Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Kaputt - Magyar Mozi TV, 23:05 |
Szemekbe zárt titkok - Filmbox Premium, 23:15 |
Phillips kapitány - Film+, 23:30 |
Gladiátor - HBO, 23:35 |
S.W.A.T. - Különleges kommandó - RTL Három, 23:45 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
John Larroquette (77) |
Christina Applegate (53) |
Joel Kinnaman (45) |
Billy Burke (58) |
Jill Hennessy (55) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Karácsony megkoronázása |
Miklya Anna |
2013-08-24 10:55.47 |
amcsiban nem,de a világ meg sikerré tette,a legsikeresebb filmmé a vasik közül ha jól emlékszem.mondjuk,szerintem is ez volt a legjobb:mert meg mertek lépni vele valamit-ami persze nem tetszett a hardcore rajongók mindegyikének |
2013-08-24 10:51.51 |
igazából kurvára nem arról van szó,hogy ki mit tett le az asztalra,mindkettőnek vannak érdemei.ezek a politika miatt utálják a másikat,mert az egyik ide a másik oda húz,és alföldi még halmozottan hátrányosan-többek szerint ez hátrány ugye-buzeráns is.
és akkor mi van? |
2013-08-23 18:46.51 |
akkor írd le,miért rossz:))
mégiscsak olyanról beszélünk,amit értéknek tartanak,alapnak,elindított egy rendezőt a pályán,zsánert teremtett:)) |
2013-08-23 17:06.46 |
vannak sorozatok,amik sose találnak magukra:))
ez...az. a halló halló tőled független,mikor talált rád:))igen népszerű:))több évtized távlatából. |
2013-08-23 17:05.28 |
igen,csak már kéknek vonult be a tudatba,a közbe:)) |
2013-08-23 16:54.46 |
ezt ismerni kell,komolyan,elsőre nem átláthatóan tré?:)) |
2013-08-23 16:32.55 |
mert valaki ideír,1 csillaggal,nem feltétlen azt jelenti,nézi is:)) |
2013-08-23 16:31.29 |
Hihetetlen élveztem.
Az Odd Thomas volt az a film,ami meglepetésként hatott az utóbbi időben:egyszer csak megjelent,rém zsér borítóval,2000 rongyért,azért Dean R. Koontz nevét felvésték a papírra Stephen Sommers mellé. Koontz remek író-néha....-ami gond vele,karaktereit elfelejti oly sokszor árnyalni:így a jó vegytisztán jó,a rossz meg vegymocskost rossz.Mostanság társadalomkritikus írások is megjelennek tőle,néha bizony én magam kicsit vaskalaposnak érzem őt. Stephen Sommers akkor csinált jó filmeket,mikor erőlködés nélkül melózott:első munkái közt a Kísértethajó hamísíthatatlan "B" szörnyfilmes-csemege,a Múmia első része pedig az egyetlen kalandfilm,ami Doktor Jones ostorcsapkodása után be tudta fedni az ekkor támadt űrt abban a kategóriában:kötelező volt persze folytatni,na azok olyanok is lettek.Sommers élvezettel és játékosan rendezett,hogy aztán a Van Helsing nevű baromság-meg utána a Kobra árnyéka...-eléggé lesújtó véleményt hagyjanak az ember szája íze után.Gyengék voltak,na. Az Odd Thomas viszont remekül sikerült:mert érezhető,hogy a kisebb költségvetés mennyivel lazábbá,könnyedebbé tette az alkotókat,és egy igen furcsa ám szerethető katyvasz lett a mozi,afféle műfajcoctail.Van némi noir-jellege a dolognak-a narráció megléte miatt-van benne krimi,misztikum,csipetnyi horror és....mintha egy ifjúsági filmet néznénk,amire rég volt példa. Igen,nekem olyan érzésem volt,mintha ezzel a műfajjal kacérkodtak volna,minden halál meg thriller megléte ellenére is.Anton Yelchin telitalálat a szerepre,egyszerre szerencsétlen és fifikás,Willem Dafoe meg pár perc alatt is bármilyen karaktert kisújból kiráz,személyes