Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Kapitány és katona - A világ túlsó oldalán - AXN, 18:10 |
Kincs, ami nincs - RTL Három, 18:45 |
Egy befejezetlen élet - Max4, 19:00 |
24 - A szabadulás - Viasat3, 19:10 |
Csak semmi pánik! - Mozi+, 19:15 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Thierry Lhermitte (72) |
Albert Wolsky (94) |
Shirley Henderson (59) |
Katherine Heigl (46) |
Garret Dillahunt (60) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Expend4bles - A feláldozhatók 4. |
Mia Wasikowska |
2016-09-10 14:40.07 |
A harmadik évad miatt -és a vége miatt-növeltem a csillagok számát a maximumra.
Pedig itt is volt néha unalom:Eva Green bolondokházas-része -talán a negyedik volt-hiába a nagyszerű színésznő és egy méltó partner mellé,túl volt írva.Ezzel szemben a sorozat harmadik etapja összességében gyorsabb,összeszedettebb volt-és,szép. Erre az alkotásra illik azt írni:igényes.Az eredeti cím utal valamire:ám a néző ragyogó képekkel,centikre kielemzett,remek karakterekkel és jó színészi játékkal találkozhat nézése közben,ami jóval túlmutat a horror kategórián,és ez a sorozat javára válik. Én nem mondom azt,ez mindenkinek való,nem:ez inkább azoknak való,akik olvasták Shelley,Oscar Wilde,Stoker,Stevenson és a többiek írásait,így tudják,hogy John Logan gótikusabb húzásai,a szentimentalizmus ,a romantika épp hogy ezen alkotók előtt akar tisztelegni.Logan ugyanis a viktoriánus Anglia "szörnyeit??" tette meg főszereplőknek,néhol egész más színben feltüntetve őket:ám mégis,az alapművek motívumai fellelhetők munkájában.(Ezért kéne olvasni,sokat,dehát....)A korabeli Londont is mívesen hozzák a képernyőn,és még a fogak is lepedékesek,gusztustalanok. A harmadik részben pedig átcsábulunk a Vadnyugatra,kapunk egy apacsot is-Wes Studi-nak gyakorlatilag már az arca mindent elmond,de színészkedni se felejt el sosem,és karaktere Geronimo-nak adja meg a tiszteletet-megjelenik Dracula sőt a szüfrazsett mozgalom felé is kacsingatnak,ügyesen megoldva annak horrorosabb változatát.Valahogy minden a helyére kerül,Dorian Gray hiába áll a fényben,övé lesz a magány,és vannak,akiknek meg kell halni a végére:mert ez mégiscsak horror/dráma. Viszont az elképesztően szépre sikeredett. Eva Green(Vanesse Ives) karaktere az,ami körül azért majd minden fontos esemény kibontakozik:ő az események motorja,és a remek színésznő kegyetlenül meghálálja a bizalmat.Green egyszerre tud szexi és visszafogott ,ugyanakkor szép és ocsmány is lenni:érthetőek azok a jelölések a kisasszony neve mellett.Sorsa törvényszerű,épp ezért drámai:múltjának démonai sem eresztik,ritkán volt csak boldog és bár választja a sötétséget a végén,-nem csak csábító volta miatt hanem mert egyszerűen lelkileg is kifárad-tudja,az nem helyes út,és azzal is tisztában van,jogos sorsa a halál. Ám ahogy azt a nézők megkapják... Megmondom őszintén:csodaszép volt az utolsó negyed óra.Josh Hartnett élete legjobbjával rukkolt elő,a gyertyák ,az a terem hihetetlen díszletet adott és volt valami nemes,valami magával ragadó abban a halálban,ahol az egyre feljebb kúszó pazar zene csak még jobban befonta az ember lelkét,jóval többet adva annál,mint amire várnánk.Rory Kinnear szavai,a verselés pedig...nem felrakták az I-re a pontot,hanem egyszerűen aranyba csomagolták. Minden idők egyik legjobb sorozat-fináléját kaptuk-vagy,kaptam,ahogy tetszik. Én azt mondanám...keresni kell ezt a darabot.Vannak hibái,ám erénye több:és -bár mindig is hánytam itt az ajánlásoktól,mert ami nekem tetszik,miért tetszene egy teljesen más kultúrális háttérrel,érdeklődéssel stb megáldott valakinek???-azok,akikben némi szépérzék is van,tegyenek vele próbát,mert ráérezve ízére,kellemes élményben lehet részük. Én mindenesetre őszintén köszönöm ezt az élményt.Kár...nagyon kár,hogy vége. |
2016-09-10 13:43.12 |
nem is erről van szó,papucsállatka,hanem arról,hogy mi az,ami hiányzik belőled az észen kívül-és amiért a fentebb említett élőlény előtt is szalutálnod kell. |
2016-09-09 20:20.04 |
igazából...az életből merített:)) |
2016-09-09 16:02.40 |
A Doppelganger jelenségről?? egész sok mindent lehet megtalálni a neten.Sok baromságot is...
