Filmek Főoldal TV műsor DVD / Blu-ray Filmek Színészek Rendezők Fórumok Képek Díjak Mozi
film
 
Bejelentkezés
E-mail:
Jelszó:
Megjegyezzelek?
Regisztráció
Elfelejtett jelszó

Regisztrálj és nyerj
DVD-t, vagy mozijegyet!

Keress

Részletes keresés

Mozibemutatók
2024-11-28
A szomszéd szoba
Az iskola
Barátnők újratöltve
Bohócrém karácsonya
Exhibition on Screen: Michelangelo - Szerelem és halál
Kneecap
Mi vagyunk Azahriah
Vaiana 2.

2024-11-21
A parancsnok
Bambi - Egy élet az erdőben
Eretnek
Futni mentem
Ketyegő ultimátum
KIX
Ne várjatok túl sokat a világvégétől
PÁN - A belső sziget

2024-11-14
A változás valutája
Az univerzum elmélete
Gladiátor 2.
Lee
Terápia alatt
Valami különös
Változó vadon - Az én Északom

További mozibemutatók

Hamarosan a TV-ben
Hajsza egy gyilkos után
- AXN, 23:55
Tolvajok városa
- Film Café, 23:55
Szerelem karácsonyra
- Mozi Klub, 00:40
Az
- Film+, 01:10
Sebhelyek
- RTL Három, 01:10

Teljes tévéműsor

Szülinaposok
Thierry Lhermitte (72)
Albert Wolsky (94)
Shirley Henderson (59)
Katherine Heigl (46)
Garret Dillahunt (60)

További szülinaposok

Legfrissebb fórumok
Vadászat (2020) - Vélemények
Van Helsing - Idézetek
Creed 3. - Vélemények
Rock zene
2022-es választás

További fórumok

Utoljára értékeltétek
Jó kislányok kézikönyve gyilkossághoz aaaaa
Ella Purnell aaaaa

 

Vbacs hozzászólásai

Ugrás Vbacs adatlapjára

elejére ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... végére

Mai menü avagy ma milyen filmet néztél meg

2015-08-23 11:14.54
A Pokol konyhája (1990), 4*


Viharzóna - Vélemények

2015-08-23 10:36.56
De igazad van, olyan emberrel nem érdemes beszélgetni, akinek nincsenek érvei, úgyhogy én is itt fejeztem be.


2015-08-23 10:35.54
Állandó negatív írás? Én mindent alátámasztok. Horner esetét is megmagyaráztam. Az más kérdés, hogy te ezeket az írásokat csak végletekben látod, mert te így gondolkodsz. Nálam viszont azért van egy skála, és még egyszer sem került sem ő, sem a zenéi a legaljára.


2015-08-23 09:45.34
Túl sokat néztem ki belőled, igaz. Többször nem fordul elő :D


2015-08-22 23:47.06
Annyira tudtam, hogy erre reagálni fogsz.
1. Hol látod, hogy én azt írtam a zenére, hogy szar, vagy hogy egyáltalán bárhova is írtam, hogy szar?
2. Ha ennyire szeretsz engem, hogy folyamatosan loholsz utánam több topikba is, miért nem beszélünk meg egy találkozót valahol? Ne csak a filmkatalóguson keresztül próbálj udvarolgatni, mert az nem túl úriemberes :)


Fekete víz - Vélemények

2015-08-22 20:35.29
Ez inspirálta a következő American Horror Story évadot is. Rohadjak meg, hogy ma találtam erre rá, és utána néztem, mert asszem mai alvásom esélyei rohamosan lezuhantak.
Még az én hitetlenkedő természetemnek is túl sok itt az összefüggés :)


Viharzóna - Vélemények

2015-08-22 00:00.09
Magam sem voltam oda túlságosan ezért a műért.
Wolfgang Petersennek van valami furcsa víz fétise. Szereti, ha a közelben fulladás és/vagy katasztrófaveszély fenyeget. No hát ha erre nem adna a Das Boot, a Poseidon vagy Vírus elég bizonyítékot, majd a Viharzóna fog.

