Filmek Főoldal TV műsor DVD / Blu-ray Filmek Színészek Rendezők Fórumok Képek Díjak Mozi
film
 
Bejelentkezés
E-mail:
Jelszó:
Megjegyezzelek?
Regisztráció
Elfelejtett jelszó

Regisztrálj és nyerj
DVD-t, vagy mozijegyet!

Keress

Részletes keresés

Mozibemutatók
2024-11-28
A szomszéd szoba
Az iskola
Barátnők újratöltve
Bohócrém karácsonya
Exhibition on Screen: Michelangelo - Szerelem és halál
Kneecap
Mi vagyunk Azahriah
Vaiana 2.

2024-11-21
A parancsnok
Bambi - Egy élet az erdőben
Eretnek
Futni mentem
Ketyegő ultimátum
KIX
Ne várjatok túl sokat a világvégétől
PÁN - A belső sziget

2024-11-14
A változás valutája
Az univerzum elmélete
Gladiátor 2.
Lee
Terápia alatt
Valami különös
Változó vadon - Az én Északom

További mozibemutatók

Hamarosan a TV-ben
Törés
- Moziverzum, 00:00
Amerikai szépség
- Paramount Network, 00:15
13 óra: Bengázi titkos katonái
- Mozi+, 01:00
A hazavezető út
- Story4, 01:00
Replikáns
- AMC, 01:15

Teljes tévéműsor

Szülinaposok
Jena Malone (40)
Goldie Hawn (79)
Jimmi Simpson (49)
Cherry Jones (68)
Nicollette Sheridan (61)

További szülinaposok

Legfrissebb fórumok
Gladiátor 2. - Vélemények
Rock zene
- Filmes Sámánok Rendje -
Jellemző mondat, esetleg rövid párbeszéd - melyik filmben hangzott el?
Viccek! - Ha van Valakinek egy jó vicce, vagy poénja, akkor azt itt elmondhatja!

További fórumok

Utoljára értékeltétek
Egy régi jó tivornya aaaaa
Jason Sudeikis aaaaa

 

Törölt felhasználó hozzászólásai

Ugrás Törölt felhasználó adatlapjára

elejére ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 végére

A függetlenség napja: Feltámadás - Vélemények

2016-07-05 10:00.31
Azt nem írtam, hogy vacak.


2016-07-05 09:59.44
Akkor eltérően ítéljük meg az iparosmunkákat, nekem máshol van az ingerküszöböm. De nem tudom, észrevetted-e, hogy ezzel nem leminősíteni akarom a középszerű iparosmunkákat mert azok is kellenek. Csak szerintem kezeljük a helyén az alkotókat.
A Holnapután tényleg felmutat olyan erényeket, amiket a többi nem: az emberi közösség összezártságának bemutatásából fakadó drámát kivételesen sikerült egy árnyalatnyival jobban elkapni, mondhatni volt hangulata. De még mindig nem egy 12 dühös emberrel, vagy Hitchcock Mentőcsónakjával felérő feszes darab. A Tökéletes katona, amennyire emlékszem, egy korrekt akciófilm volt, de egyszerűen nem hagyott bennem nyomot, nem nézném újra szívesen, mint a Terminátort, vagy a Predátort. A Hazafit nem láttam, a témája miatt soha nem érdekelt, arról nem tudok véleményt mondani. Persze lehet, hogy pont az egyetlen Emmerich-filmet hagytam ki ezzel, ami felülemelkedik a középszerűségen.
De ne tegyünk úgy, mintha nem csak és kizárólag az lenne az Emmerich-filmek célja, hogy szórakoztassanak és minél több bevételt hozzanak. Még ha némelyikben meg is csillan valami kreativitás. Próbálkozott persze mással is a rendező, de az ilyen Stonewall-típusú filmekkel be is fürdött.
Másfelől, az Alien- a Predátor- a Terminátor stb. frachiseokat is kizárólag a pénzszerzés motiválta, de azokon átütött az alkotók egyéni látásmódja, ami miatt mondjuk műfajteremtővé váltak, és számomra legalábbis kikerültek a középszerű iparosmunka-kategóriából.


