Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Kapitány és katona - A világ túlsó oldalán - AXN, 18:10 |
Kincs, ami nincs - RTL Három, 18:45 |
Egy befejezetlen élet - Max4, 19:00 |
24 - A szabadulás - Viasat3, 19:10 |
Csak semmi pánik! - Mozi+, 19:15 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Thierry Lhermitte (72) |
Albert Wolsky (94) |
Shirley Henderson (59) |
Katherine Heigl (46) |
Garret Dillahunt (60) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Expend4bles - A feláldozhatók 4. |
Mia Wasikowska |
2016-08-30 17:42.20 |
Most már tudjuk,az év egyik legnagyobb sikerével van dolgunk.
Pedig...lehetett volna másképp. A Dzsungel könyve kinek mi:a műveltebbeknek és olvasottabbaknak R. Kipling félelmetesen jól megírt története,ami nekem például úgy van meg,van mögötte néhány másik írása is:szintén azonos minőségűek.Aztán ott a Korda féle film,majd a Disney 67-es rajzfilmje,ami többünk kedvence(csak épp semmi köze nincs Kiplinghez...),szóval Jon Favreau-nak fel volt adva rendesen a recept. Megoldotta. Amin kár vitatkozni:bár minden CGI,jól néz ki a munkája.Jó,látszik azért az állatok mozgásán,ezek nem valódiak,de ügyeltek olyan apróságokra,beszéd közben a legyeket a fülével hessegeti Sír Kán ,vagy önkéntelen farokcsapás az elefántoknál,stb.Néhol így is a szó legszorosabb értelmében lélegzetelállító a látvány,a film akciójelenetei pedig úgy sikerültek,hogy felnőtt fejjel is lehet rajtuk izgulni. Ám ami a szem eleségén engem személy szerint megragadott,hogy el mertek térni a gyerekesebb rajzfilm tézisétől:itt már Maugli nem egy kicsit "dinnye" legényke,inkább egy gondolkodó kisfiú,akit egy egész jól játszó gyerekszínész kelt életre.Amit hibának rónék fel,a humora nincs kidolgozva,holott a Disney mindig is híres volt a vicces mellékszereplőkről,illetve Akela halála annyi zavart keltett bekövetkeztekor,mint mikor egy politikus jó hírnevére apellál. Továbbá megjelenik az is a végén,ami köré valahol Kipling írta történetét-ez különösen akkor,mikor az állatok megijednek a tüzet tartó fiútól,aki viszont azt eldobva szeretne szembeszállni ellenségével.(No persze azért Kipling nem olyan mértékben van jelen,hogy korunk emberének megfeküdje a gyomrát,de felvillan)Tényleg jó kiemelni azt,a 2016-os Dzsungel könyve mennyire szeretne minden korosztályt kiszolgálni,és újra leírni,mint fentebb,az ez után következő akció mint az addig látottak bár betartják a korhatárt,mégis feszegetik azt dinamikusságukkal,a hangkeveréssel. Jó kis munka ez,mivel szinkronosan játszották a filmszínházakban,érdemes elővenni eredeti nyelven is:jobb.Sokkal jobb.Jon Favreau-nak a végén összejön az,hogy rendezőként jobb,mint színészként.És gyanítom,a CGI mesterek ugyanazt harsoghatták az extrákon,mint anno a Pi életénél:mennyivel jobb volt teremteni,szépséget kreálni,mint robotok,földönkívüliek ,keménylegények pusztítását elősegíteni tudásukkal. |
2016-08-30 16:55.27 |
A Beépítet tudat az a film,ami amúgy hóóót unalmas akciójeleneteket mutogat-de tényleg,még az autós üldözés se jó,egy Cobra 11 42 másodperce izgalmasabb-van benne néhány nagyobb nevű színész:csak épp nincs benne meghatározó főgonosz,jó forgatókönyv meg izgalom.
