Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Bombajó bokszoló - Moziverzum, 05:55 |
Az Igazság Ligája: Végtelen Világok Válsága - Első rész - HBO2, 06:00 |
Menedék - Filmbox Premium, 06:05 |
A karácsonyi show - Film4, 06:55 |
A párkereső verseny - Izaura TV, 07:00 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Toni Collette (52) |
Katja Riemann (61) |
Rachel Ticotin (66) |
Logan Marshall-Green (48) |
Chad Lindberg (48) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Mit hallgatsz most? |
Mireille Darc - Kérdések |
Mireille Darc - Vélemények |
Rejtély a Riviérán - Vélemények |
Chuck Norris - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
A platform 2. |
Daphne Patakia |
2018-10-19 22:39.53 |
Ott a pont! Ráadásul az még hagyján, hogy kis híján a TOP30-ban szerepel, de ha a műfaján belül nézzük, akkor mindössze kettő darab vígjáték előzi meg (Életrevalók, Vissza a jövőbe)! Tehát itt a fórumon minden idők TOP-vígjátékai közt jelenleg DOBOGÓS helyen áll! Méghozzá teljes joggal és megérdemelten.
Akinek egy ennyire vitán felül zseniális vígjáték egy csillagot ér, ott valami más gond lehet és egész biztos nem a filmmel van a baj. Hogy egy régi kuplét idézzek: "Akinek humora van, mindent tud, kinek nincs, az mindenre képes..." :) |
2018-10-16 13:46.44 |
3,28-as átlagát kb. reálisnak érzem, én is nagyjából egy erős közepesre taksálom a filmet, pedig jobb is lehetett volna ilyen illusztris gárdával.
A színésznők amit tudnak, természetesen megtesznek, nem rajtuk múlott. Két nevet mindenképp ki kell emelni: az egyik Anne Hathaway, aki számomra a fő húzónév volt, régóta az egyik nagy kedvencem, itt is briliánsan alakít, ráadásul ilyen dívás szerepben még nem is láttam eddig. A másik Helena Bonham Carter, aki kicsit karikatúraszerűen eltúlozva, de remekül hozza a habókos divattervezőt. Fura módon a másik két nagy név, Sandra Bullock és Cate Blachett nem annyira emlékezetes, persze nem rosszak, de Bullock nekem kicsit túl fapofa (részben a túlzásba vitt botox-kezelések miatt is), Blanchett pedig talán mind közül a legkevésbé hálás karaktert kapta, ennyit lehetett kihozni belőle. A mellékszereplők is kimondottan jók, bár nem ők viszik el a filmet, összességében a színészekre nem nagyon lehet panasz. Viszont a sztori, a forgatókönyv lehetne jobb is. Többen is írták, hogy a film alapvetően koppintás, de akár remake-nek is felfoghatjuk, csak női változatban. Ez önmagában persze nem lenne még baj, de fogalmazzunk úgy, hogy dolgozhattak volna még rajta. Összességében egyszeri szórakozásnak megteszi, egy erős közepest alsó hangon megérdemel, többet szerintem nem. 6,5/10 |
2018-10-13 15:23.35 |
"Ötödszörre néztem meg ugyanazt, hogy menekülnek a dínók elől"
Egy: Minek nézed meg ötödszörre, ha tényleg csak annyit látsz benne, hogy menekülnek? Kettő: Ez amúgy baromság. Elkezdhetnék írni egy listát, mik voltak a 2. részben, ami az elsőben nem volt, mi volt a harmadikban, ami a másodikban nem, és így tovább, hosszú lista lenne, elhiheted. De még ha tényleg igaz is lenne, hogy az emberek csak menekülnek a dínók elől, mindegyik részben voltak újabb és újabb fajok, mindegyikben volt annyi újdonság, ami bőven indokolta annak a résznek a létjogosultságát, létrejöttét. Három: Szerintem senki ismétlem: SENKI nem a sztorija miatt ül be egy dínós látványfilmre. Aki mégis, az magára vessen! Ez egy látványfilm, benne van a nevében is: a LÁTVÁNY a lényeg, minden más ezután következik, a sztori is. Négy: Az első résznek talán olyan falrengető sztorija volt? Nem. Mégis akkora kultuszfilm, hogy ma is kötelezőnek érzik szidni a folytatásokat, mert azok már "csak" folytatások. Könyörgöm: nem kötelező egy filmet sem megnézni! |
2018-10-07 13:25.20 |
Nagyon szórakoztató, kifejezetten jópofa coming of age-film a hihetetlenül bűbájos Hailee Steinfeld főszereplésével. Most megint az volt az érzésem, mint a Boldog halálnapot esetében, ahol Jessica Rothe esetében. A színésznő civil rokonszenvessége mintegy felülírja az eredetileg meglehetősen irritálóan viselkedő karaktert, és az alakítás jóvoltából a figura sokkal pozitívabb lesz, mint amilyenre meg van írva. Steinfeld nagyon elemében van, valósággal lubickol a szerepben, nem csoda, hogy alakításáért Golden Globe-ra jelölték.