2016-07-05 09:42.22
A Függetlenség napja 1. része fölött szépen eljárt az idő. Nemrég megnéztem, mert kellemes élményeim voltak róla gyerekkoromban. Az volt hihetetlen, hogy az akkoriban groundbreaking CGI-trükköket ma már gond nélkül lehetne reprodukálni egy otthoni PC-n. Látványosnak ettől még látványos, de bizony mindene középszerű. És ez nem baj!!!!


2016-07-03 22:54.45
Az egyetlen Emmerich-film, amit szinte végig élvezni tudtam, az a Csillagkapu volt. Nagyon jól meglovagolta a sokadszorra újjáéledő ősi ufós korszellemet, másrészt még ott kísértett benne az előző évtized Indiana Jones-os miszitkus kalandfilm narratíva.


2016-07-03 22:48.14
Ha jobban megnézed, az általad felsoroltak is középszerű iparosmunkák, csak a 90-es években még alacsonyabb volt a mérce. Szerintem a nosztalgiafaktor is hozzájárul, hogy értéknek tekintsünk olyan filmeket, amik anno a látványviláguk miatt tűntek ki elsősorban. A pazar látvány ma már viszont alap, ezért is feltűnőek egyes régebbi látványfilmek hiányosságai.


2016-07-03 22:30.50
Nem értem a negatív hozzáállást. Aki beül egy Emmerich-filmre, az komolyan azt hiszi, hogy a rendező időközben megtanult bonyolultan jellemet ábrázolni, túllépni a fizikai nonszenszek egész halmazán, valamint visszavenni az USA-imádatból? Ez sem az a film, ahol ilyesmik megtörténnek.
Ez egy frencsájzépítő katasztrófapornó, és ezzel a rendező is tisztában van. Én azért néztem meg, hogy felfedezzem benne a szokásos Emmerichet. Fura, de ennek a középszerű iparosnak is vannak felismerhető stílusjegyei. És még mindig nem Asylum-színvonalú rendező!!!
- Jó ritmusú, de unalmas karakterbemutatás. A filmritmus tagadhatatlanul a vérében van, a lassúságához viszont hozzá kell szokni, mert az még beleragadt a 80-as - 90-es évekből, és külön dicséretes, hogy ettől nem kíván tágítani. (Elnézést kérek, hogy dicsérem. Magamtól is.) A jellemábrázolás szokás szerint fekete-fehér, ennél árnyaltabb már soha nem is lesz.
- Pusztításorgia - ebből most kevesebbet adagolt. Pedig ő is tudja, hogy a néző ilyenkor felveszi a peeping tom-szemüveget, hogy minél részletesebben nézhesse egész városok lerombolását. Én vártam volna még többet.
-Pusztításorgia lassú, részletes szemléltetése rángatózó kamerahasználat nélkül: ezt a 2012-ben járatta a csúcsra, megint csak kár, hogy most nem.
Ezekben a jelenetekben általában úgy viselkedik, mint Lucio Fulci a horror-agymenéseiben. Csak míg Fulci sok közelivel meséli el a test elpusztítását, addig Emmerich nagytotálokban tartja ki a tér megsemmisítését. Talán áldozhatna egy külön stílusgyakorlatot egy ilyen filmre. De lehet, hogy az volt a 2012.
- A szereplők mindig pontosan az utolsó pillanatban menekülnek meg a disztroj elől. Ha lett volna nálam pálinka, játszottam volna egy olyan játékot, hogy ahányszor túlélik, annyiszor hajtok fel egy felest.
- Fizikailag nonszensz jelenet kap dramaturgiai jelentőséget. Ebből most hála istennek több is volt, pl. /SPOILER ON
ez a marhaság kinek jutott eszébe, hogy egy élienkirálynő lábai között száguldozik egy vén túlélő által vezetett iskolabusz, teli gyerekekkel?
/SPOILER OFF

Amit nem vártam, az az, hogy a film elegendő anyagot ad egy félig-meddig prequelre és egy folytatásra is. Remélhetőleg azokban Emmerich már átadja a stafétabotot a nála tehetségesebb iparosoknak. Vagy ne tegye?