De sajnos számomra ezen alkotása nemhogy a katasztrófafilm műfajában nem végez előkelő helyen, de még ha drámaként tekintünk rá, akkor is a kellemes, 90-es évekre jellemző nyáldrámák egyik utolsó menekültjeként lehetne számon tartani, ami az én skandinavizálódott ízlésemnek pont az ellentéte.
Mondjuk ezek közül sokan bőven benne vannak tűrhető zónában, és én nagyon bíztam benne, hogy a Viharzóna is ilyen lesz, hiszen a felvezetése nagyon szép volt. De hogy aztán miért kellett ezt egy tollvonással átvágni, azt nem értem. Nagyon jó kis expozíciókat kaptak az Andrea Gail halászainak zöme. Szerelmes fiú, családapa, szerelmes fiú, magányos fiú, stb. Elég időt szenteltek rájuk, hagyták a színészeket, hadd játsszanak a kraftjukkal, amiből egyik sem szűkölködik....igaz már ez is kicsit klisés volt, de még rá lehetett bólintani. Aztán mikor beköszöntött a hurrikán, hirtelen a hátramaradó idő felében egy semmiből előbukkanó helikopterrel és annak mentőseivel foglalkoztunk, plusz egy hánykolódó vitorlással.
Miért? Ezek kik, miért fontosak, miért kell nekünk őket figyelni? Az rendben van, hogy Bob Guntonék is bajban vannak a vihar miatt, de ez engem hol érdekeljen, Clooneyt és csapatát szeretném nézegetni. Igaz néha visszatértünk halászhajónk állapotához, ami abban merült ki nagyjából, hogy csapják a vizet az arcukba és próbálnak elérni valakit rádión….hát….kösz? Szerintem tudat alatt mindenkit ez birizgált, ha nem vesszük figyelembe azokat a tényezőket, amik erre egy lapáttal rátettek. Először is: Klisés, nem erősen megírt. De ezt még elnéztem, főleg a kiváló anti-hollywoodi vége miatt, ami tényleg kárpótolt.

És bocsánat, hogy ezt mondom, főleg a komponista tragikus halála miatt, de a zene nekem sokat rondított az élményen. Ez már a megbocsáthatatlanul túl érzengős kategóriába tartozott, holott néha szerintem drámaibb lett volna, ha zene nélkül hagyják lemenni a jeleneteket. De tudom, hogy ez 2000 tájékán még nem volt szokás. Nem is beszélve arról, hogy ez is azok közé a művei közé tartozott Hornernek, ahol ritkán lehetett nem ismétlődő részeket elcsippenteni a számokból. Trója, Ellenség a kapuknál, stb. ugyanazok a taktusok jöttek később, de ezt most vegyük zárójelnek, mert ez volt előbb, és ezt el kell ismerni (Csak sajnos én azokat láttam előbb, így feltűnt).

De hogy ne csak ütlegeljek, két dolog mellett azért kiállok. Az egyik a speciális effektek. 2000-ben szerintem azok a hullámok és a háborgó, sötét tenger még elfogadható volt. Mai szemmel sem olyan vészes, de akkor ez több, mint rémisztő lehetett. Az igaz, hogy a korszakalkotó Mátrix után vagyunk, de a korszakot bebetonozó Gyűrűk urák előtt, ezt ne feledjük. A másik: a színészgárda. Nem fogjuk egyiknek sem élete alakításának tartani, de Clooney még emellett sem volt rossz választás, egyszerűen csak teret nem kapott arra, hogy többet hozzon ki a szerepéből. Mark Walhberg ekkor még kisiskolás volt a színészek között, de már ekkor csinált ennél jobbat is (Boogie Nights), és mondhatni, hogy a kiemelt neve ellenére közül sokat nem tett hozzá karakterének vázához. Akiket itt igazán érdemes volt figyelni, azok John C. Reilly és William Fichtner voltak és okkal. Egyedül nekik írtak karaktereket, igaz minimálisat, de legalább a kis ellenségeskedésük (aminek okát nem tudjuk) adott valamit a sztorihoz, egy jó kis pluszt. És ha az expozíciókat nézem, ott is Reilly volt a legerősebb, így neki adom az alakítások babérkoszorúját eme filmben. John Hawkes is egész jó volt mondjuk, de vele is lehetett volna még foglalkozni. Ami a nőket illeti: nos próbálták kiemelni őket, legalább érzelmileg, de szerintem nem sikerült, így róluk most nem szólnék.