favoritom.Az Odd Thomas bír néhány jól elhelyezett csavarral,remek humorral,és vágtató tempóval,a magam részéről cseppet se unatkoztam,noha egy kérdés azért felmerült bennem,Koontz látta a Törjön ki a frászt??.... Ami pedig a végét illeti:igen,bár sejthető volt a lövések eldördülése után,de akkor is ült:sőt mi több,szép volt,és romantikus,amik miatt kár azon morfondírozni,mennyire logikus,hogy Odd nem vette észre a tények zordságát. Nyugodtan befért volna nálunk is filmszínházba,mondjuk egy Burok helyett. |
2013-08-23 14:37.37 |
80...800!na |
2013-08-23 14:36.52 |
nekem az tetszik,a vidnyánszki hogy hisztizik alföldi miatt:)) |
2013-08-23 14:34.01 |
én azt bírom benned,bár nem egyként gondolkozunk,de vannak olyan dolgok,amibe vagy olyan nyílt,mint én:))ezt persze többen utálhatják is:)) |
2013-08-23 14:33.00 |
általában ezt mondják:))de a szilárd tények azok,miket odavéstem:így kap a studió otthon,és úgy nemzetközileg:))
hát,én azért jobban örülnék a vasember pénzének,mint a purgénak:)túl azon,ha a ráfordítás-bevétel közt matekozunk,többszörösét hozta vissza már matematikailag.viszont ha az összeget nézzük,az jóval nagyobb ugye a vasembernél-az összes lét tekintve,hisz a világon még tejeltek 80 millát hozzá.azaz,amcsiban mondjuk a studiónak visszatermelte a gyártást,és hozott 800 millából 300-340 milla tiszta hasznot:)) és akkor hol van a dvd,blue ray,játékok,meki menű,szerződések,stb.jónéhány filmnél ezek többet hoznak,mint maga a mozis bevétel,és azt kevesen tudják,hogy a studiók az utolsó cseppet is kiszívják a bevételből,mit lehet.de továbbmegyek! amiről viszont sokan elfeledkeznek itt a hatalmas matekozás közben,-mert,úgy csinál az egyén,a néző,itt a katon,mintha kapna ebből a léből valamit:))-hogy egy filmet cégek igen keményen szponzorálnak,egy film igen erősen termékmegjelenítő.olyan még véletlen se fordul elő,egyszer coca egyszer meg pepsit isznak a karakterek,nem mindegy,milyen laptopon írnak,milyen kocsival járnak,milyen öltönyben feszítenek,a háttérben milyen kamion áll milyen céget reklámozva,a fodrász jól láthatóan ha fodrásznál vannak milyen zselét ken a hajra,stb...a legapróbb dolgok is reklámhordozók,és csökkentik a költségeket.az amerikai filmgyártás elképesztően profitorientált a blockbustereknél,és elképesztő a profizmusuk.ang lee,john woo,petersen stb mind mind arról számol be,hogy azért jó álomgyári szakemberekkel dolgozni,mett gördülékenyek,nincs dolog,amit ne oldanának meg,nincs tökölés,van kőkemény munka,precizitás,és olyan hozzáértés-most a film gyártásáról beszélünk,mint termék:))nem a minőségről-amit sehol máshol nem lehet tapasztalni. |
2013-08-23 12:10.57 |
akkor mit akarsz tőle?:)) |
2013-08-23 11:18.13 |
hányan védték itt habzó szájjal??pedig,rajta nem kicsit látszott is:))
igazság szerint végtelenül rossz színész szegényke |
2013-08-23 11:10.05 |
ez inkább az ízlés hiánya és az értékek elutasítása... |
2013-08-22 20:07.21 |
igazából,ha az ember kiszámolja,moziban nem volt siker:belföldön 50-55 százalék,külföldön 30-33 százalék megy vissza a studióhoz.
és még nincs beszámítva a marketing,bár azért ennél olyan csillagászati nem is volt. dvd,blue ray már termel hasznot is |
2013-08-22 16:38.25 |
erőlködj rajta.
én viszont némi agyat kívánnék neked. |
2013-08-22 12:20.50 |
De tök jó....
