Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Borotvaélen - TV4, 08:40 |
Az ördög maga - Film Café, 08:55 |
Mert azt mondtam - SuperTV2, 08:55 |
Összetört szívek klubja - Izaura TV, 09:00 |
Köztünk élő angyalok - HBO2, 09:05 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Toni Collette (52) |
Katja Riemann (61) |
Rachel Ticotin (66) |
Logan Marshall-Green (48) |
Chad Lindberg (48) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
A Bridgerton család |
Daphne Patakia |
2017-10-11 18:43.01 |
9 Oscar jelölésből 4 díj, méghozzá fontos kategóriákban, a kritikusok imádták, két mellőzött színész nagy visszatérését hozta a film, ugyanakkor itt a filmkatalóguson mindössze 3,54-es átlag, ami egy jó erős közepesnek felel meg.
Ennek pedig alighanem oka van. A film, bár szinte minden összetevőjében remek, sőt egyenesen zseniális, időnként azt érzem, átcsap az öncélú művészkedésbe, és aki egy hollywoodi filmtől valamiféle felhőtlen szórakozást vár el, az alighanem csalódik. A Birdman nem egy nagyon könnyen befogadható film. Sok jelenete van, ami nagyon emlékezetes, de van pár olyan is, ahol az ember csak néz ki a fejéből, hogy ez most mégis mi a franc akart lenni? A film végét se igazán tudom hova tenni. Ha nagyon akarom meg tudom magyarázni, de akkor se igazán értem, nem áll össze kerek egésszé. A film szerintem legnagyobb sztárja nem más, mint Emmanuel Lubezki, az operatőr. Az ő Oscarja abszolút megérdemelt, ilyen operatőri munkát én még nem nagyon láttam. Hihetetlenül hosszú snittek, a jelentek közt láthatatlan vágások, mintha az egész filmet egyvégtében vették volna fel, szinte színházi előadásként, ami persze lehetetlen, de sokszor ez az érzésünk. A forgatókönyvet négyen(!) írták, én nem adtam volna nekik oda az Oscart. Engem valahogy nem szippantott be a film, hiába a zseniális operatőri munka és a szinte kifogástalan színészi játék. A sztori önmagában se egy nagy durranás, de ami számomra nagyon hiányzott, az legalább egy valamennyire rokonszenves szereplő. Itt csupa felfújt, önelégült, pökhendi egoista seggfejet láttunk, még talán a Zach Galifianakis által játszott menedzser/producer volt a legszimpatikusabb, de róla meg mindig a Másnaposok-beli szerepe jut eszembe. Ami még nagyon nem tetszett, az a zene. A szinte folyamatosan dübörgő monoton dobszóló egy idő után baromira idegesített, ha lett volna olyan funkció a távirányítón, legszívesebben kikapcsoltam volna a zenei hangsávot és anélkül nézem a filmet. A színészek igazából mind jók, de bár hármukat is jelölték Oscarra, egyikük sem kapta meg a díjat, ezzel is egyet tudok érteni. Michael Keatont láttam már ennél jobbnak is, Edward Norton olyan mint általában, Emma Stone pedig nekem most valahogy nem igazán tetszett, pedig amúgy bírom. Naomi Watts pedig egyáltalán nem neki való szerepben tűnt fel, érdekes volt egyszer egy ilyen karakter bőrében látni, de ez nagyon nem ő volt. Összegezve: egyáltalán nem rossz film a Birdman, de én teljes mértékben megértem, ha valakinek nagyon nem jön be. Én szerettem volna legalább egy gyenge négyest megadni rá, de ez inkább egy erős hármas. De mivel megvan Blu Ray-en, meg fogom még nézni párszor. És végre egy film, ami az elképesztő hype és a sok Oscar-díj ellenére sincs túlértékelve a filmkatalóguson! 6,5/10 |
2017-10-11 12:21.45 |
"Puzsér 1x mán jó alkotásokat is elemezhetne."