Összességében igen közepes, legfőképpen a forgatókönyv és a zene együttesének köszönhetően. Wolfgang a 90-es évek derekán csúnyán elveszítette a lendületét, leszámítva a Tróját, ami egy kiváló rendezői teljesítmény lett. De azóta sincs semmi komoly. Lehet otthon kellett volna maradni?


Mai menü avagy ma milyen filmet néztél meg

2015-08-19 16:45.43
Viharzóna (2000), 3*


9 - Vélemények

2015-08-19 00:29.47
Igaza van, mert ha nem írtad a cím mögé a 2009-et, macerás volt rákeresni interneten :)
Ja, és ugyanebben az évben jött ki egy film Nine címmel....nekem is meggyűlt ezekkel a bajom.


Twin Peaks (sorozat) - Ki a kedvenc szereplőd? És ki az, aki a legjobban irritál?

2015-08-17 01:11.06
SPOILER


Lehet, hogy kedves és jószívű volt, de abszolút semmilyen. Csak arra kellett, hogy aztán Leland jól megölje őt is. De tényleg csak erre.
Én ezt kitörő örömmel fogadtam, mert ekkor eszméltem rá, hogy ő a legjobb karakter az egész szériában :)


Veszélyes vizeken (1994) - Vélemények

2015-08-16 10:11.49
Én elismerően is írtam róla.


2015-08-16 01:16.33
Ma láttam ezt a filmet először teljes egészében. Háromszor ültem már végig a közepétől a végéig és el nem tudtam képzelni, hogy az a két jómadár vajon mikor kezdett el betolakodni Meryl Streepék idilljébe, de azt nem hittem volna, hogy már rögtön a 8. percben. De nem is bántam, hogy bevezetésnek ennyit szántak, sőt. Ahhoz képest, hogy 2 órás filmről beszélünk, az egészet sikerült szépen fokozatosan megpakolni izgalommal, ami egy kiváló rendezésre vall, hiszen itt eléggé limitálva volt a fantázia lehetősége.
Raftingos filmek. Ezekből azért nincs sok, mert aki egyet látott, látta mindet.

Na ezt eddig még sosem láttuk. A koncepció, miszerint egy házaspár és a fia evezős kalandját megzavarja két szökött bűnöző, akik aztán foglyul ejtik a családot és együtt kell lejutniuk az überveszélyes vízeséseken és folyószakaszokon, ez a maga egyszerűségében is tetszett. De Hanson ezt nagyon okosan úgy tette lehetővé, hogy a szakma kiválóságaira bízta a szórakoztatást. Streep már megint korrekt volt a maga magas mércéjéhez képest, és azt a profizmust hozta, mint általában, pedig ez egy egészen érdekes terep volt neki. David Strathairn egy rakás filmbe szerepelt már és én mindig csak ebből emlékeztem rá, ez az ő alakításáról is elmond egyet s mást. Viszont a két rosszfiú külön-külön is érdekes választás volt, mert a világ két leg-nem-rémisztőbb színészéről beszélünk Kevin Szalonna és John C. Reilly személyében, és szerintem a film felét az előbbi karizmatikussága vitte el a hátán. Igen, Bacon Úr meggyőzött arról, hogy egy szemét dög, akitől sokszor kirázott a hideg és kiváló antagonista volt. Szegény Reillynak meg inkább csak a buta bambát kellett hoznia, de ez megy is neki. Ja, és volt egy kutya, egy gyerek, és egy Benjamin Bratt is, de ez senkit sem érdekel.
Jól felépített kis akciófilm. Nem egy bonyolult darab, de tényleg remek fényképezéssel és tájakkal bírt és látszott azért, hogy ez kemény dió volt a színészeknek is. Sok evezős és folyóban tengődő felvételük volt, amiért remélem nagy gázsit is követeltek.


