![]() | ![]() |
![]() |
Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak | ![]() |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
Gyerekjáték (2019) (Blu-ray) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
Harry Brown - Film Café, 00:40 |
Ezra - Filmbox Premium, 01:10 |
Papás-mamás - Mozi Klub, 01:15 |
Előre a múltba - Cinemax, 01:45 |
A herceg - RTL Három, 01:50 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Dakota Fanning (31) |
Emily Blunt (42) |
Kelly MacDonald (49) |
Stohl András (58) |
Josh Gad (44) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Ismeretlen férfi - Vélemények |
Érintés (2024) - Vélemények |
Mai menü avagy ma milyen filmet néztél meg |
A bűn éjszakája - Vélemények |
Fekete pont - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Karatekölyök 2. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Stan Laurel ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
2016-06-06 14:37.11 |
scott-nak valóban meghalt a testvére,de ő nem ezért hagyta ott a dűnét-épp hogy melóba akarta bánatát fojtani-,hanem mert megelégelte a dolgokat,ami a film körül ment |
2016-06-06 14:12.29 |
Csipetnyi Barlang-az angol!-nagy adag a Helyőrség:és idióta rendezés meg forgatókönyv.
Néhány katona és kincsvadász régi ,második világháborús bunkereket keres:mindnyájan??khm...tudjuk,voltak olyan japók,akik még akkor is harcoltak,mikor több éve letette országuk a fegyvert.Itt is lesz ilyen tag,mert egy kísérlet eredményeként nagyon sokáig él. De nem csak ő. A néző pedig csodálkozhat azon,ha valaki mellett felrobban egy kézigránát uszkve 15 cm-re,az a valóban nagy robbanástól nem tépődik fecnikre,ellenben több tonna szikladarab naná hogy rázuhan a kijáratra(és a katona lába is csak emiatt sérül meg!!)Én magam szeretem,mikor sötétben bolyonganak ismeretlen veszélytől tartva emberkék-legfontosabb horrorpillér-itt ,a Föld alatt a sötéttől nem kellett tartani,mert még ott is világos volt,ahol nem égett villany.Tényleg minimális vért kapsz,egy horzsolásnál többet vesztesz,az akciójelenetek bődületesen gagyik,és színészi játéktól sem kellett tartani.A császári testőrség pedig!!!nagy meglepetésre nem a császár mellett silbakolt rendeltetésszerűen,nem,ők több száz km.-re voltak kísérleti alanyok,míg Hirohitóra a halaskofák és tengericsillagszámlálók céhe vigyázott. Azta de rossz volt. |
2016-06-06 13:57.32 |
taxi |
2016-06-05 17:25.10 |
Dario Argento stílusjegyei egyre jobban előtérbe kerülnek.
Az olasz horror ezekben az években már töri magának előre az utat ,Argento pedig lendületbe jön.A 4 légy a szürke bársonyon nem a legerősebb munkája,de újra elnézve még mindig meg lehet állapítani,köröket ver sztoriban(és feszültségben....)arra,amiket mostanában készítenek ebben a műfajban.Értem én,hogy a technikai megvalósítások felett eljárt néha az idő,de egy horrort,thrillert a hangulata is meghatároz. Egy rockzenészt zaklat valaki:ő pedig egy véletlen folytán megöli.Van szemtanú,egy maszkos személy,aki egyre jobban rátelepszik életére:ezért is a férfi God segítségét kéri,aki segítőket szerez neki egy kissé habókos hajléktalan és egy meleg detektív személyében,aki arra büszke,84 ügyéből meg egyet sem fejezett be.(Micsoda ajánlólevél ugyebár!!)A film meghökkentően humoros:a postás vagy a homoszexuális figura bőszen szállítják a poénokat,közben pedig néhány gyilok is történik,bár lényegesen kevesebb,mint azt Argentonál megszoktuk.A mű hibája,hogy sejthető,ki a killer,ám sok minden van,ami kárpótól ezért a gondért. Többek közt Bud Spencer jelenléte,aki már ekkor is szép tagbaszakadt ürge volt,viszont megbízható színész is-ő God,és jól is áll neki a karakter.A zene Ennio Morricone,bár annyira nem erőltette meg magát,a készítők pedig néhány meghökkentően jó felvételt is orcánkba tolnak,külön kiemelném az utolsó kockákat,ahol stilizálva,már-már költőien éri el sorsát minden gondok okozója. A rendező munkásságára figyelők örvendezhetnek,megjelenik a bábu motívum,hogy a gyilkos agymunkájába is betekintést nyerhettünk,és a részletesség ahogy karaktereivel bíbelődik,becsülendő(Hovatovább ez az,amiben a mai horrorok tréek,kiért kéne izgulnunk,ha mindenki a futószalaggyárból jött elő??) Jó kis cucc ez,előre a retro jegyében. |
2016-06-04 17:34.55 |
A Stockholm-szindróma??