Ez a film,hát...indul egy thrillernek,kicsit pszichóba,viszont a tempóval gondban vannak a készítők.Drew Barrymore borzalmas gyenge,az egész csapatból csak a jófej havercsaj üde színfolt:ki is lóg rendesen teljesítményével.Gondolnál egy Gyilkossághoz öltözve/Elemi ösztön vagy ilyesmi/valami végre,aztán... A Doppelganger itt lesz érdekes,és nekem sír illetve mosolyog az egyik szemem:a sírás azért,mert akkora őstulokság az utolsó 10 perc,hogy arra nehéz szavakat idecitálni,és nem is illik amúgy az egész film hangulatához vagy amerre tartott a sztori.Ugyanakkor meg azért nevet,mert ami történik,régimódi kézimunkával oldották meg,nincs nyavajás CGI,ömlik a vér amit látunk,perverz mód a horror irányába tolja a szekeret,és kicsit....élveztem,hogy bele mertek menni valami másba,durvábba,keményebbe. Furcsa egy film ez,kétségkívül kettősség jellemzi,és hiába a WTF gondolat azokban a percekben,ha végig azt az irányvonalat követik,jobb film lett volna-szerintem. |
2016-09-08 19:53.02 |
nem.akkor igazat írtál.később ide írtad,csak azért adsz egyest,mert mások szerint annyira jó,te meg ezt nem érzed.ebben az van a magyar nyelv szerint,hogy elismered értékeid,és nem úgy gondolsz rá,mint őzike,aki első pillanattól nem csípte.
ezért hát minden ideírt szavad hazugság. a gond,többször itt lejárattad magad.írtál olyan matematikai hülyeséget,általánosban nem tévednek olyat kisgyerekek a mászókán ülve,filmekről őssutaságokat és tényleg ne menjünk bele.anyámról annyit,ha a hozzád hasonlók szájukra veszik,attól jobban lesz:büszke arra mikor ilyen faszfejeket leálazok,mikor az ilyen egyedek idegesek lesznek és nem tudnak válaszolni mást csak...hát marad ő.aput nem akarod szádra venni??majd átadom neki a temetőben:) |
2016-09-08 17:09.15 |
a prometheus megosztó lett csupán:sok embernek meg tetszett.többeknek meg,akiknek nem,azért nem,mert szerintük nem volt benne sok alien:))
de,mivel siker volt,jön is a folytatás vagy mifene.szerintem amúgy a prometheus kurva jó volt-ez persze magánvélemény-mert pont hogy kísérlet volt afelé,hogy egy gondolkodósabb,lassabb,igazi sci-fit bámuljunk,eszméletlen képi világgal nyakönöntve.hogy persze kinek mit jelentett,más lapra tartozik,nekem ezt. |
2016-09-08 15:26.46 |
A gerinc,már megint:))
"Hát én ezt nem értem. Hogyan kerülhet ez a film az első helyre? Ez valami tömegpszichózis? Még az imdb-n is az első helyen áll...... Jó film, meg minden. Tényleg. De mitől a LEGJOBB? Jobb, mint..... "--a te szavaid. hadd ne másoljam ide,miért adtál rá egyest,már így is kiröhögnek többen.őzike legalább tartja véleményét. mekkora trágya vagy te |
2016-09-07 15:16.22 |
DDDD
Egy darab szar lett” – foglalta össze tömören a véleményét Mel Gibson a Batman Superman ellen című filmről. A velencei filmfesztiválon nyilatkozó Oscar-díjas sztár nem érti, miért költ olyan sok pénzt Hollywood a szuperhősfilmekre. Talán már Mel Gibson sem tudja a napját, mikor kapott olyan sok dicséretet a filmes szaklapoktól, mint most, a velencei fesztiválon debütált Hacksaw Ridge című háborús filmje kapcsán. Az egykori akciósztárnak tíz évébe került, hogy maga mögött hagyja a botrányait, és ismét egy általa rendezett filmmel tudjon kiállni a nyilvánosság elé. A forrófejűsége nem múlt el nyomtalanul, ezúttal a hollywoodi szuperprodukciókról nyilatkozott keresetlen őszinteséggel. Mel Gibson a Hacksaw Ridge című film velencei világpremierén Forrás: Anadolu Agency/2016 