Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Utolér a végzet - Moziverzum, 02:00 |
Jojo Nyuszi - Mozi+, 02:10 |
Gyilkosság a Fehér Házban - Film Café, 02:20 |
Nyughatatlan özvegyek - Film4, 02:25 |
Az ismeretlen Drakula - RTL Három, 03:15 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
John Larroquette (77) |
Christina Applegate (53) |
Joel Kinnaman (45) |
Billy Burke (58) |
Jill Hennessy (55) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Róma (sorozat) - Vélemények |
Amelie csodálatos élete - Vélemények |
Dallas (sorozat) - Vélemények |
Vadászat (2020) - Vélemények |
Van Helsing - Idézetek |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
A jogász |
Taron Egerton |
2015-02-03 01:50.18 |
WooooHoooo éééés SPOILEREK
Még csak a második évadot fejeztem be, de nagyon szépeket hallottam a harmadik évad kezdéséről és már alig várom. Szintúgy 2 nap alatt nyomtam be az egészet, mert ez tényleg olyan, mint a rágcsálnivalók közül a Tuc. Nem tudjuk megfogalmazni, hogy pontosan miért, de folyamatosan tudnánk enni, egyszerűen eteti magát. Egyébként nagyon ügyes tákolmány ez a széria. Kis harcosok klubja feeling, egy kis HBO-s, illetve Starz-os sorozatokra jellemző túlfűtöttség (azaz minden verekedésre jut egy szexjelenet, kb. részenként 4-szer), mindezt rendkívül érdekes konfliktussorozatba ágyazva, nem is beszélve az iszonyatosan tetszetős nemzetközi színészgárdával, akikért részről részre habzik a szánk. Nem mondom azt, hogy életem legtökéletesebb sorozatát látom, mert helyenként nekem is vannak kivetnivalóim. Kezdeném is ezekkel. 1. Miért tud még az utolsó lámpaoszlop is kifogástalanul harcolni minimum 4 harcnemben? De komolyan mondom, itt 70 év alatt mindenki úgy verekszik, hogy az egyszerre gyönyörű és nevetségesen profi. Ehhez képest mindenki gumibabaszerűen bírja az ütéseket, csak a 45. után feküdnek ki. A való életben szerintem 10 is elég lenne ezekből. De tény, hogy nagyszerűen koreografált harcjelenetek vannak ebben, még ha a realitás is bánja. 2. Az elején még nem tűnt fel, de miért jó nem párhuzamos időben végbemenő párhuzamos montázsokat csinálni 10 percenként? Az egyik snitt ekkor, a másik snitt 5 perccel később, a harmadik 20 másodperccel korábban játszódik. Jó ötlet, újszerű, de bele lehet zavarodni, inkább ne tennék. Ezen kívül mérhetetlenül szórakoztató kis sorozat, ami egy percre sem ül le. Nagyon jól mozgatnak, fejlesztenek számos karaktert egészen a kis mellékesekig is. Nekem kifejezetten egzotikusnak üt be az indián-amis kombináció, ami azért is hálás, mert még sosem láthattunk ebből a két csoportból felépülni egy lakosságot korábban, és tetszik, hogy nem csak kirakatbábúk, hanem nagyon fontos cselekményformáló ereje van csupán a hagyományaiknak, szokásaiknak a főszál mellett. Na jó, maga a főszál is egy kiváló ötlet és nagyon jól bontják szét folyamatosan, viszont néha elindul valamerre, megy, megy, majd visszakanyarodik a