hanem a kegyetlen felügyelővel is meg kell birkóznia.charlie sheen ízidőben pályája csúcsán,de gondolom, hogy ha nem lett volna akkora sztár mint amilyen édesapja akkor is vele játszatná a főszerepet, másik fiára azonban kisebb szerepet osztott. martin sheen a magára bízott szerepét pedig hüvelykujjból rázza ki, de remek mellékszereplők is segítik őt és fiait, akik mára szinte kivétel nélkül elismer színészekké váltak. remek történet két makacs emberről, egy kis rasszizmussal keverve, de csakis óvatosan hiszen a történet nem erről szól.
remek kikapcsolódás ez a film pedig már igencsak benne van a korban. |
2010-01-02 07:32.49 |
aranyos, kedves mozi,amolyan délutáni limonádé. laza kis történet, szerelem, egy pici csöpögés és happy end. a filmben senki nem játssza túl a szerepét,nem csapkodjuk a térdünk a nevetéstől,de nem is fintorgunk rosszul elsült poénok láttán. a rendező óvatosan ügyel rá, hogy ne tévedjen veszélyes vizekre, így ne is ütközhessen dramaturgiai jéghegynek, ehelyett a könnyed, romantikus-humor műfaja mellett teszi le a voksát.
néha unatkoztam rajta, néha meglepett bájával és könnyedségével, de egy délutáni mozinak megteszi. |
2009-12-31 16:26.44 |
kínszenvedés minden perce, sajnos még az első rész színvonalát sem tudja hozni. buta történet, ötlettelen és iszonyatosan rossz harci jelenetek. hiába tetszett vagy 20 évvel ezelőtt mára már minden perce fárasztó volt. |
2009-12-29 18:50.55 |
a boldog 80 évek négysikerű alkotásai között találhatók a gonosz,fekete pizsamás gyilkosok történetei. kazettaszakadásig néztük ezeket a filmeket és ennek az egyik gyöngyszeme a jégszemű dudikoff filmje. gyermekkorom egyik kedvenc filmje volt, de mára élvezeti értéke egy tökönrúgással egyenlő. a film elkészítéséhez nem sok dologra van szűkségünk (még forgatókönyv sem szükséges majd improvizálunk)elég egy alibisztori,egy rakás fekete ruhába öltözött alak, egy jó csaj, egy szintén a harcművészetben jártas srác és indulhat is a mozi. értékelhetetlen a történet, a színészi játék pedig már-már negatívba megy áét ami egy filmnél nagy szám. az akciójelenetek még a kor színvonalát sem üti meg. régen nagyon tetszett, de most nagyon béna volt. de ajánlom megnézésre mert kötelező darab volt. |
2009-12-28 20:47.56 |
itt sajnos nemcsak műfajbeli különbségek vannak, hanem sokkal több annál. amíg egy filmben több az egy csillagra szavazók száma mint a négy és az öt csillag együtt addig arról a filmről szerintem nincs mit beszélni és nincs is értelme összehasonlíthatatlan semmiféle művekkel. én kérek bocsánatot, hogy ezt megtettem. |
2009-12-28 20:43.14 |
még csak megsem próbált a knight rider nyomán járni. semmiféle ispiráció nem fedezhető fel a két film között. önálló történettel dolgozott a rendező, talán a knight riderrel egyetlen egy dologban egyezik meg az pedig az, hogy mindkét kocsi fekete színű sportautó. |
2009-12-28 20:38.44 |
ilyen témájú filmmel mint a család széthullása,halálos beteg ember utolsó napjai, a kamaszkor nehézségeiről szólót sokszor találkozhatunk, de ilyen remekre sikerülttel mint ez ritkán. a film erőssége a rendkívül kidolgozott jellemek, a remek színészi játék és a szintén kiváló rendezés nomeg a magyar származású zsigmond vilmos nagyszerű kamerakezelése. talán a legjobb színészi játékot azonban az ifju padavantól azaz Hayden Christensen-től láthatjuk, mert az ő szerepe volt a legnehezebb, hiszen az általa megformált 16 éves fiatal fiú jelleme megy keresztül a legnagyobb változáson, de a szinész remekül helytált. irwin winkler mozija néhol vidámabb területre téved, egy-két jelenet erejéig viccesebbre veszi a rendező a figurát,de kétség sem férhet hozzá, hogy nagyon erős drámával van dolgunk és erről az utolsó 20 perc gondoskodik is. engem rabul ejtett ez a film, tetszett minden perce, így nyugodt szível dobom rá az öt csillagot. |