Anadolu Agency/Primo Barol Gibson szerint nem kellene ilyen drágának lenniük a nyári popcornfilmeknek – fejtette ki véleményét a velencei fesztiválon. „Megnézem őket, és tanácstalanul vakarom a fejem. Zavarba jövök tőlük. Úgy gondolom, hogy nagy pazarlás megy ezeknek a filmeknek a készítésekor, de ha én is csinálnék egy ilyen green screen előtt felvett produkciót, talán másképpen gondolnám. Lehet, hogy tényleg ilyen sokba kerülnek, de most úgy tűnik nekem, hogy kevesebből is ki lehetne hozni ezeket a filmeket.” „Ha borzasztóan nagy összeget teszel fel egy produkcióra, 180 millió dollárt vagy többet, nem tudom elképzelni, hogyan fog ez a pénz visszajönni, miután befizetted az adót, illetve miután a bevétel felét odaadtad a forgalmazóknak” – elmélkedett Gibson, majd megkérdezte a Deadline tudósítóját, hogy mennyibe került a Batman Superman ellen: Az igazság hajnala. 250 millió, és ezen felül még ott volt a marketingköltség” – szólt a válasz. És egy darab szar lett” – bukott ki Gibsonból az őszinte véleménye. „Ezek a filmek nem érdekelnek engem. Tudod, hogy mi a különbség az igazi és a képregényes szuperhősök között? Az igazi szuperhősök nem viseltek sztreccsruhát. Szóval nem tudom, talán a sztreccsruhák kerülnek sokba” – az eredeti Mad Max itt nem csak a száját járatta, neki is megvolt arra a lehetősége, hogy egy szuperhősfilmben szerepeljen. Thor apjának, Odinnak a szerepével keresték meg, ő azonban nemet mondott. Mel Gibson és Andrew Garfield a Hacksaw Ridge velencei világpremierén Forrás: Anadolu Agency/2016 Anadolu Agency/Primo Barol Ha alaposan körbenézne, valószínűleg találna olyan képregényfilmet a színész-rendező, amelyik tetszene neki, de abban feltétlenül igaza van, hogy Hollywood túlságosan elment a megaköltségvetésű produkciók irányába, és megfeledkezett a közepes költségvetésű, az alkotóknak jellemzően nagyobb szabadságot biztosító filmekről. A Hacksaw Ridge például 40 millió dollárba került, és a kritikák alapján így is rendkívül hatásosan tudta rekonstruálni az okinawai csata poklát. Gibson legközelebb színészként fog részt venni egy film munkálataiban, az oxfordi angol értelmező szótár (Oxford English Dictionary) készítéséről szóló The Professor and The Madman-ben ő játssza majd a több ezer oldalból álló gigantikus mű első főszerkesztőjét, Henry Murray professzort. |
2016-09-07 15:07.55 |
jó hogy |
2016-09-07 11:50.59 |
megmondom őszintén,szerintem is jobb volt a film,mint amit king írt igen rövid terjedelemben amúgy,bár hogy koontz jobb író lenne,vicc.koontz-nál csak jó vagy rossz szereplők van,nincsenek karakterábrázolások,vallásos és néhol mereven bigottnak érzem....a rossz hely,az ősellenség és még azért pár könyve viszont utánozhatatlanul faszák.king viszont már a modern amerikai szépirodalomba számít,a ragyogás pedig...elég annyi,elmével foglalkozó szakértők is azt mondták,soha úgy nem írtak meg "begolyózást",mint ott.a mobil viszont,azta de rossz:))de,minden írót elér,mikor sokat ír,becsúsznak gyengébbek is,amit a neve visz el. |
2016-09-07 08:01.06 |
ne játszd a hülyét,informácioink szerint az vagy!! |
2016-09-06 20:01.08 |
megint te ökör mit okoskodsz?:)eleve ez a két szó kizárja egymást
tudom,jön a jól:) átgondolt viszontválasz az értelmezés helyet |
2016-09-06 13:54.58 |
Nos,ez egy igen érdekes film,igen érdekes szituációból táplálkozik és nagyszerű színészi teljesítmények vannak benne:valahogy mégsem érintett meg.