kiindulópontjára. Ami szerintem sokáig nem tartható. De két évad még nem a világ, ha hosszútávra terveznek, ezt biztos megoldják. Muszáj lesz a színészekről is néhány szót szólnom. Ez a casting egyszerűen mesés, sőt, ilyennek kéne lennie minden sorozatnak. Amúgy is támogatom a nemzetköziséget filmes és tévés téren is, és a Banshee ebben nagyon a kedvemre tesz. Új-zélandi főhős, emellett képviselteti magát Kelet-Európa, Dánia, britek, indiánok (na ez problematikus. Sok indián…..nem az….szemmel láthatólag. Ennyire nehéz szerezni belőlük?), stb. Nem is hívtak utolsó embereket, bár jómagam így első ránézésre csak 3-4-et ismertem, de sebaj. A kriminalista 4-es mindent visz, különösen az ázsiai transzexuális szerintem a csúcs, de személyes kedvenceim már megint (én vagyok ennyire romlott lelkű, az én saram) az antagonista szekció képviselői. ULRICH THOMSEN még mindig az Isten az én szememben, ez körülbelül a legelső általam látott filmjénél már tiszta sor volt, és egyike volt azon színészeknek, akik kedvencemmé tették a dán és skandináv filmipart. És a Banshee-ben is, kisujjból természetesen, egy zseni. De őszintén szólva én nagyon élveztem amit a tűzszekerek után futó Spock apja nyújtott, sőt, az egyik legmegnyerőbb főgenyó karakter volt azok közül, amiket az utóbbi években láttam. Igaz a második évadra már kicsit túl sok volt a köré kerített mizéria, a jelenléte mindig kárpótolt, fájó szívvel intettünk búcsút. Egyedül egy dolog érint nagyon vegyes érzelmekkel. Ezek a NŐK (!). Hát…..van vagy 4 alap női karakter, ezek mindegyikét kissé ugyanolyanra csinálták. Erősek, érzelmesek, úgy harcolnak, hogy ihaj, masszívak és nagyjából megölhetetlenek. De tényleg, folyton kapnak veréseket, gyakorlatilag részenként és 3 karcolással megússzák. Na ezt nem nagyon veszem be. De minden tiszteletem, mert percenként vetkőznek le és ez egy színésznőnek azért…..no…azért no. Tehát alig várom a folytatást. |
2015-02-03 01:16.37 |
Banshee 1. és 2. évad, 5*
A legjobb sorozat mostanság. Évek óta nem fedeztem fel ilyen kincset. |
2015-02-02 00:58.11 |
Te én ezt a filmet úgy megnéztem az előbb :))
De nem, nem fogom filmnek hívni, ez valami szörnyedelem. Már csak a gondolat magjáért néhány év fegyházra ítélném az alkotókat :) |
2015-02-02 00:56.26 |
Hát ebben azért van feszültség, sőt, már olyan feszülten nyomasztó, hogy a végén izomlázad lesz tőle :D
Ha szereted az ilyet, akkor ne hagyd ki. Én speciel szeretek így megnyomasztódni egy-egy dráma után :D |
2015-02-01 22:04.54 |
Mondjuk ezek disturbing filmek nekem, a nyomasztóak azok inkább a nagyon lepusztult érvágós drámák, mint a 4 hónap, 3 hét, 2 nap. Na aaaaaz nyomasztó. |
2015-02-01 22:03.13 |
Senkivel sem kötekedtem, csak próbálom ezt a remek alkotást valahonnan megközelíteni :D |
2015-02-01 21:56.33 |
Hát a Stalker azért jóval érthetőbb és finomabb. Viszont vontatott.
Ez meg......hát leíró jelzőket sem találok. |
2015-02-01 21:38.25 |
Az igen!