jra megfilmesítik a Ben Hur-történetet, ezúttal az orosz-kazah akciófilmes, Timur Bekmambetov rendezésében. Az MGM filmstúdióban készülő új feldolgozás producere Sean Daniel és Joni Levin. A forgatókönyvet Keith Clarke írta Lew Wallace 1880-as regényéből, amely Judah Ben Hurt, az ifjú zsidó herceget és jeruzsálemi kereskedőt mutatja be, valamint gyerekkori barátját, Messalát, aki később a római légió parancsnoka lesz és elárulja a Ben Hur családot - ismertette a Variety.com filmes portál. Az ókori Rómában játszódó Ben Hur című klasszikust 1959-ben William Wyler rendezte meg Charlton Heston főszereplésével. A nagy sikerű, látványos produkció 11 Oscar-díjat kapott, köztük a legjobb film díját. Ben Hurról már 1925-ben is forgattak filmet: a Roman Novarro és Francis X. Bushman főszereplésével készült alkotás szintén tetszett a közönségnek. Az 52 éves Bekmambetov utoljára a tavaly bemutatott Abraham Lincoln, a vámpírvadász című horrort rendezte. Az egykori Szovjetunió területén (a mai Kazahsztánban) született filmes eleinte reklámfilmekben dolgozott, első játékfilmjét (egy háborús drámát) 1994-ben forgatta, de csak a 2004-ben bemutatott Éjszakai őrség, majd az azt követő Nappali őrség című vámpírmozival tört be a nemzetközi filmes világba. A rendező közben Hollywoodba költözött, és 2008-ban már ott forgatta Wanted című akciófilmjét James McAvoy, Morgan Freeman és Angelina Jolie főszerepelésével. |
2013-08-22 12:10.56 |
én viszont szóltam hozzád,amit bármikor megtehetek.no,zsebibaba,mit tudsz tenni ellene? |
2013-08-21 20:36.24 |
"S a Herculesünk vidáman berepül Amerika belső légterébe,azonosítatlanul,legyőzve néhány vadászgépet,majd ha minden kötél szakad,a Washington emlékművet azért darálja le szárnyával,had omoljon össze 9/11 szerűen,de nincs gond,annyi sárga katonánk van,bármit elérhetünk a későbbiekben"
Ez a film gyakorlatilag értékelhetetlen:mégiscsak egy komoly helyzetről kéne szólnia-hisz a végére kiderül,Amerikát a kőkorszakba kívánják visszaküldeni sokmillió halottal-ám olyan logikai marhaságok,égbekiáltó baromságok tarkítják,hogy arra csak azok legyintenek,akiknek minden mindegy,csak robbanjon-lőjjön-haljon-lobogjon-pusztoljon.A legendás John McTiernan-t itt A.Fuqua-nak hívják,a még legendásabb John McClaine-t pedig Mike Banning-nak:a film talán behatárolható,milyen szellemben készült . És....ezzel nem is lenne probléma,mi több,mert rendezőnk profi akciófilmes-néha pedig annál is többet tud,lásd Brooklyn mélyén vagy Kiképzés-a csihi-puhi,darálás,halottak száma,lezuhanó helikopterek mennyisége,hősiesség,látvány néhány cikisebb CGI ellenére jól is működik,és hogy női nézők is legyenek,nem Jason Siegel gyilkolja a beste koreaiakat,hanem Gerard Butler kötelező,fél perces meztelen felsőtesttel ,izomzatának teljes megvillantásával.Butler szimpatikus figura de összesen 2 arcjátéka van,és ezek megkülönböztetése is nagy figyelmet követel a nézőtől,leginkább még mindig a Leonidas-nézés a menő nála.Van pár nagy név,kell okos fekete nő is,nosza Angela Bessett,és kell nagyonnagyonnagyonhiteles-okos fekete férfi is,Morgan Freeman hát azonnal aláírt,amit azért bánok,a világ 12 legjobb színészébe tartozik...pár éve meg alibizik csak.Az amerikai elnök viszont itt nem szopat az orális..izé,ovális!!irodában gyakornoklányokat,vagy bámulja tovább az ovodai műsort,mint Bush mikor szóltak neki,hahó,egy gép most csapódott bele a WTC-be,nem kérem,itt az amcsi elnök bokszol és amúgy nagyon,kimondottan özvegy,aki azt is képes megparancsolni,hogy a megkínzott nő árulja el a szupertitkos kódot,mert ő majd nála sokkal jobban fogja bírni a megpróbáltatásokat a következő kód mardosó követelésénél,ami esetleg elfajulhat kínzássá is,ilyenek ezek a koreaiak. Ne foglalkozzunk azzal,az a kód mit is véd...hogy pedig a harmadik mitől jött össze,szinte lényegtelen,mikor Gerard úgyis időben állítja le a dolgokat,hazafias zenére,ha már vöröses égbolt előtt dobták ki a rosszfiúk az agyonlyuggatott lobogót az elején. Egy akciófilm,ha már komoly akciófilmként szeretné magát eladni-és a Támadás a Fehér ház ellen szemlátomást erre gyúr-nem árt,ha némi hitelességet is fel tud mutatni,és ezt nemcsak az akciójelenetekben érezzük.Itt kérem az egész amerikai vezetőséget hülye,beszari és húgyagyú emberekként definiálják-nagyon nem azok!!