Nem tudom,miért:talán a túlzottan a 70-es évekre jellemző miliő miatt vagy nem "hangulatban" kapott el.Morális kérdések merültek fel nézése közben-mi a fontosabb,a szeretett lény vagy a bűntől távolságot tartani-és Foster páratlanul tökéletesen játszott(a meztelen jeleneteket testdublőrrel forgatták a hírek szerint),továbbá Martin Sheen is mi más lehetne,mint meggyőző. Vagy zavart a logikátlanság:eltűnt egy nő,nagyon nem keresték...a zsaru a sántításra nem figyelt fel...pedig a koncepciót,ahogy Foster karaktere egyre húzósabb dolgokat vállal be,lépcsőzetesen és könnyedén hozták az alkotók. Van ilyen néha:)) |
2016-09-05 19:42.38 |
nnnaaaaa:)) |
2016-09-05 18:09.39 |
Muhi Klárától,talán sok minden értelmezése könnyebb lesz számodra.
Visszatérés a főoldalraTartalomjegyzékArchívum a már nem aktuális, de talán még hasznos anyagainkból A teljes dokumentum letöltése A hónap filmje RIDLEY SCOTT: SZÁRNYAS FEJVADÁSZ (1982) Előző fejezet: Nagy Zsolt: Szárnyas fejvadász, Filmvilág, 1988/7 Tartalom Következő fejezet: Tizenöt csatornán tizenöt szárnyas fejvadász Ősképek, kulturális utalások a Szárnyas fejvadászban A Szárnyas fejvadász című amerikai tudományos-fantasztikus krimit bemutatása óta rendkívüli kultusz övezi, s a kultfilmek egyik titka mindig az, hogy a szerző, - ez esetben az angol származású Ridley Scott különös érzékkel képes aktualizálni a kollektív tudat ősi képzeteit, viszonylatait. Scott filmje is archetípus-raktár. A 2019-ben, Los Angelesben játszódó történet, mely az emberiség szomorú romlását festi le - akárha Madách falanszter jelenetében lennénk - , zsúfolva van kultúrális szimbólumokkal, őstipikus képletekkel. A földgolyó a nyitó képek alapján szomorú, lakhatatlan, félig meddig kiürült várossivatag már, ahol egybeszakadt Kelet és Nyugat, az utcákon fehér és ázsiai arcok bábeli összevisszaságában mutatják be nekünk a megfáradt Hőst, a westernek, gengszterfilmek, mindenféle igazságkereső kisembertörténetek Magányos Harcosát, ezúttal fejvadász szerepkörben.A még lélegző, gőzölgő, végvonagló gigászi metropolis szinte a városeszme tragikus összefoglalója, Fritz Lang Metropolisa száz évvel később, amely újabb száz év múltán - a maya, vagy azték romokhoz hasonlóan - bizonyosan egy letűnt kultúra nagyszabású romjaivá lesz. Az üres, többnyire elhagyott épületek kölönböző korok stílusát idézik, az egyiptomi piramisokat, Babilónia csavart gigantikus oszlopait, a századelő eklekikáját, kanyargó vaszszerkezeteit.A Városban még őrködik valamiféle Felsőbb Hatalom, Szervező Erő. Az első képeken óriási szem tekint a felvevőbe, a keresztény vallás mindenható Istenének szimbóluma. Az "angyalok városának" (Los Angeles!) belső tereit fénnyalábok pásztázzák szüntelen, mint a gótikus katedrálisokat az Úr világossága, ám a fény a szünet nélkül őrjáratozó, reklámrigmusokat kántáló légi járművek csóvája, mint ahogyan a hatalmas szem is óriási elektronikus hirdetés. A régi korok Teremtője, szent Törvényadója bizonyosan elhagyta már ezt a nyirkos, naptalan siralomvölgyet. A hatalom és az irányítás az új Földreszállt Atya kezében van. O az intelligens emberrobotokat gyártó Tyrell Corporation igazgatója, akinek szemeit ijesztő dioptriák teszik hatalmassá. Tyrell lakja a megközelíthetetlen üvegacél piramist, s itt készülnek Nexus-6 szérianévvel a kiborgok, (kibernetikus organizmusok) a rabszolgának használt értelmes robotok, akiket renitens viselkedésük miatt kiűztek a Földről - amiként az Úr a Teremtés