Remélem a rendezőnek van erről papírja is :D |
2015-01-30 23:27.44 |
Vannak emberek, akik hirtelen elkezdenek utazgatni, hogy elfeledjék a gyászukat, vannak, akik teljesen depresszív állapotba kerülnek, amiből alig lehet őket kibillenteni, vannak akik új életcélok után néznek, stb. Nos Keanu Reeves, és Liam Neeson úgy döntött gyászukról figyelmüket elterelni emberek folyamatos gyepálásával fogják. Mondjuk Keanunak nem új a terep, sőt annyira nem, hogy a jó öreg Mátrix óta minden akciószerepében kicsit Neo-t adja vissza nekem (főleg azzal a korábban Ügynököt játszó színésszel a nightclubban)
De a John Wick valóban nem egy a sok közül. A bosszúfilmek kategóriáját egy egészen új szintre emelte ezzel a "megölik a kutyámat és ellopják a kocsimat" kiváltó okkal. Feleség, gyerekölés, azok elrablása, megbosszulni a testvért, ezek a jó bevált panelek, de komolyan, még sosem láttam kocsilopásért és kutyagyilokért ilyen vérfürdőt rendezni egyik alkotásban sem korábban. John Wick úr ennyire unatkozik? Na jó, tudom persze az érzelmi kötődéseket a filmben, ahol a főszereplő szintúgy gyászol, mint annak alakítója, de azért mégis érdekes fénytörést kap a bonyodalom. Az én nemtetszésem nem abban van, hogy egy fantáziátlan tucatakciófilmmel van dolgunk, mert egészen ötletes volt, bevallom. Volt egy kellemes ismeretlen alvilági környezete, és tetszett, hogy nem árultak el sokat a főszereplő múltjából, pedig néha követelte volna a narratíva. Precíznek precíz volt, remek harci koreográfiákkal. A bajom csak annyi volt, hogy nem bonyolították agyon. A játékidő háromnegyedében ölnek, sőt, nagyon nagyon ölnek. A bodycount az a magas egeket súrolhatja. Szerintem percenként hullott el valaki, és mivel ennek semmilyen komolyabb súlya számomra nem volt, így a végén már nagyon fárasztott. Ezért is két részletben kellett megnéznem, mert már a századik művészien leterített orosznál eluntam az egészet. Apropó, le vagyok nyűgözve, hogy füllel hallhatólag egészen ügyes orosz beszélgetéseket hallunk, szépen kihallottam minden 'ny', 'gy' betűt, ami a nyelv sajátossága, ámbár germán nyelveket beszélőknek ez igen nehéz lehet, ezért minden angolszász (olykor keverve maorival) és viking vérű úriember büszke lehet magára, aki megtanulta. De igen....már megint ők....nem unják már mindig az oroszokat beállítani a rosszfiúknak. Ha már egzotikus európai antagonistákat keresnek, legyenek néha portugálok, osztrákok, bolgárok, ciprusiak, stb. De a jugók és oroszok úgy tűnik még mindig divatosak. Nem is tudom, hogy itt lehet-e színészi teljesítményekről beszélni, igazából édes mindegy lett volna, hogy kiknek adják a karaktereket, annyira ez nem egy erre építkező akciófilm, így csak Blom...izé...Nyqvist úrra tudnék dicsérő jelzőket aggatni, mert ő tényleg emlékezetesre sikerült, ráadásul megbirkózott idegen nyelvekkel is, és még iszonyat jól is nézett ki, így a hangulat, és a viszonylag ötletes kivitelezés mellett még ő kap tőlem egy felfelé mutató hüvelykujjat, nagyon más nem. U.I. Azért köszönjük Ian McShane, John Leguizamo 3, Willem Dafoe 5 perces megjelenését. |
2015-01-30 22:55.49 |
John Wick (2014), 3* |
2015-01-26 14:34.18 |
Bizony bizony, ismét január 26.