Akasszátok őket magasra! - Vélemények

2016-07-03 02:23.24
A főcímzene már csak azért is ikonikus, mert a Dunántúli sláger c. közismert dal szerzője is innen lopta a dallamot. Ja bocs, nem. Előtte Tom Waits használta az 1987-es Yesterday is here-ben, majd Waits-en keresztül lecsapott rá a Csókolom zenekar.


Batman Superman ellen - Az igazság hajnala - Vélemények

2016-07-03 02:14.44
Tényleg úgy lesz, hogy megnézem és eldöntöm. És ebben nem befolyáson semmiféle prekoncepció. Na jó, de, igen. Lehetségesnek tartom, hogy alapjaiban változtatja meg a rendezői vágás az egész filmet akár még negatívabb irányba is. De mondom, naiv vagyok, és inkább remélem, hogy Snyder hallgat a "nép szavára", ezért jobban vágja meg.


Deadpool - Vélemények

2016-07-03 02:09.41
Megnéztem a mexikói epizódot, köszönöm. Ebben úgy éreztem, volt átmenet: humor - suspense - akció - gore - melankóliával vegyes fekete humor. Nem éreztem erőltetettséget, átéreztem Wade drámáját, jobban is, mint Kaufmanét a Man on the Moonban (hasonló a szituáció). Ha a képregény tényleg a végletek olyan ellensúlyozásán alapszik, amit te is írtál, akkor ez a szekvencia nem is hiányzik a filmes adaptációjából. Ha viszont ezek a végletek finoman billennek a mérleg egyik serpenyőjéből a másikba (ezt nem írtad), akkor szívesen nézem meg a bővített változatot, már ha lesz.


2016-07-03 01:21.17
Én nem láttam a kivágott jeleneteket, de érzékelhető volt, hogy túl erős a kontraszt a komolytalankodó és a "véresen" komoly jelenetek között. Mintha hiányzott volna valami, amit a producerek ollója megnyirbált. A kontinuitás.


Batman Superman ellen - Az igazság hajnala - Vélemények

2016-07-03 01:14.41
Ez valóban nem állt össze, azért is mondom, hogy Snyder alá érdemes lenne rakni egy (két-három) tehetséges forgatókönyvírót, hogy kordában tartsák a vizuális emóságait.


A New York-i mészárlás - Vélemények

2016-07-03 01:03.49
Függetlenül a kliséktől, az operatőri és vágói munka esetlenségétől, a rendezés, a filmes látásmód mégis ad egy olyan pluszt, amitől a mai napig azt érzem, hogy ennél kiábrándultabb, mizantrópabb filmet még mindig nem láttam, pedig hamarosan vége a 2000-es évek második évtizedének is.


Batman Superman ellen - Az igazság hajnala - Vélemények

2016-07-03 00:58.05
A Watchmen is több szálon fut, ráadásul benne (a leges-leges-legbővítettebb változatban) előkerül a rajzfilm-animációs betét, ami úgy válik a film integráns elemévé, hogy igazából semmi köze a fő cselekményszálhoz. Mondjuk ez is inkább Alan Moore találmánya, de a filmben számomra sokkal nagyobbat üt, mint a képregényben, amiben sokszor csak a szöveg vezet valami felé, és előbb-utóbb már nem is tartom fontosnak. Zack Snyder mint iparos ért a többrétegű történetszálak machinációjához, ért a húsba vágó ábrázoláshoz, de igenis kell alárakni egy bábát, aki istápolja. Abban egyetértünk, hogy ha Snyder magára marad, akkor olyan inkoherens ostobaságokat képes elkövetni, mint a jelen filmben.


