Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Kaputt - Magyar Mozi TV, 23:05 |
Szemekbe zárt titkok - Filmbox Premium, 23:15 |
Phillips kapitány - Film+, 23:30 |
Gladiátor - HBO, 23:35 |
S.W.A.T. - Különleges kommandó - RTL Három, 23:45 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
John Larroquette (77) |
Christina Applegate (53) |
Joel Kinnaman (45) |
Billy Burke (58) |
Jill Hennessy (55) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Karácsony megkoronázása |
Miklya Anna |
2014-12-29 13:08.04 |
megvolt a bejelentés már nyáron, tehát a fenyegetés jóval megelőzte a támadást, ez nem kérdés.
most az, hogy Amerika áll emögött... szeretjük az összeesküvés-elméleteket, az biztos, de a Sony ilyen öngólt nem rúgna, azt talán mindenki elfogadja, a kormánynak meg miért érne ennyit hogy többen lássák? még ha casus bellit akartak volna csinálni a hackertámadásból, esetleg:) |
2014-12-28 17:51.37 |
"Mert a Sonyt ért hackertámadás már jóval előbb köztudott volt, mint a The Interview, mint ürügy."
ez mondjuk nem igaz. Phenjan ugye már tavasszal/nyáron kifejezésre juttatta, hogy a film bemutatása esetén komoly reakcióra számíthat az USA, tulajdonképpen hadüzenetnek tekintik a mozi premierjét. ezt követően ősszel esett a hackertámadás, tehát a figyelmeztetés jóval előbb érkezett Észak-Korea részéről. másrészt ugye a Sony ezt a filmet (főleg) egy céllal készítette: hogy az minél nagyobb bevételt érjen el. ezt a téma és a Franco-Rogen páros népszerűsége majhogynem garatálta is, de egyéb "figyelemfelkeltő akciónak" semmi értelme, hiszen a 44 milliós költségvetés plusz a kb ennyi marketing kiadás sose térül meg letöltés útján... |
2014-12-23 10:54.16 |
pedig ha ez nem tetszik, akkor valami mást javasolnék, és biza sokaknak Moore vagy Brosnan jön be, ezt meg nem szeretik. |
2014-12-22 18:29.48 |
hát ha ez nem tetszett, én a James Bond-ozást valami egészen mással folytatnám... mondjuk Brosnan, vagy Moore egyik filmjével, ha már ez a stílus nem fekszik. |
2014-12-22 11:56.58 |
úgy is van:) |
2014-12-22 00:37.55 |
a holttestek egyébként szorgalmasan tünedeztek el, még egy-egy jeleneten belül is:D |
2014-12-21 22:42.51 |
"- Kiforgatja a Szentírást!
- Csak értelmezem. - Isten bocsássa meg... - Jó lenne, de bevallom, nemigen bízom benne." |
2014-12-21 19:30.37 |
hivatalos állás szerint 30 évvel az endori csata után játszódik, ami nagyjából tükrözi ugye a valóságban eltelt időt is. |
2014-12-21 19:17.29 |
ennél el tudom képzelni, hogy jól nézett ki. Jackson igényes rendező, nem is kell őt bemutatni. ő szánt pénzt arra, hogy ne konvertáljon, hanem igazi 3D-s kamerákkal vette fel a filmet. az persze más kérdés, hogy nem hozott nehéz döntést, hiszen ugye egyszerre forgatták le a trilógiát, de 3 részben engedték moziba, tehát nyilvánvaló volt, hogy megtérül ez a ráfordítás.