Bár a mozi vitán felül Steinfeld jutalomjátéka, és ő viszi a vállán, a film összességében is sokkal jobban tetszett, mint a hasonló témájú filmek, pl. a nemrégiben látott Ladybird. A párbeszédek valósággal sziporkáznak, a Woody Harrelsonnal folytatott párbeszédek talán a legjobban sikerült jelenetek, de az egész film nagyon jó lett, ajánlom megtekintésre, aki még nem látta. 8,5/10 |
2018-10-03 23:17.22 |
Tipikus sznob hozzáállás: az első részt kötelező dicsérni, mert az volt legelőször, a többit meg automatikusan szidjuk, mert "már csak bőrlehúzás". Az ilyen hozzáállást én egész egyszerűen nem értem. akik így gondolják, minek néznek egyáltalán folytatásokat? Egyszerűen nem kéne megnézni, és akkor nincs mit fikázni. De ha beül rá valaki, onnantól kezdve csak érdekli a film.
És hogy nem lehet érezni a fokozást? Az első részben volt írd és mondd 11 percnyi dínós akció (ennek a fele volt CGI, a fele animatronikus). A második részben ennek már több mint a duplája volt, a vásznon hemzsegtek a dínók. (Az elsőt se a sztori matt szerettük, tehát ez az év nem játszik.) A harmadik részt kötelezően, mantraszerűen illik a sárba döngölni, természetesen nyilván azért, mert azt már nem Spielberg rendezte. Viszont kb annyi dínó volt benne, mintha az első kettőt összeszoroznánk (pedig fél órával rövidebb volt). A Spinosaurus pedig a széria legbadassabb szörnyetege volt, simán lenyomta a T.Rexet és a nézők 99,9%-a tutira nem is hallott róla a film előtt. Aztán akinek még ez se elég, annak a Jurassic world-folytatásokban ott van az Indominus Rex meg az Indoraptor. Persze, tudom, ilyen állatok nem léteztek a valóságban. Na de Alien meg Predator sincs a valóságban, mégis mekkora kultuszuk van! Szóval nem értem ezt a fajta filmes hozzáállást, hogy fikázni kötelező, pusztán azért, mert többedik rész. És egy dínós látvány film esetében az is totál lényegtelen, hogy a legkidolgozottabb sztorija az elsőnek volt. De hát ki az a megátalkodott barom, aki egy dínós látványfilmet a sztorija miatt néz meg? És tényleg nem nyom a latba semmit, hogy nagyságrendekkel több dínót mutatnak, mint az első részben? |
2018-10-02 16:35.08 |
"A tisztelt egyfilmes rendezőúrnak kevesebb fogalma van az emberi anatómiáról mint egy kilogramm száraz kutyaszarnak. Szóval rációt, logikai szálat a cselekményben ne keressünk."