2016-07-03 00:30.45
Én mondjuk naiv vagyok, és úgy gondolom, hogy egy elhibázott stúdiókoncepcióból létre lehet hozni egy újravágott, az eredetinél sokkal jobb verziót (pl. Superman II. Richard Donner's Cut). Csak ha a rendező, jelen esetben Snyder eleve nem ért az árnyalt jellemábrázoláshoz (kivétel a Watchmen, de ott mégis hányan dolgoztak alá? - képről-képre másolt le mindent!), akkor hiába bővíti, nem lesz a filmben hozzáadott érték, csak időhúzás, amibe a fanoknak belerak esetleg némi easter egget.


2016-07-03 00:12.10
Gondoltam. Nem is reménykedtem benne, hogy a látványfilmek Ed Woodja meghazudtolja önmagát.


Bud Spencer - Vélemények

2016-07-03 00:07.43
Akkor csak annak köszönhető Ötvös Csöpi sikere, hogy Bujtor három Piedone-filmet szinkronizált 1980-ig, és ez olyan hatással volt a magyar nézőkre, hogy vevők is lettek a hazai Bud Spencer-imitátorra? Az iszdb katalógusa alapján a Spencer-Hill páros összes filmjét a 80-as évek második felében látták el magyar hanggal. Én abban a hitben éltem a 90-es években, amikor tv-ben és VHS-en néztem a páros filmjeit, hogy kb. már akkor népszerűek voltak idehaza Bujtor és Újréti magyar hangjával, amikor megjelentek (persze a szokásos 2-3 éves késéssel).

[link]


Batman Superman ellen - Az igazság hajnala - Vélemények

2016-07-02 23:47.35
Csak nem az történt, hogy végre érthetően árnyalták a szereplők jellemrajzát, amit Zack Snyder nem tudott megtenni a gonosz stúdió nyomására?


Deadpool - Vélemények

2016-07-02 23:05.10
<kinéz a közönség felé>
- Basszameg, Godard-t említettem? Most iszonyúan le fognak sznobozni.
<visszafordul, és két karddal felaprítja az őt sznobnak nevezőket>


2016-07-02 22:56.53
Úgy érzem, ennek a filmnek egyedül az volt a célja, hogy a "negyedik falat" áttörős momentumokon röhögjön a közönség. Hájpolták is rendesen, mintha ezzel a fogással soha nem is éltek volna a mainstream filmekben. Pedig dehogynem: a 70-es évektől kezdve a francia újhullám, köztük Jean-Luc Godard filmjein nevelkedett a fél Új-Hollywood. Nézzétek meg a Bolond Pierrot-t. Nem azt mondom, hogy nem hiányzott ez a fogás a túl komollyá váló szuperhősös filmáradatban, mert szórakoztató volt, de egy idő után már fárasztó lett.


Farkas (2013) - Vélemények

2016-07-02 02:28.31
Muszájból végigküzdöttem magam az összes eddigi X-Men filmeken...gyerekek miatt, ugyanis mozikban a legújabb... Ez a celluloidpazarlás volt a legkeményebb dió. Borzalmas a forgatókönyv, a rendezés, a színészi munkáról nem érdemes beszélni, mert ha a rendezői utasítás arról szól, hogy "most nézzél haragosan, most meg hörögve mondjad a szövegedet", akkor Jackmannek nincs lehetősége a kibontakozásra. Indokolatlanul hosszú a film. Persze ezt azzal szokták magyarázni, hogy teret kell engedni a karakterek és az alapszituáció kibontására, de ezekből összesen annyi valósult meg, hogy a legcsekélyebb suspense és azonosulási pont (kivel azonosuljak ebben a filmben???) nélkül kínlódunk másfél óráig, míg végül van egy robotos szekvencia, és az is csak addig tart, amíg elszívok egy cigit. A lassú történetépítés nem egyenlő az unalmas vontatottsággal. Christopher Nolan pl. tudja ezt. De legalább az operatőri munka úgy-ahogy szép. Legalább azt sikerült ellesni a megelőző X-Men: First Classből, hogy hogyan kell alkalmazni az átélezést. Idegesítően agyon is van használva, ráadásul nem is illik a film jelenidejéhez. A First Classben konzekvensen alkalmaztak olyan operatőri fogásokat, amik kifejezetten a 60-as évekre voltak jellemzőek - csorgott is a nyálam.
Ja, ahogy előttem említették, a vonatos jelenet jó, de az már a Spider Man 2-ben se nézett ki rosszul.