Ryan Reynolds nem is olyan rég szerepelt egy hasonlóban:ide nem tudni,a 12 percért miért írt alá,ráadásul olyan mintha hiányozna némi idő a filmből:hogy kapják el???Egy olyan ügynöknek egy ilyen slamasztikából simán ki illene verekedni magát,itt látjuk a fal mellett állva aztán vágás...és le van kötözve.Majd jön a teljesen feleslegbe elpazarolt Gary Oldman és a szintén zenész Tommy Lee Jones :főleg Oldman jár borzalmasan,mert jelenetei botrányosak,de a ráncos arcú indián származású kedvencem se érti,ügynöke ezt a melót miért csípte ki neki. Aki nyert ezen a dolgon,Kevin Costner:már a Mr. Brooks is anno sejtette,mennyire jó akkor,ha rossz,és itt az érzelemhiányos,durvább figurát pöpecül hozza,még a keménység is jól áll neki.Costner szekere sajna nem fut jól-a 3 nap halálig például teljesen megérdemelt mód megbukott-pedig ahogy öregszik úgy lesz jobb színész,és a változást is karakterében korrektül letolja.Kapunk aztán némi akciót,a sci-fi vonalat nagyon nem sértjük fel és egy gagyerák csavart a rakétákkal,mert ojjjan okos a forgatókönyv.Igazából ha Kevin gyerek nem rosszalkodna benne,tévéfilm is lehetne-így jobb,mint mondjuk krumplit kapálni,ja az nálam Pesten nincs. |
2016-08-30 10:45.28 |
Vérgyenge.
A Fekete ruhás nő első része a Hammer stúdió újra piacra lépését jelentette:nem mondanám,azóta elárasztottak volna minket jó horrorral.Az amúgy egy kellemes zsánerfilm volt:James Watkins a varázslótanonc szerepétől lázasan menekülnivágyó D. Radcliffe-vel megerősítve -bár fizimiskája inkább gyengítette a dolgokat-egy jól működő,atmoszférájában eltalált kellemes borzongatást készített,kis csavarral a végére.15 millás költségvetésének többszörösére volt érdemes:naná hogy lesz második rész. Ha valaminek jól húzzák le a bőrét,nem zavar:ellentétben a Fekete ruhás nő 2-ben még a szék is ugyanúgy nyikorgott,még a játékok is ugyanúgy mozogtak és a köd is csakis ugyanúgy volt hajlandó gomolyogni.Önmagától semmi nem működött,pedig az írója is ugyanaz volt,és még a történet is lehetett volna érdekes...de nem így. Mert ez annyira volt ijesztő,mint megetetni az aranyhalat,a gyerekszínészeknél még a pornószínészek is ihletettebb előadást rettyintenek a dugás elővezetésében és azt a pilóta gyereket meg se nézem ki játszotta,mert rosszat gondolnék ügynökéről és annak mamájáról.A képi világ se meggyőző,a film meg olyan unalmas,hogy visszasírtam a Tavasz 17 pillanatát,34 epizódban.Ismétléssel,a monológok minden kulcsszavának betanulásával. UI:Most nézem,Norbi tettestárs is lesavazta.Ez fontos momentum,mert tényleg radarral kell azt a filmet keresgélni,ami neki nem tetszik:) |
2016-08-29 18:57.52 |
Asszem....smucig voltam a csillagokkal.