Elemzett már jókat is, nem is egyszer, a hét mesterlövészében például többnyire olyan filmekről volt szó, amelyek szerinte jók voltak, érdemesek a megtekintésre, csak kevés esetben csinált eltanácsoló műsorokat. Aztán csinált egy százas(!) listát a szerinte legjobb filmekről - ez a youtube-on fent van, ellenőrizhető. A Sznobjektív tízes listái közt is akadnak pozitív listák: 10 legjobb videoklip, 10 legjobb tévés személyiség, sőt 10 legjobb magyar film is volt nem is olyan régen. Tehát egyáltalán nem igaz, hogy Puzsér csak fikázni tud, de azt tud legjobban, ez kétségtelen. De tud lelkesedni is, amit nagyon szeret, azt kritikátlanul isteníti, az csak a legzseniálisabb, legeslegjobb lehet, amihez semmi más fel sem érhet. Vagyis ebben is csak végletekben tud gondolkodni, vannak a legjobbak meg a leghitványabbak, arany középút számára nem létezik. Pedig az átlagosból van a legtöbb, hiszen ezért is átlag. Mindig csodálkozom, mikor itt a filmkatalóguson rákattintok valakinek az adatlapjára és azt látom, hogy szinte csak egy- meg öt csillagos értékelései vannak, közepes alig-alig. Pedig hát a filmek zöme is átlagos, közepes, nézhető, de semmi különös. Az igazán jóból éppúgy kevés van, mint a nagyon rosszból, vannak akiknek mégis ez a két kategória létezik csak, valamit vagy imád, vagy utál. |
2017-10-10 17:54.08 |
Valóban nem vesztettél sokat. Szerintem ezek nem minden idők legpocsékabb magyar filmjei, hanem szimplán kihagyható filmek, az ember nem sokat veszít, ha nem látja, de ha megnézni, akkor nem egy kivételesen nézhetetlen, minden összetevőjében amatőr, katasztrofálisan rossz filmet lát, hanem egy szakmailag profin összerakott, de szimplán béna, rossz, unalmas, felesleges filmet. A 'legeslegrosszabb filmek' nem ez a kategória. Az a Holnap történt vagy a Birdemic. |
2017-10-10 17:02.21 |
Gal Gadot valóban párját ritkítóan fantasztikus jelenség a vásznon, és ezzel a szereppel be is fog futni nyilván, most már az a kérdés, hogy ezután mennyire jó szerepajánlatokkal keresik meg, illetve azok közt mennyire jó érzékkel válogat majd. Nagyon remélem, nem akarják beskatulyázni ebbe a szerepkörbe és nem jut pl Mark Hamill vagy Carrie Fisher sorsára, akinek a világhírt meghozó szerepük egyben a karrierjük csúcspontja is volt, és utána már csak zuhanás következett.
Szóval remélem, néhány év múlva majd úgy emlékezhetünk Wonder Woman alakítására, mint kezdeti de ígéretes szárnypróbálgatásra, amit főszerepek hosszú sora követett. :) |
2017-10-10 16:31.30 |
Azzal kezdte az adást Puzsér, hogy ez nem minden idők tíz legrosszabb magyar filmje, hanem a rossz magyar filmek tíz különböző prototípusának egy-egy prominens képviselője. Sőt az adott kategórián belül nem is feltétlenül a legeslegrosszabb. Az Egy bolond százat csinál mellé odatehető még a Meseautó, Hippolyt és az Egy szoknya egy nadrág remake-je, szerintem ez utóbbi lett messze a leggyengébb a négy közül. Nem szerepel a listán a kis Vuk, ami a lista 10 helyezettje közül minimum hétnél egészen biztosan rosszabb (tehát simán lehetne a második helyen akár!), a magyar animációs filmek közül pedig vitán felül A legrosszabb. De mindezek eltörpülnek az olyan minősített bűnténynek számító audiovizuális környezetszennyezés mellett, amilyen a Holnap történt - a nagy bulvárfilm. Ez csak a címénben film, valójában nem igazán nevezhető annak. Viszont ehhez képest az összes tbbi rossz film három klasszissal jobbnak tánik önmagánál. Ajánlanám Puzsárnak megtekintésre.