Ezúton is boldog szülinapot neki, bárhol is van jelenleg, remélem még emlékszik rá, hogy ma született. Igen, elég csendes a kávéház, mert Angelika eltűnt, és úgy érzem, hogy a témák is kifogytak Majorral kapcsolatban. Az internet teljes tengerét kiveséztük róla, az utolsó cseppig, én a magam részéról a könyveit is elolvastam, egy-némelyt többször is. De ha bármi újdonság jön velem szembe róla, azt biztosan ideteszem. Egyébként a kezdeti kávéházgatásaink óta én is nagyon sokat változtam, kicsit terebélyesedett a látásvilágom, és bármennyire is imádom még mindig rajongásig ezt az embert, ma már lehet néhány dologban máshogy nézek rá, mint azelőtt. Nem negatívan, csak átlátva :) |
2015-01-24 15:39.33 |
Ez nagyon jól esett, köszönöm szépen :) |
2015-01-22 13:45.50 |
Most már Sir John Hurtnek nagyon boldogat :) ! |
2015-01-21 00:56.11 |
icike-picike SPOILER meglehet)
Nem tudom, hogy kinek mi ugrik be először, ha azt mondjuk, hogy celluloid lelki terror. Lehet egy horror, lehet egy tökéletesen megírt karakterdráma, lehet, hogy egy háború borzalmainak ábrázolása, az biztos, hogy mind vizuálisan, mint színészi jelenlétet tekintve be kell borítania a filmvásznat azzal a gyomorforgató, már-már fekélyes érzéssel, ami kiemeli ezeket a filmeket társaik közül. Hogy ezt a hatást milyen nehéz elérni, arról beszéljenek a számok, most szubjektíve elmondom az én számaimat. Eddig így visszagondolva nagyjából 2-3 ilyen beton kemény filmmel találkoztam eddig, ahol szinte fizikális ütésként éltem meg a film játékidejének minden egyes percét: A Születésnap és a 4 hónap, 3 hét, 2 nap c. román film. Most nagyjából ez a kettő, ami így elsőre beugrik. Európai filmek európai szokásokat hozva magukkal. A realitás talaján maradva, szokatlan, de annál könnyebben átélhető felvételekkel és hihetetlenül erős színészi játékkal segítettek rá és érték el ezt a kellemetlen érzéssel járó katarzist. A Whiplash is szemmel láthatólag inkább indie elemeket vonultat fel, amit jól tesz, mert az európai melodrámákat Amerikában az indie filmek (legalábbis a régebbi értelemben vett függetlenek) viszik tovább. Jól látszik minden beállításból, hogy ez bizony nem egy hétköznapi diák-tanár kaland, ezt már a trailerből is le lehetett szűrni. És imáim meghallgatásra találtak, mert maga a mű is olyan lett, mint aminek kinézett. Durva, fájdalmas és rettentő intenzív. Szerintem a fizikai és lelki terror ábrázolását egy egészen új szintre sikerült emelnie, köszönve ezt a korábban említett két alapelem már szinte művészien tökéletes kihasználásának, a vizualitásnak és a színészi jelenlétnek. Kiemelések, közelik, szuperközelik tárháza, a hangokkal is nagyon jól bántak, mert itt sem voltak átkötő zenék, csak a masszív jazz, már ha Fletcher karmester le nem állította, ezek mind-mind jó ízfokozói voltak a Whiplash főzetnek, no de mi volt benne a legfinomabb? J. K. Simmons legfőképpen, és a nagyon tehetséges Miles Teller. Szerintem gondolkodás nélkül kijelenthető, hogy az előbbi úriember most járhat karrierje csúcsán. Eddig is mindig felüdülés volt látni, de tényleg csak kisebb karakterszerepeket kapott és sosem tűnt fel, hogy egyébként mennyi tehetség van benne – nyilván mert nem kamatoztathatta. De amit ezzel a bizonyos Fletcher karakterével tett, az fenomenális, sőt, Oscar-díj szinten felüli. Életemben nem féltem ennyire egy embertől a filmvásznon, mint tőle. Megkockáztatom, hogy ezután a színészre sem tudok majd úgy nézni, mint később, ekkora zsenialitás volt ebben az emberben. Miles Teller pedig generációjának egyik legjobbjának tűnik, remélem ezen a szinten meg is marad, tényleg remek a kölyök. A történetre kár lenne nem kitérni külön. Amilyen egyszerűen tűnik, annyira nem hétköznapi. A klisé szó egyáltalán nem szerepelt eme film szótárában szerencsére, egy megveszekedett elemét nem láttunk még ezelőtt filmvásznon. A történetvezetés szép volt, nem volt különösebb kerete, csak belenézhettünk egy fiú legnehezebb periódusába. A karakterek pszichológiai folyamatait is istenien ábrázolták, nagyon tetszett a két főszereplő közötti viszonyok váltakozása. Néha kicsit feszegették