hogy ezt honnan lehet tudni, hát akár imdb-n is ott vannak ugye a technikai adatok, milyen kamerával vették fel a filmet, annak meg utána lehet járni, mit tud az adott masina:) de a filmek hivatalos honlapjain is utána lehet ennek járni szerintem. plusz léteznek olyan oldalak, ahol összesítik az adott év hamis és igazi 3D-s filmjeit:) egyébként szubjektív véleményem az, hogy tud ez a 3D dolog jól kinézni, mondom, valószínűleg itt is szépre sikerült, de... nem érzem, hogy pluszt tudna adni a narratívához, se hogy igazán kiforrott lenne a technológia. egyelőre azoknak a véleményét osztom, akik szerint a mozizás csúcsa jelenleg az IMAX 2D. de látom, hogy most a 3D-ben van a pénz, már a romkomok is térhatásúak lesznek, az emberek meg futnak rá, anélkül, hogy tudnák, legtöbb esetben átverés a dolog... |
2014-12-21 17:13.02 |
hát fogalmazzuk át a kérdést, ifjú Skywalker:)
miért vennél hamisítványt drágább pénzért? mondjuk a piacon? műszaki áruházban? ez ugyanaz igazából. a hollywoodi producerek az utolsó centért is versenyt futnak, kutyagumi szagú kaparóskártyától 4d-s moziig mindent bevetnek, rajtunk áll, hogy szelektáljunk. sajnos a konvertált 3d nem az, aminek eladják... |
2014-12-21 14:07.56 |
de srácok, ne legyünk igénytelenek:) a 3d nem azért jó adott esetben, mert "hú ez a csatabárd majd' kiböki a szemem", vagy "ejj, de a pofámba robbant ez a robot!" amíg egy filmet hagyományos módon vesznek fel és utólag konvertálják át, az legfeljebb parasztvakítás, vagy bőrlehúzás, de pénzt nem ér.
most egyébként nem a Hobbitról szóltam, hanem a dologról általánosan:) |
2014-12-20 14:44.23 |
tehát ne gondolkozz, csak nézz? igazán röstellem a kötekedést:)
egyébként a jelmezekkel lesz gond, mert bár sok van és szépek is, így harmadik nekifutásra gondolkodnom kell, láttunk-e valami újat... persze egyéni vélemény az más tészta, csak látva a 2014-es helyzetet, a jelölésért is izzadni kell. |
2014-12-20 12:14.21 |
én nagyon szeretem a filmes utalásokat, nem hiszem, hogy összeméregetést kell látni a hátterükben. itt meg aztán volt egyébként több is, nagy klasszikusokra, adta is magát a téma:) |
2014-12-20 12:09.31 |
úgy látom, összeraktad a dolgokat:D |
2014-12-20 01:54.20 |
mondjuk tegyük hozzá, hogy azzal, egy-két dolog szándékosan utal más filmre, még nem feltétlen mérjük az adott alkotáshoz a miénket. sőt, pont az a lényeg, hogy a nagy dobásokra szoktak visszautalni, jellegezetes elemekre, jelenetekre, díszletekre, bármi. ez nem ördögtől való és főleg nem arrogáns:) |
2014-12-19 19:11.18 |
nem beszélve a sok változtatásról, amit a százhatvannégy re-re-release hozott. Han shot first! |
2014-12-19 17:33.31 |
Tarantino.. illetve nem, Pitt mondta a brigantykban:) |
2014-12-19 17:32.26 |
ígyígy:) |
2014-12-18 23:32.18 |
"na lássuk mi a hihetőbb? az, hogy te egy mohó fasz vagy, vagy az, hogy lenyúlta a kokómat a Superman?" |
2014-12-18 22:45.41 |
nem egyszer, nem kétszer. reméljük, most az eredeti trilógia felé terelődik a színvonal. |
2014-12-18 10:31.23 |
a mester már belerúgott saját alkotásába, most pedig reméljük, hogy az igazi rajongók első generációja rendet rak a galaxisban:) |
2014-12-15 21:09.24 |
érkeznek a Broadcast Film Critics jelölései is, amely testület jó eséllyel pályázhatna a díjszezon legellentmondásosabb összetételű szavazói csoportjának címére is. kis utánajárással megállapítható, hogy nem is feltétlen kritikusokból állnak, hanem sok esetben akár Oscar-bloggerekből is (!), jelölt/díjazott filmjeik nem követik a kritikai minősítéseiket, viszont amiért számunkra itt fontosak, hogy az egyik legnagyobb pontossággal jelzik előre az Akadémia által választott alkotásokat (sok helyen 6 jelöltjük van, ez pl segít).