Egyrészt a rendező nem úr, hanem hölgy, de ez igazából mindegy is, másrészt pedig nem hiszem, hogy ne lenne tisztában bizonyos anatómiai alapfogalmakkal, vagy ha ő nem is, hát valaki a stábból biztosan. Ami a filmen látszik, nyilván tudatos döntés eredménye, így pl. a vérmennyiség is alighanem szándékosan lett eltúlozva, vagy pl. a vastag faág által ütött seb is nyomtalanul eltűnik fél nap alatt, de hogy miért, azt már tőlük kéne megkérdezni, mindenesetre aláírom, hogy így sokkal kevésbé lehet komolyan venni a sztorit. Viszont a kalandfilmek, fantasyk, horrorok szinte kivétel nélkül telis-tele vannak logikátlanságokkal, bakikkal, olyan dolgokkal, amik a valóságban nem történhetnének meg. De hát ettől mozivarázslat, hogy bármi megtörténhet. És bárminek az ellenkezője is. :) |
2018-10-01 21:07.38 |
Az Oscar 2011-es nagy vesztese volt ez a Coen-tesók által rendezett western, ugyanis nem kevesebb mint tíz jelölésből egyet sem sikerült díjra váltania. (Azért legalább kettőt-hármat szerintem simán megkaphatott volna, de mindegy.)
Miután sem Coenéknek,sem a western műfajának nem vagyok nagy rajongója, mostanáig vártam a filmmel, viszont mivel Hailee Steinfeldet immáron kedvenc színésznőim közt tartom számon, kíváncsi lettem a mozifilmes debütálására is. Nem tudom, hányszor fordult elő a filmtörténetben, hogy valakit 14 évesen, első mozifilmjéért rögtön Oscarra jelöljenek, de ezúttal így történt. A dolog szépséghibája csupán annyi, hogy bár Hailee Steinfeld a sztori abszolút főszereplője, mi több, el is lopja a showt, az akadémia mégis csupán mellékszereplőként jelölte, és a díj végül nem is hozzá vándorolt. Viszont a kiscsaj vitán felül lenyűgöző alakítást nyújt, ne kerteljünk: igencsak árnyékba borítja a rutinos, öreg rókákat, mint Matt Damon vagy Josh Brolin, és legalábbis egyenrangú partnere Jeff Brdigesnek, aki szintén nagyon jó figurát hoz, bár őt igazából sosem tudtam megkedvelni valamiért. Steinfeld hihetetlenül kifejező arcjátékával, bűbájos kisugárzásával, kissé koraérett lényével tökéletesen uralja a vásznat, ez a film az övé, Coenék belenyúltak a tutiba, amikor 15 ezer közül éppen rá esett a választásuk. Itt jegyzem meg, hogy a szinkron szokás szerint kiváló, és Csifó Dorina hangja abszolút tökéletesen passzol Steinfeldhez, teljesen visszaadja a karakterét. És persze Reviczky Gábor is zseniális mint Bridges magyar hangja. A sztorit ezúttal nem Coenék jegyzik, hanem adaptált forgatókönyvből dolgoztak, mi több, a film valójában egy 1969-es John Wayne-film remake-je, de én az eredetit nem láttam, úgyhogy nekem minden vadiúj volt benne. A párbeszédek elejétől végéig szórakoztatóak, és nem túlzok ha kijelentem, hogy nemcsak a kedvenc Coen filmem, de az egyik kedvenc westernfilmem is lett A félszemű. Hogy ennyi dicséret ellenére mégis miért nem öt csillag? Nos, a lezáró epilógus szerintem kilóg a filmből, én valahogy egész más befejezést képzeltem volna el, így, hogy megmutatták a 40 éves, mogorva vénlánnyá érett Mattie-t, valahogy kicsit odalett az illúzió. De ezzel együtt is egy remek, többször nézős mozi A félszemű, bátran ajánlom, aki még nem látta, mindenképpen érdemes egy próbát tenni vele. 8,5/10 |
2018-10-01 18:55.49 |
A második rész semmivel nem volt rosszabb a harmadiknál, sőt, inkább egy fél klasszissal jobbnak mondanám. A harmadikban a remek első fél óra után sajnos a börtönös musicalbetétek inkább kínosak, a vége felé pedig elég alpári a humor, amit bevetnek (ld. zuhanyozós jelenet).