Beszélnünk kell Kevinről - Vélemények

2015-08-14 10:18.46
Akkor beszéljünk róla, és tegyük ezt SPOILEREKKEL!
Ahogy elnézem itt a hozzászólásokat, mindenki egy piciként másként látja az indítékokat, a problémákat, illetve hibákat. Nekem is megvan a saját teóriám ezzel kapcsolatban és egy Lynne Ramsey interjú alapján nagyon nem is lőttem mellé.

A filmnek két főszereplője van, de igazán egy szemszög, és ez az anya szemszöge. Nagyon szép párhuzamos elbeszélést nézhetünk végig, hogy milyen volt az élete Kevin megszületésétől egészen az „eset”-ig, illetve az eset után. Tilda Swinton brillírozó, szinte ráírt játékában szerintem minden válasz benne van kérdéseinkre, azaz, hogy most Kevin maga az Antikrisztus, vagy a szülők, és azon belül is az anya rontott-e el valamit?
Én személy szerint ismerek olyan személyeket, akik egyszerűen nem tudják kezelni az embereket. Valahol mélyen bennük ott van egy taszító erő, amit nem tudnak legyűrni. Nem képesek lazítani, mindig szerepet játszanak, csakhogy kimutassák, hogy ők is a társadalom tagjai, közben ezt belül egyáltalán nem érzik. Eva is ebbe a kategóriába tartozott kezdetektől fogva, és közel önmagához egyetlen embert engedett eddig, és az Franklin volt, ami jól látszott. Éppen (talán) ezért megszületésétől kezdve nem tudott mihez kezdeni fiával, erőltetetten mosolygott rá, és úgy próbálta végezni anyai kötelességét, hogy ehhez belül nem kötötte semmi érzelem. Ezt már kicsiként is megérezte Kevin és ezért sírt folyton, és ezért lett ilyen hűvös, majd kifejezetten gonosz gyerek, mert szó szerint taszították egymást az anyjával. Nem azt mondom, hogy Eva gyűlölte a fiát, egyszerűen csak nem tudott anyaként közeledni hozzá, hanem inkább olyan volt neki, mint egy felvigyázó. Sosem sugárzott kifejezett szeretetet, mert ő nem az a típus, de Kevinnek meg erre lett volna szüksége. Az a család nem egészséges, ahol mindkét szülő jelen van és minden szülői teher az apára száll azért, mert az anya erre teljesen inkompetens.
És Lynne Ramsay erősen pszichológiai műve leginkább egy ilyen esetet gondolt tovább és bemutatta, hogy ez hosszú távon milyen végeredményre vezethet. Amikor már nem lehet többé nevelni a gyereket, amikor egy ponton már visszafordíthatatlanul szétcsúszik az irányítás és minden halad lefelé. Ez egészen odáig tart, hogy mindkét szülő elkezd félni a saját kölykétől, és mindenki a maga módján próbálja orvosolni. És akkor itt a kérdés, hogy Eva miért vállalt még egy gyereket. No hát pontosan azért, hogy „oda meneküljenek” Kevin elől. De persze ez a kislány is egy merő félelemben élt bátyja miatt, és inkább a saját fantáziavilágába menekült. Később a katasztrófa családon belül és kívül elkerülhetetlenné vált, és minden párhuzamos vágásban történtek okára fény derül. A fiú gyilkossá válik, mégpedig többszörös gyilkossá, aki még az apját és a húgát is képes volt hidegvérrel meggyilkolni, akik nem is számítottak olyan „ősellenségnek”, mint az anyja.
Az anyja később vezekel fia és saját maga bűneiért, melyet most már gyedül kell végigcsinálnia egy egész városnyi gyűlölködővel az ablaka alatt. Amit persze szépen szimbolizálnak a sorozatos piros dolgokkal, a festékkel és a paradicsommal. Eszerint a vér az ő kezéhez tapad, aki nem tudta megnevelni gyermekét.