-akik a legfontosabb elv-Terroristákkal nemhogy gombfoci-meccs,de még tárgyalás sem!!-ellenére nagyjából bármit megtesznek,amit azok kérnek,pár életért kockáztatva a lakosság vagy 60 százalékának életét azonnal-és a sugárzás miatt a teljes kihalást is bevállalva-a két Korea miatt csapatvisszavonással a Harmadik világháború lehetőségét meglegyintve,és tényleg tovább kár sorolni,mert ez itt már bizony a "B" kategória,ahová pont komolytalanság okán átcsúszik az amúgy rég látott pátosszal és hazafisággal átitatott rombolósdi.Arról pedig tényleg csak lábjegyzetben,hogy ha van olyan hely,ami olyan szuperkurvatitkosbiztonságos,hogy még,naná hogy egy ilyen helyre leviszik az oda nem tartozó egyéneket,legyenek azok bárkik. Persze,rendezőnk vélhetőleg érezte,sok itt a gond a logikával,ezért pár tökös beszólást is megengedtek,meg amúgy is Bruce Willis is így kezdte a Nakatomi-épületben,és lettek azok aranyköpések a későbbiekben,nem igaz?! Hát...de.Csak ott volt forgatókönyv is.Olyan...átgondolt,na,és nem csak az eksönre gyúrtak. Legyen közepes,sokat kellett dolgozni a maketten. |
2013-08-21 19:41.33 |
Döbbenet.
De tényleg:ezt be merték mutatni filmszínházakba????? Sose hittem volna,hogy az Alkonyat második részét valami felturbózott akciódrámaként fogom bevésni ennek az írónőnek a munkásságába. Mit lehetett ebben a filmben értékelni??Mondjuk,a tájat,igaz,több ezer év óta úgy néz ki,a felhőket,mert felhőket meghökkentően jól utánoztak valamint a helikoptert,szépen forgott a propellerje. A többi,nagy ég....hülyeségek fecserészése egy tinilány és az őt megszálló idegen lény közt,néhány szépfiúnak gondolt közepes fiú meg egy jobb napokat látó színész és a puskája.Stephenie Meyer világa olyan szintén működésképtelen,mintahogy a cápát vegetáriánus életmódra akarnánk szoktatni,tudom,hogyne,könyvben jobban működik...Micsoda????Mi működik??? De,itt amúgy is a filmet kell értékelni,az pedig gyakorlatilag értékelhetetlen,egy lajhárcsalád fél napja több eseményt tartogathat,miközben alszanak.Akarnának bele némi társadalomkritikát,meg hogy azért az űrlények csodaszép világa se lenne túl jó-minimum unalmas,de ennél a filmnél még mindig izgalmasabb!!!!-valamint szerelmi háromszög egy szerelmi négyszögben,odáig persze nem jutott el egyik faszi sem,megdugja a Vándor/Wanda/Melanie-t ,pedig a film egyetlen érdekes kérdése merült volna fel:akkor most ki élvezett el??? Nem,ez a film továbbra is netebb ,tisztább bárminél,ezt tényleg csak akkor tudod élvezni,ha tinilány vagy,és az se gond,ha kéz és lábujjad összegével megegyező számú agysejtet tudsz felmutatni,büszkén.A filmben a sci-fi vonal olyan erős,hogy meg sem próbálok hasonlító szemétséget idebiggyeszteni,a romantika meg legalább annyira működőképes,mint szopatásnál egy szájzár-vágy. A Burok a szó legnemesebb,legtisztább,legcizelláltabb,legáthatóbb értelmében szar,valami olyan életidegen muzsikakatyvasszal a háttérben,hogy azt külön meghallgatva az ember elgondolkozik egy szuperexpressz lefejelésnél szembe irányú történéssel,nagysebességnél,és tényleg elborzasztó az a pillanat,mikor meglátjuk,hogy ennek a katyvasznak a rendezője A.Niccol,aki neve mellé a Gattaca,Fegyvernepper vagy a Truman-show van felírva.....mintha a Lopott idő óta nem hogy gagyiba menne át,hanem valami Uwe Boll taniskolásba. Az utolsó pár perc meg...többek közt azért kíváncsi lettem volna,ha egy 86 éves idős bácsika testébe lehetett volna a lényt beleereszteni,vajh az álomherceg akkor is így ölelte volna??Ugyanis...miért ne,hisz a lényeg az ő párosuknál az,hogy valakit a lelkén!!keresztül tartunk vonzónak...Igern,kérem,a koncepció bizony ott az lenne! Meyer-nél persze egy ilyen fricska elképzelhetetlen,én úgy vélném,az is,hogy írásaiból értékelhető film szülessen.Űrlény meg csak jópinába mászkálhat,és punktum. |
2013-08-21 19:37.27 |
ne már,ezt nem is tudtam.gratula! |
2013-08-21 16:05.12 |
neked ami értelem van,sose ért,ebben sincs vita |
2013-08-20 18:11.31 |
A tipikus "B" film.