A Dark Floor 4 millánál több eurót kóstált,és ezzel a legdrágább finn horror címével dicsekedhetett a maga idejében.Másik érdekes dolog vele,hogy a lentebb említett Lordi nevű együttes tagjai a démonok???:ez már csak azért is fontos,mert a sztori veleje is tőlük származott. Ami egyáltalán nem rossz:a Dark Floor az a fajta horror-mert vannak itt zombik egyéb kreatúrák is-aminek az ötlete és a hangulata jó:némely ponton a megjelenítése bájosan gagyi és kicsit saját ötletük össze is gubancolta a logikát.Mindenesetre nagyon nincs mit ezen (nem....)megérteni:a kislány a tisztaság ,a fény,egyfajta pozitív jelkép,amit a Sötétség -az a szárnyas muki-meg akar szerezni.Állandó visszatérő horrorokban,hogy a "gonosz" meg kívánja szerezni a "jót":ezek maradéktalanul emberi fogalmak,de leegyszerűsítve,mindenki érti,miről van szó.A többi pedig egy apa küzdelme lányáért,a körülöttük lévők egyéniségüknek megfelelően döntenek,hogy szólnak bele a történésekbe,és mivel a Sötétségnek nem jön össze a dolog,mindig újra próbálkozik(mint ahogy az embert is ugye az ördög,a bűn folyton csábítgatja,beszéljük bele ezt is,de nem is kell,ott van)A kizökkent,megmerevedett idő az,amiben karaktereink kovályognak,lehet betudni sőt egy ponton azt mondom,egy másik dimenzióban vannak már-mikor az apa benyit a nővérekkel,betegekkel teli folyosóra,de őt nem látják.Pazarul el van találva az üres,néptelen,kongó hangokat kiadó kórház,ahol fokozatosan jönnek elő a "borzalmak"-már mondjuk amit az alkotók annak gondoltak,mert szerintem inkább pusztán érdekes film ez,mint félelmetes. És....én nem bánnám,ha erre a dologra rázuhanna valami nagyobb filmes,mert tényleg...szóval,jó kis darab ez,szerintem alulpontoztam,de vannak bibijei.Színészi játékkal gond semmi,igazából sorozatokból jöttek az emberkék,a démon-rockerek meg....jó,más a foglalkozásuk:) |
2016-08-29 16:13.48 |
azaz,szép volt |
2016-08-29 14:35.28 |
tudja ki követte még a parancsokat,??hitler! |
2016-08-29 13:43.51 |
Amiért mind a 3 Hideg prédát meg lehet dicsérni:nem szuperszexi csajok meg kigyúrt srácok rohangálnak ész nélkül a gyilkos elől,átlagnorvég a felhozatal-de szép szót alkottam megint:)
Viszont a film visszaesés:itt a múltba megyünk,hogy megtudjuk,hogy lett a csákányos mikulás ilyen nagy pernahajder,még a rossz szülői magatartás is lerágott csont.Aztán ugrunk az időben-ha van kedved,a pontos évet is be tudod lőni,Kim Wilde:You Keep me hangin on slágere megy kazettáról-pár fiatal behatol az erdőbe hogy aztán ott gombát szedj...fenéket,meghaljon.Nincs felesleges dugás,viszont vér se nagyon,meg izgalom se sok:érezhető az erőteljes visszaesés.Annyi még ügyes,a második résszel ügyesen összekötik a dolgokat. De ez szerintem jó filmhez édeskevés,még Wilde zenéje se segített az unalmamon. |
2016-08-29 13:33.04 |
Nem mondhatni,hogy az alkotók megerőltették magukat a forgatókönyv írásakor.
Persze,nem is kellett:ez thriller/horror,annak közepes,és az amerikaiak már rég megcsinálták:Halloween 2 volt a címe(Nem,nem a nézhetetlen remake.)A csákányos meg amúgy bármivel gyilkos feltámad halottaiból,a kórházban kicsit kevés a beteg így több a személyzet mint akiket el kell látni,és nagyjából minden a kiszámítható mód megy előre,ahogy az ilyen filmeknél megszokhattad.A néma pusztító amúgy sokat lop Jason vagy Myers alakjából,és az őt játszó színész felkészülése annyiban állt a forgatásra,oldalra széles mozdulatokkal csapkod jobbra-balra:szövegkönyvet nem kapott.Van benne pár morcibb jelenet,egy rohadt jó poén meg...más semmi.Nézhető. |
2016-08-29 12:01.36 |
mi meg nem tudjuk,te mit néztél:)) |
2016-08-29 12:00.29 |
kedves roszner,ehhez a filmhez amerikának semmi köze nem volt,európaiak készítették.sebaj.azért képben vagy |
2016-08-27 19:43.47 |
mert minden információ elhangzik a valós élet szereplőiről,mikor megy a film,mondanak is adatokat a végén |
2016-08-27 19:20.03 |
Bizony az év egyik legjobb thrillere.