Viszont jó hír, hogy Herendi Gábor azt nyilatkozta, hogy részéról ennek a trilógiának itt részéről vége van, nem forgat több részt. |
2018-10-01 01:58.03 |
Irdatlanul túlértékelt film, az télagának jóval hármas alatt kéne lennie. Elvileg ugyebár vígjáték lenne, de iszonyatosan humortalan, Vince Vaughn pedig csapnivaló, egyszerűen nem tudja elvinni a hátán a filmet.
Nagyon gyenge kettesecske. Kár volt megnézni. 3,5/10 |
2018-09-29 14:31.31 |
Mármint mire ne irigykedjek? Az 1,4 alatti átlagára? Vagy arra, hogy az Asylum stúdió neve mára szitokszónak számít? Vagy arra, hogy ezt a filmet minden épeszű, jó ízlésű ember utálja? Nem értem...
Tényleg minden film, még a legeslegszarabb is tetszik valakinek, ízlések és pofonok, de egy filmes fórumon ezt inkább szégyellnivalónak tartom, nem kéne rá büszkének lenni... |
2018-09-24 19:08.55 |
A gyenge négyes az 5-ös skálán értendő, mivel itt a Filmkaton 5 csillag a maximum, A tízes skála amit én használok, egy sokkal árnyaltabb pontozást tesz lehetővé, 7,5-öt kap a film, ami egy gyenge négyesnek felel meg az 5-ös skálán. |
2018-09-24 18:22.36 |
Nem voltak túl nagy elvárásaim, nekem sosem volt kedvencem a Predator-széria, egyik-másik részt pedig egyenesen gyengének tartom, de azért csak beültem rá.
Nos, abszolút pozitív csalódás volt! Először is: a film az első perctől kezdve pörög, gyakorlatilag egyáltalán nincs benne üresjárat. Akció, vér van benne dögivel, ezen a téren (is) messze felülmúlja a korábbi részeket. A másik nagy pozitívum számomra a humorfaktor volt. Ez a film gyakorlatilag tényleg paródia, de legalábbis vígjáték, ami nem nagyon veszi magát komolyan, egymást érik a poénok, amelyek közül persze nem mind talál be, de azért lehet nevetni is jó párszor. A sztorival számomra semmi gond nem volt, persze vannak benne logikai bakik, de melyik hasonló filmben nincsenek? A szereplőgárda összességében közepes, de azért van, aki kiemelkedik. Számomra Olivia Munn lopta el a showt, elképesztően jól állt neki a dögös akcióamazon-szerep, Thomas Jane pedig kimondottan jópofa volt a tourette-szindrómás katona szerepében (kár, hogy a kezdeti felütés után a film ezt a vonást elejti). A többiek sztereotip figurák, de kihozzák, ami a karakterükben van. Ha negatívumot kellene említenem, hát az lenne, hogy a film meglehetősen sötét, szinte egyetlen nappal játszódó jelenet sincs benne, de ezt leszámítva a látvány is nagyon korrekt lett. Mindent összevetve egy gyenge négyest megadok rá, nem egy korszakalkotó film, de egyszeri kikapcsolódásnak tökéletesen megfelelt. 7,5/10 |
2018-09-23 21:59.10 |
Az első rész engem rettenetesen irritált, el sem mosolyodtam rajta, a másodikon viszont jól szórakoztam, bár elájulva attól se igazán voltam. És most a harmadik részen - többször is hangosan nevettem! Nem állítom, hogy sokkal jobb lenne, mint a második, de szerintem poénokban erősebb, legalábbis a film első fele. Ha ez végig kitartott volna, részemről meglenne egy szolid négyes alá, így viszont inkább csak egy erős hármast kap.