Hm...kifordítva.Átvezetve.Vagy...elfelejtv e. A Láncra verve nem került nagyon a figyelem központjába-pedig rendezője a világ egyik legnagyobb nevének lánya.Jennifer L. a papához méltó ,olykor sokkoló filmet készített:néhol a történet durvaságát viszont tompítja érezhetően,ezzel mégsem ütve akkorát.(Vagy,csak kitolódott mára a skála,amit simán bevesz a gyomrunk???..) Kapunk a mű elején egy boldog amerikai családot:papa vigyorogva el az autóval,mama és 9 éves csemetéje pedig beül egy horrorra.Hazafelé taxit választanak,ami épp akkor kanyarodik arra,a volánnál egy sorozatgyilkossal,aki elrabolja őket,a nőt nemsokára megöli,a fiút elnevezi nyuszinak,és a rabszolgájává teszi. Jennifer Lynch sok mindent nem mutat meg,csupán éreztet:a horror itt nem a vér(csak),hanem maga a helyzet,amibe a kisfiú él néhány négyzetméteren.Szabályok-csak azt eheti,amit otthagynak neki a tányéron,reggelikészítés,takarítás,stb-nincs semmi öröm,nincs semmire sem kilátás.Mégis,ahogy halad előrefelé a történet ,rájön a néző,az elrablója,Bob ugyanúgy lánc végén vergődik:még ha másképpen is. Már csak pont ezért is jó a cím:utal a fizikai leláncoltságra,de ugyanakkor a lelkiekre is,ahol Nyuszi és Bob között egyre inkább egy torz apa-fiú kapcsolat alakul ki,-és néha úgy tűnik,erre Bobnak nagyobb szüksége van.Közben persze,mert "jó sorozatgyilkos",több áldozattal végez-a nyomozásról épp csak hallunk valamit-Nyuszi növöget,és elér abba a korba,amikor "megkóstolhat egy nőt"(Hogy pedig ennél nincs jobb a világon,makktársaknak kár is magyarázni:)) Vincent D'Onofrio mintha ezekre a szerepekre született volna:ez a barnamedvére emlékeztető figura félelmetes jó színész,verhetetlenül jól hozza figuráját,ám Eamon Farren se pitlák,amit nyújt talajon.A film jóideig majdhogynem kamaradarab,aztán eltávolodunk a háztól....nem kevés ötlet és csavar szorul bele az utolsó 20 percben,ami egyrészt magát a fentebb említett szindrómát löki hanyatt továbbá egy igen bizarr végkifejletbe torkollik. A Láncra verve jó film:komor,lassúbb sodrású,de folyamatosan fenntartja a figyelmet,és bár nem menti fel Bobot,de...nem is ítéli el,jelezve,nem kevés hasonszőrűnél azért van a múltban valami,amiért azzá vált,ami.Remekül játszanak a színészek,a nyomasztófaktor precízen működik:érdemes meglesni,főleg Vincent eredeti hangjával. |
2016-06-04 16:55.07 |
Kedvenc értelmiségink,Seggpelus prof kedvenc mozija:ehhez mérten kell hozzáállni,és meglátni értékeit.