Az Eye in the sky Alan Rickman utolsó munkája:méltó búcsú és innen ajánlanám szívből rendezését,amivel méltán bizonyította-a Virág románcáról beszélünk-túl hihetetlen személyiségén és kétség nélküli remek színészi érdemein egy mélyen érző,apróságokra,szépségre fogékony igazi úriember távozott az év elején közülünk:itt sem tud rossz lenni hát. De a film sem. „A háborúban az igazság az első áldozat” -írják ki az elejére,és valóban:az Eye in the sky az a fajta mozi mely elgondolkodtat egy problémakörön,érzelmeket ,véleményt kreál nézőiben:ám,és ez nyomatékosan fontos!!nem áll semelyik oldalra sem,nem bírál vagy mondja azt,ennek vagy annak az oldalnak igaza van.A film megértésének pont ez a kulcsa,hisz minden karaktertől az mondható el,szemszögéből...igaza van.Még annak a szemét politikusnak is,aki gyávaságból kihátrál és más vállára helyezi a döntés súlyát. Az Élet ára egyetlenegy katonai bevetésre összpontosít:amerikai és angol közreműködéssel a modern háborúk új csodafegyverével,drónokkal "tennének el láb alól" olyan személyeket,melyek ezen nagyhatalmak listáján igen előkelő helyet foglalnak el.Mivel az idő fontos kérdés,már ez megadja az amúgy első pillanatban rém egyszerű sztorinak a megfelelő adrenalinlöketet,ám az okos-néhol persze szándékoltan kierőszakolt helyzetekkel játszadozó -forgatókönyv egy percre sem ereszti el a néző figyelmét. Alapvető dilemma:egy vagy sokak???Egy kislány vagy később esetleg több?Érvek,ellenérvek,egyre nagyobb hatalmú szereplők tűnnek fel olykor csak másodpercekre,hogy katonáknak adjanak instrukciókat,hisz az elsőre katonai feladat lassacskán átváltozik valami teljesen mássá.A "Járulékos veszteség" fogalma mára a civilek számára is ismert-tegyük azért hozzá,ha mi lennénk szenvedő alanyai,sok mindenki újragondolná nézeteit egy újsághír vagy TV híradó bejátszása után. A film 90 percen keresztül zakatol,katonák,politikusok-élesen eltérő az amerikai és az angol reagálás!!!(és az sem mellékes,melyik politikust hol,melyik országban érik utol....)és hiába az elvileg olajozottnak tűnő csapás,mivel a fegyvereket is emberek kezelik,a drónpilóta reakciói bár elsőre túl direktnek tűnhet,ám pont emberi volta miatt érthető(Akkor ölne először,és nem mindenki kezdené egy ártatlan élettel)Gavin Hood drámája attól hatalmas és hihetetlen erős,hogy a benne szereplőkről,múltjukról semmit nem tudunk,jellemükről e pár óra alatt kell némi körvonalat kapnunk,és mint néző de használjuk a laikus szót,beható képet kaphatunk parancsláncról,hogy egy ilyen,sebészinek elkönyvelt és nevezett csapás mennyi háttérvéleménnyel,munkával ,esetleges éles különbségekkel adott pillanat értékelésében járhat,és hogy annak az érmének,amire mi és én pláne támaszkodunk több esetben,nem kettő,hanem jóval több oldala is lehet. Továbbá,szemben A. Niccol hasonló filmjével,a végén sincs happy end:van áldozat,van olyan halál,amikről a katonák,a drónpilóta a politikusok nem is tudnak,csak remélik valahol,hogy elkerülték:hát nem.Ők hazamennek,élik tovább életük,teszik a dolguk,ami hasonló lehet mint amit itt láttunk feszülten és mesterien elmesélve,embereknek,családoknak pedig tönkre ment az életük,mert pechükre oda születtek,ahol a nagyhatalmi játszmák ilyen helyzeteket eredményezhettek.Óvatosba hozzátenném:pont az itt látható sérelmek,gyász vezethet ahhoz a dühhöz ,gyűlölethez,hogy valakit beszippantson radikálisabb szervezet,terroristacsoport és legközelebb már egy bevásárlócentrumban vagy piacon találja magát nem csekély robbanóanyaggal testén. Az Eye in The Sky átgondolt munka,nem az akciókra,lövöldözésre van kihegyezve,morális kérdéseket vet fel,katonai gondolkodásba,politikusok döntéseibe akar egy problémán keresztül bepillantani:teszi ezt csodálatos színészekkel-Helen Mirren ,Rickman és itt van a Tom Hanks film kalóza is!-remek párbeszédekkel,értő és izgalmas rendezéssel,jóval többet nyújtva,mint a nálunk kiadott DVD borítója sejtettné. |
2016-08-27 17:19.38 |
Hajlott a kezem a hármas felé,egy ok miatt:hogy alacsony költségvetésből a robotok effektjei egész nézhetővé voltak téve.