Én az utóbbi részével nem értek egyet a sztorinak. Szerintem nem kell feltétlenül mindent az anyára kenni ilyen esetben, mert van az a szakasz, amikor már nem lehet mit tenni a gyermek lelkével. Miután már önállósodik és belevezeti önnön magát a rosszba, azután ebből már sokakat nem lehet kirángatni, és ezt az iskolások hozzátartozóinak is tudnia kéne. (hozzáteszem, hogy egyedül egy ember volt ebben az időszakban emberséges Eva-val, és az éppen az egyik áldozat volt, akinek a lába veszett ebben oda). Tudom, hogy most egy papíron 15 éves srácról van szó, de erre a korra már olyan kiszámíthatatlanná vált, hogy még jópofizni is csak ritkán mertek vele a szülei. Hibáztathatnánk az apát, hogy bevezette őt az íjászat világába, ami aztán a fiú gyilkolóeszköze lesz, és a film így is tesz, hiszen a film végére holttestéből nyilak fognak kiállni. Hibáztathatjuk a fiút is, és a film neki is lekever egy pofont, mert a legvégén megtörve, agyonverve néz anyja szemeibe a börtönben. És végül, de nem utolsó sorban az anyát is, hogy a tehetetlensége és hozzáállása miatt ilyenné vált a fia.
Hibás mindenki a kislányon kívül. És a látszat ellenére tetteinek még Kevin sem örül, el is hangzik a filmben, hogy „Nem vagyok boldog, sosem voltam boldog”. A tragédiában egyben mindenki áldozattá és bűnrészessé válik. Mi lett volna erre a megelőző gyógyír? Nem tudom, ezt mindenki maga ítélje meg.

Szerintem a megvalósítás több, mint fantasztikus. Mindegyik színészről csak szuperlatívuszokban lehetne beszélni. Ezra Miller ezzel végleg beírta magát az említésre méltó tiniszínészek sorába. Alakítása a zsenialitása miatt lett ilyen rémisztő és undorító, és ezért egy taps jár neki. Tilda Swinton is élete egyik legjobbját nyújtotta itt, látszott rajta, hogy mennyire lubickol Eva karakterében. Szerintem volt is némi kapcsolat kettejük között valahol lélekben. John C. Reilly ebben a kis szerepben remek volt. Ennek az embernek sokkal több komoly alakítás kéne, ráadásul fontos komoly szerepekben. Reméljük jövögetnek majd. És a két kis Kevin, jesszusom, de csodásak voltak. Miller is rájuk támaszkodott elsősorban, és nagyon dicsérte őket és ez érthető is. A 8 éves Kevin egyszerűen lenyűgöző volt, gratulálok neki.
Engem ami még helyben hagyott pozitív értelemben, az a fényképezés volt. Olyan felvételeket láttam, olyan csodás operatőr munkát, hogy valamelyikhez visszatekertem 8-szor. Egy stílusos drámánál szerintem ez nagyon dukál. Így mindenkit nagyon meg tudok dicsérni, főként Lynne Ramsayt, és Swintont, aki producerkedett is, mert ez pontosan ebből a női szemszögből volt ilyen tökéletes. Az anya belső világának éreztetését (a kevés szöveg miatt inkább erről beszélhetünk) kifejezetten örömteli végre egy női rendezésből viszontlátni, mert eddig erről főként férfiak meséltek, és férfiak szemszögéből, akik ezt könnyedebbre szeretik megcsinálni, még akkor is, ha dráma. De ez fájó volt, kegyetlen, drasztikus, nagyon művészi és nagyon őszinte. Pontosan ez kellett nekem, köszönöm!


Mai menü avagy ma milyen filmet néztél meg

2015-08-13 23:06.24
Beszélnünk kell Kevinről (2011), 5*

Ez jobb volt, mint amire számítottam.