2009-12-27 16:56.36 |
gengszterfilm fekete humorral fűszerezve. ügyes és jó színészek szerepelnek a filmben, de a közepes szintű történet sajnos csak egyszer nézős filmé teszi a mozit. |
2009-12-27 09:59.18 |
király. rendes ez a Jézuska, mindig tudja mire van szüksége az embernek. |
2009-12-27 09:57.21 |
pont ez teszi a mozit egy kicsit mássá a mai moziktól, hogy ilyen a befejezés, ez teszi különlegessé. ezért jár neki a plusz csillag és nem azért mert nincs revans benne. |
2009-12-27 09:52.02 |
a zseniális Michael Mann filmjében két férfi harcol egymással, akik pusztán egy véletlen folytán találkoznak egymással, s máris örökre megváltozik az életük. film egyetlen hajnalig tartó taxis fuvar története a bérgyilkosról és a sofőrről. a rendező lassan mesél, hagyja,lehetőséget biztosít arra, hogy megismerjük a történet főszereplőit, akik a cselekmény előre haladtával újabb és újabb jellemvonásokkal gazdagodnak. Michael Mann remekül kezében tartja a mozit, filmje magabiztosan, a megfelelő fordulatok és akadályok közbeiktatásával halad előre, hol akciófilmként, hol csavaros thrillerként köti le a figyelmet. a két operatőrrel együtt dolgozva bemutatja a nézőnek az éjszakai nagyvárost. Tom Cruise talán élete legjobb szerepében tündököl, Jamie Foxx bámulatosan és hitelesen alakítja az érzékeny, de harcias taxisofőrt. izgalmas film, remek rendezés, jó színészek, sose rosszabbat rendező úr. |
2009-12-25 21:58.12 |
ez a remek mozi már a jodie foster által alapított filmes vállalkozás égisze alatt készült. tökéletes színészi játék- és itt nemcsak foster jó hanem szinte mindenki-, a rendező remekül dirigál,és az érdekes történet elegye ez a fantasztikus mozi. nem tudom 1994-ben ki volt a konkurencia jodie fosternek, de megérdemelte volna az oscart az biztos. |
2009-12-25 21:42.04 |
végtelen buta mozi, de karácsonykor minden egy fokkal jobban eladható. valószínűleg a készítők fejében is ez járhatott. a film háromnegyedéig még el is ment a mókázás, de azután olyan szintű minőségromlás következik be ami már szinte nézhetetlené teszi a mozit. meggyőződésem, hogy ezt a szerepet nem kellett volna az osztrák testépítőnek elvállalnia. talán az egyik legrosszabb filmje ez. |
2009-12-25 15:15.40 |
a magyar származású rendező, a Hollywoodban a Sipson családdal és a fecsegő tipegőkkel befutó
Csupó Gábor animációs moziján látszik a kitaposott út, hiszen a rajzokon látszik, hogy csupó műről van szó. egy erősen társadalomkritikus, felnőtteknek szóló animációs film ez. néhol vicces, lett,de nem annyira, hogy jókat tudnánk rajta nevetni mivel humora erősen visszafogott lett. egyszóval nem igazán sikerült jó poénokat benyomniuk a történetbe a készítőknek ez pedig egy animációs filmnél bizony nagy hiba még akkor is ha ez egy kicsit komolyabb hangvételű mű és nem gyerekeknek szól. néha tényleg betalál bizonyos társadalmi rétegeknek, de inkább visszafogottan teszi ezt. a történet rövid,szerencsére nem húzzák sokáig mert annyira egyáltalán nem élvezhető ez az egész, hogy sokáig bírjuk, és pozitívum a remek szinkronhang. valahol olvastam, hogy ezt is sorozatnak szánták a készítők, talán úgy megállná a helyét, de egész estés mozinak gyenge lett. |