Egy csapatnyi katona meg öntudatra??ébredt robotok:Steven Gomez filmje akár egy Predator mozi is ígéretét is hordozta ,vagy néhol el is gondolkodtathatott volna,ehelyett kapunk piffpaffpuffpiffpuffpaff...és ennyi.Karakterábrázolással se nagyon múlatta az időt,pedig Mills-ben ott a lehetőség,hisz a robot/ember pengén táncolna műtétje miatt:a többiek csak hullajelöltek,és mivel tré színészek játszották őket,no annyira is emlékezel rájuk a végére. Persze,ez nem Asimov,ez csak lövöldözés:olyan "B" kategóriásan megcsinálva,az eredetiség teljes hiányával.Azt meg már nagyon unom,hogy az ellenséget-itt a robotokat amelyek már ellenállnak-az elején gyakorlatilag meg sem tudják karcolni,a végére viszont úgy szedik le őket,mint Aleska D. a férfiak alsógatyáit a hírek szerint Dubaj-ban. |
2016-08-27 12:18.58 |
nála a szövegértelmezés nem létezik,mert olvasni sem tud.ápolói szerint a slicclehúzással is gondjai vannak |
2016-08-26 19:23.41 |
A Dolls kellemes múltidézés:nem nagy elvárásokkal.
A 80-90 es években piszok sok ilyesfajta horror készült,jobb-rosszabb minőségben.Stuart Gordon is leginkább a horrorhoz köthető,ez pedig egy szerethető munkája,a végére még némi...hm,tanulság is akad. A történet szerint néhányan egy vihar miatt egy furcsa házban rekednek,ahol egy még furcsább házaspár az úr.Ezek aztán nagyjából csak a végére kerülnek elő újra,addigra viszont akiknek meg kell halni,hát...úgy is tesznek.Legalábbis földi testüket elhagyják,hogy.....na és itt jön huuhuhhhuuuu mekkora csavar!:)) Vér is van benne,a babák megjelenítése néhol stop-motion ami annyira nem tett jót az összképnek ám mégis az atmoszféra és a humor-mert az is van benne-kárpótol sok mindenért.A Babák azt hozza,amire készült-még mai szemmel is fogyasztható. |
2016-08-26 17:01.41 |
Jó kis film volt estére.
A történet nem túl bonyonyult,nem is cifrázzák:igazuk is van,minek??A film eleje a természetben játszódik,amúgy az az izgalmasabb,bár a végével sincs túl nagy gond.Ismertebb színészek is játszanak benne,az operatőri munka vitán felül remek-mikor "fut" a kamera,nagyon hatásos!!-és helyenként durva is.Igazi agykikapcsoló,izgalmas darab ez,még a mozit is megjárhatta volna igazából nálunk is:pont az operatőr miatt. |
2016-08-26 16:15.01 |
Sajnos mi magyarok-és úgy a világ nagy része-egy erősen cenzurázott változatot figyelhettünk meg.