1986-ban King mögött temérdek könyv és novella volt már-és nemsokára eljön az az idő is,amikor neves kritikusok az amerikai szépirodalomhoz fogják kötni nevét(Nem mert látták ezt a filmet,nem).Illik hozzátenni,ez az időszak King életében tele volt anyaggal...alkohollal,szóval hogy egy ilyen förmedvényt kiadjon kezei közül a mester,ebben a felállásban nem csodálható(Továbbá,bizonyos kritikusok 2003-ban mikor megkapta a Nemzeti Könyvdíjat,benne látták az "ellenséget",hozzátéve ,miatta (is) hanyatlik az amcsi kultúra.Magam,mint az író szeretője és tisztelője,ezzel a gondolattal nem egészen vállalnák sorsközösséget,de azt se vitatom,King-nél is becsúszott rengeteg gagyibb dolog) De talán élete leggagyibbja ez a film volt,amit ő is rendezett:sietve hozzátenném,a büdös életbe nem engedték neki,hogy a műveiből készült dolgokhoz ilyen mértékben és minőségben hozzátegye a magáét,és King tiszta pillanatában azt is belátta,azért egy filmrendezés más,mint a könyvírás,és a két médium hatása is teljesen eltérő.Számomra a második csillag a zene:írókedvencem egyetlen jó húzása,hogy az AC/DC-t ő maga kérte fel,ugyan már,húzzanak némi talpalávalót ha nem gond. A Maximális túlhajtás a Kamionok című novellából készült,ami pedig az Éjszakai műszak című írásgyűjtemény veretes darabja-gúny nélkül.Tökéletes példa rá ,hogy ami jól néz ki lapon,nem biztos jól néz ki vásznon-persze egy rendező,akinek ez a melója,közepest vagy jobbat simán kihozhatott volna még így is belőle.Node....nézd meg a végterméket. Amivel amúgy olyan téren még gond sincs,hogy példul a kamionok nem néznek ki jól,mert de.Meg akit elgázoltak,korrektül szétrobbannak,mint egy vérrel teli lufik.Ám Stephen K. sajnos nem tudja,mit jelenthet egy kamerakezelés...a feszültség felépítése...dramaturgia...és főleg színészvezetés,mert az aztán kriminálissá jelesedett.A Maximális túlhajtás több helyen úgy lett vicces,hogy ő amúgy komolyan vérengző fenevaddá szeretné mutatni magát a vásznon-kenyérszeletelő,most komolyan:csak megfogod a nyelét és annyi nekije,..a gépek értik!!az emberi beszédet és van amelyik morzézik,amellett meg kit érdekel,ha benzinkútnál lövöldöznek avagy robbantgatnak ugyebár. A Maximális túlhajtás persze megkapta méltó büntetését(Emilió Estevez is..),hatalmasat bukott,lett Málna jelölés ,nálunk pedig DVD-n kijött a Legendák klubjában ami értetlenségre adhat okot és elnéző vigyort(Tájékozottabbak pedig tudják,a "klub" amúgy kinek a filmjeinek volt leginkább lelkes támogatója,na persze hál isten,ezzel valóban legendákat is hazavihettünk annó,fasza minőségben,DTS hanggal akár,ami úgy szólt,mint az isten).És azt is illik elmondani,97-ben kapott egy remake-t??? is,Ámokfutó kamionok címmel vált a videótékák polcain nem keresett művé,és egy TV film rendező rendezte,kisebb büdzsével. Viszont nem lett nagyon rosszabb,bár ennél azért ez kihívás lenne a javából. Mindenesetre reméljük,fórumunk ügyeletes másológépe nulla egyéni meglátással és hihetetlen éleslátással többedszerre is végigizgulja otthon lekötözve és beszedálva,magában tudva az aranyigazságot,ez igenis fasza film,amit illene prolongálva a filmszínházak műsorán tartani. |
2016-06-04 15:48.13 |
így van,és épp az arcodba okádtam:) |
2016-06-04 15:47.12 |
egy olyan embernek,akinek arcképe reklám az abortusz mellett,kénytelen ezt írni. |
2016-06-03 16:15.32 |
mondjuk,sokat romolhatott a filozófia horatius óta, ha azok a megnyílvánulások abba a körbe tartoztak volna:) |
2016-06-03 14:18.18 |
innen mintha töröltek volna...:)) |
2016-06-03 09:37.32 |
ez meg slynek címzett beszólás miközben csimpaszkodik:) |
2016-06-03 09:13.04 |
dumb és d::) |
2016-06-03 08:36.37 |
rossz helyen keresgéltél szarturó,lett volna még másolnivaló:) |
2016-06-03 08:34.19 |
de te is tudod,azért egy deadpoolnak megvan a maga nézőtömege,amire támaszkodhatott.van olyan fantasy meg,ami ismertsége dacára elvérzett.én most amúgy a szuperhősöket nem is keverném ide,ők most a trend. |
2016-06-02 19:49.31 |
Társadalomkritika Takashi Miike módra.