A legellenszenvesebb mondata az volt, amikor a végén elkezdett szabadkozni, hogy megbocsáthatatlan, hogy Koltai Róbert és Tímár Péter egyetlen filmje sem szerepel a legrosszabbak közt. még jó, hogy nem szerepel, semmi keresnivalójuk a listán! Sőt, egyik másikuk a TOP2 |
2017-10-10 14:49.46 |
Egyetértünk, én sem értem azokat a fanyalgókat akik szerint Gadot alkatilag nem megfelelő a szerepre. Egyszerűen szenzációs volt és hitelesen is alakított, tökéletes választás volt, egymaga elvitte a hátán a filmet. Végre egy igazán jó női szuperhős! |
2017-10-10 14:46.25 |
Szerintem meg köröket ver az első részre, és ebben hatalmas szerepe van annak, hogy Groot itt baby változatban szerepel. Elég sok véleményt olvastam, ahol ezt mások is jelentős pozitívumnak róják fel. Plusz ez a rész érzelmesebb, humorosabb és talán egy fokkal még akciódúsabb is. Szóval minden szempontból sokkal jobb lett, mint az első. |
2017-10-09 17:39.52 |
De legalábbis dobogós. :) |
2017-10-09 17:37.45 |
Hát mondjuk úgy, hogy volt egy afroamerikai felesége, akitől aztán elvált, majd összejött a Julianna Moore által játszott karakterrel. Ez sztem azért nem annyira bonyolult, jóllehet, említés valóban nem történik rá a filmben. :)
De tényleg ennyi a problémád ezzel a résszel? Vagy esetleg túl sok benne a dínó? :) |
2017-10-08 17:22.11 |
Azok nem az RTL klubon futnak. Ez a legnézettebb műsorUK. Mármint a csatornáé. Ha ezt nem éri meg nekik, akkor nem tudom, mi az, amit igen. |
2017-10-08 17:16.27 |
De ha egyszer ez a legnézettebb műsoruk, akkor miért pont ezt nem érted, miért éri meg nekik? Miért nem a sokkal kevésbé nézett műsorok esetében merül fel ez a kérdés? |
2017-10-08 17:07.46 |
Ha egyszer minden más műsort toronymagasan leköröz, mitől ne lenne nekik jó eredmény? |
2017-10-08 17:04.45 |
Ha jól tudom, történetesen a nézettségi listák élén van a műsor, akkor a többit, ami ezt meg se közelíti nézettségben, miért éri meg csinálni? |
2017-10-08 16:53.50 |
Ott volt pl Mario Lanza, aki szinte egész életében könnyűzenét énekelt, klasszikus operai hangképzéssel, csupán néhány áriafelvétele van.
Vagy ellenpélda a finn Nightwish nevű kemény rock együttes, amelynek egy operaénekesnő volt a frontembere. Természetesen a crossoverre is van sok példa, pl. az Il Divo vagy hazai megfelelője az Adagio együttes, Vásáry André és még sorolhatnánk a példákat. Szóval ha nagyon muszáj, alighanem fog tudni mást is énekelni ez az "operaénekes" hölgy is. |
2017-10-08 12:09.50 |
Számomra Fodor Géza meg Koltai Tamás volt "A" kritikus, ők is tudtak mindent színházról, és elég sokat az operáról, sajnos egyikük sem él már. A mostaniak legfeljebb ugatják a szakmát, teljesen amatőrök, gimnáziumi tanárok, stb. írnak kritikát.
Ami az X-faktort illeti, eddig sikerült szépen és következetesen kontraszelektálni azt az amúgy is gyenge mezőnyt, amit a mentorok kiválogattak a sok ezer indulóból. Ez őket minősíti, meg a retekklubot, akik lassan bazári látványosságot kreálnak tehetségkutató HELYETT. Nincs itt már tehetség, amit kutassanak, akkor meg ha lúd legyen kövér-alapon minél bénábbakat szednek össze. Az operát éneklő hölgy persze énektechnikáját tekintve felfelé lóg ki a mezőnyből de műfajilag sehogy sem passzol a műsorba, itt könnyűzenét kell énekelni, ez nem a -csillag születik, nem is a Virtuózok. Sztem eltévedt, rossz helyen kopogtatott. Azt sem értem, hogy tegnap szoprán létére miért egy tenoráriát választott (Nemorino románc). És mivel bejutott az élőshow-ba, ezentúl mit fog csinálni? Nigtwish-számokat énekel majd minden fordulóban? (Kemény rock, operahangon) A többiek szót sem érdemelnek, egészen hihetetlenül gyenge a mostani mezőny, Puskás meg még azt is teljesen széttrollkodja. |
2017-10-07 15:53.12 |
A Dumb és Dumbertől már csak egy kis lépés volt... :) |
2017-10-05 15:19.33 |
1753-an értékelték eddig, ennek majdnem a kétharmada négy- vagy öt csillagot adott rá, tehát a nagytöbbség szerint igenis jó film. Viszont jócskán vannak olyanok, akiknek nem jött be ez a fajta humort, és szerintem legalább ugyanannyian, akik helyből elutasítják a magyar filmeket, de azért megnézik, hogy utána jól lepontozhassák. Velük nem kell törődni.