hajnalán az ő teremtményeit is kiűzte a Paradicsomból. Ám Tyrell, ez a sokdioptriás, emberszabású Teremtő is Tökéletlen Lényeket gyárt, akik bár erősebbek, szebbek, és intelligensebbek mint modellül szolgáló embertársaik, életük szánandóan rövid. A Nexus-6 néhány mindenre elszánt egyede, élükön Roy Battyval, - aki oly robosztus és tökéletes, mint Micelangelo Istenembere a Szixtusi kápolna freskóján - fellázad Tyrell ellen. Visszatérnek a Földre, s be akarnak hatolni a kibernetikus embergyár központjába, a piramisba, hogy meghosszabbíthassák saját kibernetikus sorsprogramjukat. S a "Teremtő" közlegény angyaláé, Deckardé, a szárnyas fejvadászé lesz a lázadó Nexus-6 modellek likvidálásának a feladata. Ridley Scott filmje a harmadik évezred hajnalán játszódó Prometheusz vagy Spartacus történet. A tökéletlen, ámde lélekkel bíró rabszolgaember lázadása a fennsőbbség, a zsarnoki teremtő ellen. Talán csak azért nem ismerünk rá azonnal az ősmintákra, mert a tömegfilm mesemondója mindezt a bűnügyi film elbeszélő sémáiba csomagolta. Deckard sorra semmisíti meg a lázadó Nexus modelleket, amelyek - akár a középkori allegórikus ábrázolások, egy-egy eszmény, vagy emberi fogyatékosság foglalatai. (Zhora a gyilkos nő, Leon és Roy a harci modellek, Pris a kéjmodell.) Közben azonban utoléri az angyalok végzete. Szerelmes lesz Rachelbe, Tyrell legújabb, legkorszerőbb modelljébe (Wim Wenders Berlin filmjében is így járt az egyik szolgálattevő angyal). A bibliai nevet viselő Rachel - akárcsak ama hatezer év előtti nő, Jákob szerelme -, ebben a történetben is elérhetetlennek tűnik. S ő már olyan tökéletes teremtmény, hogy emlékei is vannak. Deckard ettől kezdve félszívvel szolgálja Urát, s nem is sikerül megakadályoznia, hogy Roy behatoljon Tyrellhez. S mégis, a mesei igazságtétel erejével hat, amikor Roy megvakítja, majd megfojtja Tyrellt, a genetikus nagyfőnököt, a tudomány gőgös álistenét - éppen az isteni szimbólumot, a szemet semmisítve meg. Mert Tyrell mintha az emberiség végzetét teljesítené be, midőn kitúrta helyükről a valódi Isteneket. Deckard életben marad ugyan, de csak azért mert Roy, a lázadó robot, az igazi hős programozott életideje lejár. Roy halálában - Jézus szent sebeit idézve -, óriási szöget szúr tenyerébe, s elereszti a kezében tartott galambot, a lélek ősi szimbólumát. A Szárnyas fejvadász archetípusokkal zsúfolt meséje az ezredvég emberének szorongásait fordítja le a kultúrtörténet ismert szimbólumainak nyelvére. A rettenetet a tudomány minden emberi léptéket elhagyó lehetőségei láttán, a tanácstalanságot az istentől elhagyott, racionalizált, lélektelen világban. A Szárnyas fejvadász némely utalása ugyan kissé homályos (mint pl. az unikornis, vagy a bábukat hajtogató, sántító gonosz figura), s az sem bizonyos, hogy e rövid elemzésben érintett utalások felmerültek a néző tudatában. Mindez nem véletlen. A mai ember lelki kapcsolata erősen meglazult a kollektív tudattalan archetipikus képeivel. S a tömegkultúra számára sem magától értetődőek azok a képek és szimbólumok ma már, amelyek a szakrális kultúrákat táplálják. Többek közt ezért is van szüksége Scottnak a biztonságos műfaji sémára. "A tömegfilmes olyan mesét mond, amelynek értelmére csak homályosan emlékszik. - írja Király Jenő. Ritkán akad egy egy istenáldotta mesélő tehetség, de azért szerencsére mindig akad." Muhi Klára: Mozgóképkultúra és Médiaismeret, Budapest, 1998, Korona |
2016-09-05 15:37.20 |
Én ezen cefet jól szórakoztam.