Star Wars kontra Star Trek

2015-08-13 10:11.10
Igen, az bénább. Nekem nincs ellene kifogásom, hogy meghal, mert az egy jó kis katarzis, de hogy én öljem meg, áááááh :)


2015-08-13 00:35.18
Hát persze, hogy Mordin miatt. Ő az én drágám, le nem ölném olyan csúnyán, hogy aztán haldokolva kússzon felfelé és a gomb megnyomása előtt meghaljon, közben jöjjön a zöld trutyi a szájából :D :D


2015-08-13 00:33.48
Igen, tudom. Ezért sem volt szívem végigvinni, mert én annyira szeretem Mordin karakterét, hogy ezt én soha, soha míg élek nem fogom megtenni vele :D


Mai menü avagy ma milyen filmet néztél meg

2015-08-12 13:42.46
Magnólia, 4*


New York bandái - Vélemények

2015-08-12 09:53.53
Native Irish. Sosem hallottam még korábban ezt a kifejezést Amerika történelmében, de jópofa és megmosolyogtató.
Ezen, és a nyitójeleneten kívül viszont minden komolyan vehető Scorsese 2002-es filmjében. Bepillantást nyerünk egy olyan történelmi szegletbe, amibe eddig még nem. Láthatjuk, hogy milyen volt a sorsa az ír bevándorlóknak a polgárháború idején, illetve hogy állt szemben egymással az érdekek és két összecsődült tábor: a frissen behajózott és az ott született írek.

Bizonyos pontokon kellemesen lepett meg a film, és bizonyos pontokon értek is csalódások. De azt már most ki lehet jelenteni, hogy Martin Scorsese-nek nem ez lett a legemlékezetesebb és legjobb filmje. Pedig nem áll tőle annyira távol a műfajváltás – mert azért ő nem pusztán gengszterfilmrendező, hiába az megy neki a legjobban. Ott van a Shutter Island, a Wall Street farkasa, vagy a Hugo. Megy neki azért más is az olasz keménylegényeken kívül. És nem tagadható tény, hogy a New York bandái nyitott utat karrierjének második szakaszához, a DiCaprio érához, ami egészen a hamarosan kijövő Silence-ig szinte töretlen is volt. És szerintem néhány alkotás ezen belül nyugodtan egy szinte emelhető régi műveinek némelyikével.