a realitás húrjait, de egyáltalán nem zavaróan és nem elképzelhetetlenül. Ekkora rosszindulatú, kegyetlen Ördög tanárok (nem pont tanár volt Simmons, inkább kiképzőmesternek mondanám) léteznek, én ma éppen egy ilyennél vizsgáztam, és tényleg minden iskolában megvan AZ a bizonyos ilyen tanár, aki lelkileg igyekszik megtörni a diákokat, hogy az aztán gyakorlatilag beleőrüljön abba, amit csinál, egészen addig a szintig, ahonnan már nincs visszaút. És a Whiplash ezeket a határokat tárja fel a nézőnek: a tűrőképesség, az állóképesség, a józanész és az őrület, illetve az, hogy mi a normális életfelfogás, mindezt egy jazzdobos fiú szemével. Megéri-e magunkat a zsenik közé felküzdeni teljes erőbedobással, mindent kockáztatva, vagy inkább egy átlagos ember, de teljes életét jobb élni. Tetszett a végén, hogy nem adja meg erre egyértelműen a választ és nem is az a fél kerekedik felül, akire az ember számítana egy ilyen film esetében. De hogy ki az igazi nyertese ennek a párharcnak, ha egyáltalán van…..azt mindenki fedezze fel magának. Az én felfedezésem: Fletcher nyert. Az év drámája címért nagyon esélyesen pályázik ez a filmcsoda. 1 óra 40 perc tömény gyomorszorongatás és stressz, emellett igazi színes-szagos művészetet láthatunk és hallhatunk minden téren. Tökéletes! |
2015-01-20 18:50.31 |
Whiplash
hát azt a jó mocskos terrorizáló magasságos durva úristenit neki 6* :) |
2015-01-19 17:29.07 |
Pedig van néhány stílusjegye ebben a filmben, ami szerintem jellemző rá kezdve a szubjektív kameraállásokon az általad is említett félközeli-közelikre, amit te párhuzamba is állítottál, mint a Mechanikus narancs főszereplője és Pvt. Pyle hasonló arckifejezésének kiemelése. És ott vannak a nem közvetlenül, hanem közvetetten narrált események is, ahol maguk a képek beszélnek tulajdonképpen. Ez a film teljes első szekvenciájára igaz gyakorlatilag és az Űrodüsszeiától kezdve a Ragyogásig mindenhol igaz, hogy sokszor a szereplők némaságának játéka vitte előrefelé a filmet.
Számomra mondjuk a tartalom volt Kubrickosabb még így is. Odamond már megint. Odamond az emberi lénynek és az emberi lény lelki torzulásának, amit megint csak gyönyörűen ábrázolt, sőt, talán itt volt a legerőteljesebb. Ennél szebben még senki sem kövezte meg képkockáival a vietnámi háborút és az azt megelőző 'átnevelést', illetve propagandát, pedig más nagy nevű rendezők is jól próbálkoztak már ezzel, de egyik sem volt ennyire szatirikusan, zavarodottan erőteljes. Láttam hasonlóan erős szatírát a Dicsőség ösvényei címen szintén a direktor úrtól. És bár mindegyik műve külön-külön alapjaiban rengette meg zsánerüket és adott valami teljesen új színt és szintet nekik, nekem mégis ezek a háborús alkotásai a kedvenceim. |
2015-01-19 16:34.38 |
http://www.youtube.com/watch?v=L21dXQMNOQs
Nem fogom fel, hogy az emberek miért mondják azt, hogy ezzel az énekes nővel ez a szám jobb, mint Tarja-val. Nem értem azt sem, hogy miért mennek most már szembe a régi operahangzással és hangoztatják, hogy ez sokkal jobban beleillik a banda profiljába, mikor a profilja éppen ez az egyedibb, komolyabb szimfonikus metál volt. Mintha nem ezzel együtt szerették volna meg a bandát. Én tényleg nem értem. Nem azt mondom, hogy Tarja volt a kisangyal, ő kiharcolta eltávolítását, oké. Igaz Annette-t szépen kirúgta drága Tommy csak úgy, de akkor is, itt most a hangokat állítjuk egymással szembe. Mi zajlott le a Nightwish fanok lelkében az elmúlt pár évben míg nem figyeltem oda rájuk? XD |
2015-01-12 08:55.17 |
5
Leonard Nimoy |
2015-01-11 19:00.43 |
Tény, hogy ez lesz az egyik legizgibb kategória a rendezőin kívül. Legalábbis nekem. Főszereplőknél tanácstalan vagyok. Ez az idei év (is) inkább a mellékszereplők dübörgésének éve. |
2015-01-11 18:55.05 |
Ethan Hawke nem volt rossz, de amiket én láttam eddig abból a brigádból, azok mind jobbak voltak (karaktert tekintve inkább, nem alakítást) Hawke úrnál. De majd meglátjuk. Mondogatják nekem itt Norton-t, hogy ő is befutó lehet, de erről én sem tudok nyilatkozni. Az én pénzem Simmons-on és Duvall-on van :) |
2015-01-11 18:36.36 |
Ja hogy ez volt a baj.