Kellemes ötlet,néhol pénztelen megvalósítás és rém rossz színészi játékok.A dialógusok pedig ultrakemények. Mégis,a film működik,már a maga szintjén-tegyük hozzá,le kell szállítani az igényszintet!-és pár egész véres jelenet is helyet kapott.A cápák amúgy mintha folyton vigyorogtak volna,de a CGI-t nem az ILM készítette,Julian McMahon pedig van annyira szimpatikus ürge,elviszi a minimális színészi kihivásokat-mondjuk,nem erőltette meg magát,csak ilyen a fizimiskája. A lánynak nagyon szép feneke volt,ezt még írjuk fel a pozitívumok közé. Szerintem abszulút nézhető,főleg egy húzós nap után,mikor az ember nem vár már semmit,csak az agyát kikapcsolni. |
2013-08-18 19:37.23 |
millió dolláros béby |
2013-08-18 19:04.07 |
ő legalább meg tudta fogalmazni,amit akart. |
2013-08-18 18:46.17 |
Nem merte meglépni Burton a végét.Kár:akkor azt írtam volna,zseniális mozi.Csak-mert a kutyusnak is meg kellett volna halnia,hogy minden mondanivaló kijöjjön-ez ugye mégiscsak Disney.
Mégegyszer kár. Ugyanakkor a rendezőóriás utóbbi munkái közül kiemelkedő darab a Frankenweenie,és nemcsak a 3D stop-motion miatt. Hanem a benne lévő értékek vonalán. Tim Burton vette saját régebbi munkáját és valahol azt remakelte úgy,hogy belegyűrte Mary Shelley Frankeinsein történetét:nem véletlenül azok a nevek,amik,vagy visszaköszön az életre keltés folyamata-néha be-be villant King regénye is,és nemcsak azért,mert a temetőre az volt írva,Kedvencek temetője.A figurák tipikusan a sötét zseni szája szerintüek,a humor fekete,ám a film mégis teli van szívvel,mi több,filmes utalásokkal-naná,hogy a Godzilla-Teknőst egy ázsiai kisfiú filmezi. Ám Burton nem elégszik meg ennyivel:ebbe az alig másfél órába olyan mély kontextusokat gyömöszöl,hogy tényleg érdemes újranézni,hisz odamond saját országának,az iskolai nevelésnek ,ám odamond a tudománynak is,főleg mikor abból kiveszik a lélek,a szív,és csak az eredmény érdekli.Nem véletlen,hogy a kísérletet megismétlők teremtményei szörnyek lesznek,és csak Frankenweenie marad bájos és kedves-hisz azt valami nemesebb érdek vezérli,egy kisfiú szeretete. Ha belegondolunk abba,hogy mi feladat egy ilyen film létrejötte,mi türelem kell hozzá,csak tisztelni illik az alkotókat-hahóóóóó,Johnny Depp még a hangját se kölcsönözte!-ám ha mélyebben figyelemmel kísérjük az elhangzottakat,a látottakat,tényleg mély respect ezért a munkáért.Burton úgy csinált szívszorító és tanulságos mesét,hogy horrort mert adni a kisebbeknek ,a nagyobbaknak pedig gondolkodnivalót,és a világ egyik leghíresebb horrorklasszikusát-melyet ide a rozsdás bökőt a nyakamra,kevesen olvastak el errefelé!-régi,ünnepi színekbe költöztette. Épp ezért fájó pont volt a kiskutya farkcsóválása a végén:értem,hogy happy end,értem,hogy mese,mégis,a halál valami olyan végletességet hordoz,és ez a film az elmúlással is foglalkozik,illet volna az ebet csupán elsiratni. Pont Burton-től reméltem volna egy ilyen átgondolt,ugyanakkor bátor lépést:hisz volt egy hatalmas dán meseíró is,kinek fájó,de csodaszép komor meséivel is megbírkóznak a srácok. Ne nézzük le őket. |
2013-08-18 16:52.05 |
bdt,city,wynona,anren meg akik tudják |
2013-08-18 15:28.03 |
jó hogy figyelsz.....
az első részben a mama. |
2013-08-18 13:53.18 |
ez csúnya volt... |