De ugorjunk is rögtön a new yorki krumplievő bandához. Talán túlnyomó részt a kellemes csalódásokról tudnék inkább beszámolni. Korhű díszletek és jelmezek jellemzik végig a filmet, amit még önmagában is érdemes lenne megcsodálni, hát még ha ilyen nagy nevek kerülnek a közepébe és viselik magukon, mint DD-Lewis, DiCaprio, Diaz, Gleeson, Broadbent, Reilly, stb. Az az igazság, hogy jó sok rangos színész megmutatkozott, és nekem legnagyobb meglepetésemre az tetszett ezek közül a legjobban, akitől a legkevesebbet vártam, és ez Cameron Diaz. A John Malkovich menet óta tudom, hogy benne azért a szőke bombázónál több is rejlik, és ez igazán ebben a filmben mutatkozott meg eddigi pályafutása során. Nagy kár, hogy ez később egy rendezőnek sem jutott eszébe. Csak úgy ragyogott a sok hím között, és a játéka abszolút a csúcson volt. Daniel Day-Lewis és Brendan Gleeson számomra egy szinten áll a második helyen. Előbbit ezért Oscarra is jelölték, de mivel ő a férfi Meryl Streep e téren, így ne csodálkozzunk. Megint lejátssza szinte minden partnerét az antagonista bőrében, és én továbbra sem tudom őt megkedvelni, úgyhogy róla ennyit szerettem volna csak mondani (Kést dobott Lincoln fejébe, akit később ő is eljátszott? Érdekes :D). Gleeson a földkerekség egyik legjobb karakterszínésze (bár több főszerepet kapott már), így neki az ilyen karizmatikus figurákat csípőből kell tolnia.
Leo egy külön pont. Igaz, ő itt a főszereplő, de ez volt az eső olyan szerepe, ami kirángatta őt a szépfiús szerepkörből és valami súlyosat helyezett a vállára. Amit hellyel-közzel jól hozott, csak még nem növesztett magának olyan elszántságot és komolyságot, ami mondjuk ma jellemzi. És az a helyzet, hogy erős volt a konkurencia. Szépen tartotta magát, de alig volt itt olyan ember, aki ne lett volna erősebb nála. És még ír akcentus terén is a brit/amerikai kollégái jobb eredményre jutottak, de ez mellékes.
Az volt az igazi gondom a New York bandáival, hogy számomra hullámzott a súlyossága. Míg az első szűk két óra egyáltalán nem hagyott bennem nyomott, úgy döngölt a földbe az utolsó egy ( jesszusom, miért ilyen hosszú ez a film). Az maga volt a filmművészeti tökéletesség. Látványos, hangulatos, megkapó, és látszott rajta, hogy Scorsese ezt nagyon nem akarja elbagatellizálni. De ami ez előtt történt egészen Liam Neeson felbukkanásától odáig, hogy Leo-t megsebzi a Hentes, az a tetemes rész már holnap ki fog szállni a fejemből, úgy érzem. Elnyújtott és hatástalan. Egészen odáig úgy voltam vele, hogy a világ legnagyobb 3*-át fogom kiosztani neki, de mindent feljavított a nép lázongása és a precíz befejezése a karaktereinknek. Nem is beszélve arról a záróképről, ami megmutatta New York fejlődését a temető hátterében. Nagyszerű és hatásos. Így kellett volna végig. A nyitójelenet sem illett nekem igazán a film minőségéhez. Mátrixos szeretett volna lenni, és a zene is valami olyasmire emlékeztetett, és néhány szereplő úgy öltözött fel, mintha vámpírvadászok lennének. Nem túl történelmi filmes ez az én szememben.

Mindezek után nem sajnálom, hogy nem ez futott be legjobb filmként a rettenetes 2003-as Oscar felhozatalából. A Chicago is rossz, ez sem a legjobb, Az órák is abban a ’kötelező Oscar-típusú dráma’ kategóriájában van (…tyű, John C. Reilly jól berúghatott aznap éjjel), a Zongoristáról nem is beszélve. Komolyan mondom, hogy a Gyűrűk Ura 2 lett volna még erre a legérdemesebb, de ez már a múlté.


Mai menü avagy ma milyen filmet néztél meg

2015-08-12 08:55.10
New York bandái (2002)...mondjuk egy.....4*


West Side Story (1961) - Vélemények

2015-08-12 01:05.35
Ááá, azt hittem, hogy gépről van szó.
Így nem tudok segíteni :)


2015-08-12 00:13.39
Nem. Nem tudom milyen lejátszód van, de minden lejátszón be lehet részletesen állítani, hogy mi hol legyen, még a betűtípust és betűméretét is. Szerintem csekkold le a beállításaidat.


Leonard Bernstein - Vélemények

2015-08-11 11:00.12
Ja nem, valaki 4-est adott rá, de ez ne izgasson. A Filmkat. nem mérvadó az ilyesmiben.


West Side Story (1961) - Vélemények

2015-08-11 10:11.37
Az egyik nap ment az M3-on, pont elkaptam. Tetszett az ősrrégi szinkronja is, csak elég későn adták, így másnap bepótoltam feliratosan.

Engem tényleg inkább csak az dühített, hogy semmi figyelem nem fordult a színészek felé, egyébként akár a legjobb újragondolása is lehetne az ominózus Shakespeare műnek.


Leonard Bernstein - Vélemények

2015-08-11 10:05.13
Nem tudom, hogy hogy jöttek ki neked a számok. 1 darab 1 csillag van, de az a Duncan nevű egyén amúgy is azért van itt, hogy mindent 1 csillaggal honoráljon, ezen kívül 3-an csillagoztátok fel 5-re.