Akkor megnyugodtam :))) Egyre jobban várom, és pont azért, mert J.K. Simmons mestertől csodát várok. Gondolom majd megkapja érte a díjait. |
2015-01-11 16:30.21 |
Mondjuk én Sörös Sándort és Szakácsit is jól passzolónak találom Willishez, de itt inkább Vass Gáboron magán lepődtem meg, szerintem ő annyira nem való Willishez, főleg ha tudjuk, hogy Willisnek milyen gyenge hangja van igazából. |
2015-01-11 16:28.50 |
Itt tévedtem, a Clemenzát játszó színész a harmadikat nem élte meg, a másodikból csak kipenderítették valamilyen félreértés miatt. |
2015-01-11 16:21.34 |
Igen, azt tudtam, hogy az is újra volt szinkronizálva, de nem tudtam, hogy a régiben nem Dörner volt a hangja. 82-es? Akkor te vénember vagy (szarkazmus) |
2015-01-11 16:20.05 |
WÁÁÁÁÁÁÁ? lyézusom, micsoda? :D
Én meg azt hallom, hogy az év filmje. Jó, biztos ízlés kérdése. Én moziban akartam látni, de a kedves partnerem ebben az akcióban nem tud várni vele, így előre kellett hoznom a hét végére. |
2015-01-11 16:18.45 |
jó, hát az nyilvánvaló :)
De itt úgy láttam, hogy inkább a 3-as, 4-es van kérdőjelezve, és akkor nekem egy arasznyival, de a 4-es nyer. |
2015-01-11 16:17.34 |
Vass Gáboros Drágán add az életed? Na az is fura lehet így most elképzelni. De akkor régebben még lehet, hogy illett a főszereplőre. |
2015-01-11 16:15.34 |
Nem érzem én bántásnak, abszolút megértem, ha valaki emiatt otthagyja, mert nem tudja, hogy később változik-e a színvonal. Még akkor sem, ha megnyugtatom őket, hogy igen. :)
Én úgy láttam, hogy minden korosztály képes ezt megszeretni, de persze attól függ, hogy ki mit hallott róla. Sajnos hazánkban nem olyan népszerű, még az új, 2005-ös nekifutás sem hozott kellőképpen hírnevet neki, lehetnénk többen is. Nyugatabbra hatalmas szenzáció, Angliában meg aztán olyan, mint nekünk a dianás cukor. Nemzeti kincs és alap. Nekem egyébként akkor is más véleményem volt az útitársakról, miközben néztem és így visszanézve is kicsit máshogy értékelem őket. Mert a nagy egészet nézve és a többiekkel összevetve mindig más eredményre jutok. Ha lehetne azt mondanom, hogy valakit egyáltalán nem tartottam jó útitárs ötletnek, az Rose volt. Szerintem ez a sorozat a romantikus viszony egyáltalán nem kívánja és maga a nehéz felfogású és általában csak útban lévő Rose személye szerintem nem teljesen méltó a Doktorhoz, mint szerelmi partner, így örülök, hogy több évadot nem maradt. Egyébként is 2 különböző Doktorral kellett bírnia és nagyon nem volt ugyanolyan a kémiamennyiség a kettő között (Tennanttel nem éreztem ezt a kémiát, szerintem Eccleston mellett jobban mutatott). Tényleg nem volt túl érdekes Martha, de szerintem companionnak megtette. Erős volt, követte a Doktort, inkább egy rajongó asszisztens volt, és a társaságában íródtak még a legjobb részek, emiatt a munka is hálás volt. Donna egy érdekes személy volt, belé fektették a legtöbb jellegzetességet