A Visitor Q embert próbáló alkotás:többen a felénél kikapcsolják majd,van akinek unalmas lesz,van akinek viszont sok.Miike az egyik legtöbbet alkotó japán rendező,ugyanakkor a legtöbbet vitatott is:bizonyos ámokfutásait képtelenség szinte európai vagy amerikai kultúrértékek mentén felfogni,mert gondolkodása annyira "más",írjuk ki,japán. Ez az ország büszke kultúrájára,több ezer éves hagyományaira:ugyanakkor valóban a második világháború drasztikus törést hozott benne,és morálisan,erkölcsileg is küszködik.Gondoljunk bele,hogy olyasmiről beszélünk,ahol végtelen udvariasság mögé rejtőznek az emberek,ugyanakkor van aki 2 négyzetméteren!!!éli le életét,gyakorlatilag egy hálóban-no meg a munkahelyén.Beszélhetünk arról a jelenségről is,hogy tömött járműveken vesznek fel pornófilmet-ez már persze ide is begyűrözött, de kevés belőle ami nem "lebeszélt" előre-ahol egy általában nagyszemű fiatal csajt míg megy a metró,villamos,szopatják és megdugnak(a nemi szervek viszont vagy a behatolás el van homályosítva)A japo kultúrában ami mellettem történik,az nincs,így náluk ilyesmi belefér.Vagy hogy élő polipot dugjanak nők segglyukába,szemetet,direkte élesebb kupakú üvegeket hüvelybe,és a legtöbb szaros pornó is erről a vidékről származik. Ilyenkor az olvasó ugye gondol,amit akar,nem kell hozzá telefonos Paco segítség,mi is az. A Visitor Q egy olyan családról szól,ahol az apa pénzért dugja a lányát,filmre veszi ahogy fiát szanaszét verik osztálytársai,aki hálából viszont drogos mamája arcát keni el,veri el szíjjal-érthető visszacsatolása az erőszaknak.A rendező külön feliratokban intéz kérdést a nézőhöz,a behatolást mint az japán pornónál megszoktuk,nem látod mert homályos,és a vérfertőzésen túl előfordul például hullagyalázás is,ami felháborító volta ellenére groteszkül humorossá válik az aktus előrehaladtával:a hulla ugyanis kiüríti végbelét illetve hüvelye összeszorul,és a férfi farkát nem engedi ki. Ebbe a "nemes.." közegbe érkezik a titokzatos Visitor Q,és innentől borulnak fel a dolgok.Miike mondanivalóját nem úgy fejti ki,mint például azt egy amerikai művészfilmes tenné,-amúgy a mozit Pier Paolo Pasolini által, 1968-ban rendezett Teorema című munkája ihlette-és számítani lehet majd olyanrhozzászólásra,hogy ez egy beteg szar,fos,egyebek,marha akinek ez tetszik-ám ez nem a tetszésről szól.Vagy hogy a néző élvezi,mikor egy hullát kefélnek,mert nem,mégis a mozi nézeti magát és a végére kikerekedik a lényeg is. Odáig viszont olyan érdekes pillanatoknak lehetünk szemtanúi,hogy egy nő melléből spriccel az anyatej-számomra ez szexi dolog amúgy,jó így szeretkezni:))-és nevethetünk azon,abból olyan mennyiségű tej ömlik,Visitor beül egy esernyő alá,így nézve a "csöcsshow-t".Visitor beköltözésével mégis feljebb megy a család a spirálon-vagy lejjebb,az itt látott dolgokon megütközők szerint-és valamiféle harmóniát,megoldásszerű érzetet közvetítenek a néző felé.A vége meghökkentő ugyanakkor mintha egy szentképet néznénk:máig azon gondolkodom,hogy lehet egy beállítás egyszerre perverz ugyanakkor éterien...tiszta. A Visitor Q nem remekmű:de döbbenetesen érdekes,egyedi és igen bátor-ugyanakkor míg egy francia művészfilmbe simán látjuk,ahogy a fasz utat tör a pinába,itt azt láthatatlanná teszik,tehát bizonyos pontokon a mi szemünkkel akár gyávának is lehet nevezni.Én mégis azt remélem,megtalálja közönségét,mert VAN értelme,csak túl kell látni a nyílvánvaló sokkoláson,szexualitáson,perverzitásokon.Nagyon sok ember söpri le az ilyen filmeket beteg jelzővel,és szereti használni nézőire is ezt a kifejezést,ezt a továbblátóknak ajánlanám,akik nyitottak....hm,bármire,de én úgy írnám le,kultúrális különbözésekre . |