Bud Spencer - Elbúcsúzás Bud Spencertől

2016-07-02 01:46.00
Köszönöm szépen Budnak/Carlonak, hogy már akkor megismertetett a B-filmek szépségeivel, amikor Magyarországon még azt sem tudtuk, mik azok, vagy inkább azt hittük, hogy az A-listás csúcsfilmek kategóriájába tartoznak. Mondjuk ezekről a besorolásokról akkortájt, a videotékás-másoltkazettás korszakban fingunk se volt általános iskolás kölyökként. Azt se tudtuk, hogy olaszok. Élményt adott.


A pokol hét kapuja - Vélemények

2016-06-18 04:46.45
Nem érdemes túlértékelni. Ez egy se füle - se farka, undorkeltő, néha félelmetes, nézhető, arra fogékonyaknak élvezhető, a filmtörténet szempontjából viszont mindenképp egyedi horrorkollázs. Amikor Lucio Fulci is szembesült azzal, hogy a további karrierjében már biztosan csak úgy fognak rá emlékezni, mint gore-nagymesterre, akkor fogta magát és rátett egy lapáttal. Az 1980-as szezonban leforgatott három filmet, mindegyiket egy hónap alatt: a Zombik városát, A fekete macskát, és ezt. Mindegyiknek meg is látszik a minőségén a gyorsított munkatempó. Igen, itt nincs kontinuitás, a színészek borzalmasak, a pókoknak csak a fele "működik". Mégis, aki három ennyire hangulatos, és még 36 év múlva is referenciapontnak számító filmet képes letenni az asztalra egy év alatt, az szóljon, mennék hozzá ingyen tanítványnak. (Na jó, legyen csak kettő, mert a macskát nem szokták olyan jelentősnek találni.)
Fulci az átlagosnál több képzelőerővel megáldott iparművész volt, aki úgy termelt, hogy annak nyoma maradt... egészen addig, ameddig nem próbált meg a skatulyából szabadulva átnyergelni (képzavar :) ) a kor divatos fantasyjére. Megint egy évben három-négy filmmel jelentkezett, csak éppen addigra már nem kapott sem annyi pénzt, sem annyi szerzői szabadságot sem, mint addig. Vagy inkább kezdett rosszul bánni velük.


Ne zaklasd a kiskacsát! - Vélemények

2016-06-18 03:18.23
SPOILER!

Fulci magát istenhívőnek tartotta, viszont gyűlölte az intézményesült római katolikus egyházat. Ezzel sok olasz filmrendező volt így... Mégis, ha valaki látni akarja a filmtörténet (egyik - volt még ilyen?) legdühösebb vizuális megfogalmazását annak, hogy "a k* anyád, te rohadt pedofil pap, hogy #$@&%*-nám széjjel az arcodat de iszonyat kegyetlenül!", annak ajánlom a filmet.