A szereplők most is többnyire eléggé irritálóak, vagy hogy szebben fogalmazzak, kevéssé szerethetőek (Ónodi Eszter karakterét kivéve). De a poénok egy része valóban mulatságos, a képi humor pedig helyenként szinte már a slapstick-vígjátékokat idézi. Azonban amikor a börtönben kiadják a parancsot, hogy be kell mutatni a 2. részben látott East-West című musicalt, de a kizárólag hímneműekből álló rabokkal, onnantól erősen lejtmenetbe kapcsol a film, és bizony "Adamsandleri" mélységekbe is alá-alászállunk. Aki a leginkább kilóg a filmből, az László Zsolt. Egyrészt neki mintha elfelejtettek volna poénokat írni, másrészt mintha ő maga kicsit túlságosan is komolyan venné magát, illetve a karakterét, egyfajta monoton arcoskodást látunk tőle (ugyanazt a figurát hozza, mint a Kút c. filmben), ami viszont sehogy se passzol a film egészébe. A többiek nagyjából azt hozták, amit vártam, illetve a régi szereplők is nagyjából ugyanolyanok, mint eddig, nincs jellemfejlődés. A börtönmusical jelenetei viszont inkább kínosak mint viccesek, de ha valaki mondjuk Nagy Ervint szeretné női szerepben látni, akkor ez a film pont neki való lesz. A befejezést pedig rettenetesen elrontották azzal a Fantomast idéző maszk-levétellel, ezzel igazából az egész sztorit agyoncsapták. De valójában itt nem is a sztori volt a lényeg, hanem hogy nevessünk, az pedig megvolt. Úgyhogy összességében egy erős hármas még így is megvan. Sokkal rosszabb magyar vígjátékok is készültek már, igaz, hálistennek jobbak is, szép számmal. 6,5/10 |
2018-09-22 00:52.58 |
Mondjuk mikor valaki egy 1,36-os átlagú filmhez beírja, hogy aki ezt a zseniális remekművet alulpontozza, az irigykedik a rendezőre meg a színészekre. Hát szuper. Ilyen emberek vannak szabadlábon. :)
Amúgy tök jó lenne ez a fórum, csak trollok ne lennének! |
2018-09-22 00:43.33 |
Ja, egy mestermű, 1,36-os átlaggal. És ugyebár mindenki hülye, aki szembejön az autópályán, csak te mész jó irányba és mondod meg a tutit. Hát köszi, hogy felnyitottad a szemünket, és jól megmondtad nekünk, mezei halandóknak, akik nem tudjuk értékelni ennek a celluloidhulladéknak a zsenialitását. Tényleg nincs más értelmes magyarázat, mint hogy nyilván a rendezőre irigykedünk, mert neki megengedték ezt az audiovizuális környezetszennyezést.
Még sok ilyen Asylum-förmedvényt, lehetőleg, mozis bemutatóval, és díszdobozos blu ray kiadással! |
2018-09-20 21:54.52 |
Ez a filmecske immár 14 éves, jó párszor láttam már, és nem tudom megunni. Hasonlókat láthattunk már, pl. Tom Hanksnek és Keanu Reevesnek is van ilyen hirtelen felnövős vígjátéka még a korai korszakukból, ez azonban szerintem jobb azoknál. Jennifer Garner nem tartozik ugyan a kedvenc színésznőim közé, de el kell ismerni, hogy itt nagyon elemében van, elképesztően jól áll neki, hogy egy 13 éves csitrit alakít a saját 30-as bőrében. A felütést pedig kiválóan adja meg hozzá, hogy sikerült egy tökéletes kis 13 éves alteregót találni neki a kezdő jelenetekhez. Mark Ruffalo is szokás szerint remek, a mellékszereplők közt pedig olyan neveket találunk, mint Andy Serkis vagy Judy Greer. A sztori ugyan nem tartogat túl nagy meglepetéseket, de jól kiaknázza a szituációkban rejlő lehetőségeket, Garner pedig önfeledten bolondozik, azóta sem láttam ennyire jónak.
Egyszóval ez egy remek kis vígjáték, bájos, szerethető, persze kicsit cukormázas, de ilyen is kell néha. 8/10 |
2018-09-15 15:12.05 |
"Itt kapunk egy ipsét Alden Ehrenreich, aki egyáltalán nem hasonlít Han Solo-ra, próbálja utánozni Harrison Fordot de valjuk be kevés sikerrel."