2009-12-24 15:41.29 |
ezt így túlzásnak tartom egy kicsit. |
2009-12-24 15:23.21 |
mindenképpen ajánlom, remek időtöltés lesz :) |
2009-12-23 15:22.30 |
nem azt mondtam, hogy ugyanaz a film csak az alapötlet miszerint egy amnéziás ember minden nap ugyanarra a napra ébred. ha jól emlékszem erről a szól a bill muray féle film, de persze lehet, hogy tévedek mert már réggen láttam. ezt a sztorit ültették át egy romantikus-vígjátékos filingel ebbe a filmbe. de ha tévedek ezer bocs mindenkitől. |
2009-12-23 12:49.25 |
kétségkívül szórakoztató film bár az eredetinek már csak azért sem mondható, mivel maga a történet egy egykori zseniális Bill Muray főszereplésével készült "Idétlen időkig" című film történetével operál, és a készítők egy amnéziás történettel dobták fel a filmet,de a végeredmény meglepően mulatságosra sikeredett. a készítők az altesti poénoktól hemzsegő elmúlt néhány esztendő mozi-dömpingje után miért érezték úgy, hogy egy fél percen keresztül okádó rozmár jelenléte szükséges és szórakoztató lesz azt nem tudom, de ha ezen túltesszük magunkat akkor remekül szórakozhatunk. Adam Sandler a szokásos formáját hozza és jól játssza a szerencsétlen-flótás figurát míg a charlie angyalai vadóc figurája után drew barrymore is romantikus énjét hozza. az esetlenül bájos páros meglepően viccesen hat a mozivásznon,jól játszanak és adnak remek másfél óra szórakozást a műfaj szerelmeseinek. |
2009-12-23 12:29.58 |
figyelem!!egy két spoiler lehet, hogy becsusszan!!!
a walt disney stúdió nagy érzékkel csapott le c.s lewis mesefilmjére és vitte filmre azt 2005.-ben, ami igazán remek szórakozást volt és a kritika is kellően fogadta. már az első rész is elbűvölt és tetszett nekem és három év múlva megérkezett a folytatás is. még a hollywoodban is rendkívül magasnak és irdatlan nagy összeg számító 225 millió dollárból készült mesefilm második része azonban megéri a pénzét. a négy gyerekszínész sajnos nekem nem szimpatikus, de a mese története és csodálatos látványvilága kárpótol az ellenszenvért. a rendező érezte, hogy szüksége van a változtatásokra az első részhez képest az új rész jóval sötétebb tónusú lesz elődjénél. a mitikus lények is jóval kidolgozottabbak, és a magas költségvetés miatt nyoma sincs gumiszerű maszkoknak és ócska csatajeleneteknek. a Narnia krónikái második része nemcsak, hogy méltó folytatása az elsőnek, de még sokkal jobban is sikerült mint az, köszönhetően a magas költségvetésnek és a profi stábnak. a közel két és fél órányi varázslatban annyit pedig elnézünk, hogy Aslan szónoklatai itt-ott már tényleg dagályosak és sziruposak. egy negatív dolgot tudnák megemlíteni ami nem tetszett az a konfliktushelyzet megoldásával a végletekig kiváró, szinte szórakozottan sértődött Aslan oroszlán hirtelen előretörése aki annyira sértődött, hogy hagyja fél narniát meghalni sértődöttsége miatt csak akkor menti meg a testvéreket, amikor már elvérzett a bajvívó egerekből és kentaurokból álló sereg fele. de bánja a fene annyira tetszett és lenyűgözött, hogy én még ezt is elnézem neki. |
2009-12-23 08:40.27 |
ezt viszont én nem így gondolom.