Remekműnek azért én nem merném nevezni, az egy másik kategória. De szórakoztató, jól megcsinált filmecske, remek szereplőgárdával, jó poénokkal. A zene pedig hab a tortán, a filmzene CD-t sokszor meghallgatom magában is. Sajnos a film színvonala nem egyenletes, Szuper az első harmada, aztán ahogy megyünk előre a történetben, egyre kevesebb a poén, honfoglaló hőseink egyre kevésbé passzolnak a környezetbe, szürreálissá válik a dolog, alighanem ezért nem jön be sokaknak. Ha a film első fele ötös alá, a második fele bizony maximum egy erős hármast érdemelne, így jön ki nálam a négyes átlag. A Hippolyt- Meseautó-, Egy szoknya egy nadrág-és hasonló remakeket és átlag magyar vígjátékokat így is messze felülmúlja. 7,5/10 |
2017-10-05 14:31.42 |
Én is csak akkor találkoztam először a nevével, mikor a Csillag születik zsűrijében feltűnt, előtte nem hallgattam a műsorait. A tévében ugyan nem bontakozott ki róla túl rokonszenves kép, de a zsűrizésével általában egyetértettem, sőt kifejezetten szórakoztatónak találtam, úgyhogy utánanéztem, és mivel a You tube-on elég sok rádióműsora egészben fent van (A hét mesterlövésze, Önkényes mérvadó, stb.), ezeket meg tudtam hallhatni. Nem lettem Puzsér-rajongó, ahhoz túl bicskanyitogató a stílusa, viszont sok mindenben egyet tudok vele érteni, pl. amikor a celebeket szidja, vagy dalszöveget elemez, ezeken jókat derülök mindig. A filmes ízlésem is nagymértékben eltér az övétől, de azért van jónéhány közös kedvencünk. Azt egyáltalán nem bánom, hogy a komolyzenébe nem ártja bele magát - viszont azt legalább nem szidja, tiszteletben tartja, alighanem számára ez teljesen ismeretlen, fehér terület, és nem is kívánja felfedezni. Az operettet, revüt, magyar nótát viszont teli pofával, fröcsögve szidja, mert ezekről vannak tapasztalatai, persze nyilván nem annyi, hogy szakértő legyen a témában, de annyi már igen, hogy eldöntötte, hogy neki ezek a műfajok mind szemétre valók.
A legellenszenvesebb benne az, mikor habzó szájjal fröcsög olyasmiről, amiről szinte fogalma sincs, vagy teljesen tévúton halad, de azt is úgy adja elő, mintha egyesegyedül neki lehetne igaza, mindenki más hülye, illetve mikor vita közben túlkiabálja a partnereit, addig üvöltve, míg az abbahagyja, és akkor ismét övé a szó. Jó beszélőkéje van, azt meg kell hagyni, kritikusként olyan közepesnek tartom, emberi minőségében viszont mélyen azalatt van szerintem. |
2017-10-04 18:04.20 |
Na, itt most speciel nagyon fején találta a szöget, minden mondatával csak egyetérteni tudok! :) |
2017-10-04 15:53.44 |
Korábban már részletesen leírtam, mit gondolok Puzsérról, ha érdekel, visszakeresheted. Ő amolyan megmondóember-imázst öltött magára, ebben ő jól elvan, nyilván nem kellett túl nagy erőszakot tenni saját civil egyéniségén, hogy ez a kép jöjjön le róla, mivel nem színész, aligha játssza meg mindig magát a kamerák előtt, otthon is ilyesmi lehet ő egyébként (nem lehet könnyű elviselni hosszú távon). De ha nem, az se lényeges, mert az a Puzsér-kép, amit sugároz magáról, egy arrogáns, öntelt, felfuvalkodott, pökhendi, ex-chatedra nyilatkozó ízlésfasiszta. Ez pedig sokaknak bizony nem szimpatikus. Nekem sem az, de én néha jót szórakozom rajta, még ha nagyon sok mindenben ellenkező véleményen is vagyok vele. Pl a dalszöveg-elemzéseit, az Önkényes mérvadó adásokban kifejezetten kedvelem. Nem Puzsért magát, mint embert, hanem ahogy előadja azt a stílust, oda speciel nagyon passzol. Vagy nagyon bírtam a Csillag születik zsűritagjaként is. De pl. ez a tízes listázós Sznobjektív nagyon rosszul sikerült műsor szerintem, bár még ebben is voltak néha jobb adások, de az alapkoncepicóval sztem komoly bajok vannak. |