Mindig is kedveltem a több történet összecsatolását,meg a morbidabb témákat:ez a filmecske se fogja megváltani a világot,de amíg tart,kellemesen elszórakoztat.Sőt! Sőt,kérem tisztelettel,W. Shatner karakterének élményéért és a Télapó vs zombimanók küzdelme,továbbá az ebből adódó kicsi ám annál gonoszabb csavarért illett egy csillaggal feljebb tolni a lécet,jóóóófajta genyaság vóót.Színészi játék,megvalósítás elmegy,jaaaaa,mert majdnem elfeledkeztem róla:a zene az elején,überfrankó. |
2016-09-05 15:26.38 |
hogyne.azért szupermodell a nője míg neked egy kidobott és más által agyonhasznált guminő,étteremben ebédel míg neked édesanyád kiszól,fiam,kész a zsíros kenyered,és luxusautón közlekedik,míg te szervízbe viszed a kínai piacos cipődet talpleválás okán |
2016-09-03 15:12.43 |
paul greengrass módszere,innentől ne nézd a filmjeit,mind ilyen:) |
2016-09-03 15:10.07 |
Egyfajta kellemes idiótizmus lengi körbe ezt a filmet:alapjáraton közepes,viszont a negyedik csillagot kiérdemelte Lin Shaye-mérföldekkel jobb volt mint Robert Englund-a rohadt sok jó pina meg az,hogy a vérengzések brutálisak és kreatívak.
Sokat nem kell agyalni a sztorin:fiatalok betérnek egy faluba,ott pedig a helyiek leölik őket,mert...van itt tenger sok redneck,politikai korrektség teljes hiánya,rasszizmus,egy ürge folyton birkát kerget azééért bizony meg a végére is valami jóóóó móka.Horrorimádóknak kötelező,és még vicc is van benne. |
2016-09-02 17:24.37 |
Nagyon élveztem.
A Midnight Special NEM sci-fi:annak van írva,van benne egy világító szemű X-children,a végső képek egy másik dimenzióban élő emberekről beszélnek:ám Jeff Nichols-t az egészből más érdekli,még úgy is,van lövöldözés,autós üldözés sőt egy műhold is megsemmisül kellően dinamikus mód. Tudni kell:a rendező egy lázgörcsben majdhogynem elvesztette gyermekét,és ez igencsak beleégett.Nichols mozijai -mindegyik amúgy-a családról szól,más és más műfaji megjelöléssel,de a gerinc mégis ...ez. Innentől pedig vagy elfogadja a néző,hogy tátonganak kérdések a sztori során-pl a szekta szerepe,onnan hogy szöktek meg,stb-vagy hagyja magát sodortatni a dolgokkal,ebben a különös,néha hipnotikus,nem túlmagyarázott,agyonrágott ám nem félek leírni,gyönyörű sci-fi ben. Mert a Midnight special szép:adva valami "más" lény,amit a kormány vagy a hadsereg meg szeretne szerezni,és van néhány ember,aki hisz a kisfiú szavainak,köztük a szüleik.Az egész koncepció erre van kihegyezve,a szülői önfeláldozásra,hogy a gyermekek túléljék őket,és itt mivel az több,mint az átlaghumanoid,megadni neki a lehetőséget,hogy ebből a folyamatos menekülésből,emberektől,akik csodának hiszik,akik majd később vagy pajzsra emelnék vagy rettegnének és gyűlölnék képességei miatt,eltűnjön,elmenjen,mert az emberiség amit nem ért,képtelen máshogy reagálni rá.A többet,különlegeset,mást pedig a hatalom beszippantaná,a katonák mást látnának benne...Nichols értelmezése és véleménye nem különb az ET-ben,Csillagember-ben