eddig. Őrült, kicsit buta, nagyon nem való útitársnak, mégis működött, mert sokszor tudott minket meglepni és tetszett ez a viszony Tennattel, egyenrangú felek, ő a második helyezettem. Amy volt szerintem a csúcs, mert végre nem variáltak a viszonyokon, hanem ő lett a Doktor legjobb barátja, és nem is akartak más valakit szabni belőle. Pont így volt jó, és szerintem Roryval kiváló páros voltak. Ő is kissé őrült, kissé neurotikus, kiszámíthatatlan, de nagyon jól belejött az időutazásba, kiváló és egyenrangú partner volt, érdekes fordulatokkal. (Igen, River Song beleinvolválása ebbe a viszonyba sok mindent megkavart, azt majd később kielemezzük, mert nekem sem nyerte el ez a csavar a tetszésemet). És szerintem még Amy és Rory leléptetése is rendben volt, szerintem ez után kezdődtek az írói részlegen a gondok. Clara nekem nagyon felemás. Nehéz dolga van azoknak az útitársakkal, akik ideje alatt Doktorváltás volt, mert két különböző viszonyt kell eladniuk úgy, hogy közben megtartsák saját maguk karakterét. Egyelőre a közepesebbek között van számomra, mert neki sincs sok jellegzetessége, de a csajszi szimpatikus. Jó kis részeket mondtál, nekem minden jöhet, amiben a wheeping angels-ök vannak, akik eddig a legjobb főellenségek voltak, mint ötlet. De persze a Mester elé senki sem farolhat be. Az én kedvenc részeim közé a Tennant-ös búcsúrészek tartoznak, a Van Gogh-os, a Blink (az első wheeping angel-ös), a Mars vizei és tényleg voltak jó karácsonyi részek (a Michael Gambonos és a Minogue-os is, meg a legutóbbi, de azt majd meglátod) A 8. évadot én is kivégeztem, és 1-2 jó epizódon kívül nekem annyira nem jött be, de az új Dokikat ugye szokni is kell, és nekik is ki kell még alakulniuk, így ez érthető. De jobb epizódokat is írhatnának alá, az is tény. |
2015-01-11 15:55.37 |
Rottent csak Rottennel, Imdb-t csak Imdb-vel lehet összehasonlítani, mert a kettő 10 esetből 9-szer nagyon nincsen egy hullámhosszon.
Így az Imdb szerint a 3-as nyert. Rotten szerint a 4. Döntetlen kimenetelű csata. |
2015-01-11 15:49.17 |
Jó, hát persze mindenkinek az nyeri el a tetszését, amin megszokta az egészet. Én eltűröm a szinkront, de jobb szeretem persze eredeti nyelven nézni. De mint külső szemlélő, aki még csak nem is találkozott az eredeti szinkronnal, mondhatom, hogy azért annyira nem rossz. Helyey-Duvall páros kifejezetten jó, Szakácsi-Caan is nagyon jó, és szerintem Tordy Géza sem rossz, mert legalább olyan kort és tekintélyt kölcsönzött a karakternek, amit megkívánt ( jó, persze Brando hangjának sajátosságait nem adja így vissza, de legalább öregíti a karaktert, akinek öregebbnek is kéne lennie, mint ami Brando volt akkoriban). És ha még nagyon betalált valaki, akkor az Clemenza és hangja szerintem.
De végül is mindegy, mert az élményt ez sem rontja. Egy Rendőrakadémia vagy egy Vissza a jövőbe újraszinkronizálása szerintem nagyobb bűn volt. |