Lucio Fulci - Vélemények

2016-06-18 03:05.14
Tegnap ünnepelte volna a 89. születésnapját, már ha egy, a filmvásznon, tévéképernyőn és videoszalagon ilyen kreatívan gyilkolászó filmművész tartotta valaha valamire a születés misztériumát. Egyik lánya, Antonella Fulci szerint a magánéletben kifejezetten élvezetes társaságot nyújtott, nagy gondot fordított a családi összetartó rítusokra, szóval talán nem haragudna meg, ha boldog születésnapot kívánnék neki. Stephen E. Thrower életrajzi könyvéből (Beyond Terror: The Films of Lucio Fulci) is az derül ki, hogy inkább csak a felvételek során volt zsarnok, de egyébként egy jó humorú, szerethetően malíciózus ember lehetett, legalábbis az interjúi alapján. Pedig kudarcos magánélete predesztinálná egy Oscar-díjas életrajzi filmre. Nem nehéz végigkövetni, hogy felesége öngyilkossága, sikertelen párkapcsolatai, az olasz politikai és klerikális elit támadásai, a filmbiznisz állandó megalkuvásra késztető befolyása, folyamatosan romló egészségi állapota mennyiben befolyásolta a filmjeiben nyújtott teljesítményét. Mindezek a körülmények talán inkább a bulvárlapokra tartoznának, és kegyeletsértőnek (höhö) minősülnének, ha maga Fulci nem állította volna őket középpontba főleg élete leszálló ágában, a 90-es évek elejétől a közepéig, amikor már a szintén leszállóágba került mainstream horror is új utakat keresett, de nem talált, ezért elővett egy régóta alulértékelt ikont, akit mutogathat mindenféle horror conokon. Érdemes megnézni a színpadi interjúit, ahol az auteur szerepében tetszeleg - szimpátia kérdése, mennyire jogosan. Én élvezetesnek találom a pózát: amilyen keményen az élet verte Fulcit, ő legalább ugyanolyan keményen vert vissza - általában alacsony vizuális színvonalon, de az utókor szemében igenis ütősen. És egyre inkább magába húzódva. Nem kell hozzá gyakorlott szem: az évek előrehaladtával tényleg romlottak a filmjei minőségei, és ezt gyakran magának is köszönhette. Pl. gyakran adott el forgatókönyveket egyszerre három producernek, aztán hisztizett, ha egy sikeres rendező lelopta az ötletét, aztán támadott mindenkit, végül elhagyta egy-egy stábtag. Ugyanez fordítva is igaz: gyakran a társ-forgatókönyvíró, vagy a producer nem érezte kompetensnek Fulcit a mű megrendezésére, ezért átadta másnak. Ilyen fluidak voltak a viszonyok a 70-es és 80-as évek olasz filmgyártásában. Azonban érzéseim szerint egyvalami változatlan maradt: Fulci mindegyik filmjéből süt az embergyűlölet, a leszarom-fíling. Főleg A New York-i mészárlásból - ott egyetlen karakter sem volt, akivel azonosulni tudtam volna. A producerei vagy ostobák voltak, vagy csak elnézték, hogy általában a pozitívnak szánt karakterei végül csak nem menekülnek meg (illetve nem mindig látjuk a megmenekülésüket), vagy nem érdekelte őket, ha egyszer az exploitation-narratíva volt a lényeg. Talán egyetlen győzedelmes hősre emlékszem a filmjeiből, és az ő maga volt a Cat in the Brain végén - az is iszonyúan groteszk: emberhúst tűz a horgára, pecázni kezd egy jónő társaságában, miközben elhúz a hajóján valami felé... Utána voltak még filmjei, de azokat nem láttam. Lehet, hogy az életöröm is áthatotta némelyik alkotását, pl. az élete során rendezett 13 db. vígjátékát (érdekes szám), de azokat sem volt lehetőségem megtekinteni. A mizantróp Fulci mindenesetre egy megkerülhetetlen figura marad a világ filmművészetében, erről legismertebb rajongója, Tarantino fog gondoskodni, amíg ő is meg nem hal. Születésnapja alkalmából utólagosan kívánom Lucio Fulcinak, hogy nyugodjék békétlenségben.


Démonok között - Vélemények

2016-06-11 01:26.37
Ez a film egy nagyon jó kliséhalmaz, amiből meg lehet tanítani kezdőknek, hogyan kell működő kísértetházas horrorfilmet készíteni. Gondolom, a 2. rész arról szól, hogy hogyan készítsünk folytatást egy ilyennek.