A Bűn és kéjvágyat sokan undorító és beteg filmként élnék meg(ha látnák...),holott egyszerűen a japán társadalomról mutat keresztmetszetet.Oly könnyen bánnak el többen persze hihetetlen ráérzéssel egy több ezer éves kultúrával,miszerint az perverz és beteg:egyszerűen csak más.Felfogásban,a szexualitással való hozzáállásban és gyakorlatilag....mindenben. Ki kell írni hát,akik nyitottak befogadni a mi,európai gondolkodásunktól teljesen eltérőt,azok bukjanak erre az alkotásra:hisz nálunk mekkora felhördülés volt abból a neten néhány fórumon,hogy Japánban délutáni showműsorban szopni tanították a háziasszonyokat,vagy lovagolni a faszon,ahol 50-60 nő verte magát nyársra egyszerre egy teremben:és hogy milyen furcsaságok vannak a szigetországban,maga a szopás,vagy ahogy a nő arcára élveztek,ki van takarva,ugyanígy a nemi szervek találkozása. Izumi egy híres író felesége:és mint ilyen,a mi mércénkkel élve el van nyomva,ha nem a megfelelő szappan van kitéve urának,jön a fedés,mindenben kívánságát lesi,még a papucsnak is megfelelő szögben kell állnia.Szemlátomást valami olyan szerep az övé,amit errefelé elképzelünk a nőkről egy családban-és amitől az emancipuncik -talán sőt valahol joggal-viszolyognak és hőbörögnek(Nem gondolva arra,évezredek állnak emögött....)Izumi sorsa fokozatosan változik,előbb egy áruházban hostesskedik,majd kiköt egy modellügynökségnél,ahol aztán gyakorlatilag meg is erőszakolják.Ám...szemmel láthatóan ez se volt annyira ellenére-hisz férje szexuálisan elhanyagolta. Az erőszak Japánban igen érdekes dolog:vannak olyan videók,ahol járműveken teszik azt,nyúlkálnak fel nőknek,taperolják,leszopatják vagy meg is kefélik őket és bizony nem mind megrendezett!!Az utazók közben olvasnak,másfele néznek:hisz ami nem rájuk tartozik,kultúrájuk szerint közük nincs hozzá.(Az aktus és egyebek ugyanúgy kitakarva)Izumi lassan egy teljesen más életet kezd el élni,egy titkos életet,aztán Mitsukóval való megismerkedése ráébreszti,a szexért akár pénzt is kereshet:holott igazából nincs rá szüksége. Az egyik legjobb rész a filmben,mikor azok a pasik,akik addig ingyen megkapták mikor fizetni kéne érte,meglepődnek rajta:ebben egyformák vagyunk mi faszik,a dugást magától értetődőnek vesszük,és hányan beszélünk úgy egy csajról,mert szereti az életet de nem pénzért kefél,hogy kurva....és ezt a bélyeget süti rá saját neme is.Izumi spirálba kerül,mely egyre lejjebb húzza,egyre mélyebb a mocsok,kiderülnek a férjéről is dolgok közben pedig párhuzamosan kapunk egy nyomozást is,nem akármilyen durva képekkel.A Bűn és kéjvágy erős film:és pont abban a legjobb,amiben kell. Azaz,nem ítélkezik:csak bemutat dolgokat,meghökkent,a néző pedig gondoljon,amit...hát,akar.Ebben persze nagyrészt bele fog folyni az a kultúrális légkör,amiben felnőtt,és nagyon az,amit a szexről gondol....Hadd legyek vulgáris,akik számára a szex a megszokott,20 perc puszi oszt alcsizunk,semmi perverzitás,játék,meglepőbb helyeken kúrás pláne félredugás!!!!!!--na azok hagyják is ki nyugodt szívvel ezt a majd két órát. Mert elmennek pont előítéletük,szégyenérzetük,neveltetésük okán a film lényegi elemei mellett,a Japán társadalmának furcsa és meghökkentő kettőssége mellett ,vagy olyasmi mellett,hogy egy nő miért ne használhatná a saját testét(volt nem egy társadalomkutató,aki olyat mondott,a prostik akik függetlenek voltak,az első feministák is lehettek!!),és miért olyan a társadalom,mert egy nő szereti a faszt,megbélyegezzük azzal a szóval.....véleményt,érzelmeket,gondolatokat generál,közben pedig egy bűnügyet is megoldanak,de az valahol egy mellékszál,hisz nem az a lényeg. A film technikailag korrekt,szépen fényképezett,néha nekem kicsit sokat kiabáltak:de ez hozzátartozik Ázsiához pláne a szigetországhoz.Megumi Kagurazaka viszont olyan gyönyörű,hogy tényleg csak költőkhöz kell fordulni szavakért dícsérete miatt,és azt a természetes,csodálatos cicit,csöcsöt minden férfi