Valóban kevés sikerrel próbál Harrison Ford helyébe lépni, egyenesen katasztrofális, de több helyen is olvastam, hogy direkt azt kérték tőle, hogy egyáltalán ne is próbálja meg Fordot utánozni, mert nem egy Ford kliséparódiát akartak, hanem csak egy figurát, aki legfeljebb nyomokban emlékeztet arra a Han Solóra, akit 4 Star Wars-filmből ismerhetünk. Ha ez volt a cél, akkor sikerült; Alden Ehrenreich alakítása nyomokban SEM tartalmaz semmi olyan jellegzetességet, amitől Ford Solója ikonikus karakterré válhatott. Sőt egyenesen elrontja a filmet. |
2018-09-09 13:34.06 |
Ez is azok közé a Louis de Funés-filmek közé tartozik, amelyeken nagyon látszik az idő, és mai szemmel bizony már egyáltalán nem szórakoztatóak. A zseniális komikus itt valahogy nem igazán tud kibontakozni, mert a forgatókönyv irtó gyengécske. A prímet fura módon nem is Funés, hanem a női főszereplő, Dany Saval viszi, akit korábban nem láttam más filmben, de itt elbűvölően játszik, csak sajnos Ullmann Mónika magyar hangja nagyon nem passzol hozzá, így sokat ront rajta.
Összességében egy erős kettes-gyenge hármast érdemel a film, de ezúttal inkább lefelé kerekítek. Funésnek ennél ezerszer jobb filmjei vannak, érdemes inkább azokkal próbálkozni, ez abszolút kihagyható. 4/10 |
2018-09-09 13:07.44 |
Bár ez a film már 13 éves, csak most néztem meg, amikor a tévében leadták. Meglepő módon ottragadtam előtte, pedig el akartam kapcsolni, de valahogy "nézette magát" a film.
Will Smith kicsit minden filmjében, amit láttam, nagyjából ugyanazt a laza, nagydumás figurát hozza, de itt aztán tényleg elemében lehet, mintha csak rá lett volna írva a karakter. Eva Mendes talán most először nem volt irritáló számomra, sőt, néha már kifejezetten rokonszenvesnek tűnt. Kevin Jamesnek láttam pár nagyon gyenge filmjét mostanában, ebben valahogy egész tűrhető volt, bár az teljesen valószerűtlen, hogy a karaktere egy Amber Valletta-kaliberű nővel kezdjen randizni és a végén még össze is jöjjön vele, de hát ez egy romkom, itt bármi megtörténhet. Szóval fordulatos sztori, szerethető karkaterek, jópofa dumák, egy nyáresti szórakozáshoz, kikapcsolódáshoz pont megfelel. Egy gyenge négyest megérdemel szerintem. 7,5/10 |
2018-09-05 22:45.48 |
1964 fontos év volt Louis de Funés karrierjében: ekkor forgatta ugyanis a nagy sikerű Csendőr-sorozat első részét valamint a Fantomas-trilógia nyitó darabját is, és ebben az évben készült el Az ügyefogyott című vígjáték, melyben a másik ismert francia komikussal, Bourvillal játszik együtt, akivel civilben is jó barátok voltak. Nos, ez a film mai szemmel egy nézhető, közepesen sikerült darab, amelyben a két komikus tehetsége meglehetősen parkolópályára van állítva, a sztori ugyanis nagyon ellene dolgozik, mivel Funés gengszterfőnököt játszik, ami egyfelől nem igazán áll neki jól, másfelől nem is túl szerencsés a negatív oldalra állítani a szerethető kisember figuráját. Bourvil inkább a saját szerepkörében mozog, ám a filmbe kétszer is beleerőltetnek egy kis romantikus szálat, hogy aztán egyikkel se kezdjenek semmit, csak úgy van, lóg a levegőben. A gyémánt- és heroincsempészes gengszter-sztori meg nem igazán ad teret túl sok kacagtatóan komikus vígjátéki szituációra, így aztán valahogy két szék közül a pad alá esik a film. Pedig ott van például a Fantomas, amelyben Funés zseniális komikusi tehetsége teljes pompájában bontakozhat ki, pedig nem is ő a tulajdonképpeni főszereplő, vagy az ugyancsak Bourvillel közösen forgatott Egy kis kiruccanás, amelyben a háborús miliő ellenére remek mókázást láthatunk tőlük, itt ez mintha nem igazán akarna összejönni.