nyilván ebből le lehet venni, hogy több díjátadón úgy tűnik, nem feltétlen az adott szervezet szerinti legjobb filmhez kerül az elismerés, sokan már ezen a szinten is "tippjátékot" folytatnak és egymást befolyásolják véleményeikkel... na mindegy is, íme az idei Critics' Choice jelöltek, nagy meglepetésre ne számítsunk itt, igyekeztek ezúttal is összesíteni a verseny eddigi állását, a kis plusz kategóriákban vannak izgalmas nevek azért... BEST PICTURE Birdman Boyhood Gone Girl The Grand Budapest Hotel The Imitation Game Nightcrawler Selma The Theory of Everything Unbroken Whiplash BEST ACTOR Benedict Cumberbatch – The Imitation Game Ralph Fiennes – The Grand Budapest Hotel Jake Gyllenhaal – Nightcrawler Michael Keaton – Birdman David Oyelowo – Selma Eddie Redmayne – The Theory of Everything BEST ACTRESS Jennifer Aniston – Cake Marion Cotillard – Two Days, One Night Felicity Jones – The Theory of Everything Julianne Moore – Still Alice Rosamund Pike – Gone Girl Reese Witherspoon – Wild BEST SUPPORTING ACTOR Josh Brolin – Inherent Vice Robert Duvall – The Judge Ethan Hawke – Boyhood Edward Norton – Birdman Mark Ruffalo – Foxcatcher J.K. Simmons – Whiplash BEST SUPPORTING ACTRESS Patricia Arquette – Boyhood Jessica Chastain – A Most Violent Year Keira Knightley – The Imitation Game Emma Stone – Birdman Meryl Streep – Into the Woods Tilda Swinton – Snowpiercer BEST YOUNG ACTOR/ACTRESS Ellar Coltrane – Boyhood Ansel Elgort – The Fault in Our Stars Mackenzie Foy – Interstellar Jaeden Lieberher – St. Vincent Tony Revolori – The Grand Budapest Hotel Quvenzhane Wallis – Annie Noah Wiseman – The Babadook BEST ACTING ENSEMBLE Birdman Boyhood The Grand Budapest Hotel The Imitation Game Into the Woods Selma BEST DIRECTOR Wes Anderson – The Grand Budapest Hotel Ava DuVernay – Selma David Fincher – Gone Girl Alejandro G. Inarritu – Birdman Angelina Jolie – Unbroken Richard Linklater – Boyhood BEST ORIGINAL SCREENPLAY Birdman – Alejandro G. Inarritu, Nicolas Giacobone, Alexander Dinelaris, Jr., Armando Bo Boyhood – Richard Linklater The Grand Budapest Hotel – Wes Anderson, Hugo Guinness Nightcrawler – Dan Gilroy Whiplash – Damien Chazelle BEST ADAPTED SCREENPLAY Gone Girl – Gillian Flynn The Imitation Game – Graham Moore Inherent Vice – Paul Thomas Anderson The Theory of Everything – Anthony McCarten Unbroken – Joel Coen & Ethan Coen, Richard LaGravenese, William Nicholson Wild – Nick Hornby BEST CINEMATOGRAPY Birdman – Emmanuel Lubezki The Grand Budapest Hotel – Robert Yeoman Interstellar – Hoyte Van Hoytema Mr. Turner – Dick Pope Unbroken – Roger Deakins BEST ART DIRECTION Birdman – Kevin Thompson/Production Designer, George DeTitta Jr./Set Decorator The Grand Budapest Hotel – Adam Stockhausen/Production Designer, Anna Pinnock/Set Decorator Inherent Vice – David Crank/Production Designer, Amy Wells/Set Decorator Interstellar – Nathan Crowley/Production Designer, Gary Fettis/Set Decorator Into the Woods – Dennis Gassner/Production Designer, Anna Pinnock/Set Decorator Snowpiercer – Ondrej Nekvasil/Production Designer, Beatrice Brentnerova/Set Decorator BEST EDITING Birdman – Douglas Crise, Stephen Mirrione Boyhood – Sandra Adair Gone Girl – Kirk Baxter Interstellar – Lee Smith Whiplash – Tom Cross BEST COSTUME DESIGN The Grand Budapest Hotel – Milena Canonero Inherent Vice – Mark Bridges Into the Woods – Colleen Atwood Maleficent – Anna B. Sheppard Mr. Turner – Jacqueline Durran BEST HAIR & MAKEUP Foxcatcher Guardians of the Galaxy The Hobbit: The Battle of the Five Armies Into the Woods Maleficent BEST VISUAL EFFECTS Dawn of the Planet of the Apes Edge of Tomorrow Guardians of the Galaxy The Hobbit: The Battle of the Five Armies Interstellar BEST ANIMATED FEATURE Big Hero 6 The Book of Life The Boxtrolls How to Train Your Dragon 2 The Lego Movie BEST ACTION MOVIE American Sniper Captain America: The Winter Soldier Edge of Tomorrow Fury Guardians of the Galaxy BEST ACTOR IN AN ACTION MOVIE Bradley Cooper – American Sniper Tom Cruise – Edge of Tomorrow Chris Evans – Captain America: The Winter Soldier Brad Pitt – Fury Chris Pratt – Guardians of the Galaxy BEST ACTRESS IN AN ACTION MOVIE Emily Blunt – Edge of Tomorrow Scarlett Johansson – Lucy Jennifer Lawrence – The Hunger Games: Mockingjay Part 1 Zoe Saldana – Guardians of the Galaxy Shailene Woodley – Divergent BEST COMEDY Birdman The Grand Budapest Hotel St. Vincent Top Five 22 Jump Street BEST ACTOR IN A COMEDY Jon Favreau – Chef Ralph Fiennes – The Grand Budapest Hotel Michael Keaton – Birdman Bill Murray – St. Vincent Chris Rock – Top Five Channing Tatum – 22 Jump Street BEST ACTRESS IN A COMEDY Rose Byrne – Neighbors Rosario Dawson – Top Five Melissa McCarthy – St. Vincent Jenny Slate – Obvious Child Kristen Wiig – The Skeleton Twins BEST SCI-FI/HORROR MOVIE The Babadook Dawn of the Planet of the Apes Interstellar Snowpiercer Under the Skin BEST FOREIGN LANGUAGE FILM Force Majeure Ida Leviathan Two Days, One Night Wild Tales BEST DOCUMENTARY FEATURE Citizenfour Glen Campbell: I’ll Be Me Jodorowsky’s Dune Last Days in Vietnam Life Itself The Overnighters BEST SONG Big Eyes – Lana Del Rey – Big Eyes Everything Is Awesome – Jo Li and the Lonely Island – The Lego Movie Glory – Common/John Legend – Selma Lost Stars – Keira Knightley – Begin Again Yellow Flicker Beat – Lorde – The Hunger Games: Mockingjay Part 1 BEST SCORE Alexandre Desplat – The Imitation Game Johann Johannsson – The Theory of Everything Trent Reznor & Atticus Ross – Gone Girl Antonio Sanchez – Birdman Hans Zimmer – Interstellar |
2014-12-15 01:55.35 |
Paddington, a medve szerves része a brit popkultúrának. Éppen ezért, természetesen óriási várakozás övezte eme közkedvelt figura első egészestés próbálkozását. A CGI-medve és a mai családi mozikat fémjelző színvonal miatt sokan okkal kaphattak a szívükhöz, de aggodalomra semmi ok: ebben a filmben egyszerűen minden a helyén van.