nyalogatná,babusgatná:srácok,ezért kell hosszan keresgélni,amíg ilyenre akadsz:).Szexista voltam:de vazzeg,férfinak születtem,és a nők is így tárgyalják ki a jó hapsikat,nem?Szóval:baromi jó néni:)) Ez a japo film haladóbbaknak való:nem a meztelenség miatt vagy mert a végén két kisgyerek előtt hugyozik a nő(Japánban a test funkciói is más elbírálás alá esik,régen is ment valaki az úton,szarnia kellett felhúzta a kimonóját és megtette,majd jött a paraszt és a trágyát elvitte a földjére mintha mi sem lett volna természetesebb és könyörgöm....majd minden nap kitesszük a kábelt,legyél szép vagy ocsmány,hát nem tényleg természetes?????)-hanem mert ....francba,nézd meg a filmet meg amiket leírtam,azééééé! |
2016-08-26 15:13.39 |
ennek értelmezéséhez olyan ostobának kéne lenni,mint te vagy??bocs,nem megy |
2016-08-25 18:58.03 |
Életem egyik nagy tette,hogy a végére értem. |
2016-08-25 17:24.50 |
Értékelhetetlen.
Ezek a Beavatott filmek azok,amik a young adult farvízén eluszkálnának:az első nézhető,a második néha ezt meg úgy elbaszarintották,hogy egyenlőre moziba sem lesz a vége.Érthető,miért:a Hűséges szeretne okos lenni,-hisz a ya filmek azért szólni is kívánnának néha valamiről-de csak kiscsopis ovisoknak mondhat újat:logikátlanságokat,banalitást viszont bárkinek. Persze,lehet azt írogatni,az csak film,meg te miért nem tudsz rajta szórakozni,faszért játszod?? a kritikust:barátom,a válaszom,akkor Neked bármi lemegy a torkodon innentől,mert miért ne.Máshol meg mikor Te kritizálsz,gondolja mást ugyanezt(ugyebár...) De,vissza ehhez a marhasághoz:az a menekülés az elején,gyermeteg,butus és még a CGI is tréfásan Lidl kompatibilis .Aztán naná hogy az egyik mellékszereplő megáll,hogy jól hátbalőjjék-kötelező fájdalmas halál-onnatól meg jönnek az új szereplők,David meg egy akkora blöff a sztoriban,ami azért szűz nézőknek is,legalábbis a gondolkodó részének illene nevetségessé válnia. De,még nyeljük be ezt is!!Zuhanást,amit négyes bármikor túlél mert lezuhanni csak szépen lehet,meg újra az árulja el őket aki múltkor is,ezek szerint a főszereplőink is hülyék-csak én láttam Shailene Woodley arcán azt,hogy már szégyenli a szerződését ami ide kötötte??-és a tiniszerelmet,amibe oké,egy bőnyálas szopás vagy egy anális kaland értelemszerűen nem fér bele:de ezek megpuszilni is úgy puszilják egymást,mint én a 25 éve nem látott és utált rokonaimat!!!Ebbe a filmbe minden mondat buta,nagyjából minden karakter sötét és könnyen átverhető:aztán odaérünk a végére. Na ott aztán.... Bojler. Szóval,jön a gáz.Hogy felejtsenek(Amúgy miből is gondolta a nő,hogy csak az egyik kaszt beszippantva , na azt fog emlékeitől megszabadulni?????És az akart vezető lenni....)Ami,mert filmről beszélünk,naná hogy a levegőtől eltérő színű:meg tud különböztetni attól a további percekben,ez filmes fogás kötelező ezen a szinten.Ám a készítők szemlátomást gondba voltak azzal,annál nehezebb vagy könnyebb legyen:így ahol hőseink állnak,kultúráltan megáll a sarokba,ott hömpölyög meg kártyázik és a molekulák egymást közt pletykálnak , amíg Tris meg nem állítja kitörését,ám máshol gomolyog és úgy egyébként próbál úgy viselkedni,mint egy ...gáz.Igazából Négyesék akármeddig állhattak volna ott,rájuk nem volt veszélyes,vigyáztam kérem,a gáztól el is lehet futni!!!!!!! és mikor Tris odapuffant...hát,minden megoldódik.A felejtőgáz seperc alatt eltűnik,mert csak,akik meg belélegezték,addigra a fél város,hatása onnantól nem számít,mert Tris puffantott,és pláne mert nyolcvan csak. Vazzeg,ez ultraszar. |
2016-08-25 16:44.34 |
Stephen King története a Minden sötét....című novelláskötetben jelent meg:nem is igazán horror volt,inkább egy lassan kibontakozó dráma,ahol Darcy(Joan A) egy véletlen során rájön,a férje sorozatgyilkos.King hősei igen sokszor nők,most is Darcy szemszöge a lényeg,az ő hozzáállása,tettei,hogy az ilyet egy jól működő,igazi amerikai "reklámházasságban" hogy lehet(ne) feldolgozni.