Egy szolid közepest azért megérdemel a film, aki szereti Funes-t, annak érdemes egy próbát tenni vele, de az igazán zseniális filmjei még csak ezután következtek! 6/10 |
2018-09-02 23:12.54 |
Láttam mindhármat, az első kettő korrekt akciófilm, amelyeket NEM Cage játéka emel ki az átlagból és visz el a hátán, hanem inkább ő ellenére jók. Az Ál/Arc-ban tényleg nem volt rossz, na de ne hasonlítsuk már a Las Vegas végállomáshoz, ráadásul az a film is 21 éves már... Egyébként meg nem állítom, hogy Cage csupa nézhetetlen filmben játszott volna a Las Vegas óta, de többnyire kimondottan rosszul választ forgatókönyveket, az utóbbi jó pár évben pedig a neve szinte szitokszó lett. Ezzel együtt a Szörnyszülők egy szórakoztató film, amelyet még ő sem tudott elrontani. |
2018-09-02 23:05.45 |
Hogy kinél vannak nagy problémák, azt a helyedben inkább nem firtatnám, te trollok császára! |
2018-08-27 13:11.21 |
Valóban nem ér az első két rész nyomába, Rachel Weiszt sem sikerült pótolni, de még ez is mennyivel jobb, mint a félresikerült Tom Cruise-féle reboot! |
2018-08-26 13:25.35 |
Én is bírom a filmet, abban is egyetértek, hogy szinkronnal az igazi, sajnos a DVD-n csak felirat van. Seann William Scott és Orlando Jones lopják el a show-t, az ő karaktereik vannak legjobban kitalálva és megírva, talán improvizálhattak is a forgatáson és ez érződik a kész filmen, de Julianne Moore-t is jó volt látni egyszer vígjátéki szerepben, bár érezhetően idegen neki ez a csetlés-botlás. Duchovny szerintem nem igazán jó partner hozzá, de egynek azért elmegy - alighanem az X akták miatt kérhették fel erre a szerepre. Dan Aykroydnak szinte alig van szerepe, csak van még egy plusz ismert név a filmben.
Az effektek még mai szemmel is egész pofásak, a sztori meg nem nagyon veszi magát komolyan, igazi sci-fi vígjáték, de abból az egyik legjobb. 8/10 |
2018-08-25 13:23.30 |
Én még abban a korszakban nőttem fel, amikor örültünk, ha agyonmásolt VHS-kazettákon meg tudtuk szerezni a kedvenc filmjeinket, jó esetben szinkronnal, de volt, hogy alámondással. Aztán jött a DVD, ami hatalmas minőségi ugrást jelentett kép- és hangminőségben egyaránt. Úgyhogy én tudom értékelni a DVD által nyújtott minőséget. A Blu Ray ehhez képest már csak egy kis lépés volt előre, tényleg élesebb a kép, de szerintem erősen túl van dimenzionálva. Sokkal kisebb a különbség, mint a VHS és a DVD közt.
Egyébként meg nem vagyok akkora Marvel-fan, hogy ragaszkodjak a Blu Ray-formátumhoz. |
2018-08-25 11:45.32 |
Eddig eléggé úgy tűnik, hogy a Marvel köröket ver a DC-re minden szempontból. A Wonder Woman a szabályerősítő kivétel, ez speciel tényleg szuper lett. De ettől a tény még tény marad, se a Batman vs. Superman, sem az Igazság ligája nem lett nagy durranás, főleg a Marvel sikerfilmekhez képest. (A DVD pedig nem elavult formátum, szerintem összekevered a videokazettával. Nem véletlen, hogy a Blu Ray lejátszók kompatibilisek a DVD-vel.) |
2018-08-24 15:00.48 |
Nemrég néztem meg másodszor, és most meg jobban tetszett, mint elsőre, így hármasról négyesre módosítottam az osztályzatomat.