látottaknál,érzetteknél,sőt igazából a film a Carpenter filmhez igen sokba köthető. Továbbá az elszakadás gondolata:ehhez ,mert szeretik Alton-t,csatlakozik a szomorúság,valaminek,fontosnak elvesztése,ám mégsem rendül meg az elkötelezettség,a hit,a kitartás egyetlen,apró-cseplő másodpercre sem.Ebben a filmben a két szülő és a hozzájuk csatlakozó barát gyakorlatilag meg sem inog,csak a cél vezeti őket,azaz A-ból-B-be be jutni. A film dramaturgiája ilyenképp hát egyszerű:egy sima menekülős sztori,ám rendezőnk sajátos hangulatával átitatva,döbbenetesen jó zenei aláfestéssel és eszméletlen jó színészi játékkal megtámogatva.Kirsten Dunst sokáig nem kedveltem,ám egyre jobb színésznő bizony,Joel Edgerton remek és ott van Michael Shannon...áááá,félelmetes jó az ürge.Shannon-t végre kezdik igen sokat foglalkoztatni,mert furcsa arcberendezése mögött olyan érzelmi hullámvasutakra képes,amit tényleg csak a nagyobbaktól látunk.Látványügyileg is van néhány nagyon szép kép,az akciók-mert ilyenek is vannak-korrektek,dinamikusak,és a végkifejlet kevesebb pénzből is látványos.A Midnight Special az a munka,túl kell látni hibáin:nem mert az alkotók hülyék lettek volna,azokat nem vették észre,hanem mert egyszerűen...másról mesélt.És ha egyszer azt a mesét kezdjük el látni,értelmezni,abba merülünk el,felszínre kerülhet szépsége,varázsa és tanítani való egyszerűsége is. |
2016-09-02 17:24.06 |
A mai napon volt a 43556.-ik felesleges megszólalásod emese! |
2016-09-02 14:29.48 |
Hát,tényleg azt hittem,ez a paranormálactivityrágógumi valahol már abbahagyja az ügyködést:fenéket.
Van hát megtalált kamera:ami értelmesebb húzás volt az alkotók részéről,most volt ok mindig hurcolászni,hisz vigyáztam kérem,a félelmetes??dolgokat csak ezen keresztül lehetett látni. Viszont a többi... Leárazott CGI,a szokásos ijezstegetések és még a nagymellű csaj se vetkőzik le,ellenben veszélyeset hány a végén.Hogy pedig a szereplők tényleg mennyire hüjjjék,mindegyik látja a szellemet,de nagyjából semmit se tesznek ellene,és ahhoz képest,hogy érzékelik,a kislányt fokozatosan megszállja valami,többször hagyják egyedül aludni.Logikus ugye. Még valaha a Spielberg tanácsára újravágott véggel az első rész tényleg szerethető volt,megérdemelt siker:de többedszerre ugyanazt elsütni,ne már. |
2016-09-02 07:51.40 |
szerencse,hogy itt vagy nekünk te,normális...D |
2016-09-02 07:50.00 |
ha kinézel oldalra,ott a csaj neve:) |
2016-09-01 11:56.41 |
minden idők legjobb vígjátéka,a nagy lebo! |
2016-09-01 11:55.46 |
csak ahogy írtál néhány jelenetre,arra értettem:) |
2016-09-01 11:54.48 |
Emylio tettestársnak van némi igaza a hasonlóságot taglalva:ám mégsem.A Köpök a sírodra,melyre trilógiaként hivatkozik,nos,annak első darabja egy hetvenes évekbeli horror újrafeldolgozása,és inkább a kínzásra tették a hangsúlyt,nem mentek vele igen "mélyre".Kinget egész más foglalkoztatta,és most is nő a főszereplő-mint oly sok munkájában,pont mert az ő szemszögük foglalkoztatja a szerzőt.