Paul King és csapata meg tudta tartani ennek a szeretnivaló karakternek minden báját és úgy tudta áthozni Paddington-t a könyvlapokról a moziba, hogy a szükséges változtatások nem rombolták le az alapművet. Nem csoda, hogy Michael Bond, a medve megalkotója is mindössze fél perc tesztvetítés után kötélnek állt, noha elsőre nem volt elragadtatva az adaptáció ötletétől. Ő maga is feltűnik egyébként a vásznon egy pillanat erejéig, ahogy integet szeretett medvéjének, mintegy üdvözölve őt ebben az új világban. Olyan szerencsés ötvözete ez a kreativitásnak és az alázatnak, ami – néha úgy érzem – csak a briteknek sikerülhet. Paddington-t nem lehet nem szeretni, ezen a téren lehetetlen volt hibázni, de ülnek a poénok is, miközben nem rózsaszín a film, és könnyeket sem erőlködve fakaszt. Angolbarátként osztoztam Paddington rajongásán Londont látva, persze a keményvonalas angolok biztos felszisszentek politikai utaláson, mely szerint bár különbözőek vagyunk, Londonban mindenkinek van helye. Hát, mostanában nem éppen ez a közvélekedés, még ha ez kedves, marmeládéfaló medvékre nem is vonatkozik. Persze a film megint egy jó kampány lehet a szinkron ellen, mint ahogy minden hasonló alkotás, amiben voice acting nagy szerepet kap. Nem rossz a magyar hang, legalábbis hozza, amit el lehet várni, de képtelen felérni az eredetihez. Ben Whishaw ugyanis nem csupán szinkronizált, de játszott. Bár nem látjuk, de ott van, ő Paddington. Alig várom, hogy a teljes filmet láthassam eredeti hangon, az biztos, hogy mostantól csak úgy fogom megnézni. Persze ott van a szereplőgárda többi tagja, mind egytől egyig kiváló alakításokkal állnak elő; érződik rajtuk a szeretet, amit a könyvek iránt éreznek, és a hála, hogy részei lehetnek ennek a csodának. Mert itt most az történt, ne legyünk visszafogottak. A csodás színek és a képeslapra illő képek varázslatos atmoszférát teremtenek, amit fokoznak a néha meglepően kreatívan használt effektek, és a hangulatos zenék. Persze minden bukhatott volna Paddington animációján, de nem ez történt, a kivitelezés gyönyörű és azonnal felolvasztja az ember szívét ez a kedves medve: ha eddig kellett várni a megfelelő technikai háttérre, hát megérte. Gyönyörű a jelenet, amikor Paddington a perui dokumentumfilmet nézve a vászon felé sétál, és mögé lépve megint otthon találja magát… Hát igen, több ilyen pillanat kéne a műfaj mai felhozatalába! Hálás vagyok ezért a filmért, hogy előhozta belőlem a kisgyereket és hálás vagyok az alkotóknak, hogy így törődtek ezzel a medvével, aki azelőtt annyi szívet meghódított már. Ha siker lesz, nyilván várható a folytatás, ez ma már természetes. Ez a mozi kijelölte a tökéletes csapásvonalat, remélem a jövőben is megmarad az alázat és szeretet, mert Paddington bemutatkozása a nagyvásznon bizony pazarra sikerült! |
2014-12-15 00:26.00 |
Az első rész nem akart sokat markolni, csak egy laza akciófilmnek készült, azt szállította is. Igen, ezektől a moziktól nem bölcsességeket, vagy betonkemény logikát várunk, mégis úgy hiszem, van az a szint, amit illik megugrani. Szerintem ez nem sikerült A szállító kötelezően leforgatott második felvonásának.
Statham még mindig nagyon kemény, mi több szerethető is, nálam ez mentette meg a filmet a totál kudarctól. A sok butaság már megfeküdte a gyomrom, és pont az első rész bizonyította, hogy ilyesmik nélkül is lehet halál laza akciófilmet csinálni. De hát na, emelték a tétet, Statham megszaltóztatja az autót és egy kampóval kapatja le a bombát az aljáról, a rosszfiúk belélegzéssel terjedő vírussal iktatnának ki pár akadéskoskodó politikust (és az egész emberiséget?), szerencsére Mr Szállító szervezete viszont ellenáll, míg kell. A repülőgépes zuhanástól talán megkímélhették volna magukat az alkotók, tudni kell, mi az amit még be tudunk vállalni... A feministák közben szerintem bökőért kiálthattak, már ha néz közülük valaki ilyesmit, "Lola" karaktere valami nagyon gyászra sikerült. Összességében nem sikerült ugyanazzal a szájízzel felállni a második rész elől, még ha az előd sem egy úttörő klasszikus... Persze, a célközönség valószínűleg jól szórakozott, és egyszeri kikapcsolódásnak nem utolsó a film. Csak az agyunkat nagyon messze hagyjuk arra a másfél órára! |
2014-12-15 00:06.42 |
Woody Allen évtizedek óta minden évben előrukkol egy-egy filmmel, ilyen fokú munkatempó azért mindenképp megsüvegelendő. Egyedi hangulatú filmjei közt akad komoly témájú és limonádé is, ez most épp utóbbi, de Allen neve azért garancia a minőségre.