A tunéziai és olasz felmenőkkel rendelkező Reem Kherici egy személyben forgatókönyvírója, rendezője és női főszereplője a filmnek, ami már önmagában is eléggé szokatlan. A színésznőt korábban nem láttam másban, de így ismeretlenül nagyon pozitív benyomást tett elsőre. Abszolút viszi a filmet a vállán, életvidám kisugárzása uralja a vásznat, és egyértelműen ő a legjobb a szereplők közt. A férfi főszereplő kifejezetten jellegtelen, sótlan, Julia Piaton pedig karakterének megfelelően eléggé ellenszenves, de hát ez is a dolga. A sztori alapötlete szerintem egyenesen zseniális, a franciák mindig otthon voltak efféle szituációs komédiákban, talán maga a műfaj is tőlük ered. Remek helyzetet, jó beszólások, nem egy térdcsapkodós vígjáték, de kiválóan szórakoztam rajta elejétől a végéig. A hasonló témájú amcsi filmeknél mindenképpen jobb, mert egyáltalán nem szirupos. Meglepően alacsony az átlaga, szerintem egy szolid négyest ér. 7,5/10 |
2018-08-24 14:31.11 |
Van akinek semmi nem eléggé trash... - hát hiába, nehéz a közönség kedvére tenni... :)
Egyébként továbbra sem értem, hogy lehet ebben a filmben csalódni, amikor hajszálpontosan azt nyújtja, amit ígér, azt pedig elég magas színvonalon. Aki MÁSt vár, az mit vár egy ilyen filmtől, most őszintén? |
2018-08-24 00:09.36 |
Kev Adams-t a Nagytudásúak Boulard-jaként ismertem meg, másban nem is láttam, úgyhogy meglepődtem, hogy ennek az újfajta Aladdin-feldolgozásnak ő lett a főszereplője. Boulard-ként nagyon elemében volt, rászabták a figurát, itt valahogy kevésbé tűnik jónak, de azért rossznak sem mondanám, szódával elmegy. A női főszerepben a számomra eddig ismeretlen Vanessa Guide látható, aki hatalmas őzikeszemeivel kicsit tényleg olyan, mint egy rajzolt Disney-hercegnő, és nem csak gyönyörű, de jól is játszik. A többiek számomra ismeretlen francia színészek, meglepően jól sikerült belőlük közel-keleties figurákat kreálni némi szakállal és sminkkel. Típusfigurák, kikacsintgatós, franciás humorizálással megbolondítva, a poénok azonban helyenként túllőnek a célon, sokszor erőltetettek, túlzottan maiak, nem illenek az Aladdin-sztorihoz, bár némelyiken azért lehet nevetni, de egy idő után kicsit tényleg fárasztóak. Ezért aztán az egész film inkább tűnik egyfajta groteszk paródiának, és nem igazán veszik komolyan a készítők sem, ez a fajta sajátságos humor pedig nem jön be mindenkinek.
Egy próbát azért érdemes tenni vele, én egy erős közepes filmnek mondanám a vígjátékok közt. 6,5/10 |
2018-08-22 13:55.00 |
Látom, teljesen másik filmet nézünk. Szerintem pont hogy az első rész volt giccses, nyakonöntve hatalmas adag cukorsziruppal, sztori nélkül, az egész csak ürügy volt a minél több ABBA sláger felvonultatásához ami végülis elfogadhatóvá tette az egészet.
Ez a rész filmként sokkal jobban működik. Az idősíkok közti ugrálás sokkal változatosabbá, pörgősebbé teszi, Lily James pedig nem egyszerűen feledteti Meryl Streepet, hanem a két rész együttvéve legjobb karakterét ő hozza, és a vállán viszi az egész filmet. Az egyetlen igazi negatívum Cher felbukkanása, ami egyrészt zeneileg elég durva stílustörést jelent, mert nagyon kilóg a hangja a filmből, másrészt logikai baki is, hiszen az első részben elhangzott, hogy Donna anyja már nem él, akkor itt mégis mi a fenét keres? |