A visszatérő - Vélemények

2016-06-11 01:15.19
Jim Caviezel mint főszereplő nincs az élmezőnyben, de felröppentek a hírek, hogy készül a Passió 2! :D Talán egy 50 éves Jézus eljátszásáért még kaphat Oszkárt.


Piaf - Vélemények

2016-06-11 01:09.13
A film zárójelenete a Non, je ne regrette rien előadása. Az teljes egészében az ismert Piaf-stúdiófelvétel. Elképzelhető, hogy Marion Cotillard egy-két dalbetétnél a saját énekhangját használta, amikor a jelenetben a beszédhang keveredett az énekhanggal. Beszédben nagyon élethűen imitálta Piafot, amennyire meg tudom ítélni. De abban biztos vagyok, hogy teljes dalt, vagy dalrészletet nem énekelt a filmben. Ahhoz túl fátyolos az énekhangja - nem mintha nem lenne jó és élvezhető! Youtube-on van egy-két felvétel, amiben Cotillard énekel, és azok alapján bele is lehet szeretni :) De Piafhoz kevés lett volna.


Aljas nyolcas - Vélemények

2016-06-11 00:54.01
Jó kis ujjgyakorlat volt, de úgy éreztem, Tarantino nem nőtt túl önmagán. Ma már nincs tétje annak, hogy mennyire túlozza el egy rendező a véres, vagy kivitelezésében-mondanivalójában explicit jeleneteket, mennyire nem-polkorrekt, és ez nagy részben Tarantinonak is köszönhető. Nincs már meg úgy egészében a tiltott gyümölcs öröme. Ebben a filmben mintha próbálná megugrani azt a lécet, amit ő maga állított fel. Az tetszett, hogy végre megint van egy íve a stílusnak, ami a véget nem érő cselekménymentes pofázásoktól a gusztustalanságban tobzódó jelenetekig terjed. Ebben maximálisan felismerhető az exploitation-rajongó korai Tarantino. Vagy inkább a kései Tarantino, aki próbálja túltolni a korai önmagát. Ami a legjobban tetszett, az pont a kamaradarab stílusából tökéletesen kilógó flashback: a "nigger" által elmondottak képszerű megjelenítése. Ott leesett az állam, mert nagyon nem számítottam rá. Én ott haraptam rá a tiltott gyümölcs-fílingre, és éreztem úgy, hogy ha ezt a szerepet a 70-es években vállalja el Samuel L. Jackson, akkor soha az életben nem lenne esélye felkerülni az A-kategóriás színészek közé.
Ezeken túl a rendező azt hozta, ami várható volt tőle, kivéve, hogy végre nem kezdtem el azon gondolkodni, hogy ezt a szekvenciát honnan nyúlta le (pedig biztos volt olyan). Én örülnék is, ha megmaradna a jól megírt karakter-orientált drámáknál, ahol tapintható a feszültség, ami egyszer csak robban, szóval nyugodtan ismételje önmagát, de ne ragaszkodjon ahhoz, hogy görcsösen próbálja újradefiniálni azt a Tarantinot, akit "megszerettünk". Ja, és hagyja a fenébe a Panavision 70-et, mert az égvilágon semmit nem ad hozzá a filmhez, ha nem játszik a technikával.


Piaf - Vélemények

2016-06-08 22:40.31
Nem ő énekelt a filmben. Vagy Piaf felvételeit használták, vagy két dal esetében Jil Aigrot adta a jelenetekhez az énekhangját, ő pár éve a Müpában is fellépett Piaf-dalokkal. Cotillard ettől még persze remek színésznő.


Cannibal Holocaust - Vélemények

2016-06-05 12:19.31
szabadlábon


elejére ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 végére

 

Filmkatalógus alsó
Copyright © 2005-2018, www.FilmKatalogus.hu | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Impresszum | Médiaajánlat | DVD üzletszabályzat, kapcsolat | Sitemap | E-mail: info@filmkatalogus.hu

Ez a weboldal cookie-kat használ, melyekre szükség van az oldal megfelelő működéséhez. További információk