2016-06-02 14:38.15 |
Quentin Tarantino legújabb filmje egy kamaradarab:és egyszerre nyúlt Agatha Christie-től ám még többet John Carpenter 82-es,a Dolog című munkájából.(Ami amúgy remake,filmklasszikus létére)-illetve önmagától,lásd Kutyaszorítóban
Tarantino majdhogynem MINDENT tud a filmezésről,filmkészítésről ,és pont ez a tudás adja meg filmjeinek azt a részét (is),amivel a nézők nem tudnak azonosulni,vagy egyszerűen nem értik.Mondok egy merészet,de nem fog tetszeni:néhol valóban úgy érzem gond bizonyos sokat vitatott alkotásoknál,hogy nézője képtelen értelmezni/felfogni/megérteni azt,amit megálmodója és készítője ilyen vagy olyan mód belepakolt:értelemszerűen nem az egyszerűbb leképzési rendszerrel megtámogatott mozikról beszélek.Vagy nem jönnek át rendezői nüanszok,játékok,fogások,mert azért legtöbben úgy ülnek le valami elé,no akkor szórakozzunk!!....néhány filmkészítő meg nem azért szöszölt több hónapot,hogy csak ezt az érzést kívánná kiszolgálni. Tarantino mindig is lopott:ázsiai filmekből,westernekből,akcióból horrorból,ott is látva értéket,ahol az egyszerű ember elfordul,no kérem ez egy szar !csatakiáltással.Nem lenne a posztmodern popkultúra legfontosabb filmese,ha ezt nem tenné meg,ám azt is saját szája íze szerint,és igen bőbeszédűen.Mára jóval érettebb,jobb filmes,mint a Ponyvaregény idejében,ahol még fűtötte a fiatalos hév és bizonyítási vágy,ám ahogy befutott,és megkerülhetetlen ikonná vált,értelemszerűen bizonyos dolgok finomabbá váltak. 8-.ik rendezése átgondolt,gonosz munka,ami bizonyos szempontból több,bizonyos szempontból kevesebb,mint más alkotásai:az első 20-25 perc kivételével egy helyszínre korlátozódnak az események-kamaradarab,akár színházi előadásnak is megfelel-és igen sokat beszélnek benne:szubjektív vélemény,de ő az egyedüli faszi,aki a semmiről úgy tud hadoválni,hogy eladja valaminek.Az Aljas nyolcas szintúgy fejezetekre van bontva,karakterközpontú alkotás-bár,némelyik azért kicsit elsikkad,pedig cefet hosszú mozi-és olykor hihetetlen mód brutális,ahogy az nála már szokott lenni:ám számára a brutalitás inkább csak játék(Ezért gyűlöli a Született gyilkosokat,mert Oliver Stone gőzhenger rendezése ezt a játékosságot vette ki a képletből.)8 ember +1 kocsis:északiak,déliek,feketék,mexikóiak...és mindenki utál mindenkit. Ahogy ez kérem,a világban már csak lenni szokott.Mi magyarok azért is vagyunk ebben is KURVA jók,mert szaladgálj csak fel egy politikai hírre,hihetetlen az a gyűlölet(és ostobaság...)ami a hozzászólásokból sugárzik.Ne nekem legyen igazam,de ...szerintem itt tartunk. Q.T. atipikus western forgatott:nincs egy szimpatikus karakter,mindenkinek van múltja(és nagyon nincs jövője...),és mindenki gyanús,már a kávé előtt is,de onnantól aztán meg pláne.Nála mindig van egy vonal,amit észre lehet azért venni,amibe kicsit beletörli a csizmáját,a Kutyaszorítóban a bűnözők,maffiózók bajtársiassága,a Djangó-ban a rasszizmus persze,a Becstelen B.-ben hogy a zsidók vágnak vissza(és kíméletlen gyilkosok,továbbá nem elfelejteni,a mozi legokosabb,legfifikásabb karaktere egy náci!),itt olyan,mintha az elvhűség tenné nem normálissá,gyilkossá,pszichopatává az embereket.