Stephen King novellája a Minden sötét...című kötetében jelent meg,és ez a film majdhogynem változtatás nélkül-a vége azért kicsit eltér -átvette annak cselekményeit,történéseit.Egy viszonylag sikeres írónő -őt játssza nívósan jól Maria Bello -tanácsra más utat választ egy író-olvasó találkozó után hazafelé:"baleset" éri,és egy hatalmas nagy darab figura megerőszakolja majd megpróbálja megölni.Az írónő több hulla társaságában tér magához,majd kisvártatva bosszút lihegve próbálja összerakni az eseményeket magában,hogy elszámoltassa kínzóját.Persze,belefut néhány meglepetésbe... A mozi nem mozi:tévéfilm,ám abból is a jobbfajta,tehetséges színészek állnak a kamera elé,és amit kellet,technikailag is megoldották(ez persze nem volt sok azééé)Továbbá,sikeresen belerakták azt is,ami IGAZÁBÓL Kinget az egészből érdekelte. Ami a megerőszakolt nők gyötrelme:hogy nem elég,valaki használja a testét,hüvelyét fenekét száját,ám a megaláztatása itt még nem ér végett.Ezek a szerencsétlenek nem mernek rendőrhöz fordulni,mert sok esetben férfiaknak kell beszámolni intim dolgokról,akik viszont sokszor gúnyosan,vagy ridegen kezelik őket,mintha tehetnének arról,mi történt velük.(És nem:én nem hiszem,hogy mert teszem azt valakin miniszoknya van és csinos,az már azt jelenti,meg is lehet őket erőszakolni!!)Vagy azért félnek feljelentést tenni,mert szégyenük kiderül,és a társadalom-sok esetben bizony a nők!!-olyan mód viszonyulnak hozzá,hozzájuk,hogy kénytelen vagyok ismételni magam,szintúgy ők a hibásak,mert akaratukon kívül megkapták őket. King kisebb lélegzetű szösszenete ezért íródott:az író pedig fogta az írónő karakterét,és bosszúálló démonná változtatta,valahol lehet,hogy az önbíráskodás mellett téve le ebben az esetben a garast.Ám persze a film működik úgy is,mint thriller:a végére bedurvul,az a néhány csavar jó ütemben jön,és Bello az ilyen filmektől jóval erősebb színjátszással örvendezteti meg a nézőket. |
2016-08-31 19:21.14 |
Na ez aztán a futottak még kategória ultrabézsé filmpluszos gyöngyszeme:))
Pedig Stephen S. Campanelli nem akárki:Clint Eastwood,Arnold,de még Van Damme és Seagal is dolgozott az úrral.Úgy látszik,elhatározta,elég a kamerából,ő most rendezni fog:ez lett a Momentum. Te meg bambuld Olga kislányt,amint egy szál bugyiban is veszélyes és James Purefoy,a szegény ember Hugh Jackman-je igazi ripacskodással lopja el tőle a műsort. A Momentum az a film,ami minden másodpercében újrahasznosított:zsér a történet,gyengék a díszletek,mindenki komolyan teszi a dolgát és egy vicces megjegyzés jut csupán ebbe a nagy komolyságba,mikor az egyik killer odadörmög egy felháborodott szállóvendégnek.Néhány idiótán megrendezett akciójelenet meg pár jobbfajta is kijut,rángatózó kamerával felvett fight,autósüldözés "B" érzettel és Olga lábát hiába préselik meg nyomorgatják,a bruttó 43 kilós csajszinak az ilyesmi meg sem kottyan,utána úgy rúg/üt/harap/rúg meg fut még vagy kétszer ,mintha csak a Nemzeti szállóban SPA szolgáltatást nyújtottak volna neki a taglalt testrészén.Purefoy-nak jutnak a cinikus mondatok,Morgan Freeman tényleg aprópénzre váltotta tehetségét és legközelebb a Házibuli Attilával-ban fog Lagzi Lajcsival duettet trombitálni,a többiek meg jól meghalnak.Mert ezt érdemlik. De legalább pörög meg véres szeretne lenni.Ha igényeid alulkezeltek,tuti begyere! |
2016-08-31 18:58.34 |
de azt ugye tudod,minden baromság benne történelmileg?? |
2016-08-31 18:57.55 |
Semmilyen.
Rossznak persze nem mondanám:mert a mellékkarakterek még mindig jópofák.A nagyi,az egyfolytában kelepelő nő,az apa-Michael Constantine isteni jó színész-meg még páran:velük ki lehetett húzni a másfél órát,még úgy is,értelemszerűen többmilliomodszorra rájátszottak a görögségre. Csak ez a történet:a hajánál fogva előrángatott,aki nem érzi,az nem tudom mit nézett.Az első része még viszonylag frissnek számított és 5 millióból nézd meg mennyit hozott:a mai napig az egyik legjobban fialó független mozi. A második résznek ettől már nem kell tartania. Nia Vardalos valóságos üstökösként robbant be a köztudatba:aztán ki is hunyt,további próbálkozásaira nem voltak vevők az emberek-mondjuk,közepes film volt mind.Itt túlságosan a háttérbe szorítja önmagát,John Corbett-et se hagyják kibontakozni,és számoljuk már ki,hogy valakinek a lánya megjelenik csinosak,hány ezerszer lett már leárazva filmre...ha ez nem zavar,akkor téged semmi se. Engem ennél a filmnél borzalmasan idegesített az ötlettelenség:mert jó karaktereket pocsékoltak el a semmire,amik többet érdemeltek volna.Sokkal többet. De majd jön fémszívű oszt leírja,többször nézhető jó film ez,ez copyüzembe be van neki állítva gépén:) |