2017-10-04 15:20.53 |
Na de ő komplett műfajokat húz le a vécén, például az operettre nem egyszer kijelentette már, hogy számára abban a műfajban semmi értékes nincs. Így, en bloc. Márpedig az operettnek is megvannak a maga korszakalkotó remekművei, amelyek nagyon is időtállóak és mindig népszerűek lesznek. Ilyen Johann Strauss Denevérje és Cigánybárója, Lehár Ferenc Víg özvegye és Luxemburg grófja, Kálmán Imre Marica grófnője és Csárdáskirálynője. És a sor még hosszan folytatható. Nos, Puzsér szerint ez mind szar, pusztán azért, mert a műfaj neki egyszerűen nem szimpatikus valamiért. Szerintem soha életében nem nézett vagy hallgatott végig egyetlen operettet sem, mégis megkérdőjelezhetetlen nyilatkozatot tesz a műfajról.
Ugyanakkor olyan zenei műfajokat szeret és hallgat napi rendszerességel, amelyek nemhogy nem időtállóak, de még rétegműfajnak is csak nagyon szőrmentén nevezhetőek. |
2017-10-04 14:54.37 |
Azért ez sem egészen igaz, mert pl. a magyar filmek esetében pont a 80-as évek végénél kezdődik számára a nézhetetlen korszak, és a régebbieket tartja nagyra. D.Tóth Kriszta pont ezt kifogásolta az évadzáró Sznobjektívben, hogy Puzsér tízes listáján nincs 1988 utáni magyar film. |
2017-10-04 14:49.12 |
Művészetben általában nem létezik objektív igazság, az egyik embernek ez tetszik, a másiknak meg az. Filmek esetében persze vannak olyan rossz filmek, amikre tényleg nem lehet mást mondani, mint hogy pocsék, aljadék, tűzrevaló.
Puzsérnak nekem ezekkel a tízes listáival van bajom, hogy szerinte pont ez a tíz és nem másik, holott, még egy 50-es listát is nehéz lenne szerkeszteni azokban a témákban, amikben ő megkérdőjelezhetetlenül kijelenti, hogy márpedig EZ a tíz, és nem másik tíz. A filmes értékelésein többnyire jól szórakoztam, de igazából nem nagyon volt olyan film, amit nem láttam és az ő pozitív véleménye csigázta volna fel az érdeklődésemet, hogy megnézzem. Olyan viszont volt - igaz, nem túl sok-, ami a kedvenceim közé tartozik, ő meg habzó szájjal fikázta. |
2017-10-04 14:36.06 |
Szerintem pl. a zenéhez sokkal kevésbé ért, mint a filmekhez, mégis zenei kérdésekben is abszolút megkérdőjelezhetetlen kinyilatkoztatásokat tesz, ami az ő ízlésének nem felel meg, az objektíve szar. Néha persze beletalál, de aránytalanul sokszor nincs igaza. |
2017-10-03 14:07.29 |
Hamisítatlan feelgood-mozi, Keira Knightley lehengerlően bájos alakításával, aki kedveli a színésznőt, azok számára kihagyhatatlan darab, de akik nem, azok is nyugodtan tegyenek vele egy próbát, talán most megkedvelik. Én kedveltem eddig is, de sosem láttam még korábban ennyire jónak, talán csak a Későnérők-ben tetszett ennyire. Azt olvastam, hogy a szerep kedvéért tanult meg gitározni, ami itt persze csak sikálást, akkordozást jelent, de akkor is, teljesítmény.