Érdemes figyelni azokra a mondatokra,ahol pro-és kontra beszélnek észak-déli sérelmekről,bőrszínről:mindkét oldal csak a saját sirámait képes felsorakoztatni,és a másik veszteségeiről nem vesz tudomást,örül neki.Pont ez az álláspont,pont ezek a gondolatok azok,ami miatt sok minden nem tud baromi sok helyen úgy működni,ahogy kéne,illene,ahogy továbblendülhetne bármilyen kérdésben a szekér:épp ezért is lehet(ne) valamiféle reménynek is felértékelni Marquis Warren és Chris Mannix közös tettét és Mannix kiállását azon társa felé,akit 2 órán keresztül fekázott és gyűlölt(Más kérdés,az együttműködésük egy nő élvezettel teli felakasztása ugyebár,na nem mintha a 2 férfi szemszögéből akár nem is érdemelhette meg azt) A filmen talán ott lehet fogást találni,hogy azért a posztmodernség fenegyereke tényleg sokat emel át saját magától:valahogy kevesebb a meglepetés,a csavar,és a krimiszál se olyan fontos.Fontos azonban a Dologból áthúzott "senki nem bízik senkiben" vonal,és érdekességképp illik azt is elmondani,Ennio Morricone komplett részeket emelt át a 82-es horror filmzenéjéből(annak ő írta muzsikáját),illetve az ott kihagyott részekkel támogatta Tarantino nyolcadikját.Rendezőnk hisztizett,hogy ugye milyen mód vetítsék minél több helyen alkotását-Magyarországon úgy bemutatni képtelenség volt-mert a digitális világban,digitális átállásban a mozi halálát látja:bizonyos mértékben egyet is értek vele múltam,személyes okok miatt is,és legyek baromi régimódi akár,de mondjuk egy okostelefonon a faszomért kell bármit megnézni,ami mögött komolyabb filmes szándék áll.....no. A színészvezetés persze remek,Samuel L. Jackson megrázza magát,Kurt Russell remélem visszatér a nagyok közé,Tim Roth és Madsen hozza mit illik-Madsen-t azért jó újra valami fontosabban látni,-akik viszont nekem igazán tetszenek,az Walton Goggins és Jennifer Jason Leigh.Goggins penetránsan jó,élete talán legjobbját hozza és vicces is,Jason Leigh pedig megérdemelte volna akár az Oscar-t is,az a monológ kitört fogakkal.....az ő sorsa amúgy mindig is érdekes volt,fontos filmekben is játszott,nagy alakítások vannak neve mellett,mégis néhány éve eltűnt(babát is szült).Most azonban minden idők egyik legmocskosabb,legtöbbet kapó női gonosztevőjét hozta el,hihetetlen energiával és olykor éjfekete humorral. Tarantino legújabb filmje lehet nem a legjobbja,és igen,néhol utánérzés-szagú:ám mikor kiemelek és átvizsgálok belőle darabokat,mikor látom azt,ezt hova,minek és miért,újra csak azt állapíthatom meg,tényleg mennyire tudja mesterségét a figura.Ez persze a nézőjét,ha nem tetszik neki a dolog,nem érdekli...én is csak úgy,mondtam. |
2016-06-01 19:43.01 |
nem.de ha példul tolkien tudja,örökségéből mennyi per,gyűlölet,családi viszály lesz,tuti megteszi |
2016-06-01 14:33.20 |
régen,persze!
nem erről beszéltem,hanem hogy ahhoz viszonyítanak.ha oplvasol kritikákat,fantasy-nél tuti megemlítik.origó lett:) a dark fantasy-t már csak azért sem,mert azonnal más korkategóriás lenne egy film,kihúzhatnák a potencionális nézőket,és azért egy blockbusternél ekkora kockázat érthető okokból necces |
2016-05-31 20:06.21 |
ha valamit jól megcsinálnak,például ct. tudása és ismeretei alapján akár egy toma andrás élettörténetet:)vevő vagyok rá.
az a gond csak,néha önismétlő műfaj.a nézők meg eleve úgy mennek be rá,nah gyűrűk ura után:)jackson filmje valahogy megkerülhetetlen lett. |
2016-05-31 20:03.43 |
nem zavar,a profitról beszélek??sebaj.