" A tinihorrorról, mint önálló műfajról, a Sikoly című film megjelenése után kezdhetünk beszélni. Addig is léteztek olyan horrorfilmek, amelynek főszereplői fiatalok, sőt gyerekek voltak (pl.: Péntek 13, vagy Ómen), de ezek stílusát tekintve a klasszikus horror műfajába sorolandók. A tinihorrorban már nem úgy történnek a dolgok, mint az azt megelőző filmekben. Nem úgy megy, hogy vannak az ijesztgetős jelenetek, a sötétség, és a féktelen vérfröcskölés, hanem itt egy rendes film növi ki magát horrorrá, egy rendesen működő történetben szabadul el a pokol, és kerülnek a szereplők olyan helyzetbe, hogy csak magukra számíthatnak, mert a rendező, vagy a forgatókönyvíró már nem tudja őket „megvédeni”. A Sikoly előtt a horrorfilm még egy egészen más műfajként volt tekinthető. Az e fajta filmek egy furcsa, szokatlan kalandot jelentettek, kicsit úgy, mint a katasztrófafilmek. Annak idején az emberek többsége, jobb híján, a „rendes filmek” helyett néztek meg. A Sikoly trilógia által teremtett új műfaji értelemben a horrorfilm szó egészen újszerű jelentést kap. Itt a horror szó már nem azt jelenti, hogy nem tudjuk, nem értjük mi történik, milyen a gyilkos, nem reszketünk a tudatlanságtól és az információhiánytól. Itt a horror arról szól, hogy bármi bármikor megtörténhet velünk. Ezekre a filmekre már úgy ülnek be a mozikba az emberek, hogy nem feltétlen a borzongást keresik, hanem egy kicsit feszültebb, izgalmasabb kalandra vágynak. Ez persze nem jelenti azt, hogy a film ne lenne legalább annyira izgalmas, mint egy régi klasszikus horrorfilm, csupán itt olyan eszközökkel is kiegészül a félelemkeltő műfaj, hogy a nézők megpihenhetnek két feszültség között. Ennek eszköze lehet akár a humor, akár a romantika, legtöbbször mindkettővel találkozhatunk a tinihorrorokban. a tinihorror szabályai pedig a következő: végy néhány kamaszt, helyes, vidám, bulizós lányokat és fiúkat. Küldd el őket egy nyári táborba, vagy egy iskolába, adj hozzájuk egy pszichopata gyilkost, és brutálisan gyilkoltasd le vele mindet. Egy dologra azért érdemes odafigyelni: lehetőleg egy ember maradjon életben, így elkészülhet a folytatás is." |
2009-12-21 19:47.51 |
gary fleder mozija egy tárgyalótermi dráma és egy thriller keveréke. a film nem sok újdonsággal kecsegtet mivel tudjuk, hogy egy csavarnak mindenképpen következni kell és várjuk is azt, ellenben a rendező képes mindvégig a feszültség fenntartására és így remek szórakozást kapunk. a film igazi csemegéje viszont mégsem a forgatókönyv csavarja jelenti, hanem a veterán színészek kiváló játéka. az egyazon generációhoz tartozó, legendás Gene Hackman és Dustin Hoffman most először játszik egy filmben,és a két színészágyú nagyon jó játékkal lep meg. hackman játékát érőssebnek, jobbnak találtam, de hoffman is remek. mindösszesen egy jelenetben szerepelnek együtt, a bírósági mosdóban, de azt a pár percet minden moziszerető embernek látni kell. remek filmadaptáció, thriller kedvelők fogják jobban értékelni, de drámarajongók is próbálkozhatnak vele. |
2009-12-21 08:57.48 |
biztos megköveztek, de nekem ez a film nem tetszett. sem ez az apokaliptikus jövő feling, sem az értelmetlen története, sem a színészi játék nem jött be. pár jó beszólás ami megmaradt. gyorsan repítem is a gépről ezt a vackot. |
2009-12-20 16:00.47 |
Agnieszka Holland rendezőnő 2006.-ban igen aktív évet tudhat magáénak. ebben az évben rendezte a Beethoven árnyékában című filmjét, ami szintén egy remek film, de mindenképpen a gyűlölt másság az ami komolyabb és jobb film. igaz történetén alapuló filmje egy transzvesztita fiú-lány életébe, gyötrelmébe és sajnos brutális halálának körülményeibe vezet be minket. a film erős dráma, felkavaró és elgondolkodtató film ami egy emberi történetet mesél el, nagyon megható végkifejlettel. aki a másságot elutasítja vagy utálja, kirekeszti az ilyen embereket az meg se nézze,de aki szereti a komolyabb hangvételű történeteket annak erősen ajánlott. |
2009-12-20 01:42.05 |
akkor, hogy lett a végére mégis négy csillag, ha csak hármat írtál? |
2009-12-20 01:31.08 |
miért is? véleményeznéd a frappáns hozzászólásodat. |