Kifejezetten jól áll egyébként történeteinek ez az újabban előkerülő retrós környezet, mintha egy plusz dimenziót adna karaktereinek. A kivitelezés kivételesen igényes, Khondji aranyló árnyalatban tündöklő képeiben is jó újra és újra elmerülni. Persze a sztori nagy izgalmakat nem szállít, a csavar megfejtéséhez sem kell egy Sherlock, de nem is ez volt a cél. Colin Firth zsigerből hozza a cinikus, életunt angolt, igazán testhez álló karakter ez neki, csak úgy lubickol a ráírt szerepben. Bár némi, talán nem elhanyagolható korkülönbség mutatkozik közte és a spiritiszta hölgy között, mivel a játékidő nagy részében nem romantikáznak, ez nem okoz problémát, Emma Stone pedig remekül illik Allen női karakterei közé. Az egyik legizgalmasabb fiatal tehetség ő Hollywoodban, ezt már évekkel ezelőtt is bizonyította, jó látni, hogy nem kallódik el. Jövőre egy újabb Woody Allen-filmben láthatjuk, illetve Cameron Crowe új mozijában is szerepelni fog, a Birdman-ről nem is beszélve, ami hozzánk csak ezután érkezik. Az idősebb színészek is kiválóak, Eileen Atkins különösen üde színfoltja a filmnek, és bár minden nagyon habkönnyű, mégsem fekszi meg az összhatás az ember gyomrát. Jó látni, hogy Woody Allen továbbra is alkot, ezek a párbeszédek, az ő kézjegyei senkihez nem foghatók. Bár jelen mű nyilván nem kiemelkedő darabja életművének, néha ő is lazíthat, visszarepülve valami múlt századi időbe, ahol szerethető karakterei kedélyes teadélutánokon merenghetnek az élet értelmetlenségén. Csak úgy "woodyallenesen"… |
2014-12-14 21:08.35 |
ezt a leckét már rég megtanultam. de itthon vagyok, mindenki csinál valamit, közben megy a tv, úgyhogy nem kerülte el a figyelmem ez a kis apróság.
ezek a kereskedelmi tv-k csak a társadalom butítására valók, és a bulvárnak nevezett szenny terjesztésére, amiből annyi dózis megfekszi a gondolkodó ember agyát, amennyi egy reklámblokkba belefér. |
2014-12-14 20:38.36 |
a retekklubon bekényszerítettek egy reklámblokkot Piton emlékeinek a közepébe... végül is csak a 8 film legszebb jelenetéről van szó, igazán megbocsátható, hogy közben a bélflóra természetes egyensúlyáról is tanulunk. igénytelen banda. |
2014-12-12 10:40.21 |
áh, teljesen felesleges ez a hőbörgés:) eddig minden díjátadón, ahol volt jelölés, ott volt a 3 vagy épp 5 animációs film között, legyen az kritikai, szakmai vagy bármilyen elismerés. nem hiányozhat innentől kezdve se BAFTA-ról, se Oscar-ról, bundáról persze szó sincs. egyébként imdb-n 8,1-en, rottentomatoes-on 92%-on áll, még a nem kifejezetten reprezentatív filmkaton is 4,57-es... itt az ideje belátni, hogy oké, neked nem tetszett, de a nagy többség igenis kajálta, és egy díjkiosztón pontosan ez számít! a nagy többség, a nagy egyetértés, a konszenzus. lehet persze ujjal mutogatni ezután is mindenkire de ilyen esetben...rajtad a bohócsapka:) |
2014-12-11 18:21.05 |
Jennifer Aniston-nal kell még egyre komolyabban számolni, szépen gyűjtögeti a jelöléseket ott, ahol igazán fontos. Cotillard esélyeire kíváncsi vagyok, igaz, hogy a kritikusok szerették, de az azért nem elég... Amy Adams-nek is van már egy jelölése, úgyhogy nem dőlt el ez a kategória. |
2014-12-11 18:19.33 |
azt lehetett sejteni, hogy ami vígjáték címszó alatt fut, ott lesz jelölés. az a rendezői elismerés az, ami arra mutat, van erő a filmben. |