West Side Story (1961) - Vélemények

2015-08-11 01:04.49
Rómeó és Júlia Amerikában. Verona helyett most egy amerikai metropoliszban (gondolom New Yorkban) járunk, és nem a Montague-k karmolásszák a Capuleteket, hanem egy puerto rico-i bevándorló gang áll szemben egy "menőnek hiszi magát"-féle amerikai csoporttal.

Sajnos semmilyen érdekességét nem lehet kiemelni a filmnek ezen az alapfelálláson kívül. Az a szokásos régi hollywoodi musical, amik ebben a korban szinte egymást érték: szerelmespár a középpontban - kik másodpercek alatt szeretnek egymásba és tervezik meg az esküvőjüket, mint mindig; balettos, egyáltalán nem életszerű mozdulatok; a járástól a nézésig szinte minden koreografált.
Nem kiakasztóan rossz mű, hiszen látszik rajta a precizitás, még akkor is, ha ez érzelmek terén egyáltalán nem mutatkozik meg. De most komolyan, itt bárki halt meg, a gyász nem tartott tovább 2 és fél másodpercnél...amit egyik színész sem tudott még véletlenül sem visszaadni élethűen. Az, hogy egy filmet a musical bélyegével látnak el, még nem menti fel az alól, hogy játszassák is a színészeiket, ne csak énekeltessék és táncoltassák, márpedig Robert Wise-ék leginkább így tettek.

Leonard Bernstein 4 évvel a film kijötte előtt helyezte fel a West Side Storyt a Broadway műsorára, ami szerintem annyira oda való volt, hogy film is olyan, mint egy jobb díszletekkel ellátott balett performansz fiatal, vékony táncosokkal. Még a harcjelenet is előbb tűnt egy pontatlan Hattyúk tava próbálkozásnak, mint egy igazi harcnak. Ami a számokat illeti, elismerem, hogy jók, de nem szerettem beléjük....azt hiszem, hogy csak az I feel pretty maradt meg bennem egyedül.

10 Oscar-díj. Atyaég. És még azt mondják, hogy a kiöregedett Akadémia így meg úgy, hát akkor kérem tekintsük meg, hogy ezek fiatal korukban hogy ítélkeztek. Ha a fejemre állítanak sem fogom megérteni, hogy George Chakirist mire fel kapott szobrot, vagy egyáltalán miért jelölték. Néha beköszönt és sármosan nézett a kis Tybaltunk, de ez minden. Akkor már inkább az ellenlábasa, Russ Tamblyn, de neki is maximum csak egy jelölést adtam volna. Rita Moreno díjazását már jobban megértem, feltéve ha abban az évben nem volt nála érdemesebb a kitüntetésre. Richard Beymerrel sem volt gond, de Rómeónak sosem hálás lenni. Sajnos a szerelmi szálak roppant unalmasak, főleg ha a klisés szerelmi sztorik egyik forrásművét kell újra előadni.
Aki nagyobb teljesítményre kíváncsi Richard Beymertől és Russ Tamblyntől, az inkább a Twin Peakst vegye szemügyre. Vagy a véletlen, vagy Lynch humorérzéke folytán, de vénültebb fejjel ott is találkoznak.


Mai menü avagy ma milyen filmet néztél meg

2015-08-11 00:30.51
West Side Story (1961), 3*


Star Wars kontra Star Trek

2015-08-10 10:02.33
Én csak kétszer játszottam végig, és elkezdtem a renegade Shephardöt, de nem volt szívem végigvinni. :)
Egyszer femsheppel voltam, az is poén. Bár furább szexpartnerválasztékok vannak így.


2015-08-09 22:27.45
Veled vagyok :D


Banshee (sorozat) - Vélemények

2015-08-08 23:43.38
Ezzel nem lehet vitatkozni :D


elejére ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... végére

 

Filmkatalógus alsó
Copyright © 2005-2018, www.FilmKatalogus.hu | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Impresszum | Médiaajánlat | DVD üzletszabályzat, kapcsolat | Sitemap | E-mail: info@filmkatalogus.hu

Ez a weboldal cookie-kat használ, melyekre szükség van az oldal megfelelő működéséhez. További információk