jó,hogy meg annak magyarázól,aki a maga ura,mert az:) egy nagy film esetében bőven kihoz ennyit.sőt,ennél többet is. |
2016-05-31 19:49.04 |
hát,a witcherről én is csak halottam nagyjából:))öreg vagyok.de skandar graun kalandjait nem tehetek róla,többször kiolvastam,és már akkor sajnáltam,magyar írta magyarul,mert gyakorlatilag be is zárult körülötte a kapu |
2016-05-31 19:33.45 |
én pl azt bánom,hogy sajna a mi filmgyártásunk nem áll ott,hogy mondjuk a káosz könyvekből valamit készítsenek...kint meg ugye nem ismerik.pedig abban van humor,vér,fantasztikusan jól megírtak. |
2016-05-31 19:29.37 |
hát,én remélem,lesz akkora siker hogy folytassák.meg,lenne még pár fantasy,aminek örülnék,ha zöld utat kapna egyszer. |
2016-05-31 18:51.01 |
nem tom,nem mentem el még rá:))köpködi a szakma,de azt tudom,nagyon sok játékos is,geek-ek is,szóval azért nem olyan jó az összkép.a magyar nézők is azt írták,a látvány szép,viszont üres és érdektelen.az a 40 perc sokat dobhat valóban.ilyenkor mindig eszembe jut scott mennyei királysága,50 perc körüli plussz a rendezői,de egy teljes másik filmet kaptunk. |
2016-05-31 18:48.52 |
nem.nem vagy tisztába a reklámköltségekkel.80-100 millát is kitehet.és ha csak 200 milla lenne a maradék a zsebükben,abból adozni+ marketing... |
2016-05-31 18:17.29 |
Sokat röhögtem rajta.
Azon fazoníroztatom eszméletlen jó agyamat,hogy lehet vígjátéknál...a faszomba,ez a lényeg.Aztán persze beugrik az is,hogy ilyeneket is kell írnom-mert ez is a valóság-hogy asszongya,nincs sztori,nincs meglepi meg mindenki síkgyökér benne. Néha azért túl volt játszva a két MILF hírességtől,és az elején éreztem némi izzadtságszagot.Aztán a bulitól indult meg a szekér,és a jó zenék,a sok ökör mellékkarakter és a nosztalgia-mert eszembe jut,hát hogyne,miket csináltunk hajdanán,áááá!!-sínre teszi a dolgokat,jól kezdtem érezni magam,és még a családi,kötelező üzenet se zavart. John Cena meg egyre szimpatikusabb.Az a fura abba a jó nagy darab srácba,hogy akcióhősnek-pedig böszme nagy mégegyszer-ciki,hiteltelen,de vígjátékokba sokadjára jópofa. Nincs ezzel a filmmel sok gond,bunkó,alpári,persze ha ezt nem szereted,vagy nem ittál(drogoztál??....) és legfőképp nem keféltél még bulin,hagyd a fenébe.És küldöm a "Kíváló erkölcsök ,mi felnézünk Rád!" kitűzőt,ajánlottan. Mert egy példa vagy,kedves barátom és barátném! |
2016-05-31 18:03.30 |
3-4 milla nem nullszás,hisz a bevétel majd fele a moziké.a maradékból adózni kell.a gyártási költség mellé nem írják ki a reklámbevételeket,mert azt nagyon kényesen kezelik-és erre költöttek istenesen. |
2016-05-31 15:24.12 |
kis érdekesség
Duncan Jones 3 órás Warcraft filmjét még az apja, David Bowie is megnézte a halála előtt. Nagyon érdekes interjút adott Duncan Jones, a Warcraft: A kezdetek rendezője a The Daily Beastnek: kiderül belőle többek között az, miért az 1994-es Warcraft játékhoz nyúlt vissza, és hogy az apjának, az idén januárban elhunyt David Bowie-nak tetszett-e a film korai verziója. Az biztos, hogy a 160 millió dolláros költésgvetésből készült Warcraft-film rendezői változata eredetileg 40 perccel hosszabb volt, de egyelőre nem tudni, hogy ezt a fanatikus World of Warcraft-rajongók mikor láthatják. Duncan Jones apja, David Bowie viszont látta, mert mindig is nagyon érdekelte, hogyan boldogul a fia a filmiparban (korábban a Hold és a Forráskód című sci-fiket is megnézte, amiket szintén Jones rendezett). A videojátékokat kedvelő rendező arról is beszélt az interjúban, hogy tudatosan nyúlt vissza az 1994-es, első Warcraft játékhoz, mivel a Blizzard vezetésével együtt úgy gondolta, a mozis franchise felépítéséhez az alapoktól kell elindulni. Jones szerint így szépen be tudják majd mutatni a játékokat nem ismerő nézőknek, hogy a Warcraft világa más, mint Tolkien Középföldéje: itt nem a szép emberek és a vicces lények csatáznak a ronda szörnyekkel, hanem a ronda szörnyek is a világot formáló, érdekes karakterek. A film eddigi bevétele egyébként még csak 31,6 millió dollár, mivel az amerikai mozikban majd csak június 10-től vetítik. (via Movieweb) |
2016-05-31 15:17.13 |
Pazar.