A forgatókönyvet is maga a "mester" írta,és bár a horror szerelmesei csalódni fognak benne,én élveztem minden percét:mert ez egy komolyabb hangvételű,másabb húrokra játszó King,aki inkább elgondolkodtatni akar,mint szórakoztatni akár.Érdekességkép megjegyzem,a történet magva bizony valóságra épült. A Jó házasság atmoszférája nagyon rendben van,színészi játéka pedig magabiztos kezekben:Anthony LaPaglia remek,de a műsor egyértelműen Joan Allen-é,aki irtó erősen hozza karakterét.A sztorit King felhígította,átírta,de a lényeget benne hagyta:sőt a végével is kezdett játszani,nem is rosszul,úgy,hogy a gerinc ott is megmaradt.Néhány kisebb ijesztgetés belefért,bár ez inkább a műfajnak szólt és nem a nézőknek:a Jó házasság kellemes thriller jó játékkal a horror koronázatlan királyától,aki pedig akkor a legjobb...mikor nem azt ír,vagy csak súrolja azt. |
2016-08-25 16:06.55 |
nos,a dc kedvelők többsége azon a szinten mozog szemmel láthatóan,mint az a kalel vagy kalauz vagy csabesz vagy kikínom...onnantól meg nincs mit magyarázni |
2016-08-25 16:04.49 |
helyett te szerencsétlen,ezt még a kommunizmus alatt letolták a tv-ben.legalább másolni tudnál. |
2016-08-25 16:03.23 |
mivel életedben nővel 8 percnél többet nem töltöttél együtt,mi mást is írhatnál |
2016-08-24 18:20.46 |
nem véletlen,hogy ide is írod,amire oly kíváncsiak vagyunk:) |
2016-08-23 16:54.49 |
DE HÜLYE VAGY |
2016-08-23 10:37.40 |
igazad van.már az értékelhető,olyan rossz volt jesse ,hogy legalább felfigyeltem rá unalmamban. |
2016-08-22 19:50.29 |
2016ban díjaznak:) |
2016-08-22 19:49.56 |
kaphatott volna...ha egy 2014!!es filmet 2016-ba jelölnek ugyebár....
2016 - Oscar-díj - a legjobb látványtervezés (Lisa Thompson, Colin Gibson) 2016 - Oscar-díj - a legjobb jelmeztervezés (Jenny Beavan) 2016 - Oscar-díj - a legjobb vágás (Margaret Sixel) 2016 - Oscar-díj - a legjobb maszk (Lesley Vanderwalt) 2016 - Oscar-díj - a legjobb hang (Ben Osmo, Chris Jenkins, Gregg Rudloff) 2016 - Oscar-díj - a legjobb hangeffektus vágás (David White, Mark A. Mangini hangvágásban,maszkokban amiben meg ez kapott,verhetetlen volt. |
2016-08-22 14:14.12 |
nem remake lesz |