Mark Ruffalo remek színész, sokszor bizonyított már, itt is jó, de valahogy azt érzem, a filmet Keira viszi el a vállán, övé az abszolút főszerep, bár közel egyforma időt töltenek a vásznon. Harmadik főszereplőként kiemelném még Hailee Steinfeld-et is, akit eddig csak két filmben láttam csak, de ezután figyelni fogom, bűbájos volt ő is. A film befejezése eléggé rendhagyó, nem akarok spoilerezni, így nem lövöm le, de valahogy én eléggé mást vártam, ezzel együtt egy gyenge négyest simán megadok rá, bár először hármast akartam adni. Essen még szó a filmben elhangzó dalokról is: kellemesek a fülnek, Keira nem énekel rosszul, persze nyilván az ő hangi adottságaihoz lettek igazítva, a zenei világuk talán kicsit egysíkú, de végülis nem rosszak. Összességében egy szórakoztató, kellemes kis filmecske lett ez, jó volt nézni. 7,5/10 |
2017-10-01 21:40.15 |
Bocsi, csak ironizáltam, de azt hittem, ez egyértelmű. Polárisan ellentétesen látjuk a filmet, olyan pedig hogy "objektíve legjobb film" nincs, hiszen nem vagyunk egyformák, nincs két egyforma ízlés, mindenkinek más kedvence van, a Remény rabjai viszont a legtöbb filmrajongó ember kedvencei között ott van és örökre ott is lesz. Nem tetszhet ez se mindenkinek, de hidd el, nem véletlenül áll ott a TOP-listákon, ahol. |
2017-10-01 20:40.39 |
Köszönjük, hogy felnyitottad a szemünket! Még annyit esetleg megtehetnél, hogy egy pontos definíciót leírnál, hogy 'objektíve' mitől lesz JÓ egy film, és akkor innentől csak és kizárólag a legjobb filmek kaphatnak majd 4es fölötti átlagot. :) |
2017-10-01 17:03.37 |
"Elég gagyi ma már de van egy bája"
Én pont fordítva látom: akkor, újkorában még valóban volt valami bája, ráadásul hasonlókat azelőtt nem nagyon láthattunk, ez volt a hazai tévé legelső sitcom-ja, de mai szemmel nézve már nagyon gagyinak tűnik, erősen kiütköznek a gyerekbetegségei. A termékelhelyezős reklámok kimondottan cikik, a szereplők egy része arcpirító módon ripacskodik, pedig azért nem a legrosszabb színészeket válogatták össze. Nekem a kedvencem a Xantus Barbara által játszott Kriszta és a Nagypapa voltak, az ikreket kifejezetten irritálónak találtam, Esztergályos Cecília pedig az abszolút mélypont volt számomra, ő mindig rettenetesen sok. Az első évad ezzel együtt vicces volt, el lehetett rajta szórakozni, de aztán kínosan önismétlővé vált, minden részben ugyanaz volt, eddigeddig, meg Vilitenagyonhülye, és hasonlók. Unalmassá vált nagyon, kifutotta magát, de csak erőltették, jóval tovább, mint amennyi benne volt. akkor egy erős közepesre értékeltem, ma már egy gyenge kettest érne kb. De legyünk jószívüek, nagy jóindulattal 3 csillag. 4,5/10 |
2017-10-01 13:41.46 |
Bár "erős" a mezőny, mentorok tekintetében nálam Alex a legutolsó helyen áll, talán még Keresztes irritált hasonló mértékben. Ő a leghisztisebb, állandóan megsértődik, játssza az eszét, igaz, Puskással ellentétben nem trollkodik, hanem legalább valamennyire komolyan veszi, de már a ló másik oldalán van. Mindenesetre én nem raktam volna mentori székbe egyiküket se, az biztos, nagyon nem oda valók. Hozzájuk képest Gáspár és Gigi még hagyján. |
2017-09-27 16:41.17 |
Részben egyetértek, az eredeti alcím valóban nem ez, ráadásul Salazar sem igazán állt bosszút senkin.
Azzal is egyetértek, hogy a Világ végén-t, azaz a 3. részt gyengének tartod, azóta azonban megint javuló tendencia érvényesül. A 4. sokkal jobb volt mint a 3, ez pedig sztem felülmúlja a negyediket. Persze az első kettőnek nyomába sem ér egyik se, de utánuk nálam ez következik a sorban. Bardemmel és Brenton Twaits-szel nekem igazából nem volt nagy problémám, azzal együtt, hogy egyik színész se tartozik a kedvenceim közé, Kaya Scodelario viszont sokkal jobban tetszett, mint a 4. rész női főszereplője, Penelope Cruz. Nálam egy gyenge négyes azért megvan. (7,5/10) |