Aaron Sorkin és Danny Boyle filmje mer újítani az életrajzi filmeken:3 tételben-nagyjából mindegyik negyven perces-meséli el annak a figurának az életét-amúgy egy fenét a teljeset-akit sokan zseninek,többen szörnynek tartanak,de aki rendesen odarakta a maga lenyomatát a modern korra-úgy,mint a két fentebb említett filmes a maguk hivatására. A Steve Jobs a pasas életéről írt könyv közel 90 százalékát kikukázza:nem érdekli nagyon,honnan jött,milyen nehézségei voltak gyerekkorában(csak említés szinten)hány nőt húzott meg míg lett egy lánya,akiről először hallani sem akart,hanem a 3 bemutatón keresztül-84,Macintosh ,88 NeXT,98 iMac-tekint be Steve életébe.A bemutatók nagyjából addig érdekesek,míg a néhol számára rabszolgáknak tekintett embereket kiossza,inkább a színfalak mögött folyik a dráma-úgy a bemutatók,mint a "család" körül. A film szerkezete zseniális:Boyle-ék ugyanis nem tárgyalják nagyon meg azt,hogy teszem azt hogy békült meg a lányával,milyen utakat járt be,amíg komolyan megszerette,hanem a moziban a fokozatos és állandósult konfrontációkon keresztül próbálják bemutatni jellemét,igen kéretlen mód:azaz,az is lejön,néha szabályszerűen egy pöcs volt,már emberileg.A számítógépekhez sem úgy értett,ahogy a laikus gondolta volna-lásd Steve Wozniakkel való összecsapásuk lenyomatát-hogy ki is volt ő tényleg,a film egyik kulcsjelenete adja meg,ahol ki is mondja magáról,leginkább karmester. De,annak zseni. A Steve Jobs film 2 órája ellenére parádés előadás:virtuóz párbeszédek követik egymást,pattog egyfolytában a labda hol itt hol ott,minden csörte élményszám,és ezt korunk egyik legjobb írójának,Aaron Sorkin-nak köszönhetjük persze,akinek intelligens de pengeéles stílusa végig érezhető.Danny Boyle visszavett némileg vizualitásából,így a munkája "csak" jól van fényképezve,és a kissé színházszerű Sorkin alapanyagot sokszor színészeire bízza. Jól is teszi:Michael Fassbender bár nem úgy néz ki és nem olyan a hangja mint Jobs-nak,végtelenül nagyot játszik,bizonyítva,miért tartják olyan nagyra,Kate Winslet nem szokott hibázni ahogy Jeff Daniels sem,az igazi meglepetés pedig Seth Rogen,aki szakítva komikusi hagyományaival egy szerep erejéig,tényleg bazi jól hozza Steve Wozniak-et.Illik azt is hozzátenni,a film a tényeket is lazábban kezeli,ám az ellentmondásos figurára amilyen tükröt vetít,hasonlít valós megítéléséhez. A Steve Jobs fantasztikus munka:remek színészi játékkal van megtámogatva,és engem lenyűgözött az a pergés,ritmus,ami a szövegkönyvet jellemezte.Csúcskategóriás darab ez,persze akit zavar,ha arról szól egy mozi,két ember beszélget,hagyja ki,vagy aki csak azt fogadja el,amit a Wikipédián írnak. Ez annál lényegesen szórakoztatóbb és átgondoltabb. |
2016-05-30 18:42.22 |
A Kémvadászok egy angol TV-film sorozat alapján készült munka,kimondottan szórakoztató,ám van egy olyan "betegsége",ami mellett nehéz elmenni.
Nevezetesen Havas Jon- Kit Harington,akit a maga 1 méter 18 cm-rével és 36 kilójával eladnak bazikemény ügynökfélének....a tigris meg vegetáriánus.De még nem is az a baj,hogy ez a bájgúnár ekkora,sokkal inkább bántó színészi teljesítménye,amit valóban képtelenség jellemezni:a probléma az,hogy érzelmeket is kellene közvetíteni,és ebben a Tower-híd lejátszotta,csúcsforgalomban. Az eredeti sorozat igen körmönfont ,okos valami:meglepetésre,itt a forgatókönyv kellemes,"viszi" a filmet,vannak jól elhelyezett csavarok és dacára az alacsonyabb költségvetésnek,nem is néz ki rosszul a műsor.A komolyabb színészek hozzák a kötelezőt,Peter Firth meg eszméletlen erős a minden hájjal megkent,inditékait és célját mintha többször eláruló vérprofi ügynöknek. Miatta...lehet illett volna négyest adni. |